یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۰۷:۴۷May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 10 اسفند 1397 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 فروردین 1395 شعار سال 29 اسفند 1396 شعار سال 31 فروردین 1397 شعار سال 1 اردیبهشت 1397 شعار سال 31 خرداد 1397 شعار سال 31 تیر 1397 شعار سال 31 مرداد 1397 شعار سال 1 شهریور 1397 شعار سال 30 مهر 1397 شعار سال 30 آبان 1397 شعار سال 30 آذر 1397 شعار سال 30 دی 1397 شعار سال 30 بهمن 1397 شعار سال 1 اسفند 1397 شعار سال 2 اسفند 1397 شعار سال 3 اسفند 1397 شعار سال 4 اسفند 1397 شعار سال 5 اسفند 1397 شعار سال 6 اسفند 1397 شعار سال 7 اسفند 1397 شعار سال 8 اسفند 1397 شعار سال 9 اسفند 1397 شعار سال 10 اسفند 1397 شعار سال 11 اسفند 1397 شعار سال 12 اسفند 1397 شعار سال 13 اسفند 1397 شعار سال 14 اسفند 1397 شعار سال 15 اسفند 1397 شعار سال 16 اسفند 1397 شعار سال 17 اسفند 1397 شعار سال 18 اسفند 1397 شعار سال 19 اسفند 1397 شعار سال 20 اسفند 1397 شعار سال 21 اسفند 1397 شعار سال 22 اسفند 1397 شعار سال 23 اسفند 1397 شعار سال 24 اسفند 1397 شعار سال 25 اسفند 1397 شعار سال 26 اسفند 1397 شعار سال 27 اسفند 1397 شعار سال 28 اسفند 1397 شعار سال 29 اسفند 1397 
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۶:۳۲    
اگر فارغ التحصیل مشمول خدمت سربازی هستید، در این خبر با ما همراه شوید تا با تسهیلات نظام وظیفه شرکت های دانش بنیان آشنا شوید.
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۳:۲۲    
نائب رییس اول شورای عالی سازمان نظام پزشکی کشور پنج درخواست تعرفه ای این سازمان را تشریح کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۳:۱۲    
بر اساس آمارهای اعلام شده توسط گمرک در 10 ماهه نخست سال جاری، چیزی حدود 46 تن "فرآورده ها برای آرایش ناخن دست و پا" به ارزش یک میلیارد و 300 میلیون تومان به کشور وارد شده است ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۲:۳۲    
چندی پیش فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران از دستور سپاه برای ترک کردن کشتی های چینی صید ترال در سواحل خلیج فارس خبر داد و گفت: این کشتی ها باید هر چه سریعتر آب های ایران را ترک کنند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۰:۲۲    
امام جمعه اصفهان مشکلات اقتصادی را ناشی از بی تدبیری دولت دانست و گفت: دولت ما در مواردی بی جا خرج می کند، امّا در برخی مواقع حقوق کارکنان دولت عقب می افتد و با تأخیر پرداخت می شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۰:۲۲    
ادعا شده که کم کاری وزارت ارتباطات در مسدودسازی تلگرام، عامل بروز جنایت داعش در اهواز و شهادت جمعی از نیروهای مسلح در رژه است ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۰:۲۲    
توکلی گفت: ما باید در برنامه ریزی های درازمدت و تامین بودجه های مورد لازم در کشور جایی برای تامین نیازهای کهنسالان کشور با توجه به رشد روزافزون آنها در جامعه پیر ایران داشته باشیم.
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۹:۳۲    
مدیرعامل موسسه خیریه امدادگران عاشورا گفت: از 112 هزار نفر که سالانه به انواع سرطان مبتلا می شوند، 10درصد زیر خط فقر هستند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۹:۳۲    
گشت ارشاد یا اقدامات پلیس برای مقابله با کم حجابی و بی حجابی و بدحجابی به ماشین تولید نفرت و سوژه به رسانه های خارجی تبدیل شده و مشخص نیست چرا یک کار اشتباه را ادامه می دهند؟ از جیغ زنان لذت می برند ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۹:۳۲    
فرآورده دوغ ایرانی در فهرست استانداردهای بین المللی کُدِکس که مربوط به استانداردهای بین المللی غذا است، قرار گرفت ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۹:۳۲    
معاون فنی گمرک ایران گفت:با توجه به اعلام نظر وزارت جهاد کشاورزی دستور ترخیص تخمه آفتابگردانی که با ارزش مربوط به تخمه آفتابگردان آجیلی و با مأخذ 55% و ارز نیمائی به گمرکات کشور اظهار شده، صادر شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۹:۳۲    
نخستین نمایشگاه مدارس غیردولتی روز گذشته در "مصلی تهران" به کار خود پایان داد نمایشگاهی که بیشتر محفلی برای معرفی این مدارس به جامعه بود و ....
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۹:۲۲    
سردار ابراهیم کریمی گفت: مشمولان غایب تا پایان سال 97 برای خرید خدمت سربازی خود فرصت دارند و این زمان به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۹:۲۲    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه با اشاره به سیاست ارز ترجیحی دولت گفت:تداوم سیاست ارز یارانه ای به کالاهای اساسی، رانت و انحصار برای افرادی معدود و فقر و تنگدستی برای مرد عادی را رقم خواهد زد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۹:۲۲    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: شهریه متغیر پایان نامه های ارشد و دکتری در متمم پنج ماهه بودجه 97 و بودجه های سنواتی به عنوان بودجه پژوهشی در نظر گرفته می شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۹:۱۲    
مدتی است که مدارس، پلیس و رسانه های بریتانیا به شدت از عوارض خطرناک "بازی مومو" صحبت می کنند، اما به نظر می رسد این اطلاعات نتوانسته آنچنان که انتظار می رفت از مخاطراتی که در کمین نوجوانان است ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۹:۰۲    
رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به اعتماد مردم به نظام بانکی کشور، حفظ و تقویت روابط محدود بانکی کشورمان با بانک های خارجی را یک ضرورت دانست.
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۸:۵۲    
رئیس جمهوری بلاروس اعلام کرد که با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه بر سر ایجاد یک پول مشترک بر اساس روبل (واحد پول دو کشور) به توافق رسیده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۸:۵۲    
دلار از هفته پایان بهمن ماه روند افزایشی داشته، این روند به هفته اول اسفند ماه نیز نفوذ کرده و این نگرانی را به وجود آورده که مسیر افزایشی بازار ارز تا پایان سال و حتی نوروز هم ادامه داشته باشد
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۵:۳۲    
استاندار آذربایجان شرقی گفت: با توجه به فرهنگ و تمدن مشترک بین ایران و ترکیه، گسترش روابط علمی و کارآمد بین دو کشور ضروری است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۵:۳۲    
دکتر فریدون همتی در نخستین همایش مبارزه با غول پلاستیک که در شهر بندرکنگ شهرستان بندرلنگه برگزار شد، با قدردانی از اقدامات خوب شهرداری و شورای شهر بندرکنگ ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۲:۵۱    
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که این نیرو در حال ساخت تسلیحات جدید نظامی در حوزه رزم زمینی است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۲:۳۱    
فرهاد مجیدی ویدئویی منتشر کرده است و از برخورد مامور پلیس راهنمایی رانندگی برای اصرار بر گرفتن تست الکل از خود انتقاد داشته اما پلیس روایتی متفاوت از مربی استقلال دارد ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۲:۳۱    
وزیر راه و شهرسازی با صدور دستوری ویژه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و کمیسیون ایمنی راه ها را مسئول بررسی حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس حامل 15 مسافر در کیلومتر 48 اتوبان قم – تهران کرد تا ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۲۱:۵۳    
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان ارتقاء امنیت اجتماعی شهروندان و مسافران را مهمترین هدف پلیس در طرح نوروزی پلیس استان زنجان عنوان کرد و از تهمیدات ویژه انتظام بخشی پلیس استان زنجان در ایام عید ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۵:۵۳    
درباره شرایط خروج از کشور مشمولان خدمت وظیفه عمومی بیشتر بدانید.
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۵:۴۳    
خبرگزاری رسمی چین گزارش کرد که ژاپن بدون توجه به تحریم های آمریکا علیه ایران، به تجارت قانونی و مشروع با ایران ادامه خواهد داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۵:۴۳    
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ به درگیری فرهاد مجیدی با مامور راهنمایی و رانندگی واکنش نشان داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۵:۳۳    
مدیرکل دفتر امور بیابان سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری گفت: ایران با اقدامات موثر خود در امر مالچ پاشی و بیابان زدایی، توانسته یکی از پنج کشور نخست جهان در امر تثبیت ماسه های روان باشد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۵:۱۳    
فرمانده مرزبانی ناجا گفت: مرزبانی طرح های مصوب و جامع برای الکترونیکی شدن مرزها دارد ولی تمامی این طرح ها منوط به اعتبارات خاص است که امسال این اعتبارات واریز نشده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۴    
بیژن میرباقری کارگردان برنامه استعدادیابی هنرپیشه ، رقابت میان اپلیکیشن های حامی برنامه های رقیب این مجموعه را در توقف ناگهانی تولید و پخش آن بی تأثیر نمی داند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۴:۴۴    
رسانه های کره شمالی امروز، جمعه با تاکید بر "سازنده بودن" مذاکرات کیم جونگ اون و دونالد ترامپ تلاش کردند به بی نتیجه بودن دیدار این دو رهبر جهانی اشاره ای نکنند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۲:۳۳    
در کمتر از دو ماه پس از مجوز رسمی دولت به خودروسازان برای تعیین قیمت خودرو 5 درصد زیر نرخ حاشیه بازار، شکست این سیاست با افزایش شدید قیمت ها، حتمی شده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۲:۱۳    
نجدت انزور با تاکید بر اینکه خیر منطقه در نزدیکی و همکاری ملت هاست نه در ایجاد نفرت قومیتی و مذهبی، به بیان اولویت های تقویت روابط در دوران پساداعش پرداخت.
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۱:۵۳    
سعی فراوانی می کردم که به خودم بقبولانم که اشتباهات فاحش و نادرست آقای پرویز داودی عضو محترم مجمع تشخیص مصلحت در باره FATF مانند برخی دیگر از اظهارنظرکنندگان این حوزه از روی کم اطلاعی و عدم اشراف به ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۱:۴۳    
سخنگوی حزب کارگزاران با اشاره به اینکه پاره ای از محافل و مراکز تصمیم گیری های جناحی علاقه مند هستند که عرصه را بر دولت روحانی کُند کنند تا این دولت مجبور به ترک زود هنگام کشور در عرصه مدیریتی شود ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۱:۳۳    
سیروس مقدم، کارگردان پایتخت تاکید کرد پس از درگذشت خشایار الوند، عوامل این پروژه نیازمند وقت و زمان هستند تا خود را بازسازی کنند و کار را ادامه دهند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۱:۲۳    
نماینده سوریه در سازمان ملل در مصاحبه ای تاکید کرد که ایران همپیمانمان است و درباره رابطه با تهران چانه زنی هیچ جایگاهی ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۱:۲۳    
معاون کل وزارت بهداشت گفت: کمتر از 420 هزار نفر در کشور دچار فقر ناشی از هزینه های کمرشکن سلامت هستند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۱:۲۳    
معاون دبیرکل حزب الله لبنان با انتقاد از انگلیس در درج نام حزب الله در فهرست تروریسم گفت که این کشور خود از حامیان تروریسم بوده و شایستگی ندارد تعیین کند چه کسی در فهرست تروریسم قرار بگیرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۱:۱۳    
سارا محمدنژاد روانشناس کودک اظهار کرد: معمولاً کودکان از سه سالگی با نام خدا آشنا می شوند در این سن کودکان از سطح تفکر بسیار ابتدایی برخوردارند و تنها مسائل محسوس را درک می کنند ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۰:۳۳    
نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با انتقاد از نگاه کارمندی به معلمان، تصریح کرد: راه درازی برای بیرون کشیدن معلمان از ذیل قانون خدمات مدیریت کشوری وجود دارد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۰:۳۳    
کارشناس رفاه و تامین اجتماعی با اشاره به اصرارها برای فروش سهام شرکت هایِ شستا به مردم تاکید می کند که مردم قدرتی برای خرید سهام ندارند ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۰:۳۳    
رهبر کره شمالی به خوبی می داند که اگر از همه چیز عقب نشینی کند نمی تواند به راحتی با آمریکا به تقابل بپردازد لذا حل و فصل منازعه به این زودی رخ نخواهد داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۰:۳۳    
روح الله جعفری با نقدی به جشنواره تئاتر فجر، با ذکر مصادیق، به برشمردن تخفلات آئین نامه ای سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر پرداخت و مدیریت فرهنگی جشنواره را آسیب شناسی کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۰:۳۳    
خوان گوایدو سرکرده براندازان در ونزوئلا پس از یک هفته سفر بی حاصل به کلمبیا و برزیل، اعلام کرد به کاراکاس برمی گردد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۰:۳۳    
جالب است که بدانید مصطفی تاجزاده که امروز یکی از چهره های اپوزیسیون درون کشور محسوب می شود، خود سال ها عضو یک تشکیلات امنیتی بوده است ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۰:۳۳    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بیش از 400 کارشناس شاغل درFATF حدود 300 نفرشان مرتبط با مسایل ایران هستند و رئیس کنونی آن نیز کارشناس مسایل ایران بوده و در اظهاراتش گفته اند برای اینکه تحریم ها در ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۰:۳۳    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از ارسال لایحه حذف تبصره مربوط به ازدواج دختران زیر 13 سال به دولت خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۰:۳۳    
در حال حاضر سهم زیادی از آب ایران در بخش کشاورزی مصرف می شود و این در شرایطی است که میزان هدررفت آب در این حوزه نیز بسیار زیاد اعلام شده و به اعتقاد کارشناسان ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۰:۲۳    
رئیس انجمن صنفی گاوداران گفت: هم اکنون هر کیلو ذرت، کنجاله سویا و جو با نرخ های بالاتر از قیمت مصوب در بازار عرضه می شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۰:۲۳    
تخفیف 50 درصدی هتل آپارتمان ها در نوروز 98/ 60 درصد ظرفیت هتل آپارتمان ها خالی است، فرخ مهر از تخفیف 50 درصدی برای مسافران نورزی که از 28 اسفند شروع و تا پایان 13 فروردین ماه ادامه دارد خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۰:۲۳    
پس از مخالفت رئیس جمهور با استعفای محمد جواد ظریف، انتشار پست اینستاگرامی او و بازگشتش به وزارت امور خارجه، سوژه طنزی از احمدرضا کاظمی در شهرونگ شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۰:۲۳    
گفتگویی با عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان درباره موضوعات مختلف از جمله انتخابات88 انجام شده است.بخشهایی از این مصاحبه را می خوانید:
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۰:۲۳    
بازارها از اظهارات ترامپ مبنی بر این که توافق تجاری با چین بسیار بسیار نزدیک است دلگرم شده اند اما آمار مربوط به واردات نفت ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۰:۲۳    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به زیان های واردات بدون انتقال ارز، گفت: این موضوع موجب واردات کالاهای غیرضروری به کشور می شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۰:۲۳    
ورزشگاه امام رضا (ع) پس از سه سال باحضور مدیرعامل و عضو هیئت مدیره این باشگاه به همراه شهردار منطقه 18 تهران افتتاح شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۰:۲۳    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به موافقت کمیسیون تلفیق بودجه برای اختصاص ارز 4200 تومانی به دارو ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۰:۲۳    
رئیس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه اختصاص سهمی از مالیات بر ارزش افزوده تحولی بزرگ در حوزه ورزش ایجاد می کند ، گفت: مجلس و دولت در بودجه سال 98 نیز برای حوزه ورزش سنگ تمام گداشتند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۰:۱۳    
ظرفیت اسمی تولید برق کشور با بهره برداری از واحدهای جدید سیکل ترکیبی، تجدیدپذیر و تولید پراکنده به 80 هزار و 267 مگاوات رسید.
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۰:۱۳    
کماندار تیم ملی کشورمان گفت: زمان زیادی تا شروع کسب سهمیه المپیک باقی نمانده است اما هنوز بلا تکلیفم.
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۰:۱۳    
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: 80 هزار میلیارد ریال در بودجه سال آینده برای انتشار اوراق مشارکت به شهرداری ها اختصاص یافته است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۰:۱۳    
ادوار اتحادیه های دانشجویی ضمن تأکید بر شفافیت آرای اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، FATF را بازی سیاسی دولت برای فرار از مشکلات دانسته و گفتند که تا کنون هیچ یک از مسئولان و حامیان FATF به ابهامات ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۰:۰۳    
یک مجله آلمانی اعلام کرد که دولت برلین قصد دارد قانون ممنوعیت صادرات تسلیحات به عربستان سعودی را تمدید کند
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۰:۰۳    
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه سال 1398 قیمت مسکن مطلقاً جهش نخواهد کرد، گفت: سایت های مجازی و استارتاپ هایی که بتوانند امنیت مردم را تضمین کنند و به دفاتر املاک متصل شوند مورد تأیید ما ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۰:۰۳    
موسوی گفت: راه اندازی صندوق خرما به سبب کوتاه شدن دست دلالان یکی از راهکار های کنترل قیمت در بازار به شمار می رود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۰:۰۳    
چهار کشور تحریم کننده قطر یعنی عربستان، امارات، بحرین و مصر به موضع گیری محمد بن عبدالرحمن وزیر خارجه قطر که خواستار مجازات مسئولان محاصره و تحریم قطر شده و این تحریم ها را ضد ملت قطر دانسته بود ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۵۳    
رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: اعمال قانون دررابطه با دستفروشان نمی تواند همراه با خشونت باشد و باید کاملا براساس قاعده باشد و درعین حال افکار و احساسات عمومی را نباید خدشه دار ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۵۳    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: خودروسازان برای خودروها از جمله پراید، تیبا، پژو و سمند با توجه به آنالیز قیمتی که انجام دادند از 30 و 40 درصد تا 100 درصد پیشنهاد افزایش قیمت داده ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۵۳    
عضو سندیکای لوله و پروفیل گفت: وقتی برخی مسئولان، متهم به فساد مالی هستند، چگونه من تولید کننده با دل خوش مالیات بدهم ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۵۳    
معاون وزیر حمل و نقل افغانستان با بیان اینکه توسعه خطوط ریلی ترانزیتی در کشور ایران مطلوب ارزیابی می شود ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۵۳    
یک کارشناس اقتصادی با انتقاد از رویکرد وضع مالیات بر عایدی سرمایه در همه بازارها یا هیچ کدام گفت: این نگاه که به خاطر تاثیر یک بخش بر سایر بازارها باید از انجام اصلاحات در آن بخش چشم پوشی کرد به قفل ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۵۳    
کاروان حامل موشک های اتمی قاره پیمای یارس روسیه در ترافیک بزرگراهی در مسکو .
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۵۳    
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این کمیسیون به فسخ قرارداد واگذاری آلومینیوم المهدی اکتفا نمی کند ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۴۳    
رئیس گروه ویژه اقدام مالی FATF گفته است: ایران بزرگترین حامی تروریسم در جهان است؛ آنها به تأمین مالی گروه هایی مانند حزب الله ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۴۳    
شاپور محمدی گفت: جو روانی ناشی از نوسانات نرخ ارز بر سودآوری و ارزش جایگزینی شرکت های بورسی اثرات مهمی داشت، اما سرمایه گذاران عوامل بنیادی در سودآوری سهم را در نظر داشته باشند
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۴۳    
طی سال های اخیر افزایش خدمات بانکداری الکترونیک برای حذف شعبه و خدمات حضوری جزء اهداف اصلی شبکه بانکی بود، اما دستیابی به این هدف با افزایش تعداد شعب بانکی در تناقض است
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۴۳    
ائمه جمعه این هفته هم در خطبه های خود به موضوع اف ای تی اف و البته مسئله تورم اشاره کردند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۴۳    
گزارش حضور و غیاب و میزان مشارکت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در رأی گیری صحن علنی در سه ماهه اجلاسیه سوم 1397 منتشر شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۴۳    
رییس فراکسیون فرهنگیان مجلس، مصوبه رایگان شدن قبوض آب، برق و گاز مدارس را کمک بسیار بزرگی به آنها توصیف کرد و افزود: مدرسه ای بابت نپرداختن قبوض آب و برق و گاز تعطیل نمی شود
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۴۳    
عضو مجلس خبرگان رهبری " نظام وارگی مستتر در فقه"، "ظام وارگی نهفته در شریعت ولی قابل استنباط و اکتشاف فقهی" و "لزوم تاسیس نظام های اجتماعی در چارچوب رعایت خطوط فقه" تئوری های سه گانه نظام وارگی فقهی ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۴۳    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه درس فقط کتاب و کاغذ و مشق شب نیست، بالاتر بودن ساعت حضور دانش آموزان ایرانی در کلاس درس را به معنای ارتقای کیفیت آموزشی ندانست
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۳۳    
سامانه رجیستری گوشی های تلفن همراه (همتا) اعلام کرد: همانند گذشته هر دستگاه گوشی مسافری که در گمرک ثبت شده و اطلاعات آن برای سامانه همتا ارسال شود، بدون هیچ مشکلی رجیستر می شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۳۳    
ظرفیت اولیه پذیرش دانشجو در آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال 98 اعلام شد و بیش از 4 هزار و 700 نفر در این مقطع پذیرفته می شوند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۳۳    
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: روزانه حدود 67 زلزله خفیف در کشور داریم و هر سال 175 زلزله بالای چهار و یک زلزله 6 تا 6.4 ریشتری در کشور رخ می دهد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۳۳    
به گفته رئیس موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در سال 80 پیش بینیِ کاهش جمعیت دانشجویی مطرح شد و این روند تا سال 1401 ادامه دارد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۳۳    
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس توضیحاتی درباره میزان ارزبری خودروهای تولید داخل ارائه کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۳۳    
آمریکا از کشورهای جهان خواست گام های بلندی برای فشار اقتصادی بیشتر علیه نیکولاس مادورو و وابستگان وی بردارند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۳۳    
سرپرست دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت، گفت: برگزاری چهارشنبه سوری به عنوان یک جشن ملی به صورت ایمن، فرصتی مطلوب برای افزایش نشاط اجتماعی است
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۳۳    
رئیس دانشگاه خوارزمی با تاکید بر اینکه حدود 9 میلیارد تومان از تخصیص بودجه سال جاری عقب هستیم، گفت: در سال 98 حدود 150 میلیارد تومان برای دانشگاه خوارزمی بودجه در نظر گرفته شده است
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۳۳    
چهارآیین گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 10 هزار و 200 و مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی 16 هزار تومان است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۲۳    
سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه گفت: اینستکس ، منفعت حداقلی و میکروسکوپی را برای ما خواهد داشت و باید منتظر ماند و دید که در آینده چه پیش خواهد آمد و این سازوکار چگونه عمل خواهد کرد
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۲۳    
مبادلات تجاری ایران و اتحادیه اروپا در سال 2018 با افت 12 درصدی نسبت به سال قبل از آن به حدود 18 میلیارد یورو رسید.
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۲۳    
حزب الله لبنان در بیانیه ای به اقدام خصمانه اخیر حکومت انگلیس علیه این جنبش مقاومت مردمی واکنش نشان داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۲۳    
براساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای اف سی) ورزشگاه آزادی تهران بزرگ ترین ورزشگاه میزبان لیگ قهرمانان آسیا لقب گرفت.
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۱۳    
بارش شدید برف در شهرستان کوهرنگ همچنان ادامه دارد و هم اکنون ارتفاع برف در ارتفاعات شهرستان کوهرنگ به بالای سه متر رسیده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۱۳    
رییس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های خاص وزارت بهداشت گفت: یکی از اقدامات وزارت بهداشت در سال آینده تدوین سند جامع بیماری های نادر ایران است که با همکاری سازمان های مردم نهاد انجام می شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۸:۴۳    
آموزش وپرورش آذربایجان غربی اعلام کرد: موضوع ضرب و شتم دانش آموز در ارومیه توسط معلمش در دست بررسی است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۲:۲۳    
در ماجری تخلفات رادیولوژی بیمارستان شهید رجایی البرز انتشار نامه هایی با تاریخ های متفاوت که به نوعی مکمل هم هستند مشخص می کند نامه ها به صورت اتفاقی و توسط عوامل غیر مرتبط به دست رسانه ها نرسیده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۲:۲۳    
معاون اقتصادی اتاق اصناف ایران گفت: سال گذشته 70 درصد نیاز کشور در حوزه پوشاک توسط بازار خارجی تامین می شد اما اکنون با توجه به تحریم ها و افزایش نرخ ارز، سهم بازار خارجی به 30 درصد کاهش یافته است.
  • ۱