دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۱۷:۱۸May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 - taghribnews.ir

تقریب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۳:۵۸    
پایگاه اینترنتی دفتر مقام معظم رهبری در بخش احکام روزانه فتاوای رهبر انقلاب را درباره استفتائات آغاز سال جدید و ایام نوروز منتشر کرده است.
تقریب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۲    
رئیس دفتر حافظ منافع ایران درقاهره بر نقش مهم علمای جهان اسلام به خصوص مراجع و علمای مذهبی در قم و الازهر برای تقریب بین مذاهب اسلامی و بازگشت به فتوای مرحوم شیخ شلتوت تاکیدکرد و افزود ...
تقریب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۷:۴۲    
رئیس جمهور فراری یمن که پیش از این هرگونه گفت وگو با جنبش انصارالله را رد می کرد در عقب نشینی آشکار از موضع خود گفت که تمام درها برای صلح فراگیر و دائم با حوثی ها باز است.
تقریب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۷:۱۲    
پیکر پاک آیت الله مولانا بروجردی، از علما و محققان لرستان، در بروجرد تشییع شد.
تقریب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۶:۳۲    
به نوشته تارنمای 'دی استرالیا' محمدحسن منطقی' معروف به 'هارون مونس' که حادثه گروگانگیری آذر سال 93 شهر سیدنی را رقم زد، برای سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) کار می کرد.
تقریب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۵:۵۲    
رئیس کمیسیون خارجی سنای ایتالیا تاکیدکرد: بدون کمک ایران نمی توان داعش را شکست داد. حزب الله یکی از مولفه های تاثیرگذار در مبارزه با تروریسم درمنطقه و یک واقعیت سیاسی در لبنان است.
تقریب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۵:۳۲    
رئیس جمهور فرانسه از خواست کشورش برای استرداد مظنون اصلی حملات تروریستی پاریس خبر داد.
تقریب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۷    
مدیرعامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران: در 6 ماه گذشته به گونه ای برنامه ریزی شد که کشتی های ایران بتوانند بدون موانع در بندرهای دنیا تردد کنند. خطوط جدید در 6 ماه آینده ایجاد خواهد شد.
تقریب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۲    
جنگنده های روسیه روزانه بیست و پنج بار مواضع تروریست ها در سوریه را بمباران می کنند.
تقریب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۳    
در درگیریهای روز جمعه بین فلسطینیان و نظامیان رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و نوار غزه، یک فلسطینی شهید و بیش از دوازده فلسطینی زخمی شدند.
تقریب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۸    
وزیرامورخارجه: این گفته رییس جمهور آمریکا که همه گزینه ها روی میز است یعنی اینکه آمریکا این حق را برای خود محفوظ می داند که بدون اینکه هدف حمله قرار گیرد از زور استفاده کند و این نقض منشور سازمان ملل ...
تقریب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۸    
دبیر کل سازمان ملل در پیامی اغاز سال نوی شمسی را تبریک گفت.
تقریب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۸    
انفجار انتحاری در خیابان بی اوغلو بزرگترین مرکز خرید و فروش و پرازدحام ترین منطقه استانبول رخ داد و 4 کشته و 20 زخمی برجای گذاشت.
تقریب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۳:۱۸    
حمایت عضو شورای شهر ژنو از حجاب و زنان محجبه، به شدت با انتقاد نمایندگان شورای شهر روبرو شد.
تقریب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۳:۰۳    
هواپیمای مسافربری (بویینگ 737) شرکت هواپیمایی دوبی هنگام فرود اضطراری درفرودگاهی درجنوب روسیه سقوط کرد و 55 مسافر و 6 خدمه آن کشته شدند.
تقریب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۸    
روزنامه گاردین: اختلافات ریشه دار عربستان با امارات میدان جنگ یمن را به عرصه ای برای انتقام گیری آل سعود از آل نهیان مبدل کرده است.
تقریب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۲:۱۸    
وزیرامورخارجه برای دیدار و گفتگو با مقامات ترکیه وارد فرودگاه استانبول شد.
تقریب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۹    
جنبش انصارالله یمن: عبد ربه منصور هادی رئیس جمهوری فراری یمن مستقیم وارد عرصه میدانی شده و به مقابله و سرکوب ملت یمن و انقلاب مسالمت آمیز آن برخاسته است.
تقریب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۱:۲۰    
کمیته بین المللی صلیب سرخ نسبت به وخامت شرایط انسانی در افغانستان و تاثیر آن بر افزایش تعداد پناهجویان افغان در اروپا به شدت ابراز نگرانی کرد.
تقریب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۵    
ترکیه برای میزبانی و ایجاد تسهیلات بمنظور نگهداری از پناهجویان، سه میلیارد یورو تا پایان سال 2018 دریافت خواهد کرد.
تقریب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۰    
یکی از امتیازاتی که ترکیه از این توافق به دست می آورد ، " معافیت اتباعش از اخذ روادید ورود به کشورهای عضو اتحادیه اروپا " است
تقریب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۰    
معاون عربی و آفریقای ویرامورخارجه بر ارسال هرچه سریع تر کمک های بشردوستانه به مناطق مختلف سوریه، به ویژه شهرهای کفریا و فوعه در استان ادلب تاکید و از حضور برخی چهره های شناخته شده تروریستی در نشست ...
تقریب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۶    
گروه تکفیری صهیونیستی داعش، پیروان فرقه کاکائیه در عراق را کافر اعلام کرد و کشتار آنها را در دستور کار قرارداد.
تقریب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۶    
اعضای سازمان عفو بین الملل در انگلیس باتظاهرات در شهر لندن، اقدام انگلیس در فروش سلاح به عربستان سعودی را محکوم کردند.
تقریب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۷    
معاون دبیرکل حزب الله لبنان با استقبال این حزب از خروج جزئی روسیه از سوریه تاکید کرد که این اقدام مسکو تاثیری درقدرت نظامی که به ارتش سوریه و همپیمانانش در نبرد با گروههای تروریستی تکفیری از جمله ...
تقریب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۸:۵۲    
کمیسرعالی حقوق بشر سازمان ملل تلفات جنگ یمن را بیش از 3 هزارنفر اعلام کرد و گفت ائتلاف سعودی در این حملات مدارس، بیمارستانها و مراکز درمانی را هدف قرار می دهد.
تقریب   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۸:۲۲    
رئیس اداره عملیات ستاد کل ارتش روسیه اعلام کرد: عملیات هوافضای روسیه علیه گروه های تروریستی داعش و جبهه النصره در سوریه ادامه دارد.