جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۲۳:۰۵May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای شاخه طوبی 29 آبان 1395 - shakheyetoba.ir

شاخه طوبی 29 اردیبهشت 1395 شاخه طوبی 31 خرداد 1395 شاخه طوبی 31 تیر 1395 شاخه طوبی 31 مرداد 1395 شاخه طوبی 31 شهریور 1395 شاخه طوبی 29 مهر 1395 شاخه طوبی 1 آذر 1395 شاخه طوبی 30 دی 1395 شاخه طوبی 4 بهمن 1395 شاخه طوبی 29 اسفند 1395 شاخه طوبی 12 آبان 1395 شاخه طوبی 13 آبان 1395 شاخه طوبی 15 آبان 1395 شاخه طوبی 16 آبان 1395 شاخه طوبی 17 آبان 1395 شاخه طوبی 18 آبان 1395 شاخه طوبی 22 آبان 1395 شاخه طوبی 23 آبان 1395 شاخه طوبی 24 آبان 1395 شاخه طوبی 25 آبان 1395 شاخه طوبی 26 آبان 1395 شاخه طوبی 27 آبان 1395 شاخه طوبی 28 آبان 1395 شاخه طوبی 29 آبان 1395 شاخه طوبی 30 آبان 1395 
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۲۱:۳۵    
بزرگترین معضل در زمینه برخورد با سایت های غیرمجاز همسریابی، خلأ قانونی در برخورد با این موارد است .
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۲۱:۳۵    
نرخ 12 درصدی مشارکت اقتصادی زنان کشورمان در زمان حاضر، نرخ بسیار پایینی به شمار می آید.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۲۱:۳۵    
انسان ها شیفتیه زیبایی هستند، از آنجایی که بانوان روحیه بسیار لطیفی تری نسبت به آقایان دارند این خواسته در آنها نمود بیشتری دارد.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۲۱:۳۵    
زمانی که گردگیری میکنید یا در حال رسیدگی به گل و گیاهتان هستید، دستکش دست کنید. اکثر مواد شیمیایی خانگی برای ناخن های شما ضرر دارند.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۲۱:۳۵    
دبیر کارگروه های تخصصی پیش نویس سند ملی ازدواج از آمار نگران کننده وقوع 30 تا 40 درصد طلاق ها به دلیل انتخاب نامناسب داده است.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۲۱:۲۰    
تصاویری که پس از انتخابات از هیلاری کلینتون منتشر شده با چهره وی قبل از انتخابات بسیار متفاوت است.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۲۱:۰۵    
فلور نظری با انتشار پستی در اینستا گرام خود از باز گشتش به یکی از کشورهای اروپایی خبر داد.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۲۰:۵۰    
گزلرشی از حضور در منزل یک دعا نویس
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۲۰:۵۰    
ولد بن طلال:ایوانکا، دختر ترامپ، را فردی نزدیک به خود دانست و گفت که ایوانکا مثل یک دوست برای اوست.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۷:۳۵    
قائم مقام وزیر بهداشت با تشریح سه دلیل افزایش سرطان در ایران گفت: سرطان به طور مستقیم (مرگ) و غیر مستقیم (ناتوانی) موجب از دست رفتن 450 هزار سال عمر در ایران می شود و متوسط سال های از دست رفته در اثر ...
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۷:۳۵    
یک بازیگر زن گفت: چه کسی به ما اجازه داده است در فضای مجازی به همدیگر بی احترامی کنیم؟ می دانم که دید منفی به دستمزد بازیگران وجود دارد، اما باید بدانند هنرمندانی که به این جایگاه رسیده اند ...
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۷:۳۵    
یک روان شناس گفت: نام گذاری ناپسند و صدا زدن همسر با ویژگی هایی که نقطه ضعف اوست، از نشانه های بارز همسرآزاری به شمار می رود.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۷:۳۵    
فضانورد آمریکایی ناسا برای سومین ماموریت خود به ایستگاه فضایی بین المللی راهی مدار زمین شده و در این سفر امیدوار است یک رکورد تازه ثبت کند.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۷:۲۰    
حنانه خلفی نماینده کشورمان در مسابقات بین المللی قرآن امارات مقام سوم رشته صوت احسن این رقابت ها را کسب کرد و نتایج رشته حفظ کل هم امشب اعلام می شود.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۷:۲۰    
معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بروجرد گفت: اعضای یک خانواده 5 نفره در بروجرد بر اثر نشت گاز جان خود را از دست دادند.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۷:۲۰    
زنی که لباس فرماندهی سپاه به تن می کند و قبل از آن البته در مبارزات علیه نظام پهلوی تا جایی پیش می رود که به اندرونی منزل امام در نوفل لوشاتو راه پیدا می کند و دیگر به خواهر طاهره ملقب می شود.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۷:۰۵    
بانوی ووشوکار کشورمان دومین مدال خود در رقابت های جام جهانی تالو را کسب کرد و در فرم چانگ چوان به مدال نقره رسید.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۷:۰۵    
به گزارش شاخه طوبی به نقل از فرهنگ نیوز: شهربانو منصوریان (نفر دوم از سمت چپ) دارنده چهار مدال طلای جهانی و پر افتخار ترین بانوی قهرمان ووشو در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی شرکت کرد.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۷:۰۵    
مرضیه حدیدچی معروف به "طاهره دباغ" که از مبارزان پیشگام نهضت اسلامی بود، صبح روز پنجشنبه 27 آبان ماه پس از گذراندن یک دوره بیماری ناشی از شکنجه های رژیم طاغوت ...
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۲:۲۰    
بانوی کارآفرین دامغانی با بیان اینکه برای 36 زن بی سرپرست و نیازمند در شهر اشتغال ایجاد کرده ام گفت:از مسئولان چیزی نمی خواهم و فقط در مسیر اقدامات کارآفرینان سنگ اندازی نکنند.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۱:۰۰    
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات نجف اشرف گفت: پذیرایی موکب های مردم استان سمنان از زوار اربعین حسینی با توجه به امکانات کشور عراق بی نظیر است.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۱:۰۰    
به مناسب فرا رسیدن اربعین نمایش با کاروان اسیران خطبه خوانی حضرت زینب (س) در مجلس یزید در سالن یادگار امام (ره) سرخه اجرا شد.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۱:۰۰    
بسطام-شهردار بسطام، با اشاره به خطرناک بودن شرایط پل عابر این شهر، گفت: بعد از گذشت سه سال، این پل هنوز در پیچ و خم مکاتبات اداری به سر می برد.
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۰:۴۵    
فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام باند سه نفره ای که در قالب افراد خیر از سالمندان در اقصی نقاط کشور سرقت می کردند خبر داد .
شاخه طوبی   ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۰:۴۵    
چندی پیش مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی محمدتقی طباطبایی در مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دارویی برگزار شد ...