سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۱:۴۳May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهر فردا 2 خرداد 1396 - shahrefarda.ir

شهر فردا 30 اسفند 1395 شهر فردا 31 فروردین 1396 شهر فردا 31 اردیبهشت 1396 شهر فردا 31 تیر 1396 شهر فردا 31 مرداد 1396 شهر فردا 31 شهریور 1396 شهر فردا 30 مهر 1396 شهر فردا 30 آبان 1396 شهر فردا 30 آذر 1396 شهر فردا 30 دی 1396 شهر فردا 30 بهمن 1396 شهر فردا 5 اسفند 1396 شهر فردا 1 خرداد 1396 شهر فردا 2 خرداد 1396 شهر فردا 3 خرداد 1396 شهر فردا 4 خرداد 1396 شهر فردا 5 خرداد 1396 شهر فردا 6 خرداد 1396 شهر فردا 7 خرداد 1396 شهر فردا 8 خرداد 1396 شهر فردا 9 خرداد 1396 شهر فردا 10 خرداد 1396 شهر فردا 11 خرداد 1396 شهر فردا 12 خرداد 1396 شهر فردا 13 خرداد 1396 شهر فردا 14 خرداد 1396 شهر فردا 15 خرداد 1396 شهر فردا 16 خرداد 1396 شهر فردا 17 خرداد 1396 شهر فردا 18 خرداد 1396 شهر فردا 19 خرداد 1396 شهر فردا 20 خرداد 1396 شهر فردا 21 خرداد 1396 شهر فردا 22 خرداد 1396 شهر فردا 23 خرداد 1396 شهر فردا 24 خرداد 1396 شهر فردا 25 خرداد 1396 شهر فردا 26 خرداد 1396 شهر فردا 27 خرداد 1396 شهر فردا 28 خرداد 1396 شهر فردا 29 خرداد 1396 شهر فردا 30 خرداد 1396 شهر فردا 31 خرداد 1396 
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۰۲:۳۰    
رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از دستگیری 11 سارق با 32 فقره سرقت در بجنورد خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۲:۴۲    
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: براساس قانون شهرداری ها 20 درصد زمین هر ساختمان باید به فضای سبز ریشه دار اختصاص پیدا کند
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۷:۰۲    
جشنواره فیلم کن از بزرگترین و باشکوه ترین رویدادهای سینمایی جهان و محلی برای پیش نمایش فیلم های جدید از تمامی ژانرها از جمله مستند به شمار می آید.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۲:۰۰    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: استفاده از شیشه دودی برای وسایل نقلیه به نحوی که راننده و سرنشینان قابل تشخیص نباشند ممنوع است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۱:۴۲    
مدیر مطالعات و برنامه ریزی خدمات شهری و محیط زیست مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران گفت: مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران مطالعه ای در خصوص بررسی اپیدمیولوژیک تأثیر آلودگی صوتی بر سلامت جسم و ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۰:۱۲    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: آتش نشانان قزوین در اردیبهشت ماه امسال در 250 عملیات مختلف امداد و نجات و اطفاء حریق حاضر شدند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۲۱:۵۱    
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از اجرای طرح تبادل گروهی قبوض مصرفی انرژی برای نخستین بار در سطح کشور توسط شرکت گاز استان اصفهان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۹:۵۰    
شهردار منطقه هشت قم از احداث کانال موقت خاکی برای هدایت آب های سطحی پردیسان خبر داد
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۹:۵۰    
مدیرعامل سازمان میادین از اجرای عملیات عمرانی اصلاح خیابان ورودی شهرک صنوف با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال خبر داد
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۲:۰۱    
ویتامین D یکی از ویتامین های محلول در چربی است که بدن ما برای رشد و استحکام استخوان ها به آن نیاز دارد ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۰:۳۲    
مشاور معاون حقوقی قوه قضائیه با اشاره به نهایی شدن لایحه تشکیل پلیس اطفال در کشور، گفت: پیش بینی نهاد مددکاری اطفال در کشور انجام شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۸:۴۱    
استاندار قزوین گفت: در سال جاری برای صادرات کالاهای دانش بنیان باید تدابیری اندیشیده شود تا صادرات این بخش به میزان 20 میلیون دلار برسد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۷:۳۲    
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین گفت: در فروردین ماه سال جاری 26 هزار تن کالا به ارزش 27 میلیون دلار از گمرک قزوین صادر شده که در مقایسه به نسبت مشابه سال قبل از نظر ارزشی42 درصد و از نظر ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۶:۳۲    
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: بوستان محیط بان با حضور مسؤولان استانی و شهری در این شهر افتتاح می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۴:۳۲    
فرماندار ویژه آبادان گفت: تاکنون حدود 70 مورد گزارش تخلف به دست ما رسیده و در صورتی که هیئت های نظارت شهرستان و استان تأیید کردند آراء مردم در انتخابات شورا بازشماری می شوند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۳:۵۰    
همزمان با نیمه فصل بهار و آغاز گرما ، شالیزارهای گیلان شاهد حضور زنان و مردانی است که رنج نشاء برنج را به امید دسترنج به دوش می کشند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۳:۳۲    
مسئول تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان سمنان ضمن بیان اینکه مرغ منجمد در استان با قیمت پنج هزار و 800 تومان عرضه خواهد شد، گفت: این امر در تمام استان به صورت یکسان و تک نرخی خواهد بود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۲:۵۰    
طیب نیا با اشاره با پیروزی روحانی در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم اظهار کرد: باید حواسمان به این نکته جمع باشد که مردمی که به ما رای داده اند ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۲:۱۱    
لایحه یک فوریتی اعطای تسهیلات از محل منابع صندوق توسعه ملی برای ایجاد اشتغال در روستاها با 146 رأی موافق نمایندگان مجدداً به کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بازگشت.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۱:۵۰    
استاندار فارس گفت: خوشبختانه آزادراه شیراز- اصفهان در شرایط فعلی وضعیت مطلوبی پیدا کرده است و بیش از یک هزار و 500 دستگاه ماشین آلات سنگین در قطعات مختلف فعال هستند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۱:۲۱    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: همه پروژه های مسکن مهر در استان زنجان متقاضی دارند و نبود متقاضی برای این مساکن شایعه است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۰:۴۲    
سالانه شمار زیادی از شهروندان درتهران به علت آلودگی هوا جان خود را از دست می دهند. سهم کربن سیاه یا دوده در این میان تا آن حد است که می تواند عاملی برای مرگ مستقیم یا بیماری های سرطان زا و خطرناکی ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۱۰:۴۲    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم از اعزام 45 مبلغ دینی به مساجد و حسینه های سطح شهرستان در ماه مبارک رمضان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۷:۱۲    
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: 48 میلیارد تومان تسهیلات به منظور احداث 2400 واحد مسکونی خسارت دیده از زلزله اخیر به روستائیان پرداخت می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۶:۱۲    
مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان به تعهدات و ساخت مسکن مهر در استان زنجان اشاره کرد و گفت: بیش از 32 هزار مسکن مهر در استان زنجان ساخته شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۵:۳۰    
700 قلم اشیاء عتیقه تقلبی که توسط نیروی انتظامی در عملیاتهای مختلف از سودجویان کشف شده بود، در ارومیه امحاء شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۴:۵۱    
رئیس آموزش وپرورش شهرستان بجنورد گفت: خسارات زمین لرزه و پس لرزه های اخیر در برخی از مدارس شهرستان بجنورد جدی است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۳:۱۲    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: در دولت یازدهم 860 هزار واحد مسکن مهر تحویل مردم شده که سالانه 220 هزار مسکن را شامل می شود که اقدام بزرگ و قابل توجهی بوده است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۲:۴۲    
معاون توسعه، پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: سال گذشته 256 نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد در استان برگزار شد که این رقم در مقایسه با سال 94 رشد 4 برابری داشته است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۲:۱۲    
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 از توزیع بسته های غذایی بین ایتام، کودکان کار، افراد ساکن در کوره پزخانه ها و نیازمندان محله های کم برخوردار این منطقه در قالب طرح "یه لقمه مهربانی" همزمان با ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۲:۰۰    
مدیرکل زندان های استان خراسان جنوبی با بیان این که 1300 خانواده زندانی هم اکنون زیر پوشش انجمن های حماستی هستند، گفت: 2 هزار و 600 فرزند در این خانواده زندگی می کنند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۱:۱۰    
هوای شهر یزد در وضعیت بسیار ناسالم قرار گرفت و با شاخص آلودگی 284، به عنوان آلوده ترین شهر ایران لقب گرفت.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۰:۵۲    
جانشین پلیس فتا استان کرمان گفت: در دو ماه نخست سال 96 نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد 43 درصدی تشکیل پرونده در حوزه شبکه های مجازی روبه رو بودیم.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۰:۱۰    
مدیر کل سازمان انتقال خون استان گلستان از راه اندازی نخستین مرکز جامع اهدای خون در استان گلستان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۰:۰۱    
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 4 از برگزاری و برپایی برنامه های مذهبی، فرهنگی، تفریحی ویژه ماه مبارک رمضان و غبارروبی و آماده سازی مساجد سطح منطقه خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۳:۲۲    
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان از اعزام هزار مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف استان زنجان در ماه مبارک رمضان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۲:۳۱    
شهردار منطقه21 از غبارروبی و آماده سازی مساجد محوری و منتخب غربی ترین نقطه پایتخت همزمان با "دهه تکریم مساجد" به مناسبت فرارسیدن ماه میهمانی خدا "رمضان الکریم" خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۲:۲۲    
در حالی 60 همدانی در لیست انتظار پیوند عضو قرار دارند که بیمار مرگ مغزی قادر به نجات جان یک تا 8 نفر است بنابراین باید برای فرهنگ سازی این اقدام تلاش کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۲۰:۳۱    
مدیر منطقه شرکت پخش فرآورده های نفتی زنجان گفت: استاندارد سازی جایگاههای CNG منطقه زنجان به مرز 100 درصد رسید.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۸:۴۰    
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 19 گفت: از شروع اجرای طرح آموزشی بازیافت در سال 93 تاکنون شاهد افزایش 8 برابری تناژ روزانه جمع آوری پسماندهای خشک در این منطقه بوده ایم.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۸:۲۲    
مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: دید افقی در نواحی مرزی استان کرمانشاه از اواخر وقت امرئز به 1000 متر کاهش می یابد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۷:۴۰    
کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: وزش باد و گاهی گرد و خاک تا فردا در سواحل تداوم جنوب استان دارد و در این مدت دریای عمان مواج و متلاطم است بنابراین توصیه می شود شناورهای صیادی و لنج های کوچک ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۷:۴۰    
رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: بر اثر حادثه ای که راننده یک دستگاه پژو 405 به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه رقم زد دو نفر در دم جان باختند و یک نفر نیز مصدوم شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۷:۴۰    
معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر با بیان این که ارائه خدمات مختلف از سوی این بانک، رضایت شهروندان در همه شهرهای کشور را به دنبال داشته است، از افزایش چشمگیر منابع بانک شهر خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۷:۳۱    
مدیرکل سلامت شهرداری تهران از استقرار پایگاههای سیار خدمات سلامت در مساجد پایتخت خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۷:۲۲    
معاون استاندار آذربایجان شرقی نرخ بیکاری شهرستان مراغه را 11 درصد اعلام کرد و گفت: بیکاری جوانان از مشکلات مهم این شهرستان است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۷:۲۲    
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور گفت: با پیگیری های انجام شده توسط رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور امسال شاهد جذب حداقل 500 نفر نیروی ویژه محیط بان در کشور خواهیم بود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۷:۲۲    
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه استان نماد امنیت کشور است، گفت ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۷:۲۲    
مسئول مرکز پیش بینی هوای استان همدان گفت: وزش باد شدید همراه با پدیده گرد و غبار از فردا چهارشنبه آسمان استان را فرا می گیرد و علاوه بر کاهش کیفیت هوا سبب کاهش دید می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۷:۲۲    
مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: سال گذشته 49 میلیارد ریال زکات واجب در استان جمع آوری شد که این رقم نسبت به سال های گذشته رشد 9 برابری را نشان می دهد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۷:۱۰    
رئیس هیأت ووشوی نهاوند از قتل امید ظفری ووشوکار نهاوندی خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۷:۱۰    
فرمانده هنگ مرزی شهرستان آستارا از کشف 11 هزار نخ انواع سیگار قاچاق به ارزش پنج میلیون و 460 ریال در این شهرستان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۷:۰۱    
معاون برنامه ریزی و توسعه شهری منطقه از تدوین برنامه عملیاتی در راستای آسیب شناسی، مسئله یابی و راهبردهای افزایش کیفیت زندگی خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۶:۵۲    
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 6 از تامین روشنایی رمپ و لوپهای بزرگراه حکیم تقاطع بزرگراه کردستان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۶:۵۲    
مسئول هماهنگی تیم پیوند اعضا در چهارمحال و بختیاری گفت: اعضای بدن یک جوان 32 ساله و یک خانم 53 ساله در استان اهدا شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۶:۵۲    
فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت: قاچاقچی مواد مخدر در مهران دستگیر شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۶:۵۲    
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف یک میلیارد و 200 میلیون ریال البسه قاچاق توسط ماموران یگان امداد شهرستان کرمانشاه خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۶:۴۰    
یک محموله کالای قاچاق در شهرستان خنداب و یک محموله سوخت قاچاق در شهرستان دلیجان توسط پلیس استان مرکزی شناسایی و توقیف شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۶:۴۰    
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: دو سارق حرفه ای در عملیات پلیس آگاهی استان دستگیر و به 38 فقره سرقت باطری خودروها در شهر اراک اعتراف کردند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۶:۲۲    
شهردار رباط کریم گفت: امروز ساخت و ساز غیرمجاز به عنوان یک معضل اساسی گریبانگیر تمامی شهرداری ها شده است که مدیران شهرداری باید با ارائه راهکارهای جدید و نظارت بیش از پیش در جهت رفع این معضل گام ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۶:۲۲    
مدیرکل کمیته امداد کردستان با اشاره به برنامه های ماه مبارک رمضان گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته و با جلب حمایت های خیرین 110 هزار نیازمند کردستانی اطعام می شوند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۵:۵۲    
رئیس هیأت ووشوی نهاوند از قتل امید ظفری ووشوکار نهاوندی خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۵:۵۲    
فرمانداری قم در اطلاعیه ای اسامی 13 منتخب پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر قم را اعلام کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۵:۴۰    
مدیرکل انتقال خون استان بوشهر گفت: با راه اندازی بخش سلولوژی اختصاصی انتقال خون استان بوشهر شرایط شناسایی گونه های نادر خونی در این استان فراهم شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۵:۳۱    
نوبت گیری اینترنتی از مراکز درمانی اردبیل که در دو سال اخیر با هدف بهبود کیفی خدمات درمانی اجرا شد، نه تنها رضایت شهروندان را به دنبال نداشته بلکه با گله مندی تعداد کثیری همراه است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۵:۲۲    
معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری منطقه دو از اجرای خشکه چینی راستگردخیابان نصرت شرقی به بزرگراه شهیدچمران شمال خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۵:۲۲    
رئیس دانشکده پرستاری و مامایی بوشهر گفت: یزد و بوشهر از استان های پیشتاز در شیوع و بروز بیماری دیابت در کشور هستند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۵:۲۲    
رئیس واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست پالایشگاه اول پارس جنوبی گفت: آتش سوزی در پالایشگاه اول پارس جنوبی در کمتر از 20 دقیقه مهار شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۵:۲۲    
رئیس اتحادیه قنادان بجنورد گفت: پیش بینی می شود قیمت زولبیا و بامیه حدود 10 تا 15 درصد افزایش یابد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۵:۱۰    
همزمان با فرا رسیدن ماه ضیافت الهی، 56 مسجد شرق پایتخت عطر افشانی و غبار روبی می شوند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۵:۱۰    
دادستان دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان گفت: 30 نفر در استان گیلان در رابطه با تخلفات انتخاباتی بازداشت شده و بیش از 100 پرونده تخلف انتخاباتی در مراجع قضایی استان گیلان تشکیل شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۵:۱۰    
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان گفت: در پی برخورد دو اتوبوس در خطوط بی آر تی 10 نفر از مسافران مصدوم و به بیمارستان انتقال داده شدند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۵:۰۱    
رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به اینکه 3 هزار نفر در انتخابات شوراها کاندید شده بودند، نظارت و شمارش آراء به سختی انجام می شد ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۵:۰۱    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر به منظور تحقق تعهدات شورای مسکن استان ، 3 پیمانکار در سه جبهه کاری به متراژ تقریبی 24.5 کیلومتر در حال انجام کار هستند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۵:۰۱    
مدیر فنی راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه 12 پروژه در استان زنجان از سال های پیش متوقف مانده است، گفت: 11 پروژه در حال اجرا به 170 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۵:۰۱    
با تصویب اعضای شورای شهر مشهد، 500 میلیارد تومان اوراق مشارکت خط 3 قطار شهری مشهد منتشر می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۵:۰۱    
سرپرست شهرداری منطقه دو قم از تکمیل پروژه روکش آسفالت خیابان جواد الائمه(ع) خبر داد
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۵:۰۱    
مسئول امور سینمایی حوزه هنری استان همدان از اعمال تغییر در ساعت اکران و بهای بلیت سینماهای استان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۴:۵۲    
با حضور استاندار گیلان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی پروژه گازرسانی به 4 روستای شهرستان آستارا به بهره برداری رسید.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۴:۴۰    
معاون نظارت شورای شهر تهران گفت: در سه و نیم سال گذشته اخبار و شایعات زیادی درباره ورزشکاران مطرح کردند و بعضی از نقدهایی که بر ما وارد شد کاملاً اشتباه بوده است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۴:۴۰    
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از صدور 17 هزار و 645 فقره پروانه کسب سال قبل در بخش اصناف استان صادر شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۴:۳۱    
مدیرعامل توزیع برق استان مازندران از حدود سه برابر شدن مصرف برق مازندران در تابستان خبر داد و گفت: بیشترین مصرف برق در تابستان به دلیل استفاده فراوان از کولر و اسپیلت است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۴:۳۱    
مسئول مدیریت بهداشت محیط مناسبت ها و ایام خاص ضمن ارایه توصیه های بهداشت محیطی به مردم در ماه مبارک رمضان، بر همکاری متصدیان و شاغلین مراکز تهیه غذا با مامورین و بازرسین بهداشت محیط تاکید کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۴:۲۲    
منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج با تاکید بر اینکه یاسوج از کمبود زیرساخت های فرهنگی رنج می برد، گفت: گسترش زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی نیاز کنونی محلات این شهر گردشگری است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۴:۲۲    
آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان پنجمین جشنواره ادبی نسیم کلمات با حضور مسئولان محلی و منطقه ای و علاقمندان به حوزه داستان نویسی و اعضای کانون های ادبی پنج شنبه 4 خردادماه در فرهنگسرای اخلاق برگزار می ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۴:۲۲    
سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری یاسوج از سرمایه گذاری 34 میلیارد ریالی برای ساماندهی زباله های شهری یاسوج خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۴:۱۱    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران از کاهش 2 ساعته زمان طرح زوج و فرد در تهران خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۴:۱۱    
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: یک خوابگاه 200 نفره در دست ساخت است و مجوز یک خوابگاه 400 نفره نیز گرفته شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۴:۰۲    
این روزها تکدی گری به عنوان فعالیت ناسالم اقتصادی رواج یافته است که می تواند بستر بسیاری از آسیب های اجتماعی باشد ضمن اینکه زیبایی بصری شهر اصفهان را نیز تهدید می کنند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۴:۰۲    
دبیر کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات از راه اندازی سامانه اینترنتی به منظور استفاده تمامی شهروندان برای دسترسی به اطلاعات خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۳:۵۰    
مدیرکل انتقال خون استان زنجان گفت:طی دهه اول ماه مبارک رمضان احتمال کاهش اهدا کنندگان خون وجود دارد که دراین میان توصیه می شود افراد واجد شرایط اهدای خون را به شب های قدر موکول نکنند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۳:۳۲    
عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: متأسفانه هیأت نظارت تمامی وظایف خود را به هیأت اجرایی داده است و آمار دقیقی از هیچ یک از صندوق ها را ارائه به ما نداده اند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۳:۳۲    
فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گفت: 65.5 هزار متر مربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت رفع تصرف شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۳:۳۲    
با تصویب شورای شهر مشهدمقدس، 200 میلیارد تومان اعتبار به خطوط قطار شهری مشهد اختصاص می یابد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۳:۳۲    
محسن هاشمی رفسنجانی گفت: بنده هنوز معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی هستم و در آینده در این خصوص تصمیم گیری می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۳:۳۲    
مدیرکل جهادکشاورزی استان مرکزی با بیان اینکه استان مرکزی برای مدت 28 ماه گندم ذخیره دارد، گفت: میزان تولیدات گندم استان مرکزی به 440 هزار تن رسید.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۳:۲۰    
مدیرکل هواشناسی خوزستان از ورود توده گرد و خاک از کشور عراق به استان در روز چهارشنبه خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۳:۲۰    
جلسه علنی امروز شورای شهر تهران در حالی به پایان رسید که اعضای آن بیشتر درباره برگزاری و انتخابات صحبت کردند و بررسی لایحه باغات که قرار بود به نتیجه برسد به جلسه آینده موکول شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۳:۲۰    
شهر سئول کره جنوبی به زودی یک پروژه بزرگ جدید شهری با نام باغ معلق را با هدف ایجاد یک فضای عمومی مفرح و پر از گل و گیاهان بومی، و همچنین امکاناتی مثل کافه شاپ و رستوران، بازارهای خیابانی ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۳:۲۰    
سازمان هواشناسی پیش بینی کرده عصر امروز در جنوب سیستان و بلوچستان و از فردا در شمال غربی کشور باد و باران و احتمالا تگرگ رخ خواهد داد.
  • ۱