یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۰۷:۱۲May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابناک اصفهان 13 آذر 1396 - tabnakesfahan.ir

تابناک اصفهان 29 اسفند 1394 تابناک اصفهان 30 اسفند 1395 تابناک اصفهان 2 فروردین 1396 تابناک اصفهان 31 اردیبهشت 1396 تابناک اصفهان 31 خرداد 1396 تابناک اصفهان 31 تیر 1396 تابناک اصفهان 1 مرداد 1396 تابناک اصفهان 31 شهریور 1396 تابناک اصفهان 1 مهر 1396 تابناک اصفهان 30 آبان 1396 تابناک اصفهان 1 دی 1396 تابناک اصفهان 30 بهمن 1396 تابناک اصفهان 1 اسفند 1396 تابناک اصفهان 1 آذر 1396 تابناک اصفهان 2 آذر 1396 تابناک اصفهان 3 آذر 1396 تابناک اصفهان 4 آذر 1396 تابناک اصفهان 5 آذر 1396 تابناک اصفهان 6 آذر 1396 تابناک اصفهان 7 آذر 1396 تابناک اصفهان 8 آذر 1396 تابناک اصفهان 9 آذر 1396 تابناک اصفهان 10 آذر 1396 تابناک اصفهان 11 آذر 1396 تابناک اصفهان 12 آذر 1396 تابناک اصفهان 13 آذر 1396 تابناک اصفهان 14 آذر 1396 تابناک اصفهان 15 آذر 1396 تابناک اصفهان 16 آذر 1396 تابناک اصفهان 17 آذر 1396 تابناک اصفهان 18 آذر 1396 تابناک اصفهان 19 آذر 1396 تابناک اصفهان 20 آذر 1396 تابناک اصفهان 21 آذر 1396 تابناک اصفهان 22 آذر 1396 تابناک اصفهان 23 آذر 1396 تابناک اصفهان 24 آذر 1396 تابناک اصفهان 25 آذر 1396 تابناک اصفهان 26 آذر 1396 تابناک اصفهان 27 آذر 1396 تابناک اصفهان 28 آذر 1396 تابناک اصفهان 29 آذر 1396 تابناک اصفهان 30 آذر 1396 
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۴:۴۵    
مشاور عالی سازمان سنجش کشور گفت: مهلت داوطلبان برای شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور سراسری سال 96 ساعت 24 امشب به اتمام می رسد.
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۵:۵۰    
نکته ای که در طی ماه های اخیر یعنی از شهریور تا آبان ماه، جلب توجه می کند، این است که سرعت رشد قیمت ها در بازار مسکن از تورم عمومی کشور پیشی گرفته است.
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۲:۳۰    
معاون گردشگری جمهوری باشکورتستان روسیه می گوید: ما در این جمهوری، اصفهان را نیمی از جهان که در روسیه 'نگین روسی' خوانده می شود، توصیف می کنیم که سفر به آن آرزوی بسیاری از هموطنانمان ماست.
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۸:۵۰    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در گفتگوی اختصاصی با شبکه تلویزیونی یورونیوز که روز دوشنبه منتشر شد، با کنایه به ساز ناکوک ترامپ، توافق هسته ای وین (برجام) را متعلق به جامعه جهانی خواند.
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۸:۵۰    
سه ماه از زمان ابلاغ دستورالعمل بانک مرکزی برای کاهش یکدست نرخ سود سپرده بانکی می گذرد. این بار بانک ها با نظم و یکپارچگی بیشتری نسبت به دوره های قبل برای کاهش نرخ سود حرکت کرده اند و در حال حاضر ...
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۸:۵۰    
کمال کامیابی نیا که پیراهن خود در دیدار دربی را برای کمک به زلزله زده های کرمانشاه به معرض فروش گذاشته بود، پس از فروش پول آن را به حساب علی دایی واریز کرد.
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۰۸:۳۰    
اگر سناریوی اول به اجرا برسد تا 10 سال آینده تعداد تلفات ناشی از تصادفات جاده ای به 15 هزار نفر می رسد و اگر با سناریوی دوم موافقت شود پیش بینی می کنیم میزان تلفات به 13 هزار نفر و به شرط اجرای ...
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۹:۰۰    
یک قلاده گربه وحشی (زیرگونه آسیایی) در منطقه حفاظت شده قمصر و برزک از توابع شهرستان کاشان خبرساز شد.
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۸:۰۰    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان اصفهان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 562 حلقه چاه غیر مجاز در استان اصفهان پلمپ و پر شده است که میزان آب صرفه جویی شده حاصل از انسداد این چاه های غیرمجاز ...
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۷:۲۰    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت:متاسفانه بعد از بازی با فولاد 3 بازیکن تیم ما اعلام کردند می خواهند به سربازی بروند که این کارها در فوتبال قشنگ و خوب نیست.
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۷:۲۰    
با توجه به کاهش بار آلاینده ها در جو اصفهان، در سه روز اخیر هوای شهرهای مختلف استان در وضعیت سالم ثبت شد.
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۷:۰۰    
در شرایطی که مسیر منتهی به فرودگاه صنعاء در جریان درگیری ها مسدود شده سازمان ملل از آمادگی یک فروند هواپیما در جیبوتی برای انتقال دست کم 140 کارمند این سازمان از صنعاء خبر داد ...
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۷:۰۰    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جلسه معمولی با مسئولان باشگاه داشتم و تمدید قراردادم به زودی انجام می شود.
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۷:۰۰    
سرپرست پژوهشکده مطالعات وزارت آموزش و پرورش از تجلیل از 21 دانش آموز پژوهنده در روز ملی پژوهش خبر داد و گفت: برای سال جاری 180 طرح پژوهشی برای آموزش و پرورش تعریف شده که در دست انجام هستند.
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۶:۵۰    
دبیرکل حزب مردمی اصلاحات گفت: اصلاح طلبان توقع دارند رئیس جمهور به وعده ها عمل کنند چراکه مردم در بدترین وضعیت معیشتی هستند.
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۶:۵۰    
وزیر نفت از علاقه مجارستان برای همکاری با ایران به منظور حضور در بخش گاز پاکستان خبر داد و گفت: کشور ما آماده صدور گاز به پاکستان است اما این کشور هنوز در مورد قرارداد معتبر برای صادرات گاز تصمیم ...
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۶:۵۰    
شب گذشته مهراب قاسم خانی و همسرش شقایق دهقان به همراهی چند تن از هنرمندان و ورزشکاران به تماشای فیلم صفر تا سکو به تهیه کنندگی مهتاب کرامتی نشستند که این مستند بلند روایتگر زندگی خواهران منصوریان ...
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۶:۱۰    
استاندار اصفهان بار دیگر بر ضرورت پاسخگویی و برطرف شدن مشکلات مردم در کوتاه ترین زمان ممکن در دستگاه های اداری تاکید کرد و گفت ...
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۴:۵۰    
مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان در پایان نشست کمیته فنی سرمایه گذاری گردشگری استان از موافقت اعضاء با تاسیس 13 اقامتگاه بومگردی جدید در استان اصفهان خبر داد
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۴:۵۰    
رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: اتاق به عنوان پارلمان بخش خصوصی آماده همکاری نزدیک با شهرداری با هدف رونق فضای کسب و کار شهری است.
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۴:۵۰    
راه اندازی قطار شهری به عنوان مهمترین راهکار نجات کلانشهر اصفهان از معضل ترافیک و الودگی هوا همواره مطرح بوده است اما حالا که این مطالبه محقق شده آنگونه که انتظار است هنوز شهروندان از این امکان ...
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۴:۴۰    
ملی پوش وزنه برداری ایران گفت: دست بردار نیستم و باز هم باید منتظر طلای سهراب و حتی رکوردشکنی من باشید.
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۴:۴۰    
سید علی خمینی امام (ره) را یک منتقد آرمانگرا و پیشران برشمرد.
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۴:۴۰    
پارلمان ژاپن امروز (دوشنبه) اعلام کرد که آزمایش های موشکی کره شمالی یک تهدید حتمی علیه ژاپن هستند.
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۴:۴۰    
استاندار اصفهان در پی شکستن رکورد جهان توسط وزنه بردار اصفهانی تیم ملی و کسب سه مدال طلا، این موفقیت را تبریک گفت.
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۴:۴۰    
رئیس اداره پیش بینی هواشناسی اصفهان گفت: طی دو روز آینده در اکثر مناطق استان آسمان صاف تا کمی ابری پیش بینی می شود و امروز تا اوایل چهارشنبه در نواحی مرکزی و شهرهای صنعتی غبار داریم.
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۴:۳۰    
در جریان معاملات بازار آزاد تهران، قیمت هر دلار آمریکا در بازار آزاد تهران 4170 تومان است؛ این در حالی است که سکه طرح قدیم ده هزار تومان گران شد.
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۴:۳۰    
عکسی از ظاهر متفاوت بهنوش بختیاری
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۴:۳۰    
رئیس مجلس، یارانه نقدی باید علاوه بر اعضای تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی ، به روستانشینان و ساکنان شهرهای کوچک نیز پرداخت شود.
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۴:۱۰    
نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه ذهنیت مردم کشور ما نسبت به بخش خصوصی منفی است، گفت: برخی می گویند اگر با مفسدان برخورد کنیم امنیت سرمایه گذاری به مشکل بر می خورد چون نتوانسته ایم این دو ...
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۳:۰۵    
سه بازیکن ذوب آهن در نیم فصل به عنوان سرباز به تراکتورسازی خواهند پیوست.
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۲:۵۵    
رئیس پلیس آگاهی استان از کشف 2محموله گوشی تلفن همراه خارجی به ارزش 2میلیارد و 300 میلیون ریال و دستگیری 2 قاچاقچی خبر داد.
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۲:۵۵    
مراسم تقدیر از سفیران تجربه در مناطق 15گانه شهرداری در سالن کنفرانس کتابخانه مرکزی برگزار شد و رئیس دفتر تخصصی سالمند از شناسایی و شبکه سازی 30هزار شهروند ارشد خبر داد.
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۲:۵۵    
رئیس کمسیون فرهنگی شورای شهر اصفهان گفت: کل بودجه ای که شهرداری به حوزه فرهنگی اختصاص داده 8 درصدبوده و تنها 30 درصد آن محقق شده است.
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۲:۴۵    
مدیرکل پزشکی قانونی اصفهان به آمار کشته شدگان ناشی از سوختگی در اصفهان در هفت ماهه سالجاری گفت: در این بازه زمانی 116 نفر شامل 50 زن و 66 مرد براثر سوختگی جان خود را از دست دادند.
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۲:۰۵    
طبق اعلام آبفا و بهداشت اصفهان، آب شرب نطنز به علت املاح بسیار زیاد و نیترات بسیار بالا، غیر قابل شرب است و به همین خاطر مردم شهر نطنز برای تامین آب شرب به قنوات و چشمه ها روی آورده اند.
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۱:۱۵    
فناوران یک شرکت دانش بنیان در اصفهان موفق به ساخت و تولید کلاسترهای میکروکامپیوتری به منظور توسعه فناوری کلان داده و آموزش های مرتبط، شدند.
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۱:۱۵    
نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه انتقال آب از ونک سمیرم به رفسنجان دارای تبعات شدید اجتماعی است که طبیعت را نابود می کند و در صورت اجرا ...
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۱:۱۵    
استاندار اصفهان خطاب به معلولان گفت: سعی میکنم استانداری نو برای شما باشم تا به استاندار بعدی نگویید، تاکنون کسی مشکلی از ما حل نکرده و رویکردی جدید برای حل مشکلات ایجاد خواهم کرد.
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۰:۱۵    
ملی پوش ایرانی تیم آلکمار به قرعه ایران در جام جهانی روسیه واکنش نشان داد.
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۹:۳۵    
سیاست ورزی اصلاح طلبان از سال 92 در قالب های جدیدی ریخته شد که مهم ترین علت آن شرایط و جغرافیای عرصه سیاست بود ...
تابناک اصفهان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۸:۴۵    
دبیرکل سازمان ملل متحد خواستار توقف حملات هوایی و زمینی علیه کشور یمن شده است.