سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۱:۰۱May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای تین نیوز 2 آبان 1397 - tinn.ir

تین نیوز 29 اسفند 1394 تین نیوز 30 اسفند 1395 تین نیوز 1 فروردین 1396 تین نیوز 1 فروردین 1397 تین نیوز 31 اردیبهشت 1397 تین نیوز 31 خرداد 1397 تین نیوز 31 تیر 1397 تین نیوز 31 مرداد 1397 تین نیوز 31 شهریور 1397 تین نیوز 30 مهر 1397 تین نیوز 1 آذر 1397 تین نیوز 30 دی 1397 تین نیوز 30 بهمن 1397 تین نیوز 1 اسفند 1397 تین نیوز 1 آبان 1397 تین نیوز 2 آبان 1397 تین نیوز 3 آبان 1397 تین نیوز 4 آبان 1397 تین نیوز 5 آبان 1397 تین نیوز 6 آبان 1397 تین نیوز 7 آبان 1397 تین نیوز 8 آبان 1397 تین نیوز 9 آبان 1397 تین نیوز 10 آبان 1397 تین نیوز 11 آبان 1397 تین نیوز 12 آبان 1397 تین نیوز 13 آبان 1397 تین نیوز 14 آبان 1397 تین نیوز 15 آبان 1397 تین نیوز 16 آبان 1397 تین نیوز 17 آبان 1397 تین نیوز 18 آبان 1397 تین نیوز 19 آبان 1397 تین نیوز 20 آبان 1397 تین نیوز 21 آبان 1397 تین نیوز 22 آبان 1397 تین نیوز 23 آبان 1397 تین نیوز 24 آبان 1397 تین نیوز 25 آبان 1397 تین نیوز 26 آبان 1397 تین نیوز 27 آبان 1397 تین نیوز 28 آبان 1397 تین نیوز 29 آبان 1397 تین نیوز 30 آبان 1397 
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۶:۴۶    
بلوک های مفصلی در آزادراه زنجان-قزوین بااعتباری بالغ بر 300میلیارد ریال نصب شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۱:۳۴    
راه های شریانی استان خراسان رضوی به 20 سامانه ثبت تخلف دیگر مجهز شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۱:۲۹    
رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای تایباد از آماده باش کامل پرسنل، تجهیزات و ماشین آلات راهداری در فصل سرما خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۳۹    
حضور اسلامی برای توسعه صنعت هوانوردی یک فرصت مغتنم است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۵۳    
تلاش راهداران برای بازگشایی محورهای حادثه دیده در شهرستان نور ستودنی بود.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۸:۵۲    
در حالی که چندی پیش رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم گفته بود این سازمان برای گرامیداشت روز کوروش برنامه دارد ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۶:۰۴    
برای اولین بار در استان گلستان با پیگیری های صورت گرفته و مساعدت و همکاری شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان به زودی گازوییل استاندارد یورو چهار در گرگان عرضه می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۳:۰۳    
معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اینکه هم اکنون مساحت سکونتگاه های غیررسمی در 110 شهر کشور بالغ بر 58 هزار هکتار بوده و یک هزار و 100 محله را شامل می شود گفت ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۰:۲۵    
سامانه راهنمای اربعین به نشانی www.141.ir/arbaeen به منظور خدمت رسانی و رفاه حال زوّار اربعین حسینی در سایت مرکز مدیریت راه های کشور راه اندازی شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۰:۱۵    
قیمت بلیط هواپیمای مشهد-نجف از مرز 26 میلیون تومان گذشت.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۰:۰۵    
به نظر می رسد برنامه های محمد اسلامی در بیشتر موارد مطابق با نیاز کشور بوده و نگاه های مطلوبی در حوزه مسکن، راه های روستایی، بافت فرسوده و تمامی صنایع مرتبط با شقوق چهارگانه شبکه حمل ونقل دارد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۰:۰۰    
این انجمن به طور قاطع از مهندس اسلامی در راه رسیدن به مسند وزارت راه و شهرسازی حمایت می کند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۹:۵۵    
حفظ نیروهای فعلی و پرتوان همچون محمد اسلامی که با صداقت در حال فعالیت هستند اولویت مجلس است و این انتظار می رود که وزرای پیشنهادی با کسب رای اعتمادی به فکر رفع مشکلات مردم باشند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۹:۵۰    
تشکل های صنفی حمل و نقل طی ارسال نامه ای به رئیس مجلس شورای اسلامی حمایت خود از محمد اسلامی وزیر پیشنهادی کابینه را اعلام کردند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۷:۰۷    
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در حال حاضر 83 مجموعه فوریت های اجتماعی وجود دارد که برای اداره این مددسراها ریالی کمک دولتی دریافت نکرده ایم.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۴۷    
تلاش های شبانه روزی راهداران در ایام اربعین در قالب گشت های راهداری، اکیپ ثابت و سیار در مسیرهای منتهی به مرزهای جنوبی و غربی کشور در خدمت زائران اباعبدالله هستند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۳۲    
رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور با اعلام آمادگی از برنامه های محمد اسلامی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی از طرف سازمان مطبوعش از او اعلام حمایت کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۲۲    
تخفیفات تخلیه و بارگیری کالا، انبارداری و توقف کشتی در کنار اسکله در بندر چابهار مشمول تخفیفات 30 تا 80 درصدی نسبت به سایر بنادر ایران می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۲۲    
در پی موج حمایت از وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، انجمن مراکز معاینه فنی خودرو کشور طی ارسال نامه ای به رئیس مجلس، حمایت خود را از محمد اسلامی اعلام کردند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۱۲    
400 دستگاه اتوبوس برای جابه جایی 16 هزار نفر زائر اربعین حسینی به کربلای معلی پیش بینی شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۶:۱۲    
گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی فردی پیگیر و دارای سابقه مدیریتی مناسب است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۵:۵۶    
پروازهای اربعین از امروز آغاز می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۵۱    
18 دوره ی آموزشی تخصصی در 6 ماهه ی اول سال97 در فرودگاه مشهدبرگزار شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۳۵    
موضع مسؤلین در زمینه تامین نیاز لاستیک کامیون داران بیش تر منفعلانه است و وزیر جدید از همین حالا باید بر این موضوع تمرکز کند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۳۰    
مدیرعامل شرکت واگن پارس اراک از افزایش سه برابری قیمت واگن ها با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه خبر داد و به تشریح برخی مشکلات پرداخت.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۲۵    
وزیر پیشنهادی برای تصدی وزارت راه وشهرسازی پتانسیل لازم برای خدمت را دارد و انتظارات بخش ریلی از وزیر جدید نیز توجه بیشتر به توسعه این بخش است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۱۰    
در جلسه مجمع عمومی شرکت ساخت کمبود نقدینگی؛ چالشی اساسی در توسعه زیرساخت های حمل ونقل مطرح شد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۱۰    
مشارکت کشورها در اجرای پروژه ظرفیت سازی مدیریت آب توازن
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۳:۵۵    
او یک خلبان باسابقه در صنعت هوانوردی کشور است که می گوید بارها به سرش زده کارهایش را انجام بدهد و از ایران برود اما هر بار دست نگه داشته به امید این که مشکلات حل خواهد شد اما گویی این بار قضیه فرق ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۳:۴۵    
یک فروند هواپیمای کوچک قدیمی در بزرگراه 101 لس آنجلس سقوط و به دیوار حائل بین دو باندِ این بزرگراه برخورد کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۳:۳۴    
رئیس اداره گذرنامه و روادید وزارت کشور مشکل صدور روادید اتباع را ناظر بر مسائل فنی دانست و تاکید کرد: طی جلسه با مسئولان عراقی حل و فصل شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۲:۲۴    
مردم نسبت به افزایش قیمت سوخت و کاهش قیمت خودرو راضی اند اما افزایش نرخ سوخت بدون توجه همزمان به کاهش قیمت خودرو و توسعه مدهای ریل محور، ظلم به مردم است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۱:۵۸    
پروژه ایران 140 در زمان او در هسا در اوج قرار داشت و اسلامی در مقام جانشینی ساهف و معاونت صنعتی ودجا خدمات ارزنده ای داشته است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۱:۵۸    
خبرگزاری رویترز به نقل از 4 منبع آکاه گزارش داد که بانک کونلون چین تحت فشار تحریم های آمریکا نقل و انتقالات بانکی با ایران را متوقف می کند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۱:۵۳    
65 هزار نفر از تماشاگران مسابقه فوتبال تیم پرسپولیس ایران و السد قطر از ناوگان متروی تهران و حومه استفاده کردند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۱:۴۸    
اولویت بندی های محمد اسلامی، وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در حوزه زیربناهای حمل ونقل صحیح و جامع است.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۱:۴۳    
شما درباره این اولویت ها و راهکارهای موجود چه فکر می کنید؟ به نظر شما، وزیر جدید باید چه الگویی را برای اداره بخش حمل ونقل در پیش بگیرد و با چه چالش هایی روبرو خواهد بود؟ دوره تازه وزارت راه و ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۱:۲۸    
تجربه غنی اسلامی در حوزه هوانوردی می تواند در شرایط فعلی برای صنعت راه گشا باشد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۰:۲۳    
با توجه به افزایش شدید قطعات یدکی اصولا برای راننده صرف نمی کند که بار بزند؛ بنابراین یکی از دلایلی که در چند ماه اخیر شاهد امتناع از کار در بین کامیون داران هستیم همین عدم تعادل بین درآمد و هزینه ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۹:۳۸    
در راه آهن گیج فاصله داخلی 2 ریل در یک شبکه ریلی می باشد و تمامی وسایل نقلیه ریلی در آن شبکه ریلی باید دارای گیج یکسان باشند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۹:۳۳    
علیرضا منظری-کارشناس صنعت هوایی
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۹:۲۸    
رئیس پلیس راه کشور رفع توقیف خودورهای عمومی حمل مسافر و استرداد دفترچه ثبت ساعت رانندگان این خودروها را برای مدت 32 روز به روسای پلیس راه استان های سراسر کشور ابلاغ کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۹:۲۳    
بر اساس آمارها، از ابتدای تاسیس کمیسیون ماده 100 در دهه 70، 284 هزار و 323 رای از سوی این کمیسیون صادر شده است که از این میان 89 هزار و 694 رای به جریمه، 48 هزار و 948 رای به تخریب ...
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۹:۲۳    
مناطق کم انتشار در این طرح، مناطق جغرافیایی هستندکه خودروهای با آلایندگی بالا و غیراستاندارد از ورود و خروج به آنها با هدف بهبود کیفیت هوا منع شده اند.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۹:۱۳    
استاندار آذربایجان غربی از سفر رییس جمهور به این استان برای افتتاح راه آهن مراغه- ارومیه و پروازهای بین المللی فرودگاه ماکو خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۸:۰۸    
بنا به برآورد انجام شده و با استناد به اظهارنظر جدید رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری که سهم این سازمان از هر مورد پرداخت عوارض به جای 40 هزار تومان مقرر شده 17 هزار تومان بوده ...