پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۰۶:۰۲May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای تحلیل بازار 8 اردیبهشت 1403 - tahlilbazaar.com

تحلیل بازار 29 اسفند 1398 تحلیل بازار 30 اسفند 1399 تحلیل بازار 29 اسفند 1400 تحلیل بازار 29 اسفند 1401 تحلیل بازار 29 اسفند 1402 تحلیل بازار 31 فروردین 1403 تحلیل بازار 1 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 2 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 3 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 4 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 5 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 6 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 7 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 8 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 9 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 10 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 11 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 12 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 13 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 14 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 15 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 16 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 17 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 18 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 19 اردیبهشت 1403 تحلیل بازار 20 اردیبهشت 1403 
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۲:۵۱    
بیرجند- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خراسان جنوبی از توزیع 180بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی به همت بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۴:۵۵    
یزد- فداکار، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات یزد از اتخاذ تصمیمات مهم برای رفع موانع پیشرفت اجرای طرح فیبرنوری منازل و کسب و کارها در استان خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۱۸    
زنجان- مدیرکل گمرک زنجان گفت: صادرات از گمرک استان در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 26 درصد افزایش یافت.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۸:۰۶    
مدیرعامل بانک صادرات با آغاز عملیاتی شدن برات الکترونیک این بانک به عنوان نخستین برات الکترونیک شبکه بانکی کشور، برای تامین مالی غیرنقدی بخش تولید از طریق ابزارهای نوین اعلام آمادگی کرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۵:۵۷    
ایران لیست 100 واردکننده نخست به لحاظ ارزش دلاری در سال 1402 را در مقایسه با سال 1401 منتشر کرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۱:۴۲    
شاهمیرزایی، معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی گفت: دستاوردهای جایزه تعالی صنعت ارزش آفرین پتروشیمی می تواند تحقق تکمیل زنجیره ارزش را آسان کند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۱:۳۷    
یزد- کریمی، سرپرست دانشگاه فرهنگیان یزد گفت: طرح حا میم بهترین بستر برای مسلح سازی و توانمند نمودن دانشجو و معلمان در یزد اجرا شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۱:۲۲    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومانی این شرکت در بخش سرمایه ای با هدف افزایش پایداری شبکه توزیع برق و بهبود ارائه خدمات به شهروندان تهرانی خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۰:۵۲    
استان های ایلام ، کرمانشاه ، لرستان ، خوزستان ، بوشهر ، فارس ، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری استان هایی هستند که در خطر وقوع سیلاب خواهند بود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۰:۴۶    
تابستان سال گذشته کمبود برق و موج خاموشی های گسترده، شهروندان را کلافه و شاکی کرده بود و اعتراض و انتقاد گسترده مردم از این اقدام دولت رئیسی به همراه داشت.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۰:۳۱    
فصل گلاب گیری و تهیه عرق نعنا در بهار و به ویژه در اردیبهشت ماه وقتی که غنچه گل های محمدی به طور کامل شکوفا شوند، آغاز می شود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۹:۵۲    
مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: توسعه روابط اقتصادی و تجاری با کشورهای آفریقایی برای جمهوری اسلامی ایران راهبردی و مهم است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۹:۴۶    
گرگان- دادستان مرکز گلستان گفت: بر اساس قانون برای کارفرمایانی که از اتباع غیرقانونی به کار بگیرند از 91 روز تا 180 روز حبس در نظر گرفته شده است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۹:۱۰    
مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از محدودیت تردد در آزادراه های تهران-پردیس و تهران-ساوه خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۸:۵۲    
معاون دبیرکل حزب الله لبنان خطاب به وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تاکید کرد: این جنگ ممکن است یک بار برای همیشه به بازگشت شهرک نشینان شمال پایان دهد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۵:۳۲    
گرگان- استاندار گلستان گفت: شوراها باید از تمامی ظرفیت مدیران ستادی و مدیران دستگاهی استفاده کنند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۰۲    
سنندج – محمدی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان گفت: 70 درصد مصوبات شورای برنامه ریزی استان در سال گذشته اجرایی شد و 30 درصد هم در حال اجرا است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۲:۵۰    
مدیر بیست وهشتمین نمایشگاه بین المللی نفت ایران گفت: در این دوره از نمایشگاه نفت ایران نشست های B2B و تخصصی برای تبادل دانش و تجربه بین شرکت های ایرانی و خارجی طراحی شده است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۲:۵۰    
محاسبات رویترز نشان می دهد درآمدهای حاصل از فروش نفت خام و گاز طبیعی روسیه در آوریل 2024 دو برابر می شود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۲:۵۰    
معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی با اشاره به ارائه 600 بسته سرمایه گذاری در رویداد ایران اکسپو 2024 گفت: سرمایه گذاری خارجی در حوزه گردشگری از ابتدای دولت سیزدهم 18 برابر رشد داشته است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۲:۵۰    
وزیر راه و شهرسازی با صدور پیامی با عنوان ارتقای ایمنی حمل ونقل نیازمند اقدام جهادی فراگیر با مشارکت مردمی ضمن تبریک به تمامی جهادگران این عرصه در بخش های مختلف از تلاش آنان قدردانی کرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۲:۵۰    
معاون اول رییس جمهور گفت: ایران و زیمباوه باید با ارزهای ملی خود تعاملات اقتصادی انجام دهند و نیاز به ارز کشور سوم که دشمن مشترک دو ملت نیز می باشد، وجود ندارد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۲:۵۰    
عبدالملکی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی از سه برابر شدن سرمایه گذاری محقق شده در مناطق آزاد در سال گذشته خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۲:۵۰    
نخست وزیر بورکینافاسو در حاشیه دومین اجلاس بین المللی ایران و آفریقا با معاون اول رییس جمهور کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۲:۵۰    
رییس ستاد برگزاری نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران گفت: در این نمایشگاه800شرکت برتر صادراتی ایرانی حضور دارند و بیش از 2500 تاجر و بازرگان از بیش از 100 کشور دنیا برای بازدید به ایران آمدند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۲:۰۸    
استاندار بوشهر گفت: اسناد مالکیت 874 هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن طی یکماه اخیر در استان بوشهر صادر شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۱:۲۳    
یزد- سلیم، مدیرکل پشتیبانی امور دام استان یزد از تامین به موقع نهاده دامی بین دامپروران واجد شرایط از طریق عرضه در سامانه بازارگاه خبر داد
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۱:۲۳    
ساری- خیریان پور، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکبات و کیوی را دو زنجیره مهم اقتصادی و ارزش استان یاد کرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۱:۲۳    
یزد- هوشمند، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ابرکوه از صدور اسناد تک برگ در گروه های مشاع به نام دولت خبرداد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۰:۲۷    
سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: مالیات بر عایدی سرمایه از ویژگی تنظیم گری در نظام اقتصادی برخوردار بوده و بر سود حاصل از خرید و فروش سوداگرانه دارایی های غیر مولد اعمال می شود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۰:۲۷    
در پایان هفته گذشته شاهد نوسانات قیمتی در بازار فولاد بودیم که عمدتاً ناشی از نوسانات بازار ارز و فضای روانی حاکم بر آن بود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۰:۱۸    
همزمان با برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو که به معرفی توانمندی های صادراتی ایران می پردازد، بانک سامان به عنوان یک بانک پیشرو در ارائه خدمات به تجار کشور، حضوری فعال و پررنگ در این نمایشگاه دارد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۰:۱۸    
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از تشکیل دبیرخانه کمیته شهرک های مسکونی دولتی در این سازمان خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۴۷    
یزد- ملک زاده، مدیرکل مدیریت بحران یزد از نظارت و ارزیابی ایمن سازه های آبی و خاکی و تسریع در ایمن سازی آن ها خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۲۸    
سمنان- دبیر اجرایی خانه کارگر استان سمنان ضمن اشاره به تصمیمات ماخوذه در زمینه افزایش حقوق کارگران، گفت: افزایش حقوق کارگران متناسب با تورم و مخارج زندگی آن ها نیست.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۲۸    
خرمشهر- موسوی، رئیس اتاق بازرگانی خرمشهر از حضور این اتاق در ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران با هدف معرفی ظرفیت های صادراتی و سرمایه گذاری خرمشهر خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۲۲    
رییس هیات عامل صندوق ملی مسکن از ورود این صندوق به بازار خرید سیمان از طریق بورس در آینده نزدیک خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۲۲    
وزیر حمل ونقل جمهوری کوبا با وزیر راه و شهرسازی کشورمان در تهران دیدار و پیرامون توسعه همکاری ها در زمینه حمل ونقل دریایی، هوایی و ریلی گفت وگو کرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۱۷    
قزوین- رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: تاکنون قراداد کشت چغندر قند در سطح یک هزار و 150 هکتار از اراضی کشاورزی این استان با کشاورزان منعقد شده است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۱۰    
بوشهر- باستین معاون اقتصادی استاندار بوشهر گفت: 20 واحد تولیدی صادرات محور استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو 2024 شرکت دارند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۰۷    
شبکه خبری بلومبرگ به نقل از یک مقام سابق صندوق بین المللی پول (IMF) هشدار داد که تسلیحاتی کردن دلار آمریکا از طریق توقیف دارایی های بلوکه شده روسیه، روند جهانی دلارزدایی را تسریع می کند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۰۷    
بزرگترین و مهم ترین رویداد تجاری کشور در بخش ارتباط با بازارهای بین المللی با حمایت نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور آغاز به کار کرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۰۴    
کمانی، معاون وزیر نیرو گفت: تاکنون 100 مدرسه در کل کشور نسبت به نصب سامانه خورشیدی اقدام کرده اند که امیدواریم همچنان توسعه پیدا کنند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۸:۵۸    
جان مرشایمر دانشمند آمریکایی: ایرانیان آغازگر کشمکش نبودند، این اسرائیل بود که با حمله به کنسولگری ایران غائله را شروع کرد. بر اساس همه قوانین بین المللی شما حق حمله به کنسولگری کشور دیگر را ندارید.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۸:۵۵    
حسن زرنگار سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در جده با عبدالله صالح کامل رئیس اتاق بازرگانی مکه دیدار و گفت وگو کرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۸:۵۲    
قزوین- شیخ االملوکی، مدیرکل هواشناسی قزوین گفت: قزوین با بیش از 100 میلی متر کاهش بارش نسبت به دوره بلندمدت چهارمین استان با بیشترین کاهش بارندگی در کل کشور است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۸:۵۲    
کمیسیون اجتماعی مجلس روز سه شنبه 11 اردیبهشت ماه با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری را بررسی می کند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۸:۴۳    
این مرکز به داوطلبان کمک می کند مدرک NAATI یا همان نمره آزمون ناتی را با سطح زبانی متوسط و یا حتی نسبتا ضعیف در کوتاهترین زمان ممکن به شکل تضمینی کسب نمایند .
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۸:۳۱    
موج اصلاح قیمتی از 26 فروردین با کندل نزولی شدید شروع شد و در یکم اردیبهشت توانست محدوده حمایتی 65400 تا 64700 را بشکند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۸:۳۱    
معاون بهره برداری و بازرگانی شرکت راه آهن در خصوص فضاسازی های رسانه ای کنسرسیوم افغانستانی برای عبور قطار ترانزیتی از ایران گفت: گویا کنسرسیوم افغانستانی قصد انجام مقررات مرسوم ترانزیت را ندارد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۸:۳۱    
منصوری، مجری طرح دانه های روغنی وزارت جهادکشاورزی پیش بینی کرد 250 هزار تن کلزا در سال زراعی جاری از سطح سبز زیر کشت برداشت شود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۸:۳۱    
صادقی، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی تهران از شناسایی 28 نیاز فناورانه و رفع 10 نیاز فناورانه واحدهای صنعتی طی سال 1402 خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۸:۲۸    
از نیویورک تا ژنو، از لندن تا برلین صحنه تظاهرات بزرگ و کوچک ضدجنگ از سوی دانشجویان و شهروندانی است که از دولت های شان می خواهند ارسال اسلحه به رژیم اسرائیل را متوقف کنند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۸:۲۸    
اداره راه و شهرسازی استان تهران با ارسال پیامکی به متقاضیان نهضت ملی مسکن فرصت داد تا 31 اردیبهشت ماه امسال آورده خود را به 180 میلیون تومان افزایش دهند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۸:۲۵    
در اوایل ماه آوریل، بورس کالای شیکاگو و بورس فلزات لندن را از پذیرش تولید جدید روسیه از آلومینیوم، مس و نیکل توسط کشورهای بریتانیا و آمریکا منع شدند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۸:۲۲    
در پایان معاملات هفته گذشته نرخ نفت برنت با حدود 2 درصد افزایش در سطح 89 دلاری قرار گرفت. در هفته گذشته با کاهش تولید و موجودی های هفتگی ایالات متحده آمریکا از قمیت نفت حمایت شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۸:۰۷    
اصفهان - احمدی؛ فرماندار اصفهان گفت: اصفهان استان برخوردار نیست، نسبت دادن صفت برخورداری درعین نابرخورداری موجب شده است که در تخصیص عتبارات و بودجه های کشور موانعی بر سر راه ادارات کل قرار گیرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۴۹    
بر اساس گزارش به روز شده چشم انداز جهانی صندوق بین المللی پول، رشد آهسته اقتصاد فرانسه، این کشور را ظرف پنج سال آینده از فهرست 10 اقتصاد بزرگ جهان خارج خواهد کرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۴۹    
اتاق های بازرگانی بین المللی ایران در کشورهای گرجستان، ایتالیا، عراق، قطر و ارمنستان در پارک علم و فناوری بین المللی جمهوری اسلامی ایران مستقر شدند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۴۹    
شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) انجام اصلاحات اساسی در اقتصاد برق را راهکار برون رفت از مشکلات صنعت برق به ویژه بخش توزیع عنوان کرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۴۹    
در ادامه افزایش تولیدات کشاورزی و کیفیت مطلوب و افزایش تقاضا برای محصولات ایرانی در بازارهای هدف خارجی، صادرات انواع محصولات کشاورزی تا پایان سال گذشته از 6 میلیارد و 200 میلیون دلار فراتر رفت.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۴۹    
مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر با بیان اینکه ایران از واردات مرغ اجداد بی نیاز شد، گفت: احیای سیزده فارمِ غیرفعال تولید مرغ مادر در راستای مواردسازی و افزایش تولید در حال انجام است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۴۶    
قانون اصلاحی تفسیر ماده (5) قانون بیمه های اجتماعی کارگران ساختمانی برای اجرا ابلاغ شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۴۶    
اصفهان- کشانی؛ رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: در دومین اجلاس اتاق های بازرگانی عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا (ACD)، حوزه های سرمایه گذاری ایران و اصفهان به نمایندگان کشورهای مختلف معرفی می شود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۴۳    
مدیرعامل توتال انرژی هشدار داد تحریم های پیشنهادی اتحادیه اروپا برای ممنوعیت واردات گاز طبیعی مایع (ال ان جی) روسیه، باعث افزایش شدید قیمت گاز و سود بردن فروشندگان جهانی گاز می شود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۲۸    
رئیس اتاق ایران تاکید کرد: شکل گیری زنجیره ارزش منطقه ای در سطح کلان وابسته به همکاری دولت هاست؛ اما در میدان و محیط عملیاتی به شدت به همکاری بخش خصوصی کشورهای منطقه نیازمند است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۱۰    
رئیس انجمن توسعه انرژی سبز گفت: بر اساس هدف گذاری، قرار است نیروگاه های خورشیدی در 20 هزار مدرسه ساخته شوند؛ از این سطح 16 نیروگاه خورشیدی به بهره برداری رسیده و 56 پروژه در سطح کشور در حال اجراست.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۱۰    
دبیرکل اوپک در مقاله ای نوشت به جای سخن گفتن از پایان عصر نفت و پافشاری بر آن باید بر کاهش انتشار گازهای گلخانه ای تمرکز کرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۱۰    
شماری از آگاهان امور اقتصادی افغانستان می گویند که این کشور می تواند خط آهن قزاقستان را که از طریق این کشور به جنوب آسیا وصل می شود، از طریق اسلام قلعه به خط آهن ایران وصل کند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۶:۱۶    
یزد- مخلصی، مدیر پدافند غیرعامل آبفای یزد با اشاره به شرایط اضطراری چهار روز بارندگی از پایداری تامین و توزیع آب شرب در شهرها و روستاها خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۶:۰۷    
نشست سراسری مدیران استان ها با حضور معاون، مشاور وزیر نیرو و مدیران عامل آب و برق منطقه ای سراسر کشور با محوریت مدیریت توامان آب و برق و هماهنگی های لازم برای فعالیت های سال 1403 برگزار شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۶:۰۷    
دبیر کمیته ملی آبیاری و زهکشی گفت: 4 طرح از سازه های تاریخی آب ایران نیز به کمیته بین المللی آبیاری و زهکشی پیشنهاد شده که در صورت تصویب به عنوان آثار تاریخی آب ایران، ثبت جهانی خواهد شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۶:۰۷    
شاخص اجاره مسکن در فروردین امسال نسبت به ماه قبل حدود 1.65 درصد افزایش پیدا کرده که کمترین رقم از ابتدای سال 1401 است؛ ضمن اینکه رشد ماهانه اجاره بها از میانگین 8 سال گذشته هم پایین تر آمده است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۶:۰۷    
رییس پژوهشگاه هواشناسی گفت: گزارش بین المللی وضعیت اقلیمی آسیا نشان دهنده آن است که در سال جاری میلادی 80 درصد مخاطرات آب و هوایی آسیا را سیل و طوفان تشکیل می دهد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۶:۰۷    
در مراسم اعطای نشان اقتصاد مقاومتی از 12 واحد برتر حوزه اقتصاد مقاومتی تجلیل شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۶:۰۷    
ساری- مدیر اجرایی منطقه آزاد مازندران منطقه آزاد را بهشت سرمایه گذاری برشمرد و گفت: هیچ بن بستی در مسیر فعالیت این منطقه وجود ندارد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۶:۰۷    
معاون ارزی مرکز مبادله طلا و ارز گفت: از ابتدای سال تا 7 اردیبهشت ماه 4 میلیارد و 216 میلیون دلار ارز برای کالاهای اساسی تامین شده است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۶:۰۶    
معاون مرکز هماهنگی امور اقتصادی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: 25 هزار نیروی جدید در دور دوم استخدامی ها که به زودی اعلام خواهد شد، جذب این وزارت می شوند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۵۷    
به گفته سرپرست دفتر توسعه کسب و کار بین المللی مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری، 800 شرکت دانش بنیان محصولات خود را در نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران (ایران اکسپو) معرفی میکنند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۵۷    
شرکت آمریکایی داروسازی بریستول مایرز اسکوئیب از تعدیل نیروی بیش از 2 هزار نفر از کارکنان خود خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۵۷    
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: در راستای تحقق شعار سال با مشارکت مردم و بخش خصوصی شناسایی و اجرای پروژه های سرمایه گذاری در این سازمان به ارزش بیش از 120 هزار میلیارد تومان در دست اقدام است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۵۷    
رجبی مشهدی، مدیر عامل توانیر گفت: نیروگاه هایی که در کشور ساخته می شوند نیروگاه های سیکل ترکیبی و از کلاس f هستند که راندمان بیش از 55 درصد دارند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۵۵    
امروز هشتم اردیبهشت ماه شورای رقابت در ششصد و پنجاه و ششمین جلسه خود به بررسی مسایل پیرامون عرضه پژو پارس می پردازد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۴۰    
با انتشار اطلاعات محصول H6 توسط BM CARSمشخص شد، هاوال این بار با محصول هیبریدی H6 به ایران می آید.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۴۰    
طبق شنیده ها، بهمن دیزل تا نیمه اول سال 1403 محصول 3.8 تنی خود را معرفی خواهد کرد و این محصول عضو دیگری از خانواده فورس خواهد بود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۳۱    
جهانساز، رئیس سازمان چای، بهای برگ سبز چای در سال گذشته را 1868 میلیارد تومان دانست که تاکنون بالغ بر 1837 میلیارد تومان آن پرداخت شده است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۳۱    
چرا سود سنگ ایران را ایتالیا باید ببرد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۳۱    
مدیرکل دفتر صنایع نساجی گفت: صادرات فرش ماشینی 280 میلیون دلار بوده که یک سوم از کل 700 میلیون دلار صادرات در دفتر نساجی را به خود اختصاص داده است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۳۱    
بانک مرکزی ترکیه نرخ بهره را 50 درصد نگه داشت.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۲۸    
سرانجام حرکت هدفمند دولت برای صدور برات الکترونیک -با همکاری وزارت اقتصاد و بانک مرکزی- و با حضور فعال شرکت سککوک و صاد از سوی بانک صادرات نتیجه داد و یک گام بلند عملیاتی برداشته شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۱۹    
سازمان ثبت احوال کشور اعلام کرد: در سال گذشته ثبت فوت مردان 11.2 درصد بیشتر از زنان بود و در مقابل هر 130 مرد فوت شده، 100 زن فوت شده است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۰۷    
اکرمی، رئیس خزانه داری کل کشور گفت: ریسک سرمایه گذاری با برات الکترونیکی به صفر می رسد چراکه به پشتوانه خزانه داری کل کشور صادر می شود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۰۷    
رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صمت گفت: سال گذشته رشد چشمگیری در تجارت الکترونیک داشتیم به طوری که در سال 1402 رشد 70 درصدی را تجربه کردیم که حاکی از عزم دولتمردان برای حمایت از این حوزه بود.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۰۷    
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام کرد به همت 12 هزار نفر از کارکنان این مجموعه، پارسال بیش از 196 میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه های سیزده گانه پارس جنوبی تولید شد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۴:۵۸    
فخاری، استاندار تهران گفت: زمانی کارگر در شغل خود امنیت دارد که شغل او ضریبی از اطمینان بخشی برای محصول نهایی داشته باشد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۴:۵۸    
پوریان، رئیس شورای تامین کنندگان دام گفت: بنابر آمار از مجموع جمعیت دام سبک، 18 میلیون راس آماده کشتار بوده که این میزان بیش از سنوات گذشته است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۴:۵۵    
معاون وزیر صمت با بیان اینکه امکان ساخت کارخانجات پایین دستی در برخی کشورهای آفریقایی مهیا است گفت: نمایندگان آفریقا برای استفاده از ظرفیتهای معدنی ایران به جای کشورهای غربی اعلام آمادگی کرده اند.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۴:۴۷    
بررسی داده ها و اطلاعات بارش های سازمان هواشناسی نشان می دهد بارش ها در کشور از ابتدای سال آبی جاری 7 اردیبهشت 12.7 درصد کاهش یافته است.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۴:۴۷    
مدیرعامل شرکت توانیر از امکان صادرات برق ایران به اروپا از طریق ترکیه با مشارکت شرکتهای بخش خصوصی فعال در بازارهای برق منطقه ای در 8 ماه عادی سال خبر داد.
تحلیل بازار   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۴:۴۴    
مرکز آمار ایران اعلام کرد: وزن گوشت قرمز عرضه شده انواع دام های ذبح شده در کشتارگاه های رسمی کشور در اسفند 1402 در مجموع 38.482 تن گزارش شده، که سهم گوشت گاو و گوساله بیش از سایر انواع دام بوده است.
  • ۱