سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۲:۵۰May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای روز پلاس 4 بهمن 1397 - roozplus.com

روز پلاس 29 اسفند 1396 روز پلاس 31 فروردین 1397 روز پلاس 31 اردیبهشت 1397 روز پلاس 31 خرداد 1397 روز پلاس 31 تیر 1397 روز پلاس 31 مرداد 1397 روز پلاس 31 شهریور 1397 روز پلاس 30 مهر 1397 روز پلاس 30 آبان 1397 روز پلاس 30 آذر 1397 روز پلاس 30 دی 1397 روز پلاس 1 اسفند 1397 روز پلاس 1 بهمن 1397 روز پلاس 2 بهمن 1397 روز پلاس 3 بهمن 1397 روز پلاس 4 بهمن 1397 روز پلاس 5 بهمن 1397 روز پلاس 6 بهمن 1397 روز پلاس 7 بهمن 1397 روز پلاس 8 بهمن 1397 روز پلاس 9 بهمن 1397 روز پلاس 10 بهمن 1397 روز پلاس 11 بهمن 1397 روز پلاس 12 بهمن 1397 روز پلاس 13 بهمن 1397 روز پلاس 14 بهمن 1397 روز پلاس 15 بهمن 1397 روز پلاس 16 بهمن 1397 روز پلاس 17 بهمن 1397 روز پلاس 18 بهمن 1397 روز پلاس 19 بهمن 1397 روز پلاس 20 بهمن 1397 روز پلاس 21 بهمن 1397 روز پلاس 22 بهمن 1397 روز پلاس 23 بهمن 1397 روز پلاس 24 بهمن 1397 روز پلاس 25 بهمن 1397 روز پلاس 26 بهمن 1397 روز پلاس 27 بهمن 1397 روز پلاس 28 بهمن 1397 روز پلاس 29 بهمن 1397 روز پلاس 30 بهمن 1397 
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۸ - ۱۳:۲۱    
احسان خواجه امیری این عکس را منتشر کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۷:۵۱    
پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری استفتائات جدید (بهمن ماه) حضرت آیت الله خامنه ای را منتشر کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۷:۰۵    
صف هواداران تیم ملی فوتبال امارات برای تهیه بلیت دیدار روز سه شنبه مقابل قطر در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا 2019 را مشاهده می کنید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۲:۲۱    
در تصویر زیر وسیله نقلیه جدید پلیس های بلژیک برای رصدکردن رویداد های اعتراضی را می بینید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۲:۱۵    
باید علائم کم خونی و کمبود آهن را بشناسیم تا در صورت ابتلا به آن به فکر درمان بیفتیم. بسیار از مواد مغذی هستند که می توانند مهم باشند ولی آهن یک عنصر بسیار بسیار ضروری برای بدن است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۸:۴۲    
برابر رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، حجت الاسلام خدری نماینده بوشهر در مجلس بدلیل بدرفتاری با داوران، بمدت 3 ماه از ورود به ورزشگاه محروم شد
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۸:۱۲    
ماست ایسلندی، ماست بدون چربی و بسیار غلیظ است که ارزش غذایی بسیار بالایی دارد و به دلیل داشتن میزان بالای پروتئین یعنی 3 برابر ماست های دیگر جزو سالم ترین و بهترین محصولات لبنی حال حاضر دنیا است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۸:۰۰    
میرجواد سلیمانی ضمن اعلام خبر تشکیل این ستاد ویژه، گفت: تغییراتی در بخش فروش و خدمات پس از فروش سایپا ایجاد شده که محوریت آن، تمرکز بر مطالبات به حق مشتریان این گروه بوده است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۶:۳۰    
فیلم "کفرناحوم " به کارگردانی نادین لبکی 2 روز پیش به جمع 5 نامزد نهایی اسکار بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان اسکار راه پیدا کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۶:۱۲    
گرانترین آپارتمان نیویورک در واقع پنت هاوس یک آسمان خراش در محله منهتن و در ضلع جنوبی سنترال پارک نیویورک قرار دارد و همچنان در حال ساخت است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۵:۵۱    
یکی از بومیان روستای زرآباد الموت شرقی چند روز قبل در ارتفاعات این منطقه یک لینکس را مشاهده نموده و موفق شد تصویر بسیار زیبایی را از این گونه ارزشمند به ثبت برساند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۱:۱۱    
با گذشت 22روز از مرگ غریبانه حدیثه شش ساله در بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد، روز گذشته زن و مردی جوان که بدن نیمه جان این کودک خردسال را به بیمارستان رسانده بودند ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۰:۰۲    
برزو ارجمند، بازیگر سینما و تلویزیون به صعود تیم ملی فوتبال ایران به نیمه نهایی جام ملت های آسیا 2019 با شکست 3 بر صفر چین واکنش نشان داد ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۰۸:۵۰    
نام علیرضا جهانبخش نیز روی کفشهایش حک شده که این اقدامات قبل از برگزاری بازی ها صورت گرفته است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۰۸:۴۷    
بازارچه خیریه انجمن بانوان دیپلمات های وزارت امورخارجه روز پنج شنبه 4 بهمن 1397 با حضور همسر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه و با مشارکت همسران سفرای سفارتخانه های مقیم در تهران آغاز به کار کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۰۷:۴۷    
آب رودخانه "ویرزاسکا" سوئیس چنان زلال است که به راحتی میتوان کف آن را دید و همین ویژگی موجب شده تا سالیانه هزاران گردشگر را بخود جذب کند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۰۶:۳۲    
کانال تلگرامی نسیم شرق با انتشار تصویری با عنوان "جد پژوها! " نوشت: برند پژو سال 1842 بنیان گذاشته شد و پیش از تولید دوچرخه در 40 سال بعد، عرضه کننده ی انواع آسیاب های کوچک نمک و فلفل بود ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۰۵:۳۰    
صفحه اینستاگرامی استاد رحیم پور ازغدی تصویر وی را در سه دهه اخیر منتشر کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۰۴:۰۲    
یم ملی فوتبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا 2019 با سه گل مقابل چین به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۰۳:۳۲    
فرشاد مهدی پور مدیر مسئول روزنامه صبح نو در توئیتر درباره تلاش دولتی ها برای تصویب طرح پالرمو، نوشت:
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۰۲:۰۰    
پس از آنکه "گوئیدو"، رهبر مخالفان ونزوئلا خود را رئیس جمهور این کشور اعلام کرد، آشوب و شورش شهرهای ونزوئلا را در بر گرفت. سپس مادورو هم به میان هوادارانش آمد و گفت تسلیم نمی شوم و مبارزه خواهم کرد ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۲۳:۳۰    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازیکنانم تلاش زیادی کردند تا بازی را در دست بگیرند و مستحق این برد بودیم و 4 روز دیگر باید با ژاپن بازی کنیم
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۲۳:۲۱    
این عکس توسط صفرعلی محمدپور، عکاس ماکویی، در سال 61 و زمان مسئولیت احمدی نژاد در فرمانداری ماکو ثبت شده است
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۲۳:۰۰    
وزیر دفاع و فرماندهان ارتش ونزوئلا با حضور در برابر دوربین ها، از دولت قانونی این کشور حمایت کرده و از مخالفان خواستند از تلاش برای کودتا دست بردارند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۲۲:۴۲    
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد به سفیر قطر اطلاع داده است که به دلیل شرایط صهیونیست ها، سومین بسته از کمک های این کشور را نمی تواند قبول کند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۲۲:۲۷    
در روز هایی که هوا آلوده است و امکان ابتلا به مشکل های سلامت وجود دارد، انجام برخی راهکار های سلامت می تواند اثر زیان بار آلاینده های جوی بر سلامت بدن را کاهش دهد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۲۲:۱۵    
در حالی که رویترز به نقل از منابع آگاه در دولت آلمان مدعی لغو مجوز پرواز هواپیما های شرکت ایران ایر (هما) در این کشور شد، برلین این خبر را تکذیب کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۲۲:۰۶    
دادستان کل کشور گفت: بخشی از شرایط اقتصادی فعلی کشور به عوامل خارجی و بخشی از آن به مسایل داخلی برمی گردد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۲۱:۴۲    
تیم ملی فوتبال ایران با پیروزی برابر تیم ملی چین در مرحله یک چهارم نهایی هفدهمین دوره رقابتهای جام ملت های آسیا درحالی به نیمه نهایی صعود کرد که یک رکورد خوب را از خود برجای گذاشت
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۲۱:۳۳    
در مطلب زیر صرفاً می خواهیم نشان دهیم عده ای از آن ها که اروپا را کعبه آمال خود قرار داده اند آشنایی اولیه با قوانین آن کشور ها نیز ندارند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۲۱:۱۵    
روزنامه مشهور اشپیگل آلمان در گزارشی درباره جام ملت های آسیا، از سیاست زدگی این بازی ها و کیفیت پایین بازی ها انتقاد کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۲۱:۰۶    
محمدباقر قالیباف در واکنش به اظهارات وزیر امور خارجه کشورمان مبنی بر لزوم اجرای توصیه های FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام، مطلبی منتشر کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۲۰:۳۸    
عکس مربوط به صبح روز پرواز بویینگ 707 نهاجا در حین بارگیری می باشد. روحشان شاد
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۲۰:۳۲    
حسین فریدون برادر رئیس جمهور امروز در زادگاهش شهر سرخه حضور یافت.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۲۰:۲۳    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از اوایل هفته آینده شرایط خوبی برای بارندگی در کشور خواهیم داشت.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۲۰:۱۷    
یک روزنامه آمریکایی از احداث کارخانه تولید موشک های بالستیک توسط عربستان پرده برداشت.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۲۰:۱۱    
تحلیلگر سیاسی سوریه گفت که تفاهمی میان محور مقاومت و مسکو وجود دارد مبنی بر اینکه ایران، حزب الله با سوریه در جنگ های آینده متولی جبهه جنوب باشند و مسکو در برابر ترکیه باشد اما روس ها هنوز تصمیمی ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۹:۳۸    
رئیس قوه قضاییه گفت: طی عرایضی که خدمت مقام معظم رهبری داشتیم، بنا شد در 40 سالگی انقلاب اسلامی عفوی معیاری، گسترده تر از گذشته داشته باشیم که این موضوع در حال بررسی است
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۹:۲۰    
وزارت خزانه داری آمریکا با صدور بیانیه ای از تحریم چند مجموعه از جمله لشگرهای فاطمیون و زینبیون به اتهام ارتباط با ایران خبر داد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۸:۴۷    
بال ترش مرغ یکی از غذا های شمالی ایران عزیز است. این غذا با رب انار درست میشود. در ادامه دستور تهیه این غذای خوش طعم را برای شما قرار داده ایم با ما همراه باشید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۸:۱۶    
علی رضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس به احتمال فراوان بعد از جام ملت های آسیا به اروپا ترانسفر می شود.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۸:۰۷    
رئیس جمهور ونزوئلا شهروندان ونزوئلایی را به هوشیاری و احتیاط در مقابل احتمال کودتا در این کشور فراخواند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۸:۰۱    
حجت الاسلام عبدالحمید خدری،نماینده بوشهر در مجلس از ورود به استادیوم محروم شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۸:۰۱    
خانواده مرضیه هاشمی، مجری آمریکایی الاصل شبکه خبری پرس تی وی پس از آزادی وی از زندان بیانیه ای منتشر کردند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۷:۵۲    
انسان در زمان حیات خویش همواره با آمرزش پروردگار الهی مواجه است، اما خداوند پس از مرگ نیز رحمتش را از بندگان خود قطع نکرده و براساس احکام زیر درب مغفرت الهی خود را بر بندگانش می گشاید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۷:۴۰    
مطالعات فراوان نشان داده است رعایت رژیم مدیترانه ای باعث افزایش طول عمر، کاهش بیماری های قلبی عروقی، کاهش سرطان و سایر بیماری های مرتبط با تغذیه می شود.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۷:۳۱    
کاربران شبکه های اجتماعی معتقدند رئیس جمهور آمریکا برای آنکه خود را تندرست و شاداب نشان دهد عکس هایش را فتوشاپ می کند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۷:۳۱    
به نظر می رسد یک مشکل سخت افزاری جدید گریبان گیر مک بوک پرو اپل شده است. به گزارش iFixit و به نقل از ورج، این مشکل جدید سیستم روشنایی و نوردهی پس زمینه ی نمایشگر مک بوک پرو را تحت تاثیر قرار داده است
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۷:۲۸    
طی چند روز گذشته خبری منتشر شد که طبق آن، تمام سرویس های مبتنی بر کارت، قرار بود هفتم بهمن ماه جاری، از ساعت 10 تا 12 به مدت دو ساعت قطع شوند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۷:۰۷    
عکس دونفره الناز حبیبی و بهاره کیان افشار.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۷:۰۱    
خرگوش wALLY جذابترین خرگوش اینستا این خرگوش که در ایالت ماساچوست در ایالات متحده زندگی میکند به دلیل گوش های بامزه اش ستاره اینستاگرام شده است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۷:۰۱    
فردی که پارسال، زوج طبسی را به قتل رسانده بود، صبح امروز به دار مجازات آویخته شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۶:۴۶    
قضاوت هیچ یک از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا به تیم داوری ایران سپرده نشد! امشب و در صورت برتری تیم ملی در برابر چین پرونده قضاوت علیرضا فغانی و کمک هایش در جام ملت های آسیا بسته می ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۶:۳۱    
از سال گذشته تا امروز، بعضی کاربران با انتشار پستی در اینستاگرام ادعا می کردند که فقط 7 درصد از فالوئرها پست هایشان را می بینند ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۶:۰۰    
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت:با تلاش پلیس آگاهی گروگان 29 ساله سراوانی پس از 2 هفته اسارت از چنگال آدم ربایان آزاد شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۵:۴۸    
الهه رضایی و مینا هاشمی
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۵:۴۸    
رئیس مجلس در نامه ای خطاب به رئیس جمهور یک قانون را برای اجرا ابلاغ کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۴:۴۸    
پلیس آمریکا از دستگیری پرستاری به اتهام باردار کردن بیمار در حال کما خبر داد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۴:۳۳    
یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: همانطور که روزی مشکل کشور ما مزاحمت های تلفنی بود و امروز به واسطه ارتقاء سطح فرهنگ مردم این مشکل برطرف شده است ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۴:۰۳    
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که ارتش از ربات های مسلح برای رویارویی با تهدیدات استفاده می کند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۳:۵۷    
برگزاری آخرین تمرین شاگردان کی روش پیش از دیدار با چین در هتل
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۳:۴۸    
از آنجا که غرب با استفاده از ابزارهای فراگیر رسانه ای به تخریب پایه های اعتقادی و ارزشی نسل حاضر می پردازد ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۳:۴۲    
محمدحسین مهدویان، تصویری تازه از ماجرای نیمروز: رد خون را به اشتراک گذاشت و از دو بازیگر این فیلم به عنوان رفقای نازنین خود یاد کرد
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۳:۳۳    
وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: بنده از نامه ارسالی برخی وزرا به مقام معظم رهبری برای تسریع در تصویب پالرمو و CFT اطلاعی ندارم و آن را امضاء نکردم.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۲:۵۱    
قاسمی: امیدواریم هرگونه اختلاف و مشکل سیاسی در ونزوئلا توسط مردم و دولت این کشور با بکارگیری راهکارهای قانونی و مسالمت آمیز حل و فصل شود.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۲:۵۱    
مرگ مشکوک کودکی شش ساله در بیمارستان امدادی مشهد، به علت تشنج و سوختگی های عفونی گسترده روی پیکر نحیف او مورد بررسی قرار گرفت
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۲:۴۸    
خبرگزاری رسمی کره شمالی نسبت به دیدار دوم رهبران آمریکا و کره شمالی واکنش نشان داده است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۲:۳۳    
مشاهده های میدانی از بازار خودرو حکایت از افزایش قیمت برخی از خودرو های داخلی دارد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۱:۵۷    
صرافی های بانکی، امروز پنجشنبه 4 بهمن ماه، قیمت هر دلار آمریکا برای خرید 11 هزار و 460 هزار تومان و برای فروش 11 هزار و 510 تومان است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۱:۲۷    
یک ماهیگیر در حالی که یک کوسه غول پیکر را صید کرده بود، خبرساز شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۱:۰۶    
همدردی گوسفند با سگ گله که آن ها در مقابل گرگ دفاع کرده و زخمی شده است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۰:۵۱    
علی ارغوانی متخصص داخلی درباره محدودیت مصرف نمک در بیماران دیابتی، اظهار کرد: رژیم غذایی مناسب و برنامه ورزشی منظم بیشتر از دارو در بهبود شرایط بیماران دیابتی تاثیرگذار خواهد بود ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۰:۴۸    
سخنگوی سازمان امداد و نجات از مصدومیت 12 مسافر به دلیل تصادف اتوبوس در زنجان خبر داد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۰:۳۳    
در روز 12 دی ماه با انتشار بوی نامطلوب در وسعت زیاد تهران گمانه زنی هایی درباره منشا انتشار این بو صورت گرفت که بر اساس مطالعات انجام شده همگی فرضیه ها، منتفی اعلام شده است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۰:۲۷    
در حادثه تیراندازی در یکی از بانک های ایالت فلوریدا آمریکا دست کم پنج تن کشته شدند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۰:۰۳    
برخی کاربران شبکه های اجتماعی و حتی رسانه های رسمی به اشتباه تصویری از یک فعال اجتماعی را به عنوان همسر محمدبن سلمان منتشر کردند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۰۹:۴۸    
نمای شبانگاهی زمین از ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) هاله سبز رنگ نشانگر پرتوهای طلوع خورشید است.در تصویر همچنین مدار پیمایی را مشاهده میکنید که در ارتفاع 258 مایلی زمین بر فراز اکراین و روسیه در حال ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۰۹:۴۲    
در شرایطی که طبق آخرین آمار ارائه شده از سوی دفتر اقتصاد مسکن، متوسط قیمت هر متر خانه در شهر تهران در دی ماه به 9 میلیون و 778 هزار تومان رسیده، به نظر می رسد خلأ برنامه جامع در بخش مسکن محسوس است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۰۹:۳۲    
هفت قرن قبل از میلاد توسط لیدی ها ساخته شد، آن ها قومی ثروتمند بودند که در آسیای صغیر می زیستند، سکه های اولیه از جنس الکتروم (آلیاژ طلا و نقره) ساخته می شدند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۰۸:۴۱    
مرضیه هاشمی مجری و خبرنگار آمریکایی الاصل شبکه پرس تی وی پس از 11 روز بازداشت در آمریکا بدون طرح هیچ اتهامی از زندان آزاد و به خانواده اش در واشنگتن ملحق شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۰۷:۰۲    
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۰۵:۳۲    
صفحه اینستاگرامی مرکز اسناد انقلاب اسلامی، تصویر اولین اطلاعیه کمیته استقبال از امام خمینی در سوم بهمن ماه 1357 را منتشر کرد.