سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۶:۲۷May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای روز پلاس 12 بهمن 1397 - roozplus.com

روز پلاس 29 اسفند 1396 روز پلاس 31 فروردین 1397 روز پلاس 31 اردیبهشت 1397 روز پلاس 31 خرداد 1397 روز پلاس 31 تیر 1397 روز پلاس 31 مرداد 1397 روز پلاس 31 شهریور 1397 روز پلاس 30 مهر 1397 روز پلاس 30 آبان 1397 روز پلاس 30 آذر 1397 روز پلاس 30 دی 1397 روز پلاس 1 اسفند 1397 روز پلاس 1 بهمن 1397 روز پلاس 2 بهمن 1397 روز پلاس 3 بهمن 1397 روز پلاس 4 بهمن 1397 روز پلاس 5 بهمن 1397 روز پلاس 6 بهمن 1397 روز پلاس 7 بهمن 1397 روز پلاس 8 بهمن 1397 روز پلاس 9 بهمن 1397 روز پلاس 10 بهمن 1397 روز پلاس 11 بهمن 1397 روز پلاس 12 بهمن 1397 روز پلاس 13 بهمن 1397 روز پلاس 14 بهمن 1397 روز پلاس 15 بهمن 1397 روز پلاس 16 بهمن 1397 روز پلاس 17 بهمن 1397 روز پلاس 18 بهمن 1397 روز پلاس 19 بهمن 1397 روز پلاس 20 بهمن 1397 روز پلاس 21 بهمن 1397 روز پلاس 22 بهمن 1397 روز پلاس 23 بهمن 1397 روز پلاس 24 بهمن 1397 روز پلاس 25 بهمن 1397 روز پلاس 26 بهمن 1397 روز پلاس 27 بهمن 1397 روز پلاس 28 بهمن 1397 روز پلاس 29 بهمن 1397 روز پلاس 30 بهمن 1397 
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۲۳:۳۰    
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: متهمان پرونده قاچاق گوشت های آلوده به 10 سال حبس و پرداخت بیش از 35 میلیاردتومان جزای نقدی محکوم شدند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۲۰:۰۶    
بازیگر مرد معروف با تغییر وزن ناگهانی اش موجب حیرت علاقمندان به سینما شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۵:۴۱    
یک آهو هنگامی که متوجه شد بچه اش توسط یک عقاب غول پیکر شکار شده تلاش کرد تا او را از زیر چنگال این پرنده غول پیکر بیرون بکشد اما قدرت عقاب این اجازه را به او نداد
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۳:۴۰    
یک خودروی انتحاری داعش که حامل چندهزار کیلو بمب بود، توسط رزمندگان مقاومت منهدم شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۰۸:۰۱    
فضه سادات حسینی گوینده خبر و شبکه قرآن در اینستاگرام استوری درباره کتاب شهید مدافع حرم محسن حججی به نام "سربلند" را منتشر کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۰۴:۳۰    
برج های کویت به افتخار قهرمانی تیم ملی قطر در جام ملت ها به رنگ پرچم این کشور درآمد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۰۴:۰۲    
ژاوی با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرامش قهرمانی تیم ملی قطر را تبریک گفت
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۲۳:۳۱    
اولین خیابان اسفالته تهران را مشاهده می کنید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۲۳:۲۲    
حمید بعیدی نژاد گفت: امیدوارم ابتکار سه کشور اروپایی به سازوکاری بیانجامد که به طور واقعی با تحریم های ظالمانه امریکا ضد ملت ایران مقابله کند
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۲۳:۱۰    
رئیس جمهور آمریکا با انتقاد از روسیه از آنچه که او عمل نکردن به تعهدات خود در پیمان منع موشک های هسته ای میان برد نامید، گفت: آماده مذاکره با روسیه برای کنترل تسلیحات هستیم.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۲۳:۰۱    
در اولین لحظات اعلام توافق سوئد، رسانه های متجاوز از طریق افراد وابسته به خود موسوم به دولت هادی و تفسیر این توافق بر اساس تمایلات خود، بند قدرت محلی را به قدرت محلی وابسته به خود تفسیر کردند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۲۲:۵۲    
رئیس حزب القوات اللبنانیه(فالانژیست های سابق که در ربودن دیپلمات های جمهوری اسلامی ایران در بیروت و تحویل آنها به رژیم صهیونیستی دست داشتند) با شکل و شمایل متفاوت از گذشته ظاهر شده است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۲۲:۳۷    
وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران قهرمانی تیم ملی فوتبال قطر در جام ملت های آسیا را تبریک گفت.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۲۲:۲۲    
یک کانال تلگرامی عکسی زیبا و پر محتوا در فضای مجازی عراق با موضوع چالش 10 ساله را منتشر کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۲۲:۱۰    
در پی تحولات اخیر و ناآرامی های سیاسی در ونزوئلا، آمریکا از خوان گوایدو رئیس جمهور خودخوانده این کشور اعلام حمایت کرده و خواستار سرنگونی دولت قانونی نیکولاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا شده است ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۲۲:۰۱    
وزیر امور خارجه با اشاره به خروج دولت ترامپ از معاهده منع موشک های میانبرد با روسیه(INF)، گفت: این جماعت نسبت به هرچه امضای آمریکا زیر آن باشد آلرژی دارند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۲۲:۰۱    
با پایان یافتن فینال جام ملت های آسیا 2019، تکلیف هفدهمین قهرمان فوتبال آسیا مشخص شد. اینفوگرافی پیش رو به تمام فینالیست ها و قهرمانان ادوار جام ملت های آسیا نگاهی انداخته است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۲۲:۰۱    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: این بانک با تمام توان در پی طراحی، تصویب و به کارگیری ابزارهای لازمی است که بتواند نرخ تورم را کنترل و قدرت خرید مردم را محافظت کند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۲۲:۰۱    
کبد یکی از اعضای مهم و ضروری برای بدن است که باید برای حفظ سلامت آن نکاتی را رعایت کنیم. از آنجایی که این روز ها تعداد آلاینده ها و سموم در هوا و غذا ها افزایش یافته است ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۲۲:۰۱    
دفتر بازرسی کل پنتاگون در گزارشی که قرار است به زودی منتشر شود ادعا خواهد کرد گروه تروریستی داعش در نبود فشارهای نظامی می تواند سرزمین هایی که در سوریه از دست داده را ظرف چند ماه مجددا به اشغال خودش ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۲۲:۰۱    
کارشناس هواشناسی هفته آینده را روزهایی با بارش های فراوان در کشور پیش بینی کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۲۲:۰۱    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: FATF یک نظام جاسوسی و کنترلی است که از سوی کشورهای بزرگ و با هدف هوشمند کردن تحریم ها اعمال می شود
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۲۰:۳۰    
روانشناسان با قطعیت می گویند برای آنکه بتوانیم رابطه ی عاطفی جدیدی را شروع کنیم باید با شرایط خود منطقی برخورد کنیم و مدتی به خود زمان دهیم
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۲۰:۳۰    
تغییر رنگ یا حالت چشم زنگ خطری است که از بروز برخی بیماری ها در بدن خبر می دهد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۹:۰۶    
وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد به دلیل عدم پایبندی روسیه به پیمان منع موشکهای هسته ای میان بُرد، واشنگتن از فردا به مدت 6 ماه از این توافق خارج خواهد شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۸:۵۸    
زدا با بیان اینکه بسته حمایتی دولت ادامه د ارد، گفت: د ر مورد های بعدی هم این بسته به واجدین شرایط تعلق خواهد گرفت.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۸:۵۲    
بهمن ماه هر سال یاد آور خاطرات شیرین سال 57 و ورود امام خمینی (ره) به ایران است که در این گزارش به یکی از جالب ترین آنها می پردازیم.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۸:۴۲    
معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: سربازان در صورتی که غیبت داشته باشند، اضافه خدمت می خورند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۸:۱۲    
برای درمان درد زانو، روغن دنبه را با زنجبیل به روی زانو بگذارید، در کتب طبی از زنجبیل به عنوان مسکّن دردهای مفاصل و ضد انقباض دردناک و گرفتگی عضلات نام برده شده است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۷:۵۱    
همه خوشحال بودند، می خندیدند، بنده از نگرانی بر آنچه که برای امام ممکن است پیش بیاید بی اختیار اشک می ریختم و نمی دانستم که برای امام چی ممکن است پیش بیاید...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۷:۴۲    
مادران باردار معمولا احساس خستگی زیادی در دوران بارداری تجربه می کنند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۷:۱۸    
مریم امیرجلالی که در سریال پشت کنکوری ها همبازی محسن قاضی مرادی بود، تصویری از خودش کنار این هنرمند در اینستاگرام گذاشت و نوشت: آدما تا وقتی همدیگر رو دارن ....نمی فهمن ... ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۷:۱۲    
فتق کشاله ران زمانی روی می دهد که بخشی از بافت بدن مانند روده، از ناحیه ای ضعیف در عضلات شکمی بیرون بزند ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۶:۵۷    
ساحل پارسیان خلیج فارس از مناطقی است که نور پلانکتون ها در شب مناظر شگفت انگیزی خلق می کند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۶:۴۲    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در پردیس سینمایی اهالی رسانه حضور یافت. مصطفی کواکبیان نماینده تهران شب گذشته ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۶:۲۱    
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام از تامین و عرضه 400 هزار تن خوراک دام و طیور به نرخ دولتی بین تولیدکنندگان و اتحادیه های مربوطه خبر داد و گفت ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۶:۱۲    
فقط یک گونه ماهی خون گرم در دنیا وجود دارد. و نام آن ماه ماهی یا اوپافیش است.!!!!!!
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۶:۰۰    
در کشورهای مختلف خرید و فروش آنلاین برخی اقلام با ممنوعیت مواجه هستند؛ اما اورانیوم از آن دست مواردی است که بازتاب فروش اینترنتی آن در کشوری مثل ژاپن توجه بسیاری از رسانه ها را به خود جلب کرده است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۶:۰۰    
دستمزد استاد فرشچیان برای ساخت ضریح امام رضا(ع)؛ این ویدئوی جالب را ببینید و با شخصیت بسیار بزرگ این استاد عالی قدر بیشتر آشنا شوید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۵:۵۱    
تصویری عجیب از نوزاد کانگورو که در هنگام تولد به اندازه یک لوبیا است!!!
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۵:۴۶    
فیسبوک به تازگی دست به اقدامی در راستای حذف برخی حساب های کاربری زده است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۵:۴۰    
مردی که در حین عمل جراحی مغزش گیتار مینوازد!
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۵:۲۲    
سازمان شفافیت بین الملل با انتشار گزارشی به مسئله پولشویی گسترده جهانی در دبی پرداخت و تأکید کرد که مجرمان در این شهر می توانند به راحتی املاک خریداری کنند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۵:۱۳    
گرانترین خانه تاریخ آمریکا که با وسعت 3530 متر مربع در لس آنجلس واقع شده، دو سوئیت بزرگ، 10سوئیت VIP برای مهمان ها، 21 حمام و سه آشپزخانه دارد وبه قیمت 250 میلیون دلار قیمت دارد!!!
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۵:۰۱    
رژه موتورسواران در تهران
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۴:۴۰    
خطیب جمعه تهران گفت: باطل همواره برپا و در برابر حق ایستاده است اما باطل نمیتواند ادامه پیدا کند و حق پیروز می شود.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۴:۳۱    
از سال 1940 تا 1945 مجتمع آشویتس-برکناور بزرگترین اردوگاه مرگ نازی ها بود که از سه اردوگاه مرکزی و ده ها اردوگاه فرعی تشکیل شده بود. تا سال 1945 که آزاد شود، حدود 1.1 میلیون نفر در آن کشته شدند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۴:۱۲    
محققان در مصر پس از 9 سال بازسازی آرامگاه توت عنخ آمون جسد مومیایی او را در معرض دید عموم قرار دادند.توت عنخ آمون پازدهمین فرعون مصر باستان از دودمان هجدهم یا همان پادشاهی نو شناخته می شود.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۳:۵۲    
در یکی از فروشگاه های زنجیره ای اورمیه ضایعات گوشت گوسفندی ، کیلویی 12000 تومان فروخته می شود!
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۳:۳۷    
علیرضا خمسه تصویری از خود کنار عزت الله انتظامی و داوود رشیدی در اینستاگرام منتشر کرد و در توضیح آن نوشت: ده سال پیش در کنار دو بزرگ هنر ایران، روحشون شاد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۲:۵۸    
استوری سردبیر روزنامه جام جام در اعتراض به فیلم "بنفشه آفریقایی". این فیلم دیروز در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمده است
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۲:۲۲    
تصویری زیبا از استقبال مردم از امام خمینی هنگام ورود به ایران در 12 بهمن 57. طول صف استقبال نزدیک به 33 کیلومتر بوده است!
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۲:۱۶    
یک فوق تخصص گوارش و کبد، گفت: در صورتی که علائم سوزش معده بیش از یک بار در هفته بروز دهد، خطرناک است و باید یرای درمان آن اقدام کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۱:۱۳    
تصویری از نماز امام خمینی(ره) در هواپیما در مسیر فرانسه به سمت تهران را مشاهده کنید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۱:۰۱    
در تصویر زیر وضعیت خودروهای موجود در محوطه های گمرکی استان گیلان را می بینید که به دلیل عدم صدور مجوزهای ترخیص و تعیین تکلیف نشدن این خودروها مدت زمانی طولانی در پارکینگ ها مانده اند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۰:۵۲    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور طی فردا (13 بهمن ماه) گفت: از فردا بارش برف و باران و وزش باد در کشور آغاز می شود.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۰:۴۰    
بعیدی نژاد: سازوکار مالی ایران و اروپا نشان می دهد که اروپایی ها بعد از ماه ها تأخیر قدم اول را بالاخره برداشتند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۰:۲۸    
دمنوش ها یکی از سالم ترین نوشیدنی ها محسوب می شود اما تأثیرگذاری آن روی بدن به گروه خونی افراد ارتباط دارد. حال این سوال مطرح است که افراد با توجه به نوع گروه خونی شان به چه نوع دمنوشی نیاز دارند؟
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۰:۱۰    
مراسم بزرگداشت یوم الله 12 بهمن 57 و آغاز چهلمین دهه فجر انقلاب اسلامی صبح امروز در حرم امام خمینی (ره) آغاز شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۱۰:۰۷    
رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد ایرانی ها با دستگیری 10 ملوان آمریکایی، آبروی ما را بردند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۰۹:۵۱    
آمریکا در هشداری جدی به اتحادیه اروپا راه اندازی ابزار پشتیبان مبادلات تجاری برای تسهیل تجارت با ایران را حامل پیامدهای خطرناکی برای این اتحادیه دانست.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۰۹:۱۲    
پمپ بنزین در تهران ، خیابان انقلاب نبش وصال شیرازی سال 1340
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۰۹:۰۳    
در شهر فوکلابروک اتریش درست در وسط دریاچه محیطی برای راه رفتن ساخته شده است!
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۰۸:۵۱    
این پورشه ی 7 رنگ اولین و خاص ترین خودرویی است که در ایران با این رنگ مشاهده شده , رنگ این پورشه بسیار جلب توجه میکند!
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۰۸:۳۶    
این بار مار پیتون قربانی طعمه ای شد که خودش بلعیده بود این مار که یک جوجه تیغی بزرگ را بلعیده بود به سرانجامی تلخ مبتلا شد و هم خودش و هم جوجه تیغی کشته شدند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۰۷:۴۸    
یخ زدن پرندگان در اثر سرمای سخت و شدید نیویورک/ REUTERS
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۰۳:۰۰    
حجت الاسلام احسان بی آزار تهرانی در برنامه حالا خورشید نسبت به توزیع گوشت منجمد و تشکیل صف های طولانی برای دریافت گوشت دولتی انتقاداتی را مطرح کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۰۲:۰۲    
نجم الدین شریعتی مجری برنامه سمت خدا در اینستاگرام درباره صف های خرید گوشت و مرغ نوشت: