پنجشنبه ۲۷ اردیبهشتساعت ۲۳:۳۵May 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای سایت تحلیلی خبری صبح تهران 29 مهر 1397 - sobhetehran.com

سایت تحلیلی خبری صبح تهران 29 اسفند 1394 سایت تحلیلی خبری صبح تهران 29 اسفند 1395 سایت تحلیلی خبری صبح تهران 28 اسفند 1396 سایت تحلیلی خبری صبح تهران 31 فروردین 1397 سایت تحلیلی خبری صبح تهران 1 اردیبهشت 1397 سایت تحلیلی خبری صبح تهران 31 خرداد 1397 سایت تحلیلی خبری صبح تهران 1 تیر 1397 سایت تحلیلی خبری صبح تهران 31 مرداد 1397 سایت تحلیلی خبری صبح تهران 31 شهریور 1397 سایت تحلیلی خبری صبح تهران 30 آبان 1397 سایت تحلیلی خبری صبح تهران 30 آذر 1397 سایت تحلیلی خبری صبح تهران 30 دی 1397 سایت تحلیلی خبری صبح تهران 1 بهمن 1397 سایت تحلیلی خبری صبح تهران 29 اسفند 1397 سایت تحلیلی خبری صبح تهران 1 مهر 1397 سایت تحلیلی خبری صبح تهران 2 مهر 1397 سایت تحلیلی خبری صبح تهران 3 مهر 1397 سایت تحلیلی خبری صبح تهران 4 مهر 1397 سایت تحلیلی خبری صبح تهران 5 مهر 1397 سایت تحلیلی خبری صبح تهران 6 مهر 1397 سایت تحلیلی خبری صبح تهران 7 مهر 1397 سایت تحلیلی خبری صبح تهران 8 مهر 1397 سایت تحلیلی خبری صبح تهران 9 مهر 1397 سایت تحلیلی خبری صبح تهران 10 مهر 1397 سایت تحلیلی خبری صبح تهران 11 مهر 1397 سایت تحلیلی خبری صبح تهران 12 مهر 1397 سایت تحلیلی خبری صبح تهران 13 مهر 1397 سایت تحلیلی خبری صبح تهران 14 مهر 1397 سایت تحلیلی خبری صبح تهران 15 مهر 1397 سایت تحلیلی خبری صبح تهران 16 مهر 1397 سایت تحلیلی خبری صبح تهران 17 مهر 1397 سایت تحلیلی خبری صبح تهران 18 مهر 1397 سایت تحلیلی خبری صبح تهران 19 مهر 1397 سایت تحلیلی خبری صبح تهران 20 مهر 1397 سایت تحلیلی خبری صبح تهران 21 مهر 1397 سایت تحلیلی خبری صبح تهران 22 مهر 1397 سایت تحلیلی خبری صبح تهران 23 مهر 1397 سایت تحلیلی خبری صبح تهران 24 مهر 1397 سایت تحلیلی خبری صبح تهران 25 مهر 1397 سایت تحلیلی خبری صبح تهران 26 مهر 1397 سایت تحلیلی خبری صبح تهران 27 مهر 1397 سایت تحلیلی خبری صبح تهران 28 مهر 1397 سایت تحلیلی خبری صبح تهران 29 مهر 1397 سایت تحلیلی خبری صبح تهران 30 مهر 1397 
سایت تحلیلی خبری صبح تهران   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۱:۴۰    
جانشین قرارگاه غرب نزاجا از استقرار یگان جنگ نوین و واکنش سریع این قرارگاه در مرزهای غربی کشور خبر داد.
سایت تحلیلی خبری صبح تهران   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۹:۴۵    
رئیس صنعت، معدن و تجارت گلستان با بیان این که در خصوص شرکت زمزم جوسازی کرده اند، تعدادی از بازنشستگان به جای دریافت سنوات تقاضای دریافت محصولات تولیدی شرکت را داشتند.
سایت تحلیلی خبری صبح تهران   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۸:۱۶    
تیم فوتبال پرسپولیس، سنگین ترین تمرین خود برای بازی با السد را امروز (یکشنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی پشت سر گذاشت.
سایت تحلیلی خبری صبح تهران   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۸:۱۶    
با اینکه چین از تحریم های نفتی آمریکا علیه ایران پیروی نخواهد کرد، اما افزایش نرخ نفت در بازار جهانی به خاطر این تحریم ها موجب افزایش قیمت بنزین در چین شد.
سایت تحلیلی خبری صبح تهران   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۸:۰۶    
رئیس جمهور پیشین شوروی سابق با انتقاد از دونالد ترامپ و تهدید وی برای خروج از یک پیمان اتمی با مسکو گفت، واشنگتن متوجه عواقب تصمیم خود نیست.
سایت تحلیلی خبری صبح تهران   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۷:۴۱    
بنا به ادعای یک منبع عربستانی، احمد عسیری تیمی 15 نفره را مسئول بازگرداندن جمال خاشقجی از استانبول می کند ...
سایت تحلیلی خبری صبح تهران   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۷:۴۱    
رئیس کل بانک مرکزی امروز به نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران نرفت.
سایت تحلیلی خبری صبح تهران   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۷:۳۶    
وزیر خزانه داری آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیرامون روابط اسرائیل و آمریکا و رویکرد های خود در مورد ایران گفتگو کردند.
سایت تحلیلی خبری صبح تهران   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۷:۳۱    
رئیس قرارگاه راهیان نور در اربعین گفت: از روز اول آبان سفرهای راهیان نور دانش آموزی متوقف و 650 اتوبوس و دو رام قطار از سوی ستاد اربعین در خدمت زائران اربعین حسینی قرار می گیرد.
سایت تحلیلی خبری صبح تهران   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۷:۳۱    
صادرات نفت توسط بخش خصوصی با مکانیزم شفاف و استفاده از ظرفیت داخلی برای تولید ارزش افزوده به عنوان سناریوهای پاتک ایران به تحریم های نفتی آمریکا خواهد بود که به زعم تحلیل گران خارجی تا آبان ماه حلقه ...
سایت تحلیلی خبری صبح تهران   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۷:۳۱    
بر اساس گزارش شبکه لرزه نگاری شهر تهران در شهریور ماه 97 تعداد 10 زمین لرزه در مجاورت پایتخت به ثبت رسیده است که یکی از آن ها با بزرگای 4/1 داخل محدوده شهر تهران رخ داده است.
سایت تحلیلی خبری صبح تهران   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۷:۳۱    
معاون رئیس جمهور سابق آمریکا با تاکید بر اینکه، ولی عهد عربستان سعودی درباره قتل جمال خاشقچی در حال بهانه تراشی است، روایت ریاض درباره قتل این روزنامه نگار را رد کرده است.
سایت تحلیلی خبری صبح تهران   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۷:۱۰    
سکه طرح جدید بهار آزادی امروز در بازار تهران با 100 هزار تومان افزایش 4 میلیون و 300 تومان و دلار بدون تغییر 13 هزار و 800 تومان داد و ستد شد.
سایت تحلیلی خبری صبح تهران   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۷:۰۵    
شیوه نامه تأسیس، عملکرد و ارزیابی مراکز تحقیقاتی حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به واحدهای دانشگاهی مجری رشته های علوم پزشکی ابلاغ شد.
سایت تحلیلی خبری صبح تهران   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۷:۰۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در نامه ای با استعفای مهدی کرباسیان از ریاست هیات عاملی ایمیدرو موافقت کرد.
سایت تحلیلی خبری صبح تهران   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۷:۰۵    
رئیس پلیس راه کرمانشاه از اجرایی شدن محدودیت های ترافیکی ایام اربعین حسینی (ع) مخصوص خودرو های سنگین در جاده های استان از 30 مهر به مدت 2 هفته خبر داد.
سایت تحلیلی خبری صبح تهران   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۷:۰۰    
باشگاه نساجی قائمشهر با انتشار بیانیه ای به حواشی دیدار اخیر این تیم مقابل سپاهان اصفهان واکنش نشان داد.
سایت تحلیلی خبری صبح تهران   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۶:۰۴    
معاون اول رئیس حمهور گفت: صادرات برای این است که ارزی حاصل شود که نیاز کشور را تامین کند. اگر کسی به هر دلیلی صادرات انجام می دهد که خروج سرمایه انجام دهد، خدمت به کشور نیست.
سایت تحلیلی خبری صبح تهران   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۵:۵۴    
خاندان پادشاهی در عربستان با یکی از مهم ترین چالش هایی، که آن و وجودش و بقایش را تهدید می کند، مواجه شده است که خطرناک تر از جنگ های اول و دوم یمن است ...
سایت تحلیلی خبری صبح تهران   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۵:۴۹    
وزیر دفاع انگلیس از آمادگی لندن برای حمایت از تصمیم واشنگتن با هدف خروج از پیمان نیروهای هسته ای میان برد خبر داده است.
سایت تحلیلی خبری صبح تهران   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۵:۴۴    
هستی مهدوی فر به روایت سانحه رانندگی که چهار سال پیش برایش رخ داد پرداخت و از حال و هوایی که آن روز تجربه کرد و به ناچار خودرو خود را در خیابان رها کرد نوشت.
سایت تحلیلی خبری صبح تهران   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۵:۴۴    
بانک جهانی اعلام کرد تقریبا نیمی از جمعیت جهان با کمتر از 5.5 دلار در روز زندگی می کنند و سهم فزاینده ای از این فقرا در کشورهای ثروتمند تر قرار دارند.
سایت تحلیلی خبری صبح تهران   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۵:۳۹    
حدود 1.4 میلیون فقره چک به ارزشی حدود 156 هزار میلیارد ریال در شهریور 97 در کل کشور برگشت داده شده که نسبت به ماه قبل از نظر تعداد و مبلغ به ترتیب 10.8 درصد و 2� درصد افزایش نشان می دهد.
سایت تحلیلی خبری صبح تهران   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۵:۳۹    
اولین مسابقه “The Poetry of Code 2018" توسط شرکت داده ورزی سداد برگزار شد.
سایت تحلیلی خبری صبح تهران   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۵:۲۴    
دوغ و دوشاب مخلوط شده است؛ جسارت فرد خادم برای انجام یک فعل خدمت، از ترس اینکه به او بگویند با فلان تاجر همراهی کردی، مجرم هستی، از بین می رود، اما اگر کسی متخلف بود و با زیر میزی این کار را کرد ...
سایت تحلیلی خبری صبح تهران   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۲:۰۵    
سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی از عدم رایزنی دولت با فراکسیون های سیاسی مجلس درباره معرفی وزرا انتقاد کرد.
سایت تحلیلی خبری صبح تهران   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۱:۵۵    
تنها دو روز تا حساس ترین بازی تاریخ پرسپولیس زمان باقی مانده است. سرخ های پایتخت در حالی باید در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان به مصاف السد بروند که شاگردان برانکو در قطر برد ارزشمندی به دست ...
سایت تحلیلی خبری صبح تهران   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۱:۵۰    
کشورهای اروپایی و اتحادیه اروپا شنبه اعلام کرده اند که روایت رسمی حکومت عربستان سعودی درباره قتل جمال خاشقچی ، روز نامه نگار منتقد آل سعود آنها را قانع نکرده است.
سایت تحلیلی خبری صبح تهران   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۱:۵۰    
محمد شریعتمداری امروز در حالی در مراسم زور ملی صادرات شرکت کرد که هیچ سمتی در وزارت صنعت، معدن و تجارت ندارد و به عنوان گزینه پیشنهادی رییس جمهوری برای وزارت تعاون، راه و تامین اجتماعی معرفی شده است .
سایت تحلیلی خبری صبح تهران   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۱:۲۰    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه از پارسال تاکنون 22 هزار میلیارد تومان از محل سامانه ها و به کمک دستگاه های نظارتی کشور از فرار مالیاتی جلوگیری کردیم ...
سایت تحلیلی خبری صبح تهران   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۱:۱۵    
به سه دلیل، آنکارا به دنبال کشف جسد خاشقجی است؛ 1-دلیل جنایی، که مربوط به ضرورت معاینه جسد و مشخص شدن شکل به قتل رسیدن وی، قبل از بسته شدن تحقیقات است ...
سایت تحلیلی خبری صبح تهران   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۱:۱۵    
وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه ظرفیت پذیرش دانشجو در رشته های علوم پزشکی دانشگاه آزاد به هیچ عنوان تغییر نخواهد کرد ...
سایت تحلیلی خبری صبح تهران   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۱:۱۰    
زن سیاهپوش گوشه ای از حسینیه نشسته و مات زده اطراف را نگاه می کند. گاهی فریاد می کشد و پدر، مادر و دو دختر جوانش را صدا می زند.
سایت تحلیلی خبری صبح تهران   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۱:۰۵    
مدیرکل امور عشایری استان سمنان از تلاش برای افزایش زادآوری و زایش دام ها به عنوان یکی از برنامه های این اداره کل نام برد و اضافه کرد ...
سایت تحلیلی خبری صبح تهران   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۱:۰۰    
یک منبع امنیتی در بغداد از سفر وزیر کشور عراق به کربلا به منظور نظارت بر اقدامات امنیتی ویژه حفاظت از زائران اربعین حسینی خبر داد.
سایت تحلیلی خبری صبح تهران   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۰:۵۵    
یک عضو هیات رییسه فراکسیون مجلس شورای اسلامی با اشاره به گلایه مندی این فراکسیون از دولت به دلیل عدم مشورت در معرفی وزرا ...
سایت تحلیلی خبری صبح تهران   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۰:۵۰    
رئیس موزه ملی ایران به جزئیات آثار و اشیاء موزه مادر ایران پرداخت و گفت: ما شیء مخفی در این موزه نداریم ولی در مخازن موزه آثاری وجود دارد که هنوز کسی آنها را رؤیت نکرده و در معرض نمایش قرار نگرفته ...
سایت تحلیلی خبری صبح تهران   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۰:۵۰    
فعال سیاسی اصولگرا گفت:با فرارسیدن 13 آبان فشار روانی تحریم نیز برداشته خواهد شد و شرکت های اقتصادی و مردم خواهند دید وضعیت جدیدی پیش نمی آید بنابراین آرامش بیشتری بر اقتصاد کشور حاکم می شود.
سایت تحلیلی خبری صبح تهران   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۰:۴۴    
وزیر بهداشت گفت: ساختار وزارت بهداشت باید در این دوره تغییر کند، یکی از آرزوهای من این است سازمانی برای آموزش پزشکی وجود داشته باشد و روسای دانشگاه های علوم پزشکی فقط به آموزش و پژوهش بپردازند و دیگر ...
سایت تحلیلی خبری صبح تهران   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۰:۳۹    
روزنامه ایران با تقی آزاد ارمکی، جامعه شناس و استاد دانشگاه تهران در باره فراخوان اسحاق جهانگیری با عنوان به خاطر ایران با هم باشیم. مصاحبه کرده است.
سایت تحلیلی خبری صبح تهران   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۰:۳۹    
دو نفر از نمایندگان مجلس خواستار ورود مجلس به مشکلات به وجود آمده بین وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد شدند و لاریجانی نیز از عارف خواست تا هر چه سریعتر مسئله به وجود آمده را در کمیسیون آموزش و تحقیقات ...
سایت تحلیلی خبری صبح تهران   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۰:۳۹    
دونالد ترامپ در بحبوحه ماجرای قتل جمال خاشقجی، رابطه مشاور و دامادش با محمد بن سلمان را مساله ای دردسرساز دانسته است.
سایت تحلیلی خبری صبح تهران   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۰:۳۴    
حسن یونس سینکی، معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت از سمت خود استعفا داد و شریعتمداری، در آخرین ساعات حضور در کابینه دوازدهم با این استعفا موافقت کرد.
سایت تحلیلی خبری صبح تهران   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۰:۲۹    
یکی از مهمترین دلایل تسهیل انجام کلیدی ترین بخش تحریم های آمریکا علیه کشورمان در سال 2008 عدم عضویت ایران در FATF بود که آمریکا توانست با کمترین هزینه سیاسی آن را بعد از سه دهه محقق سازد.
سایت تحلیلی خبری صبح تهران   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۰:۱۳    
گزینه های پیشنهادی دولت برای تصدی چهار وزارتخانه اقتصاد، کار، صنعت و راه را به مجلس شورای اسلامی معرفی شدند.
سایت تحلیلی خبری صبح تهران   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۰:۰۸    
پرسپولیس ایران عصر سه شنبه در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف السد قطر خواهد رفت و پایان این مسابقه تیم صعود کننده به فینال این رقابت ها از غرب آسیا را مشخص ...
سایت تحلیلی خبری صبح تهران   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۰:۰۳    
حداقل 20 میلیارد دلار خانگی، به معنی وجود حجم وسیعی از پول های بلوکه شده ای است که می تواند آینده کشور را تغییر دهد ...
سایت تحلیلی خبری صبح تهران   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۰:۰۳    
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که ترجیح می دهد به عنوان جانشین نیکی هیلی، یک زن نماینده آمریکا در سازمان ملل شود.
سایت تحلیلی خبری صبح تهران   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۹:۵۳    
نماینده آمریکا در امور سوریه تأکید کرد که اهداف این کشور در سوریه خروج ایران، آرام کردن اوضاع در ادلب و ازسرگیری روند سیاسی در این کشور است.
سایت تحلیلی خبری صبح تهران   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۹:۴۸    
مدل زیبای روس در یک تصادف رانندگی جان باخت.
سایت تحلیلی خبری صبح تهران   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۹:۴۳    
رئیس انجمن جایگاه داران استان اصفهان با بیان اینکه بازگشت دوباره کارت سوخت هزینه بالایی را به اقتصاد کشور تحمیل می کند، گفت: بهترین راه حل برای کاهش قاچاق سوخت، واقعی شدن نرخ آن است.
سایت تحلیلی خبری صبح تهران   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۹:۳۸    
روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی فاش کرد، عربستان سعودی ارتشی آنلاین برای آزار و اذیت جمال خاشقجی، روزنامه نگار مخالف و سایر منتقدان پادشاهی در توئیتر مستقر کرده بود.
سایت تحلیلی خبری صبح تهران   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۹:۲۸    
رئیس جمهور با ارسال نامه ای به هیات رییسه مجلس وزرای پیشنهادی کار، اقتصاد، راه و صنعت را به مجلس معرفی کرد.
سایت تحلیلی خبری صبح تهران   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۹:۲۸    
رئیس جمهور رضا رحمانی را به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.
سایت تحلیلی خبری صبح تهران   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۹:۲۲    
رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد که کشورش را از پیمان منع موشک های هسته ای میان برد خارج می کند؛ پیمانی که در سال 1987 بین آمریکا و اتحاد جماهیر شوروی امضا شد و هدف از آن نابودی موشک های کوتاه برد و میان ...