پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۷:۳۵May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای تلنگر 21 اسفند 1398 - talaangor.ir

تلنگر 20 فروردین 1397 تلنگر 21 فروردین 1398 تلنگر 4 اردیبهشت 1398 تلنگر 5 خرداد 1398 تلنگر 2 تیر 1398 تلنگر 16 مرداد 1398 تلنگر 22 شهریور 1398 تلنگر 20 مهر 1398 تلنگر 24 آبان 1398 تلنگر 23 آذر 1398 تلنگر 20 دی 1398 تلنگر 5 بهمن 1398 تلنگر 1 اسفند 1398 تلنگر 2 اسفند 1398 تلنگر 3 اسفند 1398 تلنگر 4 اسفند 1398 تلنگر 5 اسفند 1398 تلنگر 6 اسفند 1398 تلنگر 7 اسفند 1398 تلنگر 9 اسفند 1398 تلنگر 10 اسفند 1398 تلنگر 11 اسفند 1398 تلنگر 12 اسفند 1398 تلنگر 13 اسفند 1398 تلنگر 14 اسفند 1398 تلنگر 15 اسفند 1398 تلنگر 16 اسفند 1398 تلنگر 17 اسفند 1398 تلنگر 18 اسفند 1398 تلنگر 19 اسفند 1398 تلنگر 20 اسفند 1398 تلنگر 21 اسفند 1398 تلنگر 22 اسفند 1398 تلنگر 23 اسفند 1398 تلنگر 24 اسفند 1398 تلنگر 25 اسفند 1398 تلنگر 26 اسفند 1398 تلنگر 27 اسفند 1398 
تلنگر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۰:۰۰    
پسری 17 ساله به جرم تجاوز جنسی به خواهر 13 ساله اش و بارداری نامشروع او دستگیر و زندانی شد.
تلنگر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۰۵:۰۰    
عضو سازمان منحله مجاهدین (انقلاب) اذعان کرد: ارتباط اصلاح طلبان با طبقات پایین جامعه گسیخته و این طیف سیاسی نتوانسته اند با طبقات محروم ارتباط روشنی بگیرند.
تلنگر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۰۰:۰۰    
شمار قربانیان ویروس کرونا در اروپا به 930 نفر و افراد مبتلا به به 22 هزار نفر رسیده است.
تلنگر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۱۴:۰۰    
فهرست کتابفروشی ها به تفکیک استان و شهر در سایت خانه کتاب قابل مشاهده است و علاقه مندان می توانند طی تماس با کتابفروشی موردنظر خود، کتاب یا کتاب های مورد نیاز خود را سفارش دهند.
تلنگر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۰۷:۰۰    
چند روز قبل اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه محمد نادری مدافع چپ پرسپولیس مورد توجه یک باشگاه بلژیکی قرار گرفته و در پایان فصل، کمپ سرخپوشان را به قصد حضور در باشگاه آنتورپ ترک می کند.
تلنگر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۰۶:۰۰    
ابلاغیه ای توسط سازمان بورس و اوراق بهادار در روز 10 اسفندماه منتشر شد که طبق آن صدور کد برای مشتریان جدید بعد از یک ماه و بعد از قبولی این افراد در آزمون انجام می شود ...
تلنگر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۰۵:۰۵    
کارشناس هندبال گفت:باید یک جایی بحث لژیونرها تمام شود و روی داشته ها بیشتر برنامه ریزی کرد.
تلنگر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۰۴:۰۰    
همچنین در بیانیه وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی آمده است که برای جلوگیری از شیوع کرونا، حضور در تجمعات بیش از دو هزار نفر ممنوع است.
تلنگر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۰۴:۰۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: در شرایط کنونی ترورهای بیولوژیک به صورت فردی صورت می گیرد، حال این نگرانی وجود دارد که این ترورها در سطح گسترده تر انجام شود ...
تلنگر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۰۲:۰۰    
تلویزیون در جدی گرفتن اپیدمی کرونا که این روزها در همه جهان همه گیر شده است، متناقض عمل می کند! تناقضی که خروجی آن مانع خواهد شد مخاطب هم جدی اش بگیرد
تلنگر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۰۱:۰۰    
پرسش های بسیاری در مورد کروناویروس وجود دارد که "مدت زمان بروز علائم بیماری در فرد پس از آلوده شدن به ویروس" یکی از مهم ترین پرسش های مطرح شده است.
تلنگر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۲۳:۰۰    
این تعطیلی می تواند به ضرر و به سود تیم های دیگر هم باشد و اتفاقی است که افتاده و پرسپولیس باید با انجام تمرینات و بازی های دوستانه خود را در شرابط مسابقه قرار دهد.
تلنگر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۲۲:۰۰    
نحوه و جزئیات اطلاعات مورد نیاز ایجاد سامانه حقوق و مزایا در ماده 29 قانون برنامه ششم توسعه با دقت، شفاف شده است تا راه هر گونه تفسیر و تحلیل را ببندد.
تلنگر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۲۱:۰۰    
پسرجوانی که دوستش را به خاطر انتشار عکس های مستهجن در اینستاگرام به قتل رسانده بود از سوی قضات دادگاه کیفری تهران به قصاص محکوم شد.
تلنگر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۲۰:۰۰    
رئیس جمهوری آمریکا در رقابت های درون حزبی جمهوری خواهان در آیداهو پیروز شد.
تلنگر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۹:۰۰    
کارگرانی که مخالف میل و اراده خود بیکار شده و همه کسانی که براثر بیماری کرونا از کار بیکار شوند با تشخیص سازمان های مربوطه شان ظرفیت استفاده از قانون بیمه بیکاری را دارند
تلنگر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۸:۰۰    
ین کشور طی شکایات خود اظهار داشته که ضرر های وارده از سوی فیسبوک تنها با پرداخت مبلغ 529 میلیارد دلار جبران پذیر است.
تلنگر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۷:۰۰    
برای خوشه چینی از این خرمن دانش و فرهنگ، جلد اول کتاب تقویم تاریخ فرهنگ و تمدن اسلام و ایران تألیف دکتر علی اکبر ولایتی که به سال 1392 در انتشارات امیرکبیر به زیور طبع آراسته شده، بهره برده ایم.
تلنگر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۶:۰۰    
کافیست یک تکه پنبه توپی را به وانیل آغشته کرده و روی یکی از طبقات یخچال قرار دهید. پنبه به عنوان دئودورانت عمل کرده، یخچال بوی خوش و تازه ای خواهد گرفت.
تلنگر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۵:۳۰    
مالیات بر اموال، شامل دارایی هایی باقی مانده از متوفی است. حتی اگر این اموال به ارث نرسند. مثل اینکه شخص فوت شده ورثه ای نداشته باشد یا ورثه گرفتن اموال را رد کرده و قبول نکند.
تلنگر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۵:۰۰    
این هدفم بود.در واقع هشتمی در جام جهانی ترفند تاکتیکی برای المپیک است. ما می خواهیم در المپیک با رنکینگ خاصی شرکت کنیم.
تلنگر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۴:۳۰    
گفتنی است که این نخستین رویدادهای مهم و انتخاباتی آمریکا است که به دلیل شیوع کرونا لغو شده اند.
تلنگر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۴:۰۵    
وقتی در هنگام بلا دلتان به دعا رغبت یافت و دست به درگاه خدا برداشتید، بدانید که آن بلا سریع برطرف می شود
تلنگر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۳:۳۰    
وزارت بهداشت قطر با اعلام این که 6 مورد جدید ابتلا به کرونا در این کشور ثبت شده است، تعداد مبتلایان را 24 نفر اعلام کرد.
تلنگر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۳:۰۰    
دیروز تعدادی از نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی از رئیس مجلس و شخص وزیر بهداشت طی نامه ای تقاضای قرنطینه کردن این استان و همچنین مجهز شدن بیمارستان های گیلان به تجهیزات مخصوص برای بیماران ...
تلنگر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۲:۰۰    
سینماها همیشه باز بوده اند و از آنجایی که اقتصاد شکننده ای دارد بیشتر دچار ضرر شده است. البته حتی اگر سینماها بازگشایی هم شوند تا مردم دوباره اعتماد کنند و به تماشای فیلم ها بنشینند طول می کشد
تلنگر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۱:۳۰    
اساساً مطب های بخش خصوصی منبع آلودگی هستند. بنابراین باید برای حفاظت بیماران سرپایی و کادر درمان امکانات داشته باشیم تا مردم از ابتلا به ویروس کرونا در امان بمانند.
تلنگر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۱:۰۰    
11 درصد افزایش نرخ کرایه تاکسی به نرخ های موجود اضافه می شود و برای سال آینده نیز تنها افزایش کرایه تا سقف 25 درصد اعمال می شود.
تلنگر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۰:۳۰    
مسابقات لیگ قهرمانان اروپا هم این روز ها تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته است و تعدادی از دیدار های آن بدون حضور تماشاگردان دنبال می شود.
تلنگر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۹:۳۰    
اگر طرف مقابل خارجی هم آمادگی نشان دهد، احتمالاً خطری متوجه کشور نخواهد شد گرچه به نظر می رسد عرصه بر معتدلین و میانه روها در صورت عدم اتخاذ سیاست صبر و انتظار بشدت تنگ بشود.
تلنگر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۸:۳۵    
ز روز اول هم معتقد بودیم قم باید قرنطینه شود و روند مقابله با قاطعیت پیش می رفت تا از شیوع و پخش ویروس در کشور جلوگیری به عمل می آمد ...
تلنگر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۸:۳۰    
نادین دورسس در بیانیه ای گفته به محض اطلاع از مثبت شدن نتیجه آزمایش خود همه اقدامات احتیاطی را به کار بسته و خودش را در منزل قرنطینه کرده است.
تلنگر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۵:۰۰    
دختر تنها از بیکاری گلایه می کرد که به یاد یکی از بستگانم افتادم که به دنبال خدمتکار بود. به آن دختر، پیشنهاد کار در یکی از برج های شهرک نفت را دادم
تلنگر   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۳:۰۰    
دختر 18 ساله که در دام و فریب پسر جوان قرار گرفته بود در انتها در باغ هدف سوء استفاده و تجاوز قرار گرفت.