شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۱۶:۳۱May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابناک خوزستان 4 دی 1397 - tabnakkhozestan.ir

تابناک خوزستان 21 فروردین 1396 تابناک خوزستان 21 فروردین 1397 تابناک خوزستان 23 اردیبهشت 1397 تابناک خوزستان 22 خرداد 1397 تابناک خوزستان 18 تیر 1397 تابناک خوزستان 5 مرداد 1397 تابناک خوزستان 31 شهریور 1397 تابناک خوزستان 1 مهر 1397 تابناک خوزستان 30 آبان 1397 تابناک خوزستان 28 آذر 1397 تابناک خوزستان 30 بهمن 1397 تابناک خوزستان 29 اسفند 1397 تابناک خوزستان 1 دی 1397 تابناک خوزستان 3 دی 1397 تابناک خوزستان 4 دی 1397 تابناک خوزستان 5 دی 1397 تابناک خوزستان 6 دی 1397 تابناک خوزستان 7 دی 1397 تابناک خوزستان 8 دی 1397 تابناک خوزستان 9 دی 1397 تابناک خوزستان 10 دی 1397 تابناک خوزستان 11 دی 1397 تابناک خوزستان 12 دی 1397 تابناک خوزستان 13 دی 1397 تابناک خوزستان 14 دی 1397 تابناک خوزستان 15 دی 1397 تابناک خوزستان 16 دی 1397 تابناک خوزستان 17 دی 1397 تابناک خوزستان 18 دی 1397 تابناک خوزستان 19 دی 1397 تابناک خوزستان 20 دی 1397 تابناک خوزستان 21 دی 1397 تابناک خوزستان 22 دی 1397 تابناک خوزستان 23 دی 1397 تابناک خوزستان 24 دی 1397 تابناک خوزستان 25 دی 1397 تابناک خوزستان 26 دی 1397 تابناک خوزستان 27 دی 1397 تابناک خوزستان 28 دی 1397 تابناک خوزستان 29 دی 1397 تابناک خوزستان 30 دی 1397 
تابناک خوزستان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۵:۲۰    
با ادامه روند کاهش دما،10 شهر استان خوزستان در شبانه روز گذشته دمای زیر 10 درجه سانتی گراد را تجربه کردند.
تابناک خوزستان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۲۲:۱۰    
سرپرست پایگاه میراث فرهنگی ارجان و چگاسفلی از اجرای طرح آسیب شناسی محوطه باستانی ارجان خبر داد و گفت: پس از پایان این مرحله، در راستای ساماندهی و مرمت این محوطه باستانی اقدام خواهیم کرد.
تابناک خوزستان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۲۱:۱۵    
مدیرکل هواشناسی خوزستان از بارش برف در ارتفاعات خوزستان در انتهای هفته جاری خبر داد.
تابناک خوزستان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۳:۴۵    
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه چهار گفت: تمام گندم باقی مانده در بخشی از ذخایر 12 هزار و 300 تُن است که از این میزان تنها دو هزار تُن افت رطوبتی داشته است.
تابناک خوزستان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۳:۴۵    
نماینده مردم اهواز در مجلس علت تجمع امروز نمایندگان خوزستان در مقابل سخنرانی رئیس جمهور را تشریح کرد.
تابناک خوزستان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۳:۳۰    
فرزاد پیلتن گفت: در هشت ماهه امسال 6.4 میلیارد دلار کالا از ایران به کشور عراق صادر شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 55 درصد رشد دارد.
تابناک خوزستان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۳:۱۵    
مدیرعامل باشگاه نفت آبادان با واکنش نسبت به این که گفته می شود این تیم در برای حضور در فصل هجدهم لیگ برتر با نظر سرجیو بسته نشد، گفت: نمی دانم چرا کسانی که هیچ اطلاعی از یک تیم ندارند ...
تابناک خوزستان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۳:۰۰    
هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: جدایی ام از صنعت نفت آبادان قطعی است و به مسؤولان این باشگاه نیز گفته ام که دیگر نمی توانم در آبادان بمانم.
تابناک خوزستان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۳:۰۰    
درگیری خانوادگی در روستای رمیله از توابع بخش مرکزی آبادان به مرگ یک نفر با اسلحه جنگی منجر شد.
تابناک خوزستان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۲:۴۵    
در حالی که انتظار می رفت مجمع انتخاب رییس هیات تنیس روی میز خوزستان پس از تقریبا 2 سال برگزار شود ولی مجددا برای این هیات سرپرست انتخاب شد تا این رشته همچنان سردرگم و بلاتکلیف باشد.
تابناک خوزستان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۲:۱۵    
معاون اجتماعی، فرهنگی و ورزشی شهرداری اهواز گفت: حقوق پیروان ادیان الهی مورد قبول در قانون اساسی ما از هر جهت مورد احترام و شناخته شده است.
تابناک خوزستان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۲:۰۰    
رییس شورای خلیفه گری کلدانی، کاتولیک و آشوری اهواز با اشاره به اقدامات انجام شده برای بهبود شرایط آرامستان مسیحیان اهواز گفت: هنوز این آرامستان با کمبودهایی مواجه است.
تابناک خوزستان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۱:۴۵    
رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی خوزستان از مصدومیت هفت نفر بر اثر برخورد دو خودرو در محور ملاثانی - مسجدسلیمان خبر داد.
تابناک خوزستان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۱:۳۰    
سرپرست هیات باستان شناسی کاوش نجات بخشی در مسیر اجرای طرح آبرسانی دشت رامهرمز محدوده جوبجی، از کشف شواهدی از تدفین انسانی و تابوت های سفالین خبر داد که نشان می دهد این بخش از محوطه گورستانی متعلق به ...
تابناک خوزستان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۱:۳۰    
مدیرکل دامپزشکی خوزستان با اشاره به نقش خطیر این سازمان در خصوص تامین بهداشت جامعه و عدم تخصیص اعتبارات در حوزه سلامت ...
تابناک خوزستان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۱:۰۰    
فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری دو قاتل فراری در عملیات ضربتی پلیس شهرستان شوش خبر داد.
تابناک خوزستان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۰:۱۵    
هشت زمین اختصاصی رشته پتانک ورزش های کارگری در اهواز به افتتاح رسید.
تابناک خوزستان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۰:۰۰    
امام جمعه آبادان با اشاره به گزارشات مفصل و متعددی از سطح شهر در زمینه عرضه آبزیان غیر شرعی، از جلوگیری عرضه و برخورد جدی با خاطیان خبرداد.
تابناک خوزستان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۲۳:۴۵    
مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم گوشت گوساله منجمد شرکت پشتیبانی امور دام به صورت مخلوط برای مصرف کننده حدود 28 هزار تومان است و قیمت هر کیلوگرم از همین نوع گوشت ...
تابناک خوزستان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۲۲:۳۰    
حجت الاسلام امانت بهبهانی ابراز امیدواری کرد که با تشکیل کارگروه مسلط به مبانی و آداب قانونی، رفتاری و روان شناسی در حوزه زنان و کودکان، شاهد کاهش آسیب ها در این حوزه باشیم.
تابناک خوزستان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۲۲:۱۵    
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه روز گذشته تمامی ایستگاه های هواشناسی در شهرهای استان خوزستان دمای زیر 10 درجه را ثبت کرده اند.
تابناک خوزستان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۲۲:۱۵    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: هیچ مشترک خانگی در شهرهای آبادان و خرمشهر در دوره خرداد تا 15 تیرماه پول قبض آب خود را پرداخت نکرده است.
تابناک خوزستان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۲۲:۰۰    
دبیر حزب اعتدال و توسعه خوزستان با تاکید بر اینکه صدور بیانه در تخریب استاندار پرتلاش خوزستان با سوء استفاده از نام حزب بوده ...
تابناک خوزستان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۲۲:۰۰    
تیم بانوان خوزستان برای اولین بار در لیگ برتر هاکی کشور شرکت کرد.
تابناک خوزستان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۷:۰۰    
مدیرکل فرودگاه های خوزستان گفت: به دلیل وقوع پدیده مه صبحگاهی و کاهش شعاع دید در فرودگاه بین المللی اهواز یک پرواز لغو شد و 4 پرواز نیز با تاخیر انجام می شود.
تابناک خوزستان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۷:۰۰    
نفرات دارای سهمیه خوزستان برای حضور در مرحله اول مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی معرفی شدند.
تابناک خوزستان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۷:۰۰    
نماینده مردم ایذه در مجلس گفت: رئیس جمهور پس از خروج از جلسه علنی، به نمایندگان استان خوزستان قول داد که مسئله آب در کشور به صورت همه جانبه بررسی شود.
تابناک خوزستان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۶:۴۵    
مدیرعامل گروه ملی فولاد گفت: حقوق معوقه کارگران و پرسنل شرکت گروه ملی روز گذشته به طور کامل پرداخت شد و دیگر حقوق معوقه ای در شرکت وجود ندارد.
تابناک خوزستان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۶:۴۵    
رئیس مرکز اورژانس خوزستان گفت: در دو تصادف امروز صبح در جاده های خوزستان 2 نفر کشته شدند و 9 نفر مصدوم شدند.
تابناک خوزستان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۶:۴۵    
فرماندار ماهشهر گفت: مساله اخراج 108 نفر از کارگران شرکت لوله سازی ماهشهر را از سوی کمیسیون کارگری استان پیگیری خواهیم کرد تا شاهد حل مشکلات کارگران، کارخانه و بازگشت به کار این کارگران باشیم.
تابناک خوزستان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۶:۴۵    
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت:نشست ویژه رییس جمهوری با نمایندگان سه استان خوزستان، لرستان و چهارمحال بختیاری در مجلس برای بررسی بحران آب امروز سه شنبه برگزار می شود.
تابناک خوزستان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۶:۱۵    
دبیر اجرایی سومین کنفرانس ملی سالانه اقتصاد، مدیریت و حسابداری از ارسال بیش از 100 مقاله به این کنفرانس خبر داد.
تابناک خوزستان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۶:۱۵    
مربی والیبال خوزستان گفت: تا همدلی در والیبال استان ایجاد نشود، مطمئنا هیچ زمانی این رشته رشد لازم را نخواهد داشت.