سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۲:۳۵May 2024 14
جستجوی پیشرفته

سراج24 (seraj24.ir)

سراج24 15 اسفند 1393 سراج24 25 بهمن 1394 سراج24 28 اسفند 1395 سراج24 29 اسفند 1396 سراج24 16 دی 1397 سراج24 30 اسفند 1399 سراج24 29 اسفند 1400 سراج24 29 اسفند 1401 سراج24 29 اسفند 1402 سراج24 31 فروردین 1403 سراج24 1 اردیبهشت 1403 سراج24 2 اردیبهشت 1403 سراج24 3 اردیبهشت 1403 سراج24 4 اردیبهشت 1403 سراج24 5 اردیبهشت 1403 سراج24 6 اردیبهشت 1403 سراج24 7 اردیبهشت 1403 سراج24 8 اردیبهشت 1403 سراج24 9 اردیبهشت 1403 سراج24 10 اردیبهشت 1403 سراج24 11 اردیبهشت 1403 سراج24 12 اردیبهشت 1403 سراج24 13 اردیبهشت 1403 سراج24 14 اردیبهشت 1403 سراج24 15 اردیبهشت 1403 سراج24 16 اردیبهشت 1403 سراج24 17 اردیبهشت 1403 سراج24 18 اردیبهشت 1403 سراج24 19 اردیبهشت 1403 سراج24 20 اردیبهشت 1403 سراج24 21 اردیبهشت 1403 سراج24 22 اردیبهشت 1403 سراج24 23 اردیبهشت 1403 سراج24 24 اردیبهشت 1403 
  ۱ ساعت پیش   + ۱۶ سایت دیگر  
شهرک نشینان صهیونیست بار دیگر در اعتراض به سیاست های بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و عدم انعقاد توافقی برای آزادی اسیران از غزه، تظاهرات کردند.
  ۱ ساعت پیش   + ۱۸ سایت دیگر  
وزیر امور خارجه گفت: تداوم مداخلات هدفمند آمریکا در مسایل داخلی افغانستان، وضعیت این کشور را پیچیده تر خواهد کرد.
  ۲ ساعت پیش   + ۲۳ سایت دیگر  
رییس جمهوری قانون ارجاع اختلاف شرکت توسعه و مهندسی گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند به داوری را برای ارجاع به دستگاه های مربوطه ابلاغ کرد.
  ۲ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
دبیر کل حزب الله لبنان گفت: دشمن نتوانست کوچکترین اهداف اعلامی خود را محق کند و موشک های مقاومت فلسطین همچنان تا به امروز به بئرالسبع و شهرک های اطراف غزه اصابت می کنند.
  ۲ ساعت پیش   + ۴۲ سایت دیگر  
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه تحریم نتوانست ملت ایران را وادار به پذیرش تصمیمات آمریکایی ها کند، گفت: اگر در هر نقطه ای از عالم، تهدیدی علیه ما شکل بگیرد، به آن واکنش نشان خواهیم داد.
  ۹ ساعت پیش   + ۱۸ سایت دیگر  
رئیس شورای تامین دام کشور از روند افزایش عرضه و کاهش قیمت دام زنده سبک و گوشت قرمز در هفته های آینده خبر داد و گفت ...
  ۹ ساعت پیش    
مدیر مرکز تعالی و پیشرفت ستادهای نماز جمعه کشور گفت: جشنواره قلب شهر به دنبال شناسایی و معرفی الگوهای موفق میزبانی در پایگاه های نماز جمعه است.
  ۹ ساعت پیش   + ۴۸ سایت دیگر  
معاون اول رئیس جمهور با تأکید بر اینکه تنها با ورود ایده ها و منابع مردمی به صحنه اقتصاد، شعار جهش تولید با مشارکت مردم محقق می شود ...
  ۹ ساعت پیش   + ۱ سایت دیگر  
آمریکا و برخی کشور های اروپایی بشدت نگران افزایش بحران در رفح هستند، زیرا مصر کاملا مخالف حمله زمینی ارتش اسرائیل به رفح است و در صورتی که رژیم صهیونیستی دست به این اقدام بزند ...
  ۹ ساعت پیش   + ۴۷ سایت دیگر  
دادستان تهران از صدور کیفرخواست برای متهمان پرونده سرقت مسلحانه بزرگراه صدر خبر داد.
  ۹ ساعت پیش   + ۷ سایت دیگر  
رئیس جمهور سابق آمریکا بار دیگر با حمله به رئیس جمهور کنونی این کشور، گفت که کاخ سفید با یک مشت فاشیست پر شده است!
  ۹ ساعت پیش   + ۵۶ سایت دیگر  
فرمانده کل سپاه گفت: اینکه جمهوری اسلامی بدون واهمه و با علم به دشمنی همه جانبه و تبعات آن، به قلب استکبار حمله می کند نشان از قدرت ایمان، مقاومت، اراده و پیشرفت این مردم است.
  ۱۰ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
یکی از اهالی غزه که به تازگی از نسل کشی رژیم صهیونیستی نجات یافته، وجود غرفه فلسطین در نمایشگاه کتاب تهران را نشان دهنده این نکته دانست که فلسطین در قلب نظام و مردم ایران جای دارد.
  ۱۰ ساعت پیش   + ۹ سایت دیگر  
ششمین روز از سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران، میزبان مقام معظم رهبری بود و ایشان به روال هر سال، از غرفه برخی از ناشران بازدید کردند و ناشران نیز کتاب هایشان را به ایشان معرفی کردند.
  ۱۰ ساعت پیش    
بازار پرتلاطم لاستیک مدتها است که قصد آرام شدن ندارد. این را می توان از زبان تولید کنندگان و مصرف کنندگان شنید ...
  ۱۰ ساعت پیش   + ۳ سایت دیگر  
رزمندگان حزب الله لبنان و مقاومت فلسطین در عملیات های جداگانه پهپادی و راکتی خود در شمال فلسطین اشغالی و نوار غزه چند تانک های ارتش رژیم صهیونیستی را منهدم و تعدادی از نظامیان صهیونیست را کشته و زخمی ...
  ۱۰ ساعت پیش   + ۶۷ سایت دیگر  
رهبر انقلاب از نمایشگاه کتاب بازدید کردند.
  ۱۰ ساعت پیش   + ۹۹ سایت دیگر  
رییس قوه قضاییه با اشاره به باید سریع تر در قبال پرونده چای دبش روشنگری شود، گفت: عدد و رقم مطرح در این پرونده، عدد و رقم بزرگی است و در زمان کوتاهی این قضیه رخ داده است.
  ۱۰ ساعت پیش   + ۷ سایت دیگر  
رهبر انقلاب صبح امروز از سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کردند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۱۷   + ۹۵ سایت دیگر  
رهبر انقلاب در بازدید از نمایشگاه کتاب فرمودند : فعالان فضای مجازی، ترویج کتاب و کتابخوانی را از جمله وظایف خود بدانند ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۱۲   + ۱۰ سایت دیگر  
معاون قوانین مجلس گفت: ما قوانین زیادی داریم که بعضا با یکدیگر هم خوانی ندارند. اگر تمام قوانین معتبر در یک حوزه در یک دسته تنظیم و منظم شود، در قانونگذاری و اجرا می توانیم دقیق تر عمل کنیم.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۴:۵۲   + ۲ سایت دیگر  
آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک (آنروا) با اشاره به کارشکنی رژیم صهیونیستی در امر رساندن کمک های بشردوستانه و انسانی به شهروندان فلسطینی در نوار غزه تاکید کرد که ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۴:۴۷   + ۱۴ سایت دیگر  
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: بورسیه دانشجویان آمریکایی در دانشگاههای کشورمان که به واسطه حمایت از مردم مظلوم فلسطین به آنها ظلم شده و از تحصیل آنها در آمریکا جلوگیری شده است ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۴:۴۲   + ۱۱ سایت دیگر  
معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی از توقف واردات گندم در سال جاری به دلیل رشد تولید خبر داد و گفت: برآوردها نشان می دهد امسال 11 میلیون تن گندم از کشاورزان خریداری شود ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۴:۴۲   + ۲۴ سایت دیگر  
شب و روز گذشته (23 اردیبهشت ماه) میزان مصرف برق کشور به بیش از 53 هزار مگاوات رسید.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۴:۳۲   + ۵۳ سایت دیگر  
با حکم رییس جمهور معاون پارلمانی جدید ریاست جمهوری منصوب شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۴:۲۷   + ۲۵ سایت دیگر  
رییس کل دیوان محاسبات گفت: این نهاد نظارتی با هرگونه بنگاه داری و شرکت داری در صندوق توسعه ملی مخالف است و بر این باوریم صندوق باید تضمین کننده باشد تا بخش خصوصی در مسیر واقعی خود قرار گیرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۴:۲۲   + ۱۲ سایت دیگر  
وزیر صمت گفت: دشمن با تمام قوا به میدان آماده است و مطلقاً فکر نکنید که جنگ تمام شده است؛ ما نزدیک قله ایم و باید تمام ظرفیت های خود را بسیج کنیم.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۵۲   + ۱۵ سایت دیگر  
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: حقوق بشر آمریکایی و صهیونیستی دو روی یک سکه اند، یکی در ⁧‫نقب‬⁩، یکی در ⁧‫گوانتانامو‬⁩ و ⁧‫ابوغریب‬⁩.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۴۷   + ۶۰ سایت دیگر  
سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور با اشاره به اینکه در سال 1403 امتحانات نهایی توسط وزارت آموزش و پرورش برگزار می شود ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۲۷   + ۷۹ سایت دیگر  
سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی با عرضه 14 مدل خودرو برای افرادی که در اسفندماه 1401 ثبت نام کرده بودند، از امروز تا 26 اردیبهشت ماه برای انتخاب خودرو فعال شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۲۲   + ۱۰ سایت دیگر  
جنگنده های رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) در دویست و بیستمین روز از جنگ همچنان به بمباران مناطق مختلف نوار غزه ادامه می دهند و این حملات و ده ها شهید و مجروح بر جای گذاشتند ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۱۳   + ۳۱ سایت دیگر  
تصویر کتابی که رهبر انقلاب در بازدید از نمایشگاه کتاب آن را مشاهده کردند منتشر شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۰۲   + ۸ سایت دیگر  
دبیر شورای عالی هماهنگی سران قوا با بیان اینکه به تحولات جدی در حوزه حکمرانی اقتصادی در کشور نیاز داریم ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۴۲   + ۶۸ سایت دیگر  
رهبر انقلاب از نمایشگاه کتاب بازدید کردند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۴۲   + ۳۷ سایت دیگر  
در ادامه اتفاقات عجیب در فوتبال ایران، موضوع اصلی جلسه هماهنگی دیدار تیم های فولاد و استقلال انتخاب رنگ پیراهن مشکی بود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۳۲   + ۱۶ سایت دیگر  
با حضور مسئولان کشوری و استانی، پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در حرم مطهر رضوی آغاز به کار کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۲۷   + ۹ سایت دیگر  
شهردار تهران با تاکید بر اینکه با اقدامات صورت گرفته، زمان صدور پروانه ساختمانی از متوسط 350 روز به 60 تا 150 روز کاهش یافته است ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۱۷   + ۱۲ سایت دیگر  
انسیه خزعلی با بیان اینکه تاکنون بیش از 2300 زوج، تقاضای دریافت تسهیلات تشویقی ازدواج به متولدین دهه شصتی را داشته اند ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۱۲   + ۳۳ سایت دیگر  
وزیر نفت گفت: بهره برداری از 79 طرح نیمه تمام و آغاز اجرای 50 طرح جدید درحوزه نفت، گاز و پتروشیمی از جمله برنامه های وزارت نفت در سالجاری است که اقدامی بی سابقه و انقلاب در این صنعت است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۰۳   + ۲۵ سایت دیگر  
به مناسبت ولادت حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) رونمایی شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۵۲   + ۶۱ سایت دیگر  
هشتمین کنفرانس بین المللی شهرهای هوشمند، اینترنت اشیاء و کاربردها (SCIoT 2024) 25 و 26 اردیبهشت 1403 با حمایت همراه اول در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۵۲   + ۱۶۳ سایت دیگر  
رهبر انقلاب فرمودند: بعضی از ائمّه (ع) مثل امام حسین (ع) و امیرالمؤمنین (ع)، به دلایلی معرفی شده هستند؛ و نوعی شناخت از آنها در دنیای غیر اسلام وجود دارد؛ لکن برخی ائمه (ع) ناشناخته اند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۵۲   + ۳ سایت دیگر  
تصویب قطعنامه تشکیل دولت مستقل فلسطین با رأی اکثریت اعضای مجمع عمومی سازمان ملل همزمان با خیز بازیگران اروپا برای شناسایی آن، از انزوای راهبردی رژیم صهیونیستی در جریان جنگ غزه حکایت دارد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۲:۰۲   + ۱۳ سایت دیگر  
رئیس جمهور روسیه طی حکمی، سرگئی لاوروف را در سمت ریاست وزارت خارجه ابقا کرده و سرگئی شویگو وزیر دفاع این کشور را به عنوان دبیر شورای امنیت ملی منصوب کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۱:۱۲   + ۴ سایت دیگر  
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر عامل صندوق اعتباری هنر گفت: این صندوق 103 هزار نفر عضو دارد که 60 هزار نفر از آنها زیر پوشش بیمه هستند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۰:۴۲   + ۲۰ سایت دیگر  
قیمت ها در آرژانتین در ماه های اخیر، به حدی شدید افزایش پیدا کرده که بانک مرکزی این کشور برای سهولت در جابجایی پول ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۰:۳۷   + ۲۹ سایت دیگر  
رئیس جمهور قانون تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) و قانون ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند به داوری را برای اجرا به دستگاه های مربوطه ابلاغ کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۰:۳۲   + ۱۳ سایت دیگر  
معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان گفت: حضور آمریکا در افغانستان در گسترش ناامنی و بی ثباتی در افغانستان و افزایش تهدید تروریسم و تولید مواد مخدر موثر بوده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۰:۳۲   + ۸۱ سایت دیگر  
رئیس جمهور از ناظران و مجریان برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به ویژه در برگزاری تجربه موفق انتخابات الکترونیکی تشکر و قدردانی کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۰:۱۷   + ۸ سایت دیگر  
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از افزایش حقوق سربازان برمبنای مجرد، متاهل، مشغول در مناطق علمیاتی یا غیرعملیاتی خبر داد و گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۰:۱۲   + ۱۷ سایت دیگر  
رییس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: احکام همسان سازی از خرداد ماه اجرا و البته معوقات دو ماه نخست سال نیز پرداخت خواهد شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۰:۰۷   + ۸ سایت دیگر  
دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی گفت: یک و نیم درصد از حدود 6 درصد نرخ رشد اقتصادی کشور ناشی از فعالیت این مناطق بوده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۳:۰۲   + ۹ سایت دیگر  
شبکه خبری ای بی سی نیوز با اشاره به گزارش گروهی از کارشناسان و مقام های سابق ایالات متحده، افشا کرد که بیشتر فلسطینیان شهید شده در تهاجم رژیم اسرائیل به باریکه غزه ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۲:۴۷   + ۱ سایت دیگر  
درمان کودکان زیر هفت سال رایگان شد . این خبر کوتاه اما خوشحال کننده بود. خبری که زمزمه های آن از اواخر سال گذشته از سوی وزارت بهداشت به گوش رسید و حالا از امروز در سراسر کشور اجرایی شده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۱:۱۲   + ۷ سایت دیگر  
سخنگوی شورای شهر تهران از امکان تقسیط قبور رزرو شده در بهشت زهرا(س) در بازه زمانی یک ساله خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۰:۱۲   + ۱۱ سایت دیگر  
با وجود اهمیت زیاد نقشی که پرستاران در نظام سلامت ایفا می کنند زنگ خطر افت کیفیت خدمات درمانی در اثر کمبود پرستار چندسالی است به صدا درآمده و کمبود نیروی انسانی در حوزه پرستاری ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۹:۴۲   + ۷ سایت دیگر  
مدیر مرکز تعالی و پیشرفت ستادهای نماز جمعه کشور گفت: جشنواره قلب شهر به دنبال شناسایی الگوهای موفق میزبانی در پایگاه های نماز جمعه است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۹:۴۱   + ۱۲ سایت دیگر  
با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه، از ستادهای نماز جمعه برگزیده و شایسته در برپایی نمازجمعه، قدردانی شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۹:۱۶   + ۶ سایت دیگر  
شکست رژیم صهیونیستی در تحقق اهداف از پیش اعلام شده خود در نوار غزه و جبهه های درگیر با این رژیم از محورهای مورد توجه روزنامه های مطرح جهان عرب است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۹:۱۶   + ۱۵ سایت دیگر  
حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری با اشاره به وضعیت و شرایط خاص فرهنگی و تربیتی که در کشور حاکم است ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۲۶   + ۲۷ سایت دیگر  
معاون فنی و آماری سازمان ملی سنجش از اعلام نتایج آزمون های سراسری، ارشد و دکتری تا 15 خرداد 1403 خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۱۲   + ۴۳ سایت دیگر  
سخنگوی صنعت آب با اشاره به پرشدگی 67 درصدی مخازن سدهای کشور، گفت: هرچند میزان پرشدگی سدهای کشور نسبت به سال گذشته با رشد 3 درصدی همراه بوده است ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۵۷   + ۴ سایت دیگر  
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در واکنش به اصرار صهیونیست ها برای حمله زمینی به رفح گفت که وادار کردن غیرنظامیان به فرار به سمت مناطق ناامن غیرقابل قبول است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۴۲   + ۳ سایت دیگر  
جراح مغز و اعصاب کودکان گفت:بسیاری از داروهای درمان تومورهای مغزی کودکان در ایران یا در دسترس نیست یا با کیفیت پایین تری نسبت به استانداردهای جهانی موجود است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۴۲   + ۷۲ سایت دیگر  
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: طبق گفته رییس سازمان انرژی اتمی، مبنای تعاملات ایران و آژانس NPT و پادمان است و موضوعات باقیمانده بین ما و آژانس به 2 مکان تقلیل یافته است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۳۷   + ۲ سایت دیگر  
استراتژی های دیجیتال باید به گونه ای اجرا شوند که دانش آموزان ما را با دانش و مهارت هایی که برای موفقیت در عصر هوش مصنوعی به آنها نیاز دارند، توانمند و مجهز کنند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۳۲   + ۸ سایت دیگر  
رئیس جمهور ترکیه گفت: حماس با آتش بس موافقت کرد، اما اسرائیل بهانه می آورد و آتش بس نمی خواهد، زیرا می خواهد تمام غزه را اشغال کند. ظلم و کشتار همچنان ادامه دارد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۳۲   + ۱۲ سایت دیگر  
وزارت بهداشت فلسطین با صدور بیانیه ای از افزایش شمار شهدای جنگ در غزه به بیش از 35 هزار نفر خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۳۲   + ۲۴ سایت دیگر  
کاپیتان سابق تراکتور گفت: قطعاً این را بدانید که حمید مطهری سرمربی تراکتور است و باشگاه با توجه به سیاست های خاص خودش این موضوع را اعلام نمی کند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۲۷   + ۲۶ سایت دیگر  
عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل نود گفت: حجم قاچاق شمش و مصنوعات طلا بالغ بر چند میلیارد دلار است که این رقم سرسام آور موجب آسیب فراوان به صنعتگران این حوزه شده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۲۲   + ۲۲ سایت دیگر  
بزرگداشت کیانوش عیاری در موزه سینما با حضور جمعی از هنرمندان، مدیران فرهنگی و علاقه مندان به سینمای او برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۱۷   + ۸ سایت دیگر  
رئیس جمهور ترکیه در حالیکه هنوز به تجارت با اسرائیل مشغول است، به انتقاد شدید از نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دلیل ارتکاب جنایات جنگی در غزه پرداخت!
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۰۷   + ۱۲ سایت دیگر  
رهبر معظم انقلاب در دیدار با خانواده سردار محمدرضا زاهدی اظهار داشتند: با شهادت سردار زاهدی عظمت جمهوری اسلامی ایران ظاهر شد و همه اینها به برکت شهادت ایشان بود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۰۷   + ۱۸ سایت دیگر  
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با توجه به اهمیت درمان کودکان، تعرفه متخصص کودکان بزودی 20 درصد افزایش می یابد تا پزشکان با خیال راحت به درمان بیماران بپردازند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۵۷   + ۸ سایت دیگر  
نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان گفت: جمهوری اسلامی ایران آماده است بنا به درخواست مقامات افغانستان نیروهای امدادی ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۴۷   + ۳ سایت دیگر  
شیراز میزبان نخستین رویداد تخصصی پزشکی بازساختی - پزشکی آینده بود، شاخه ای نوین که می کوشد با استفاده از سلول های بنیادی بیماری های مزمن و سخت علاج را درمان کند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۴۷   + ۳۳ سایت دیگر  
وزیر ارشاد در جمع خبرنگاران درباره وضعیت تولید فیلم های زیرزمینی و همچنین راه یابی فیلم دانه های انجیر مقدس از محمد رسول اف به کن گفت: این تخلف محرزی است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۳۷   + ۳ سایت دیگر  
معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه گیاهان دارویی باید تبدیل به اقتصاد ملی شود، گفت: باید در بخش گیاهان دارویی پالایشگاه های جامع احداث شوند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۳۷   + ۷۰ سایت دیگر  
ولی امر مسلمین در دیدار با خانواده شهید زاهدی، فرمودند: شهادت شهید زاهدی موجب پیامدهای با ارزش و با اهمیتی شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۳۲   + ۱۶ سایت دیگر  
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه سند تحول بنیادین با تقسیم کار ملی اجرایی می شود، گفت: راه رسیدن به قله؛ تربیت دانش آموزان فکور و چندساحتی است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۲۷   + ۳۰ سایت دیگر  
مدیرکل دفتر برنامه ریزی کلان شرکت مادر تخصصی برق حرارتی گفت: ظرفیت نیروگاه های کل کشور هم زمان با اتصال دومین واحد گازی نیروگاه تربت حیدریه به شبکه سراسری برق از مرز 93 هزار مگاوات عبور کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۲۷   + ۸ سایت دیگر  
رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 1395 در دیدار خانواده شهید بدرالدین فرمودند: لبنان به برکت وجود حزب الله و عناصر مقاومت، تبدیل به یک سرزمین نمونه شده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۲۲   + ۱۰ سایت دیگر  
بخشی از برنامه های جادویی OpenAI برای مراسم موردانتظار دوشنبه فاش شدند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۱۷   + ۲۴ سایت دیگر  
باشگاه رانندگان اسنپ از شروع طرحی با عنوان بُرد-بُرد خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۱۷   + ۲ سایت دیگر  
سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور جزئیات ماموریت ها و مسئولیت های پیش روی این سازمان را تشریح کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۱۷    
رئیس موسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع کشور گفت: 71 درصد تولید جهانی گل محمدی در اختیار ایران است اما سهم ما از درآمد تجارت جهانی به دلیل خام فروشی فقط یک درصد است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۱۲   + ۳ سایت دیگر  
دبیرکل سازمان ملل در سخنرانی ویدئویی در کنفرانس کمک به غزه که در کویت برگزار می شود، خواستار آتش بس فوری غزه شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۰۷   + ۱۶ سایت دیگر  
تیم فوتبال پرسپولیس در یک بازی دوستانه امروز توانست با نتیجه 5 بر یک برابر تیم ملی جوانان کشورمان به برتری برسد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۰۲   + ۳۰ سایت دیگر  
درجه سرلشکری شهید محمدرضا زاهدی به خانواده ایشان اعطا شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۰۲    
آیت ا... جوادی آملی از مراجع عظام تقلید در دیدار با مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفته است: کشور باید به سمتی برود که کسی اصلا نیاز شخصی به قرض الحسنه نداشته باشد ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۴۷   + ۱۷ سایت دیگر  
آزمون های نهایی خردادماه از 31 اردیبهشت آغاز می شود و تا 29 خرداد ادامه خواهد داشت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۴۷   + ۹ سایت دیگر  
فیلم های سینمایی نیلگون و تاوان به پرده سینما آمده اند و قرار است شانس خود را در گردونه رقابت امتحان کنند، تمساح خونی همچنان می فروشد و در تلاش است تا فاصله خود را با مست عشق حفظ کند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۴۱   + ۱۴ سایت دیگر  
صهیونیست ها که لبنان را تهدید به جنگی گسترده می کردند، امروز در شرایطی قرار دارند که مجبورند به موفقیت معادلات راهبردی جدید حزب الله و شخص سیدحسن نصرالله علیه اسرائیل اعتراف و اعلام کنند این رژیم هیچ ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۳۷   + ۶۸ سایت دیگر  
سخنگوی صنف جایگاه داران سوخت با بیان اینکه اگر مراجعات مردمی برای استفاده از کارت آزاد بیشتر شود، ممکن است شارژ کارت آزاد از لحاظ لیتری و یا از لحاظ تعداد دفعات مجاز سوخت گیری تمام شود ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۳۲   + ۸ سایت دیگر  
تیم های کشتی آزاد و فرنگی با کسب 11 سهمیه و همچنین سهم 36.6 درصدی از سهمیه های کاروان ورزش ایران امیدوارند بتوانند از آزمون سخت مبارزه با رقیبان مطرح سربلند بیرون بیایند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۲۲   + ۴۲ سایت دیگر  
سه متهم پرونده فساد در فوتبال، در یکی از استان های کشور در دادگاه حضور پیدا کردند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۵۳   + ۱۶ سایت دیگر  
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر ایران از ارسال نخستین محموله دارویی هلال احمر ایران برای حج تمتع 1403 به عربستان سعودی خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۴۹   + ۴۴ سایت دیگر  
مجلس شورای اسلامی هنوز هیچ مصوبه ای درباره کاهش ساعت کاری ادارات و افزایش تعطیلات پایان هفته نداشته است و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی مجلس موکول شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۳۵   + ۱۷ سایت دیگر  
ایران از دو سال قبل توانسته تسلیحات مختلف را به کرانه باختری در فلسطین منتقل کند و در حال مسلح کردن کرانه باختری است.
مشاهده نتایج بیشتر...