چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۲۱:۱۵May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبح قزوین 28 آبان 1397 - sobheqazvin.ir

صبح قزوین 1 فروردین 1395 صبح قزوین 1 فروردین 1396 صبح قزوین 31 فروردین 1397 صبح قزوین 1 اردیبهشت 1397 صبح قزوین 31 خرداد 1397 صبح قزوین 31 تیر 1397 صبح قزوین 31 مرداد 1397 صبح قزوین 1 شهریور 1397 صبح قزوین 30 مهر 1397 صبح قزوین 30 آذر 1397 صبح قزوین 30 دی 1397 صبح قزوین 30 بهمن 1397 صبح قزوین 25 اسفند 1397 صبح قزوین 1 آبان 1397 صبح قزوین 2 آبان 1397 صبح قزوین 3 آبان 1397 صبح قزوین 4 آبان 1397 صبح قزوین 5 آبان 1397 صبح قزوین 6 آبان 1397 صبح قزوین 7 آبان 1397 صبح قزوین 8 آبان 1397 صبح قزوین 9 آبان 1397 صبح قزوین 10 آبان 1397 صبح قزوین 11 آبان 1397 صبح قزوین 12 آبان 1397 صبح قزوین 13 آبان 1397 صبح قزوین 14 آبان 1397 صبح قزوین 15 آبان 1397 صبح قزوین 16 آبان 1397 صبح قزوین 17 آبان 1397 صبح قزوین 18 آبان 1397 صبح قزوین 19 آبان 1397 صبح قزوین 20 آبان 1397 صبح قزوین 21 آبان 1397 صبح قزوین 22 آبان 1397 صبح قزوین 23 آبان 1397 صبح قزوین 24 آبان 1397 صبح قزوین 25 آبان 1397 صبح قزوین 26 آبان 1397 صبح قزوین 27 آبان 1397 صبح قزوین 28 آبان 1397 صبح قزوین 29 آبان 1397 صبح قزوین 30 آبان 1397 
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۱:۵۱    
برخی حقوقدانان سخنان ظریف وزیر امور خارجه درخصوص پولشویی را مصداق عملی مجرمانه ندانسته و برخی دیگر با اما و اگرهایی این اظهارات را مشمول عنوان مجرمانه و قابل تعقیب قضایی می دانند.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۰:۵۳    
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین گفت: متأسفانه ما اکنون شاهد این هستیم که بسیاری از مدیران درون استان اطلاعات شان در قالب اطلاعات کانالیزه و ساختار یافته به دستشان می رسد.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۱:۲۹    
چندی پیش خبری منتشر شد که نشان می داد خودروسازی سایپا و پارس خودرو که سهام عمده آن متعلق به سایپا است به مشتریان ساندرو پیشنهاد داده اند به جای خودروی ثبت نامی پراید و یا یکی از ماشین های خانواده ...
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۰:۵۹    
اقدام جدیدی در دولت شکل گرفته تا کارت های بانکی که دست مردم است به کارت سوخت تبدیل شده و نیاز به صدور کارت های سوخت جدید نباشد.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۸:۴۹    
رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: بستن چاه های غیرمجاز در استان با قاطعیت ادامه دارد و توصیه هیچ شخصیتی حتی نمایندگان مجلس و شورای تامین را هم برای تسامح نمی پذیریم.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۵:۵۰    
عبدالمحمد زاهدی با صدور حکمی محمد شفیعی را به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین منصوب کرد.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۵:۲۰    
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان گفت: جوانی 30 ساله حین جوشکاری در طبقه هفتم برج 9 طبقه از روی داربست به پائین سقوط و در دم فوت کرده است.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۴:۴۰    
سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: تجهیزات اداره کل راهداری جاده ای با اعتبارات سازمانی تکمیل شده و تلاش خواهد شد تا حد ممکن هیچ یک از جاده های مواصلاتی استان مسدود نشود.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۴:۱۰    
فرمانده سپاه امام حسن(ع) قزوین گفت: تجمع بزرگ بسیجیان در پنجم آذرماه با سخنرانی سردار اثباتی از ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس اداره عملیات روانی برگزار خواهد شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۳:۴۰    
کتاب زندگی نامه و مجموعه خاطرات شهید حسن حسین پور، توسط انتشارات شهدای نیروی زمینی سپاه منتشر شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۳:۱۰    
مردم استان قزوین در شش ماهه نخست امسال بیش از پنج میلیارد و 670 میلیون تومان به مراکز نیکوکاری کمک کردند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 366 درصد رشد داشته است.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۳:۱۰    
کارشناس مسئول زیتون استان گفت: سطح زیر کشت باغات زیتون استان 9 هزار و 300 هکتار است که از این میزان شش هزار و 500 هکتار بارور است.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۳:۰۰    
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین از برگزاری مسابقه کتابخوانی خانواده و حقوق فرزندان از منظر قرآن و احادیث به مناسبت هفته کتاب خبر داد.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۲:۱۰    
مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین با تاکید برلزوم بیان صادقانه پیشرفت های 40 ساله انقلاب در رسانه ها گفت: امروز وجود مشکلات در کشور قابل اغماض نیست ...
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۲:۰۰    
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: صداقت شاخصه ممتاز هر بسیجی است بسیجی با قرآن مانوس است و کسی که ویژگی های قرآنی در اخلاق، رفتار ...
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۱:۵۰    
عباس آخوندی وزیر مستعفی راه و شهرسازی طی یادداشتی اعدام سلطان سکه را اقدام گذرا برای خنک شدن برخی جگرها دانست.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۱:۵۰    
سریال شبکه نمایش خانگی ممنوعه پس از پشت سر گذاشتن حواشی و توقیف از دوشنبه 21 آبان ماه دوباره توزیع شد اما نکات قابل توجه و تاملی در رابطه با این سریال وجود دارد که شاید لازم باشد مدیران وزارت فرهنگ و ...
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۱:۴۰    
بی توجهی جامعه رسانه ای و بعضی مدیران مسئول و دبیران به عکس موضوعی است که باعث شده تا روزبه روز عکاسی در رسانه ها به حاشیه رانده شده و کمتر به آن بها داده شود.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۱:۴۰    
سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا اسامی نامزدهای نهایی کسب عنوان مرد سال فوتبال این قاره را اعلام کرد.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۱:۴۰    
وزیر امور خارجه وقتی هیچ دستگاهی را متهم به پولشویی نمی داند ، نباید از آن بعنوان امری جاری و آنهم گسترده سخن می گفت.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۱:۳۰    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: اننظار می رود که اروپا هرچه سریع تر مکانیزم های مورد نیاز ما را فراهم کند.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۱:۳۰    
وزیر امور خارجه انگلیس صبح امروز دوشنبه وارد تهران شد و در این میان سه موضوع اصلی به عنوان هدف این سفر اعلام شده است.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۱:۲۰    
سردار عروج گفت: عماد مغنیه وقتی می خواست در مورد شخصیت مادرش با من صحبت کند می گفت: او زنی است که در عروس خاورمیانه با آن مختصات اش ما را در این مسیر تربیت کرد.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۱:۲۰    
سخنان پیروز حناچی با توجه به سابقه ای که از حرف ها و اعمال مدیران لیبرال سراغ داریم، چندان عجیب و غریب نبود.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۱:۱۰    
درحالی سه کشور اروپایی عضو برجام وعده داده اند با بی اعتنایی به تحریم های آمریکا منافع ایران ذیل این توافق را تامین کنند که آمار یورو استات نشان می دهد این سه کشور در اجرای تحریم های آمریکا علیه ...
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۱:۱۰    
سرپرست سازمان تامین اجتماعی با اشاره به افرادی که از دریافت بسته های حمایتی جا مانده اند گفت: این افراد می توانند با مراجعه به سایت سازمان بهزیستی کشور در آزمون وسع شرکت کرده و اگر واجد دریافت این ...
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۱:۱۰    
حریف این هفته تیم ملی فوتبال کشورمان در راه رسیدن به جام جهانی 2018 روسیه در حالی از همراهی 32 تیم دیگر بازماند که 8 امتیاز حساس از آرژانتین و پرو گرفت.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۱:۰۰    
اعضای تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار برابر ونزوئلا وارد کشور قطر شدند.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۱:۰۰    
تلاش بی وقفه ظریف برای پیوستن به هر نوع توافق خارجی نشان از این دارد که مواجهه وزیرخارجه بعد از برجام با همه توافقات مصداق این ضرب المثل است: آب که از سر گذشت چه یک وجب چه صد وجب
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۱:۰۰    
یک کارشناس برجسته مسائل اطلاعاتی در مصاحبه با الجزیره گفت تنها راه پیش رو سعودی ها این است که محمد بن سلمان را از ولیعهدی برکنار کنند.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۰:۴۰    
مقامات سیاسی ترکیه هرنوعی که بخواهند پرونده خاشقجی را به پایان ببرند ولی یک چیز مشخص است: سرویس اطلاعاتی ترکیه اسنادی در اختیاز دارد که تا سالها افرادی همانند بن سلمان را می تواند با آن کنترل و هدایت ...
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۰:۴۰    
جرمی هانت وزیر امور خارجه انگلیس صبح امروز در سفری یک روزه به تهران آمد.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۷:۵۰    
محله هادی آباد یکی از محلاتی است که باوجود واقع بودن در شهر ویژگی های حاشیه نشینی و مناطق محروم را دارد، در همین راستا طرح بازآفرینی برای بهبود کیفیت زندگی ساکنان آن در نظر گرفته شده است.