جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۶:۱۸Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

سراج24 (seraj24.ir)

  ۶ دقیقه پیش   + ۳۱ سایت دیگر  
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه توسعه روابط با قاره آفریقا را از اولویت های جمهوری اسلامی ایران است، گفت: ایران با توجه به ظرفیت های عظیم موجود در قاره آفریقا برای توسعه و پیشرفت، آماده همکاری ...
  ۱ ساعت پیش   + ۵ سایت دیگر  
فعال و کارشناس حوزه کارگری گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی به درستی نیازهای جامعه کارگری و تولید در کشور را احصا کردند و در این باره نکات کلیدی را بیان کردند که امنیت شغلی و بیمه از مهم ترین مطالبه ...
  ۱ ساعت پیش   + ۲ سایت دیگر  
دکتر شیرزاد گفت: با شیبی 27 درصدی طی یکماه گذشته شرکت به رکورد خرید روزانه 1000 تن مرغ رسیده است. البته خرید مرغ از اسفندماه آغاز گردیده بود و در ماه مبارک حدود 17 هزارتن مازاد مرغ از استان ها ...
  ۱ ساعت پیش   + ۳۲ سایت دیگر  
وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این که عزم دولت برای حل مشکل مسکن جدی است، گفت: فرآیند ساخت نهضت ملی مسکن از 2 میلیون و 540 هزار واحد عبور کرد.
  ۲ ساعت پیش   + ۲۵ سایت دیگر  
امام جمعه موقت تهران گفت: در عملیات وعده صادق یک جا را زدیم اما نسبت به مراکز زیادی هشدار دادیم. اعلام کردیم بازی با ایران بازی با دم شیر است ...
  ۲ ساعت پیش   + ۱۹ سایت دیگر  
وزیر صنعت، معدن و تجارت بر ایجاد دبیرخانه دایمی اجلاس همکاری های اقتصادی ایران و آفریقا در این وزارتخانه و پیگیری مسائل مهم در جهت توسعه روابط برد برد با کشورهای آفریقایی تاکید کرد.
  ۳ ساعت پیش   + ۸ سایت دیگر  
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: تراژدی غزه با رسوایی ادعای دروغینِ آزادی بیان و احترام به بنیان های حقوق بشر و حفظ حریم دانشگاه در غرب همراه شد.
  ۳ ساعت پیش   + ۳۸ سایت دیگر  
وزیر نیرو با بیان اینکه برنامه تعمیرات اغلب نیروگاه های کشور به پایان رسیده است، افزود: تا نیمه اردیبهشت ماه با اتمام فعالیت های پیش بینی شده در این بخش ...
  ۳ ساعت پیش   + ۳۴ سایت دیگر  
معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصادی کشور تبدیل شوند ...
  ۵ ساعت پیش   + ۶ سایت دیگر  
رئیس جمهور بیان کرد: اولین گام بین جمهوری اسلامی ایران و قاره آفریقا اراده است، به حمدالله این اراده وجود دارد و این نشست نمادی از اراده کشورهای آفریقایی و ایران است برای گسترش روابط اقتصادی است
  ۵ ساعت پیش   + ۴ سایت دیگر  
حمایت دولت از صندوق های بازنشستگی در سال 1403 درحالی ادامه دارد که سهم این صندوق ها از بودجه عمومی کشور به 16 درصد افزایش خواهد یافت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۳:۴۸   + ۸ سایت دیگر  
حمله پهپادی نیروهای امنیتی در حاشیه زاهدان به خودروی تروریست ها منجر به هلاکت دو تروریست شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۰:۴۳   + ۳۵ سایت دیگر  
رئیس جمهور با حضور در بخش هایی از مناطق 17 و 18 تهران و استماع مشکلات اولویت دار این منطقه در زمینه های درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جلسه پیگیری موضوعات ویژه ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۰:۳۸   + ۱ سایت دیگر  
سید ابراهیم رئیسی گفت: مشکلات آبی و برقی کشور در حال برطرف شدن هستند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۰:۲۷   + ۱۲ سایت دیگر  
نهادهای دولتی غزه با اشاره به جنایات هولناک صهیونیست ها در بیمارستان ناصر از جمله تکه تکه کردن اجساد فلسطینیان و ریختن آنها در کیسه زباله و سرقت اعضای بدنشان اعلام کردند ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۵۳   + ۳۲ سایت دیگر  
رئیس جمهور گفت: در ابتدای دولت گفتیم که هر سال باید یک میلیون شغل ایجاد می شد که اگر می شد امروز با مشکل روبرو نبودیم.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۰۱   + ۱ سایت دیگر  
شاید یکی از مهم ترین ابعاد سینما بازآفرینی تاریخی یک واقعه و یا نشان دادن پورتره یک شخصیت مهم باشد، شخصیت هایی که هرکدام نشانه ای برای امروز ما دارند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۷:۵۷   + ۲۹ سایت دیگر  
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: متأسفانه مماشاتی که با بی حجابی و بی حیایی صورت گرفت کار را برای مقابله با بی حجابی و بی حیایی سخت تر کرده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۷:۲۷   + ۳۳ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به شتاب گیری روند جمع آوری گازهای همراه و مشعل در سال (1403)، گفت: تا پایان امسال مشعل های گازی واحدهای پتروشیمی جمع آوری می شوند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۷:۱۲   + ۴۵ سایت دیگر  
وزیر امور خارجه ایران امروز در واکنش به سرکوب دانشجویان معترض توسط پلیس آمریکا بر توقف فوری حمایت کاخ سفید از جنایات جنگی رژیم اسرائیل تأکید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۶:۵۷   + ۶۹ سایت دیگر  
سیرنزولی قیمت ها درحالی در بازار ارز ادامه دارد که هم اکنون قیمت دلار در بازار تهران به کانال 62 هزار تومان بازگشته است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۶:۴۲   + ۵۱ سایت دیگر  
نخستین اپراتور تلفن همراه کشور با هدف معرفی توانمندی های فنی و مخابراتی ایران به رویداد Mobilefest ترکیه رفت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۶:۲۷   + ۵۲ سایت دیگر  
همراه اول به عنوان نخستین اپراتور سلامت کشور، تندیس و لوح کارفرمای برتر سلامت محور استان تهران را دریافت کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۶:۲۷   + ۵۷ سایت دیگر  
کیوسک های دیجیتال پایش سلامت همزمان با هفته سلامت، توسط همراه اول رونمایی و در تعدادی از مراکز بهداشت شهر تهران نصب شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۳۱   + ۱۱ سایت دیگر  
رئیس جمهور در سفر به سریلانکا با افتتاح سد و نیروگاهی که توسط مهندسان ایرانی در این کشور ساخته شده است، توان صادرات خدمات فنی - مهندسی کشورمان را اثبات کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۵۱   + ۸ سایت دیگر  
منابع فلسطینی اعلام کردند که پهپادهای رژیم صهیونیستی، گروهی از فلسطینیان را در منطقه الحشاشین در شمال غرب رفح، هدف قرار دادند که بر اثر این حمله، شماری شهید شدند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۲۶   + ۳۵ سایت دیگر  
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهادت شهید زاهدی و هم رزمانش طوفان به پا کرد و دشمن با اقتدار تنبیه شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۱۱   + ۲۴ سایت دیگر  
نوبت اول آزمون سراسری ورود به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی 1403 صبح امروز (پنجشنبه 6 اردیبهشت) با حضور داوطلبان گروه های آزمایشی ریاضی و فنی و علوم انسانی در سراسر کشور آغاز شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۱   + ۴۷ سایت دیگر  
محققان یکی از شرکت های دانش بنیان به دانش فنی ساخت موتورهای 6 سیلندر خورجینی بنزینی از طریق مهندسی معکوس دست یافتند و طی مراسمی با حضور معاون علمی ریاست جمهوری از آن رونمایی شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۵۱   + ۱۱۶ سایت دیگر  
رئیس جمهور با اشاره به اینکه سفر به پاکستان و سریلانکا از قبل برنامه ریزی شده بود، گفت: برگزاری سفر در این مقطع این پیام را به منطقه و جهان داد که جمهوری اسلامی ایران کشور قدرتمندی است که هم می تواند ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۰:۳۲   + ۴۴ سایت دیگر  
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: برابر گزارش های دریافتی 90 درصد تذکر گیرندگان در طرح نور رفتار و پوشش خود را اصلاح و با پلیس همکاری کرده اند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۱۲   + ۲۵ سایت دیگر  
انجمن جهانی فولاد در آخرین گزارش خود اعلام کرد: تولید فولاد خام ایران در سه ماه ابتدایی 2024 با افزایش 16.3 درصدی به 7 میلیون و 600 هزار تُن رسید.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۴۲   + ۱۶ سایت دیگر  
نمازجمعه این هفته تهران، 7 اردیبهشت ماه، به امامت آیت الله خاتمی در دانشگاه تهران برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۱۲   + ۳ سایت دیگر  
استعفای رده های فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی در حالی ادامه دارد که رسانه های این رژیم، وعده مقامات درباره نزدیک بودن پیروزی را پس از 200 روز جنگ علیه نوار غزه مسخره کردند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۵۳   + ۱ سایت دیگر  
وزیر علوم بر لزوم همکاری دانشگاه ها با اجرای نظام ایده ها و نیازها و همچنین نقش آن در کاربردی کردن پارساهای دانشجویی (پایان نامه های کارشناسی ارشد و رساله های دکتری) تاکید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۴۸   + ۲۶ سایت دیگر  
رئیس سازمان صدا و سیما ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون وضعیت نظارت ساترا بر محتوا و فرایندهای اقتصادی شبکه نمایش خانگی خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۳۸   + ۹۰ سایت دیگر  
سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اعلام آغاز فرآیند نام نویسی دارندگان تاکسی فرسوده جهت جایگزینی با تاکسی برقی گفت: ثبت نام این طرح از امروز، پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۱۸   + ۲۰ سایت دیگر  
ملی پوشان فوتسال کشورمان با قرار گرفتن در جمع چهار تیم پایانی جام ملت های آسیا، به جام جهانی 2024 صعود کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۱۲   + ۶۱ سایت دیگر  
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به ادعاهای بی اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت های ایرانی در خصوص فعالیت های سایبری به دولت این کشور توصیه کرد در سیاست های مداخله جویانه و نیز تهدیدآفرین خود نسبت ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۰۳   + ۲ سایت دیگر  
دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: براساس دستور رییس جمهور، توسعه کتابخانه های سیار نیز در دستور کار است که در مناطق حاشیه شهر و روستاها مدنظر است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۵۸   + ۱۰ سایت دیگر  
وزارت بهداشت فلسطین در غزه آمار جدید شهدا و مجروحان ناشی از حمله های ددمنشانه رژیم صهیونیستی به غزه را اعلام کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۵۳   + ۴۹ سایت دیگر  
وزیر کشور گفت: انتخابات در تمام حوزه هایی که بیش از دو نماینده مجلس در دور دوم دارند که هنوز انتخاب نشده اند، به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۳۳   + ۴۲ سایت دیگر  
وزیر ارتباطات گفت: امسال برنامه ریزی کرده ایم رویدادهای فضایی متعددتری نسبت به سال گذشته داشته باشیم و ظرف یکی دو ماه آینده شاهد رونمایی و پرتاب ماهواره های جدید خواهیم بود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۳۳   + ۵۶ سایت دیگر  
وزیر اقتصاد گفت: تا امروز بیش از 40 میلیون یورو بازپرداخت جدید برای تکمیل پروژه ها دریافت کردیم و امیدواریم هفته آینده در ریاض نیز بتوانیم مجوز پرداخت های بیشتر و پروژه های دیگری را بگیریم.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۲۸   + ۵۶ سایت دیگر  
رییس قوه قضاییه گفت: امروز بیش از اوقات دیگر به هماهنگی و همکاری نیازمندیم؛ در این راستا نباید از وجود اختلافات و به میدان آمدن افکار و نظریات و سلیقه های مختلف هراسید.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۲۸   + ۴۶ سایت دیگر  
در پایان سفر رسمی سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران به جمهوری اسلامی پاکستان بیانیه مشترک دو کشور منتشر شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۲۳   + ۶ سایت دیگر  
دکترین هسته ای ایران کاملاً روشن و شفاف بوده اما از همه ظرفیت های موجود در حوزه هسته ای به منظور دستیابی به فنّاوری های روز نیز استفاده خواهد کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۲۳   + ۳۲ سایت دیگر  
رئیس جمهور با بیان اینکه کشورهای غربی تلاش می کنند به ما القا کنند که دانش و فناوری فقط در اختیار آنهاست ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۱۲   + ۲۰ سایت دیگر  
رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: در دولت سیزدهم تاکنون دو فصل زراعی داشتیم و در این مدت تنها در محصول گندم توانستیم بدون افزایش یک متر سطح زیرکشت 9 میلیون تن افزایش تولید داشته باشیم ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۱۳   + ۲۶ سایت دیگر  
آیین واگذاری مالکیت 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی صبح امروز (چهارشنبه، پنجم اردیبهشت 1403) در ساختمان وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۲۸   + ۳۹ سایت دیگر  
رهبر معظم انقلاب اسلامی گفتند: با جهش تولید کشور و آحاد مردم ثروتمند می شوند و جیب و دست کارگر پُر می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۲۸   + ۷ سایت دیگر  
فرمانده قرارگاه فرهنگی - اجتماعی بقیة الله(عج) گفت: اقدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اجرای قاطعانه لایحه عفاف و حجاب مورد حمایت و تایید همه دوستداران نظام و انقلاب است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۲۸   + ۳۵ سایت دیگر  
وزیر نیرو با تاکید بر اینکه بر اساس اعلام کمیسیون بین المللی سدهای بزرگ، ایران جزو کشورهای برتر جهان در بخش سدسازی است، گفت: ایران در حوزه تولید برق حرارتی جزو 10 کشور اول جهان است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۵۸    
هادی اصفهانی مقدم، شاعر خوش ذوق به تازگی درباره عملیات وعده صادق شعر زیبایی سروده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۵۲   + ۳۲ سایت دیگر  
سخنگوی وزارت آموزش گفت : وزارت آموزش و پرورش پیشنهاد داده است که مبلغ حق التدریس حدود دو برابر شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۴۷   + ۴۵ سایت دیگر  
سریال های جدیدی در راه اند که بخشی از آنها آماده پخش و بخشی هم جلوی دوربین اند. سریال هایی که از طنزِ بدل گرفته تا معمایی رخنه و پلیسی هشت پا و بسیاری از کارهای دیگر در کنداکتورهای مختلف به آنتن شبکه ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۳۲   + ۱۹ سایت دیگر  
رییس جمهور به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود و نیز حضور در مراسم افتتاح ابرپروژه چند منظوره سد و نیروگاه اومااویا وارد سریلانکا شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۳۲   + ۱۱ سایت دیگر  
رقابت های انتخابی جام جهانی ووشو با کسب دو مدال طلا و برنز برای تیم اعزامی کشورمان در چین آغاز شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۲۷   + ۱۵ سایت دیگر  
رهبر معظم انقلاب اسلامی گفتند: با جهش تولید کشور و آحاد مردم ثروتمند می شوند و جیب و دست کارگر پُر می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۲۲   + ۲ سایت دیگر  
سنای آمریکا به لایحه ای رای داده است که اگر شرکت چینی مالک تیک تاک آن را در 9 ماه آینده واگذار نکند، در آمریکا با ممنوعیت روبرو می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۱۲   + ۱۳۹ سایت دیگر  
سخنگوی فرماندهی انتظامی کشور دستاورد های پلیس در مبارزه با انواع جرائم سازمان یافته و شبکه ای را تشریح کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۰۷   + ۱۲ سایت دیگر  
یک منبع رهبری در جنبش حماس گفت که دولت اشغالگر فرایندی سیستماتیک را برای گمراه کردن ساکنان اراضی اشغالی و خانواده های اسیران صهیونیست نزد مقاومت برای فرار از وظیفه آزادی این اسیران تمرین می کند .
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۰۲   + ۴۷ سایت دیگر  
مهلت توزیع کارت ورود به جلسه نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 امروز پایان می یابد و رقابت داوطلبان از فردا آغاز می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۵۷   + ۳ سایت دیگر  
در فاصله 93روز مانده تا آغاز المپیک 2024 پاریس، کاروان ایران موفق شد به مدد تاریخ سازی ژیمناستیک و قایقرانی و ادامه درخشش کشتی گیران، 1+31 سهمیه المپیک کسب کند ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۲۲   + ۲ سایت دیگر  
روایت های متعددی در سال های اخیر از واقعه طبس عنوان شده است که در این گزارش واقعیت شکست خفت بار نظامیان آمریکایی را در عملیات موسوم به پنجه عقاب بازخوانی می کنیم.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۷:۱۷   + ۸ سایت دیگر  
مقاومت اسلامی لبنان از حمله گسترده پهپادی به پایگاه نظامی مهم در شمال شهر اشغالی عکا در فلسطین اشغالی خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۷:۱۷   + ۶ سایت دیگر  
فابریتزیو رومانو خبرنگار مشهور ایتالیایی خبر تایید انتقال مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به باشگاه اینتر را در صفحه اجتماعی خود نشر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۷:۱۲   + ۲ سایت دیگر  
امدادرسانی تیم های امدادی هلال احمر استان یزد در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان به عنوان ستاد معین کمک به این استان سیل زده ادامه دارد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۷:۱۲   + ۳۵ سایت دیگر  
رییس مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: تا سوم اردیبهشت امسال 400 هزار مجوز کاغذی به الکترونیکی تبدیل و دارای شناسه یکتا شدند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۷:۰۲   + ۲۲ سایت دیگر  
فرمانده انتظامی تهران بزرگ، از کاهش 18 درصدی سرقت از ابتدای سال جاری در پایتخت خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۵۷   + ۷۸ سایت دیگر  
رئیس جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۵۷   + ۱۱ سایت دیگر  
رئیس جمهوری اسلامی ایران در صدر هیات بلندپایه سیاسی-اقتصادی و در سومین مرحله از سفر رسمی خود به پاکستان، دقایقی قبل وارد کراچی به عنوان قلب اقتصادی این کشور شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۵۲   + ۸ سایت دیگر  
رسانه های عبری از احتمال استعفای شمار زیادی از مقامات نظامی و اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی به دنبال شکست در عملیات طوفان الاقصی که در 7 اکتبر 2023 توسط مقاومت فلسطین انجام شد، خبر دادند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۷   + ۱۲۵ سایت دیگر  
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن از انسداد بخش املاک سکوهای دیوار و شیپور تا هفته آینده در صورت عدم فراهم آوردن احراز هویت مالک و کد پستی ملک خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۲   + ۸۵ سایت دیگر  
رئیس پلیس فتای فراجا به تشریح اقدامات این پلیس در زمینه ارتقاء امنیت آزمون های کنکور سراسری پرداخت و گفت که بیش از 300 فقره تارنمای فعال در زمینه تبلیغ فروش سؤالات آزمون سراسری شناسایی شده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۲   + ۶ سایت دیگر  
منابع خبری اعلام کردند که جنگنده های رژیم صهیونیستی به شکل گسترده در حال پرواز بر فراز مناطقی از غزه هستند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۲۷   + ۲۴ سایت دیگر  
با ابلاغ رسمی بانک مرکزی به شعب بانکها، سقف برداشت از حساب های بانکی به صورت غیرحضوری روزانه 200میلیون تومان و ماهانه 1میلیارد تومان شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۲۷   + ۳ سایت دیگر  
رییس جامعه اورولوژی ایران با بیان اینکه ایران از لحاظ ارائه خدمات مطلوب در جراحی اورولوژی در تراز جهانی قرار دارد، گفت: ایران بهترین خدمات را در زمینه اورولوژی در سطح منطقه ارائه می دهد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۱۷   + ۴ سایت دیگر  
رییس سازمان فناوری اطلاعات گفت: اکنون هفت میلیون خانوار به شبکه فیبر نوری متصل شده اند و تا پایان دولت سیزدهم 20 میلیون خانوار از شبکه فیبر نوری بهره مند خواهند شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۱۷   + ۱۹ سایت دیگر  
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان تهران با تاکید بر اینکه تامین نقدینگی و حمایت های مالی، بازارسازی و تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی در دستور کار قرار گرفته است ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۱۲   + ۲۷ سایت دیگر  
رییس سازمان سنجش آموزش کشور درباره برگزاری آزمون سراسری در برخی نقاط سیل زده کشور، گفت: هماهنگی های لازم با وزارت کشور و استانداران و به ویژه استانداری سیستان و بلوچستان برای برگزاری کنکور انجام شده ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۰۷   + ۶ سایت دیگر  
از جمله موضوعات مهمی که با سکوت رسانه های مشهور اسراییلی و فرماندهان آنها همراه شده، استفاده برخی موشکهای ایرانی از کلاهک هایی بود که به راحتی، از سامانه های پرادعای پدافندی آنها عبور می کردند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۰۲   + ۱۰ سایت دیگر  
معاون رییس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ضمن انتقاد از نحوه هزینه کرد عوارض آلایندگی ها، گفت: بر اساس قانون عوارض آلایندگی باید در زمینه رفع آلودگی ها هزینه شود اما اینطور نیست.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۱۲   + ۶۳ سایت دیگر  
رئیس جمهور با بیان اینکه مانعی بر سر راه گسترش روابط ایران و پاکستان نیست، گفت: هدف از سفر بنده به لاهور ادای احترام به مرحوم اقبال لاهوری و تقویت روابط فرهنگی دو کشور است چرا که لاهور نماد فرهنگی ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۱۲   + ۱۹ سایت دیگر  
رئیس جمهوری اسلامی ایران در دومین روز از سفر رسمی خود به پاکستان با حضور در شهر لاهور از آرامگاه اقبال لاهوری شاعر و فیلسوف معاصر پاکستانی بازدید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۳:۳۲   + ۲۴ سایت دیگر  
رسانه های غربی درحالی مدعی حمله رژیم صهیونیستی به سایت اس 300 پایگاه هوایی در اصفهان هستند که تصاویر ماهواره ای چیز دیگری را بیان می کند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۳:۰۲   + ۷۷ سایت دیگر  
دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران به دلیل شکایت از سوی فراجا در دادسرای فرهنگ و رسانه حضور یافت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۵۷   + ۲۲ سایت دیگر  
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: 40 نفر از کارگران استان سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر انقلاب می روند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۴۲   + ۴ سایت دیگر  
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: آیین افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف و امور خیریه با حضور مسئولان کشوری چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه در هتل ارم برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۳۷   + ۱۱ سایت دیگر  
نشست خبری تشریح برنامه های بیست و یکمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) روز سه شنبه چهارم اردیبهشت با حضور فرهاد قائمیان مدیر این رویداد برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۱۷   + ۲۵ سایت دیگر  
وزارت بهداشت فلسطین امروز سه شنبه با صدور بیانیه ای از افزایش شمار شهدای غزه پس از گذشت 200 روز از تجاوزات ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۲   + ۶۲ سایت دیگر  
ثبت سفارش کتاب های درسی سال تحصیلی جدید از روز چهارشنبه 5 اردیبهشت آغاز می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۱:۵۷   + ۹۴ سایت دیگر  
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: با حمایت های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۱:۳۷   + ۴۰ سایت دیگر  
علی بهادری جهرمی گفت: در سفرهای خارجی هم برای تحقق شعار سال یعنی جهش تولید اقداماتی در دستور کار قرار می گیرد ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۱:۳۲   + ۹۴ سایت دیگر  
معاون وزیرکار در واکنش به نامه خانه صمت مبنی بر کاهش 10درصدی حقوق کارگران در صورت تعطیلی 5شنبه ها گفت:کاهش حقوق کارگران در صورت تعطیلی 5 شنبه تخلف است ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۰:۲۷   + ۷۸ سایت دیگر  
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز (سه شنبه) در اغلب مناطق به جز غرب و جنوب غرب کشور، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش بینی می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۰:۲۷   + ۹۹ سایت دیگر  
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب سروده ای را که حضرت آیت الله خامنه ای در آستانه عملیات وعده صادق خواندند، منتشر کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۰:۱۷    
عملیات وعده صادق و پاسخ سهمگین ایران به حمله تجاوزکارانه رژیم غاصب صهیونیستی، رویدادی بی نظیر بود که اثرگذاری و تبعات ان در ابعاد نظامی ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۹:۱۷   + ۸ سایت دیگر  
وزیر خارجه بلژیک در اظهارنظری خصمانه علیه جمهوری اسلامی ایران، از اتحادیه اروپا خواست تا نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تحریم های جدید علیه تهران گنجانده شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۸:۱۷   + ۶ سایت دیگر  
اسرائیلی ها با تظاهرات و برافروختن آتش مقابل منزل بنیامین نتانیاهو خواستار توافق با حماس برای مبادله اسرا شدند.
مشاهده نتایج بیشتر...