شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۱۵:۵۴May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای تین نیوز 13 بهمن 1398 - tinn.ir

تین نیوز 29 اسفند 1394 تین نیوز 30 اسفند 1395 تین نیوز 1 فروردین 1396 تین نیوز 29 اسفند 1397 تین نیوز 31 فروردین 1398 تین نیوز 1 اردیبهشت 1398 تین نیوز 1 خرداد 1398 تین نیوز 31 تیر 1398 تین نیوز 1 مرداد 1398 تین نیوز 1 شهریور 1398 تین نیوز 1 مهر 1398 تین نیوز 30 آبان 1398 تین نیوز 30 آذر 1398 تین نیوز 30 دی 1398 تین نیوز 1 اسفند 1398 تین نیوز 1 بهمن 1398 تین نیوز 2 بهمن 1398 تین نیوز 3 بهمن 1398 تین نیوز 4 بهمن 1398 تین نیوز 5 بهمن 1398 تین نیوز 6 بهمن 1398 تین نیوز 7 بهمن 1398 تین نیوز 8 بهمن 1398 تین نیوز 9 بهمن 1398 تین نیوز 10 بهمن 1398 تین نیوز 11 بهمن 1398 تین نیوز 12 بهمن 1398 تین نیوز 13 بهمن 1398 تین نیوز 14 بهمن 1398 تین نیوز 15 بهمن 1398 تین نیوز 16 بهمن 1398 تین نیوز 17 بهمن 1398 تین نیوز 18 بهمن 1398 تین نیوز 19 بهمن 1398 تین نیوز 20 بهمن 1398 تین نیوز 21 بهمن 1398 تین نیوز 22 بهمن 1398 تین نیوز 23 بهمن 1398 تین نیوز 24 بهمن 1398 تین نیوز 25 بهمن 1398 تین نیوز 26 بهمن 1398 تین نیوز 27 بهمن 1398 تین نیوز 28 بهمن 1398 تین نیوز 29 بهمن 1398 تین نیوز 30 بهمن 1398 
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۹:۴۵    
مقام مسؤول مرکز مدیریت راه ها با بیان اینکه در محور کندوان، جاده هراز و آزادراه قزوین-رشت بارش برف و باران داریم ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۳:۳۲    
معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه بستن کمربند ایمنی منجر به کاهش 35 تا 40 درصد تلفات تصادفات جاده ای در اتوبوس ها می شود گفت: تحقق این امر ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۰:۵۷    
بحران ویروس کرونا در چین بسیاری از بازارها را ملتهب کرد اما هیچ بازاری به اندازه حمل بار از این بابت آسیب ندیده است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۰۹:۰۲    
معاون وزیر راه و شهرسازی طی بازدید از شهرستان قشم گفت: ایجاد یک شهر جدید در محدوده جغرافیایی دیرستان قشم در دستور کار است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۰۸:۵۷    
اجرای دهها طرح مختلف ریلی، جاده ای و هوایی در یک سال گذشته در آذربایجان شرقی بخش راه و حمل و نقل این استان را در مسیر توسعه قرار داده و این روند با افتتاح طرح های جدید سرعت می گیرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۰۸:۴۷    
سازمان هواپیمایی کشوری گزارش اولیه حادثه پرواز تهران-کرمانشاه را بر روی سایت خود قرار داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۰۸:۴۲    
در دومین روز از دهه فجر، ساختمان بنیاد نیکوکاری الغدیر دلیجان با حضور استاندار مرکزی و سایر مسئولان استانی به بهره برداری رسید ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۰:۵۲    
مقامات چین هفته گذشته از ساخت بیمارستانی هزار تختخوابی در 6 روز در شهر ووهان چین به عنوان مرکز پیدایش ویروس کرونا خبر دادند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۲۰:۱۲    
کره شمالی کشوری بسته با قوانین سخت است که احتمالاً شما هم با شنیدن نامش دیکتاتوری به تمام معنا اولین چیزی است که به ذهنتان خطور می کند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۹:۳۲    
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در ماه جاری منطقه یک آزادراه تهران-شمال برای عبور آزمایشی باز می شود، گفت: تا 30 بهمن ماه هیچ کار باقی مانده در آزادراه نداریم.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۹:۲۷    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان از پیداشدن 2 کوله بر مفقودشده در پنجوین عراق خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۹:۱۲    
بر اثر بارندگی، قسمتی از سقف مدرسه فرسوده دخترانه سادات درچه فرو ریخته است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۸:۵۷    
مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت در واکنش به خبر مشاهده برخی از علائم ویروس کرونا برای کارمند فرودگاه اصفهان توضیحاتی ارائه داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۷:۴۷    
مدیرعامل شرکت خط و ابنیه فنی راه آهن گفت: سهامدار ما نتوانسته است بدهی های خود را به سازمان خصوصی سازی بدهد و در نتیجه این شرکت به همراه کارگران آن در حالت بلاتکلیفی قرار دارد ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۷:۲۲    
اولین مورد مشکوک به بیماری کرونا در اصفهان مشاهده شد .
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۷:۲۲    
معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تمرکز و تاکید بر اشتراکی بودن خودروهای خودران باعث افزایش ارزش افزوده می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۷:۱۲    
دبیر ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به فعالیت شرکت های دانش بنیان در زمینه تولید خودروهای برقی گفت ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۷:۱۲    
مدیرکل دفتر آمار، اطلاعات و پایش برنامه های وزارت راه و شهرسازی گفت: در ایام مبارک دهه فجر امسال وزارت راه و شهرسازی 368 پروژه را افتتاح خواهد کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۶:۱۸    
عرف گفت: واجدین شرایط شرکت در انتخابات دوم اسفند ماه 1398، 57 میلیون و 918 هزار نفر هستند که از این تعداد 2 میلیون و 931 هزار نفر رأی اولی محسوب می شوند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۶:۱۸    
شرکت های هواپیمایی در تلاش برای یافتن راه هایی به منظور مهار آسیب های احتمالی ناشی از شیوع ویروس کرونا و اجتناب از مواجهه با فاجعه تشکیلاتی هستند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۶:۱۸    
مدیرکل آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیمای شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از ارسال 22 دستگاه خودروی مارشالر و نیز تجهیزات متنوع موردنیاز به فرودگاه های کشور تا پایان سال جاری خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۶:۰۸    
هند واردات نفت کوره کم گوگرد را از مالیات واردات معاف کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۵:۱۸    
اعضای شورای شهر تهران برای خدمات پارکینگ معلولان و جانبازان در فضاهای مشخص را برای سال 99 رایگان اعلام کردند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۵:۱۸    
سفیر چین از دیدار خود با مدیرعامل هواپیمایی ماهان و ابراز علاقه وی به ادامه همکاری با این کشور خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۵:۱۸    
رییس پلیس راهور ناجا گفت: سال گذشته در حوادث رانندگی کشور 17 هزار و 183 تن جان خود را از دست داده اند و 365 هزار نفر نیز در نتیجه بروز این حوادث مجروح شده اند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۵:۰۳    
مدیرعامل شرکت ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران منصوب شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۴:۵۳    
اعضای شورای شهر تهران شهرداری تهران را در کمک به پلیس راهور از سال 99 (مجاز) دانستند
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۴:۵۳    
خبر توقف پروازها از ایران به چین و بالعکس در روزهای گذشته بازتاب گسترده ای در رسانه های ترکیه داشت.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۴:۵۳    
شرکت فریت بار و خدمات بار هوایی ملل کارگو در این راستا می تواند با ارائه مشاوره و خدمات ویژه ارسال بار کمک بزرگی برای شما باشد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۴:۵۳    
دبیر اولین همایش خودروهای آینده در آیین افتتاحیه این مراسم، گفت: با عزم ملی و با گام های استوار به سمت خودروهای برقی گام برداشته ایم .
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۴:۵۳    
اعضای شورای اسلامی شهر در جریان بررسی عوارض پارک حاشیه ای به موضوع استفاده اختصاصی برخی نهادها و سازمان ها از فضای پارک حاشیه ای تصمیم گیری کردند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۴:۳۸    
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران امروز (یکشنبه) با افت حدود 100 هزار تومانی نسبت به روز معاملاتی گذشته به بهای چهار میلیون و 940 هزار تومان به فروش رسید.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۴:۲۳    
معاون شهردار تهران گفت: معادل بودجه عمرانی سال 98 برای پروژه های محله محور در سال 99 بودجه در نظر گرفته شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۴:۲۳    
در دومین روز از دهه فجر، پروژه بهسازی و احداث کنارگذر ترمینال برکت مهران افتتاح شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۴:۱۳    
وزارت دفاع کره جنوبی اعلام کرد که واحد ضد دزدان دریایی این کشور به یک لنج ایرانی که در دریای عمان بدون سوخت مانده بود کمک رسانی کرده است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۴:۱۳    
جمعی از خریداران کامیون های سایپادیزل در اعتراض به عدم تحویل خودروهایشان مقابل مجتمع قضایی شهید مفتح تهران تجمع کردند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۳:۱۳    
دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان بتن آماده و قطعات بتنی ایران با انتقاد از ممنوعیت تردد کامیون های حامل بتن آماده در طول روز ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۳:۰۳    
سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه تردد در محدوه کاهش آلودگی هوا 4 تا 11 درصد بیشتر شده است ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۳:۰۳    
شهردار تهران گفت: تهران راهی به جز راه اندازی اتوبوس برقی ندارد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۳:۰۳    
قیمت خودرو، امروز (یک شنبه) در بازار آزاد نسبت به دیروز، با افزایش متوسط 2 میلیون و 500 هزار تومانی همراه است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۲:۵۳    
رئیس سازمان مدیریت صنعتی گفت: تغییرات مهم پیشرفت تکنولوژی و عصر دیجیتال، تغییرات در حمل ونقل است که روز به روز پیشرفت های زیادی رخ می دهد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۲:۵۳    
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور جزئیات 12 برنامه ویژه مدیریت جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور را تشریح کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۲:۵۳    
دهلی نو در بودجه سال آینده دولت هند 14 میلیون دلار برای تکمیل پروژه بندر استراتژیک چابهار که امکان دسترسی هند به افغانستان با دور زدن پاکستان را فراهم می کند اختصاص داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۲:۵۳    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تفاهم اولیه انجام شده بین ایران و سوریه، ساخت حدود 30 هزار واحد مسکونی است تا سازندگان بخش خصوصی ما بتوانند در شهرهای مختلف این کشور ساخت و سازهای خود را آغاز کنند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۲:۴۳    
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: انتظار این است که همه پروازهای مستقیم از چین به ایران از امروز(یکشنبه) متوفف شود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۲:۴۳    
معاون اسبق سازمان هوپیمایی کشوری تاکید کرد: شرکت های هواپیمایی داخلی ما بایستی استقرار سیستم مدیریت ایمنی در شرکت را به شدت جدی بگیرند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۲:۴۳    
شهردار تهران با بیان اینکه طرح ترافیک موضوع کارشناسی شده است، گفت: هر مسأله ای که سبب بهتر شدن یا تأثیرگذاری بیشتر طرح ترافیک شود را می پذیریم و با همکاری شورای ترافیک، اقدامات لازم صورت می گیرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۲:۲۳    
سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه موردی از ابتلا به ویروس کرونا در کشور گزارش نشده، گفت: علیرغم تمامی هشدارها پروازهای رفت و برگشت ایران به چین همچنان برقرار بوده و هواپیمای ماهان اخیرا سه ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۲:۱۸    
مدیرعامل شرکت مپنا در مراسم افتتاحیه اولین همایش خودروهای آینده با اشاره به بررسی 20 ساله خودروهای ملی، گفت: باید با عزم ملی پیشبرد اهداف ملی در راستای برقی سازی خودروهای برقی را دنبال کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۲:۱۸    
هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما اعلام کرد هواپیمای ایرباس 319 هما که روز گذشته در کرمانشاه وارد محوطه کناری باند شده بود ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۲:۱۸    
سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: پروازهای صبح امروز از چند مبدأ چین به فرودگاه امام خمینی (ره) برای بازگرداندن ایرانی های مقیم چین انجام شده بود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۲:۰۸    
سازمان بازرسی کل کشور خبر داد که تعدادی دوربین حرارتی با دقت بسیار بالا در برخی از مبادی ورودی کشور از جمله فرودگاه امام خمینی (ره) نصب شده است که دمای بدن مسافران ورودی را اندازه گیری و نمایش می دهد ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۱:۵۳    
مدیرکل بحران سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از بارش برف و کولاک در 11 استان و محورهای مواصلاتی آن ها طی 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۱:۳۸    
یک توریست جوان در استان شانشی چین به ستون کنار پل روی یک رودخانه لگد زد و بیش از 215 ستون را به صورت زنجیروار فرو ریخت. پل در منطقه گو واقع شده و پلیس هنوز کسی را در این رابطه بازداشت نکرده است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۱:۳۸    
نمی توان مسیر تهران تبریز را از دیگر مسیرهای ریلی متفاوت دید بلکه باید کل شبکه ریلی رادر نظر گرفت نه یک مسیر خاص را.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۱:۳۸    
علی امام از نهایی شدن نتیجه مناقصه پایانه آزادگان در بخش جنوبی خط 3 خبر داد و عنوان کرد: این پایانه که یکی از عوامل موثر در کاهش سرفاصله حرکتی در خط 3 متروی تهران است ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۰:۵۳    
مراقب باشید در این خیابان ها دیوانه نشوید!
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۰:۴۳    
رییس شورای اسلامی شهر تهران از افزایش 25 درصدی بودجه سال 99 شهرداری خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۰:۴۳    
ناسا سیستمی برای هواپیمای مافوق صوت X-59 ساخته که به وسیله دوربین و نمایشگر کمک می کند خلبان پیش روی خود را ببیند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۰:۴۳    
سخنگوی انجمن صنفی صنعت تایر گفت: کمبود تایرهای سایز کامیونتی و نیسان باری یکی از پیامدهای واردات گسترده سایر سایزهای تایر در دو سال اخیر بوده است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۰:۳۳    
شرکت هوانوردی ایرآسیای مازی اعلام کرد، آژانس ضدفساد مالزی در حال تحقیق در مورد ادعای مقامات قضایی انگلیس در مورد پرداخت 50 میلیون دلار رشوه از سوی شرکت ایرباس برای فروش هواپیما به بزرگترین ایرلاین ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۰:۳۳    
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از ارسال لایحه افزایش نرخ کرایه تاکسی در سال 99 به شورای شهر تا هفته آینده خبر داد و گفت ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۰:۲۳    
لایحه بودجه سال 99 شهرداری تهران با رقم 30 هزار و 200 میلیارد تومان تقدیم شورای اسلامی شهر تهران می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۰:۲۳    
فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از برخورد یک دستگاه پژو با پراید در محور "جاجرم- امیر آباد" با 5 کشته و 6 مجروح خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۰:۱۸    
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران درباره آخرین جزئیات لایحه تعیین عوارض نرخ ورود به محدوده های ترافیکی در سال آینده توضیحاتی داد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۰۹:۵۳    
هیچ گونه مجوزی نه برای واردات کامیون نه برای اسقاط خودرو در خصوص واردات کامیون های زیر سه سال ساخت صادر نشده است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۰۹:۳۸    
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل زمان اتمام عملیات زیرسازی محور اردبیل-میانه را حداکثر تا پایان سال 99 اعلام کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۰۹:۲۳    
سرپرست پلیس راهور استان یزد از فوت 104 نفر در این استان بعلت حوادث رانندگی درون شهری در سالجاری خبر داد و گفت: از لحاظ تعداد کشته ها دومین استان کشور هستیم.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۰۹:۱۸    
فروش بلیت قطارهای مسافری رجا برای نوروز 99، به صورت غیر حضوری (اینترنتی و اپلیکیشنی) از ساعت 7 صبح روز دو شنبه 14 بهمن ماه 98 آغاز می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۰۹:۱۸    
به تازگی فیلمی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که عبور قطار از میان بازاری شلوغ و پرجنب و جوش در تایلند را نشان می دهد. ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۰۹:۰۸    
رئیس اورژانش پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان گفت: در پی واژگونی مینی بوس، 14 نفر مصدوم شدند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۰۹:۰۸    
بنا به گفته مسوولان، تا روز دوشنبه به 58 درصد افرادی که شرایط پنج گانه طرح اقدام ملی مسکن را داشته اند پیامک ارسال می شود ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۰۹:۰۸    
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: 43 کیلومتر پروژه بزرگراهی، راه اصلی و راه فرعی در استان آماده بهره برداری است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۰۹:۰۳    
معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج اعلام کرد که قطعه یک آزاد راه تهران – شمال با صرف یک هزار میلیارد تومان اعتبار آماده بهره برداری شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۰۹:۰۳    
مدیرعامل شرکت حمل و نقل مهان تندر پارسه گفت: صادقانه بگویم در خود آمریکا و درست بیخ گوش این جناب آقای ترامپ بی شمار تجار ...
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۰۸:۵۳    
با وجود سهمیه بندی بنزین که یک قطره آن هم نباید هدر شود، اما برخی از جایگاه داران اقدام به کم فروشی می کنند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۰۸:۴۸    
شرکت هواپیمایی قطر با صدور بیانیه ای اعلام کرد که به دلیل شیوع ویروس کرونا در چین، تصمیم به متوقف کردن تمامی پروازهای خود به این کشور گرفته است.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۰۸:۴۸    
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی امروز (سیزدهم بهمن ماه 98) را تشریح کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۰۸:۳۸    
برخی قطعه سازان منهای کروز، هلدینگ شرکت سرمایه گذاری صنعتی قطعه سازان پارس را با هدف خرید سهام دولت در دو غول خودروساز داخلی تشکیل دادند.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۰۸:۳۳    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، از برخورد شبانه یک دستگاه خودرو 206 با گاردریل ها و درختان وسط بزرگراه خرازی خبر داد که منجر به فوت یک نفر و مصدومیت شدید دو نفر دیگر شد.
تین نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۰۸:۲۸    
جدیدترین گزارش های ارائه شده به بورس توسط خودروسازان داخلی نشان می دهد ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو در مجموع 754 هزار و 922 دستگاه محصول را تا پایان دی امسال به فروش رسانده اند.