جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۲۱:۵۲May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای تیتر شهر 31 تیر 1398 - titreshahr.ir

تیتر شهر 30 اسفند 1395 تیتر شهر 16 مرداد 1396 تیتر شهر 1 فروردین 1397 تیتر شهر 31 فروردین 1398 تیتر شهر 31 اردیبهشت 1398 تیتر شهر 31 خرداد 1398 تیتر شهر 31 مرداد 1398 تیتر شهر 31 شهریور 1398 تیتر شهر 30 مهر 1398 تیتر شهر 30 آبان 1398 تیتر شهر 30 آذر 1398 تیتر شهر 30 دی 1398 تیتر شهر 30 بهمن 1398 تیتر شهر 1 اسفند 1398 تیتر شهر 1 تیر 1398 تیتر شهر 2 تیر 1398 تیتر شهر 3 تیر 1398 تیتر شهر 4 تیر 1398 تیتر شهر 5 تیر 1398 تیتر شهر 6 تیر 1398 تیتر شهر 7 تیر 1398 تیتر شهر 8 تیر 1398 تیتر شهر 9 تیر 1398 تیتر شهر 10 تیر 1398 تیتر شهر 11 تیر 1398 تیتر شهر 12 تیر 1398 تیتر شهر 13 تیر 1398 تیتر شهر 14 تیر 1398 تیتر شهر 15 تیر 1398 تیتر شهر 16 تیر 1398 تیتر شهر 17 تیر 1398 تیتر شهر 18 تیر 1398 تیتر شهر 19 تیر 1398 تیتر شهر 20 تیر 1398 تیتر شهر 21 تیر 1398 تیتر شهر 22 تیر 1398 تیتر شهر 23 تیر 1398 تیتر شهر 24 تیر 1398 تیتر شهر 25 تیر 1398 تیتر شهر 26 تیر 1398 تیتر شهر 27 تیر 1398 تیتر شهر 28 تیر 1398 تیتر شهر 29 تیر 1398 تیتر شهر 30 تیر 1398 تیتر شهر 31 تیر 1398 
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۰۹:۴۱    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به تشریح آخرین وضعیت راه های کشور پرداخت.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۳ - ۰۹:۴۵    
دلایل بسیاری برای تشنج یا لرزش ناگهانی در بدن وجود دارد. اغلب نوشیدن مایعات و آرامش به رفع این حالت ها کمک می کنند. اما لرزش غیرقابل کنترل می تواند نشانه بیماری ای جدی نیز باشد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۰:۲۲    
بانک مرکزی، نرخ 47 ارز را برای امروز(چهارشنبه 2 مرداد 98) اعلام کرد که بر اساس آن، نرخ 28 ارز مانند یورو و پوند کاهش و قیمت 7 واحد پولی دیگر افزایش یافت.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۲۱:۰۷    
رئیس ستاد حج و زیارت در مکه مکرمه گفت: تاکنون 33هزار و 913 نفر در قالب 236 کاروان از زائران مدینه قبل و مدینه بعد وارد مکه مکرمه شده اند و در روزهای آتی بر حضور زائران در این شهر افزوده می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۲:۲۶    
خودرو با سن بالای 25 سال و موتورسیکلت با عمر بیش از 10 سال، مطابق قانون فرسوده محسوب شده و بنابراین، برای این گونه از خودروها و موتورسیکلت ها، کارت سوخت صادر نمی شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۱:۳۲    
به گفته مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان، نصب آجرهای لعابدار دو ترک (بخش) گنبد مسجد شیخ لطف الله اصفهان آغاز شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۰:۵۰    
در نامه ای که اخیراً معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به شورای شهر ارسال کرده علل تعلل شهرداری در ساماندهی پارک حاشیه ای توضیح داده شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۰:۵۰    
به گزارش تیترشهر : یک فعال فضای مجازی در صفحه شخصی خود توییتر درباره اظهارات وزیر خارجه آمریکا نوشت:
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۰:۵۰    
به گزارش تیترشهر : صفحه اینستاگرام ریحانه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت اللّه خامنه ای جمله ای از بیانات رهبر انقلاب در جدید ترین پست خود درباره مهریه سنگین نوشت: ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۰:۴۷    
پست ها و عکس های سفر که بیشترین لایک را در اینستاگرام می گیرند، چه ویژگی هایی دارند؟ آیا وجود رنگ خاصی در عکس ها باعث می شود که کاربران دو بار روی عکس ها ضربه بزنند؟
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۰:۳۲    
تجهیزات ترافیکی دو مسیر شمالی و جنوبی بزرگراه آزادگان واقع در منطقه 19 در راستای افزایش ایمنی عبور و مرور این محور تکمیل شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۰:۲۶    
وحیدرضا محمدی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: با توجه به حجم بالای تردد خودروهای سنگین در مسیر شرق به غرب بزرگراه امام رضا(ع) بر روی پل بسیج ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۹:۴۷    
عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی در یادداشتی در اینستاگرام خود درباره مذاکرات با معاون نخست وزیر و وزیر دارایی عراق تاکید کرد که هدفگذاری حجم تجارت 20 میلیارد دلاری با گسترش روابط اقتصادی و حضور ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۹:۴۷    
وزیر خارجه کشورمان تاکید کرد: آمانو از همان ابتدا، حامی سرسخت برجام بود و ما انتظار داریم که جانشین ایشان نیز همین مسیر را دنبال کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۹:۴۷    
هویت ملی ایرانی هویتی نیست که به اصل و نسب بنازد. هویتی بناشده بر پایه مناسبات جاهلیت و خون و نژاد و جعلیات آریایی نیست.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۹:۴۱    
هیوندا آزرا خودرویی است که بیش از 30 سال در خط تولید هیوندای قرار دارد. این تاریخ طولانی در تولید آزرا نشان دهنده محبوبیت این خودرو در بازار جهانی است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۹:۴۱    
مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مدافع وطن، سید محسن نقیبی عصر دوشنبه 31 تیرماه در معراج شهدای تهران برگزار شد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۸:۵۶    
شرکت پرشیا خودرو ، عرضه کننده خودروهای ب ام و و مینی در ایران ، در ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) برای دومین سال متوالی رتبه اول خدمات پس از فروش را بدست آورد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۸:۳۵    
قائم مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی درباره نحوه تعیین حقوق بازنشستگی توضیحاتی داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۸:۳۲    
در ایران سنگ سیترین در کوه ها و دشت های مازندران، همدان، کرمان، قم، کرمانشاه و گاها در بخش هایی از خراسان یافت می شود که همیشه سنگ هایی با کیفیت از آن ها به دست نمی آید اما در برخی از اوقات نمونه ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۸:۲۰    
هافبک پرسپولیس تهران گفت: من هنوز بازیکن پرسپولیس هستم و زمانیکه وضعیتم مشخص شود، درباره پیشنهادات دیگر صحبت می کنم.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۷:۳۵    
درحالی مسئولان شهر پرند وعده تکمیل بخشی از پروژه های مسکن مهر هسا را در تیرماه 98 داده بودند که ظاهراً این وعده محقق نشده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۶:۰۵    
سفر وزیر خارجه ایران به کاراکاس و استقبال گرم رئیس جمهور ونزوئلا از محمد جواد ظریف ، خشم مشاور امنیت ملی کاخ سفید را برانگیخت.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۵:۳۵    
2 بازیکن جوان تیم فوتبال استقلال تهران در تمرین امروز دچار مصدومیت شدند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۴:۳۵    
با فرا رسیدن روزهای گرم تابستان، احتمال ابتلا به بیماری های مرتبط با گرما نیز بیشتر می شود؛ یکی از شایع ترینِ این بیماری ها، گرمازدگی است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۴:۰۵    
مراسم قرعه کشی لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور امروز در محل این فدراسیون برگزار شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۳:۰۵    
معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) اعلام کرد که بعد از ممنوعیت واردات خودرو هیچ مجوز پیش فروشی برای خودروهای وارداتی صادر نشده و اگر شرکتی بعد از ممنوعیت واردات، اقدام به پیش فروش کرده ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۲:۳۵    
وزیر امورخارجه کشورمان گفت: آنچه آمریکایی ها انجام می دهند، تحریم نیست بلکه تروریسم اقتصادی است و ما با تروریست ها مذاکره نمی کنیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۲:۰۵    
مدیرکل میراث فرهنگی استان گلستان، تامین اعتبارات برای ساماندهی برج قابوس، حل مشکل رویش گیاهان خودرو بر روی برج قابوس و شهر تاریخی جرجان را از مهمترین موضوعات و اولویت های اداره کل میراث فرهنگی استان ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۱:۳۸    
مدیر سابق تیم پرسپولیس که صلاحیتش از سوی AFC به تایید نرسید، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل سابق پرسپولیس نیست.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۱:۰۷    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن اینکه معتقد است توان موشکی ایران قابل مذاکره نیست ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۰:۳۷    
رهبر معظم انقلاب در احکام جداگانه ای فتاح را به ریاست بنیاد مستضعفان و بختیاری را به ریاست کمیته امداد امام خمینی(ره) منصوب کردند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۰:۰۷    
سرمربی تیم ملی والیبال ایران، بامداد فردا سه شنبه وارد تهران می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۳:۳۷    
تازه ترین گزارش بانک مرکزی نشان می دهد؛ در فروردین ماه امسال مانده کل سپرده ها بالغ بر 20825هزار میلیارد ریال بوده است که نسبت به مقطع مشابه سال قبل 4058هزار میلیارد ریال (24.3درصد) افزایش یافته است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۳:۰۷    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز دوشنبه با رشد 3386 واحد به رقم 253 هزار و 47 واحد رسید.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۲:۳۷    
به گزارش تیترشهر : مازیار ناظمی سخنگو و مدیر روابط عمومی وزارت ورزش در صفحه توییتر خود تصویری از یک تبلیغ فوتبالی را به اشتراک گذاشت.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۲:۰۷    
عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق امروز به تهران سفر می کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۱:۳۷    
شعیبی با اشاره به اینکه لوزارتان موجود در داروخانه ها سالم است، گفت: این دارو به صورت سهمیه ای در داروخانه ها توزیع می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۷    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است دولت هرچه سریع تر وزیر پیشنهادی خود برای آموزش و پرورش را به مجلس معرفی کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۰:۳۷    
در حالیکه تعدادی از مشتریان رامک خودرو و این شرکت بر سر پرداخت یا عدم پرداخت حدود 95 میلیارد تومان مبلغ اضافی برای دریافت تیوولی های فروخته شده با یکدیگر اختلاف نظر دارند ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۰:۰۷    
سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سؤال دانشجویان درباره حد نظارت این شورا در انتخابات گفت: نظارتی که شورای نگهبان عمل می کند، تا زمان تأیید اعتبارنامه هاست.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۹:۳۷    
رئیس اتحادیه بارفروشان از کاهش 10 درصدی قیمت تمام میوه ها،سبزی و صیفی جات خبر داد و گفت: از 10 تا 15مردادتمام قیمت ها مجددا 20 درصد دیگر افت می کنند و دلیل این مساله فراوانی تولید است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۹:۰۷    
گرجستان یکی از مقصدهای گردشگری محبوب است که جاذبه های فراوانی دارد. بد نیست قبل از سفر با تفریحات جذابی که می توانید در گرجستان تجربه کنید، آشنا شوید.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۸:۳۷    
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران، 4 میلیون و 100 هزار تومان داد و ستد شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۸:۰۷    
ربیعی گفت: کشتی حامل نفت انگلیس برای تلافی توقیف نشده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۷:۳۷    
سال گذشته شرکت Subaru به دنبال مشکلات پیش آمده در طی فراخوانی به تعدادی از خریداران خودروهای Ascent اعلام کرد خودروی آنها باید به طور کلی تعویض گردد ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۷:۰۷    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از احتمال وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در پایتخت طی امروز (31 تیر) خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۱۶    
دریاچه نئو بزرگ ترین دریاچه آب شیرین استان اردبیل می باشد. این دریاچه با پوشش زیبای گیاهی و جانوری بسان تابلوی نقاشی چشم نوازی، جلوه ای از قدرت بی انتهای خداوند است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۱۰    
شانه ساز گفت: قبل از انعقاد هرگونه قرارداد بین موسس داروخانه و سایر افراد، از دانشگاه علوم پزشکی مربوطه استعلام شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۰۷    
مدیرعامل متروی تهران به شبهات ایجاد شده در خصوص عدم ایمنی خط 7 مترو پاسخ داد و تاکید کرد: ایمنی و امنیت مسافران را فدای افتتاح های نمایشی نمی کنیم.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۴۶    
معاون وزیر خارجه ایران ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت آمانو از عملکرد مدیرکل فقید آژانس بین المللی انرژی اتمی در موضوع هسته ای ایران و بسته شدن پرونده پی.ام.دی تجلیل کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۱۶    
ملکی گفت: خروج دام از مرزهای کشور بر افزایش قیمت گوشت در بازار دامن زده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۱۶    
تیم ملی فوتبال ایران در تازه ترین رده بندی فیفا با 3 پله سقوط مواجه خواهد شد و همچنان در صدر آسیا قرار خواهد گرفت.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۴:۱۶    
سرپرست گروه پژوهشهای گردشگری گفت: برنامه جامع گردشگری مناطق طبیعی و جهانی ایران برای بیابان لوت و جنگل های هیرکانی در دستور کار قرار دارد و پیش بینی می شود تا 6 ماه دیگر به سرانجام برسد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۳:۲۵    
گودرزی، وکیل نجفی مدعی شد که موکلش هیچ اعترافی مبنی بر ارتکاب قتل عمد نداشته است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۳:۱۰    
یکی از مدیران فدراسیون فوتبال به ادعای بی احترامی سرپرست دبیرکلی این فدراسیون به کارلوس کی روش واکنش نشان داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۳:۰۷    
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از تدبیر سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار برای عرضه لبنیات با قیمت مناسب خبر داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۵    
به گزارش تیترشهر : حسین دهباشی فعال رسانه ای در صفحه شخصی خود در توییتر درباره گم شدن یک میلیارد یورو از بودجه درمان کشور و اقتدار سپاه پاسداران در خلیج فارس، نوشت:
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۲    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید عنوان کرد که با وجود آنکه خودروسازان گاهی اوقات اقدام به تولید قطعات می کنند اما اجازه تولید قطعه نداشته و این حوزه مختص فعالیت ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۲    
وزیر کشور گفت: مقرر شد برای کمک به مردم مناطق مرزی و تقویت زیرساخت ها از محل درآمد های حاصل از فروش سوخت هزینه شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۲:۱۶    
زیباترین موزه های دنیا می توانند از نظر معماری هم جذابیت های خاص خودشان را داشته باشند و به عنوان یک اثرهنری ارزشمند در دنیا شناخته شوند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۲:۱۰    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت :301 دستگاه اتوبوس، کار جابه جایی حجاج ایرانی در مکه مکرمه در مسیر هتل های محل اقامت و مسجد الحرام را انجام می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۲:۱۰    
آیا تنها راه درمانی برای "سنگ کیسه صفرا" عمل جراحی است؟! طب سنتی برای تسکین درد و درمان بیماران مبتلا به سنگ کیسه صفرا چه راهکارهایی دارد؟ در این مطلب، یکی از اساتید طب سنتی به این سؤال پاسخ داده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۲:۰۷    
تیم فوتبال السیلیه قطر در اولین دیدار تدارکاتی اش در اردوی تونس به مصاف تیم الجزایری می رود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۲:۰۱    
حسینی گفت: قیمت مسکن به دلیل نبود تقاضا کاهش یافته و حباب های این بازار شکسته شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۱:۱۶    
بانک مرکزی امروز نرخ 47 ارز بین بانکی را اعلام کرد که بر این اساس نرخ 23 ارز بین بانکی کاهش یافت.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۱:۱۶    
بازیکن عراقی پرسپولیس تمرینات کار با توپ را آغاز کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۱:۱۶    
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: استفاده از کارت هوشمند سوخت به معنی گران شدن بنزین نیست، همچنین به مفهوم سهمیه بندی بنزین نخواهد بود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۰:۵۵    
صخره های مرجانی جزو حساس ترین اکوسیستم های طبیعی هستند که در سال های اخیر با روند روبه رشد تغییراتی مواجه بوده اند. این تغییرات، باعث نگرانی دانشمندان و فعالان محیط زیست شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۰:۵۲    
شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران بر روی عدد 63 قرار دارد و هوای پایتخت سالم است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۰:۵۲    
تحقیقات جدید نشان می دهد که مصرف بیش از حد فسفر، خطر ابتلا به بیماری های قلبی را افزایش می دهد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۰:۴۶    
قیمت نفت پس از آن که ایران در انتهای هفته گذشته یک نفتکش انگلیسی را توقیف کردند، در شروع معاملات هفتگی جهش کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۰:۴۶    
باشگاه پرسپولیس در حالی پرونده برانکو ایوانکوویچ را به فیفا کشاند که فرصتی طلایی برای حل آن را از دست داد تا خطری که چند سال پیش با مانوئل ژوزه این باشگاه را تهدید کرده بود، سراغش بیاید.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۰:۳۱    
تحقیقات نشان می دهد مصرف غذاهای غنی از فیبر، یعنی مصرف بیش از 30 گرم فیبر در طول روز باعث می شود تا خطر مرگ و بروز بیماری های غیرقابل انتقال کاهش چشمگیری پیدا کند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۰:۳۱    
باکو جاذبه های تاریخی، فرهنگ و طبیعی بی شماری دارد که می تواند سوژه عکاسی شما باشد. شما می توانید از سفر به باکو عکس های زیبا بگیرید و در اینستاگرام به اشتراک بگذارید و عزیزان تان را در لحظه خوش تان ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۰:۲۵    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می گوید مدیران این باشگاه باید در جذب بازیکن خارجی دقت کنند تا فردی به تیم اضافه شود که بهترین عملکرد را داشته باشد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۲    
وزارت نیرو عزم خود را برای حذف قبوض کاغذی جزم کرده و طبق طرحی که برای این منظور در نظر گرفته شده است، مشترکان برق سراسر کشور از ابتدای مهرماه قبض کاغذی دریافت نخواهند کرد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۰:۰۰    
سفر به اروپا گران است اما در این قاره هم می توانید مقصدهای گردشگری ارزان پیدا کنید.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۰:۰۰    
سومین محموله کمکهای مردمی شهروندان منطقه 17 به هموطنان سیل زده خوزستانی توسط ستاد مدیریت بحران این منطقه به سوی مناطق سیل زده ارسال شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۰:۰۰    
جشن معلولین به مناسبت دهه کرامت با استقبال پر شور اعضای کانون معلولان منطقه درسرای محله شکوفه جنوبی برگزار شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۰:۰۰    
بنابراین گزارش، این نشست با حضور معاونین شهردار و رئیس اداره املاک منطقه برگزار شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۹:۵۷    
عوامل شبکه رادیو تهران به منظور تهیه برنامه مجله شهر آماده با حضور در ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 20 با اعضای گروه دوام این منطقه گفتگو کردند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۹:۵۷    
به گزارش روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی منطقه، روز سه شنبه 25 تیر ماه اعضاءکار گروه مناسب سازی معابر شهری و ساختمان های اداری شهرداری تهران به همراه مدیران شهری منطقه ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۹:۵۷    
گردهمائی بزرگ داوطلبین حضور در پنجمین دوره انتخابات شورایاریهای محلات منطقه 18 با حضور علیرضا محجوب رئیس کمیسیون کارگری مجلس شورای اسلامی و مجید فراهانی و افشین حبیب زاده دو عضو شورای اسلامی شهر ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۹:۴۵    
هوای تیر ماه امسال تهران 13 روز در شرایط نامطلوب قرار داشت که علت آن در تمام این روزها افزایش غلظت آلاینده ازن بود البته همزمان با افزایش ازن طی برخی روزها غلظت ذرات معلق کمتر از 2 ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۹:۴۵    
آماده سازی بدن برای خواب از اهمیت بالایی برخوردار است که اغلب افراد به آن توجهی نمی کنند. یکی از راه های آماده سازی بدن برای خواب راحتِ شبانه، انجام چند حرکت کششی پیش از خواب است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۹:۴۲    
نماینده اردبیل در مجلس با اشاره به نرخ پایین اعلامی خرید تضمینی گندم گفت: این سیاست اشتباه دولت اثرات سوء داشته و در آینده نزدیک مشخص خواهد شد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۹:۴۲    
هواداران باشگاه ترابزون با یک شرکت در یک نظرسنجی تیم منتخب فصل بعد را انتخاب کردند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۹:۳۶    
به گزارش تیترشهر : حجت الاسلام وحید احمدی نماینده سابق مجلس در صفحه شخصی خود در توییتر درباره توقیف نفتکش انگلیسی در خلیج فارس، نوشت:
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۹:۳۶    
قیمت گوشت، حداکثر 3 دلار است. همه ضرائب اضافی در خرید، حمل، توزیع و سود فروشنده را هم در نظر بگیریم، زیر 50 هزار تومان می شود.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۹:۳۰    
دبیرکل جامعه اسلامی کارگران گفت: هیچ نظارتی از سوی دستگاه ها بر روی کالاهای اساسی نیست و به جای اینکه دستگاه ها قیمتگذاری کنند، خرده فروشی ها قیمت آنان را تعیین می کنند.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۹:۳۰    
یک مقام ارشد عربستان به توقیف نفتکش انگلیسی در خلیج فارس توسط ایران واکنش نشان داد.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۹:۳۰    
شرکت سامسونگ در سال 2017 برای اولین بار از فناوری صدای زیر نمایشگر رونمایی کرد، حال برای اولین بار گلکسی A60 با این فناوری معرفی شده است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۹:۲۷    
نمادی از امید و تلاش برای زندگی را در 4 کیلومتری شمال غرب شهرستان ارسنجان واقع در استان فارس ببینید.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۹:۲۷    
قیمت تبلت های متنوع از برند های مطرح جهان در بازار ایران، به تاریخ 31 تیر 98 را در این خبر مشاهده کنید.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۹:۲۱    
نایب رئیس اتاق اصناف ایران معتقد است که عدم افزایش قیمت رسمی نان، واحدهای نانوایی را به سمت گران فروشی سوق داده است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۹:۲۱    
یک مطالعه جدید نشان می دهد پوست دانه قهوه که معمولا آن را دور می ریزند مملو از آنتی اکسیدان و فیبر است.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۹:۱۵    
در چارچوب هفته دوم رقابت های لیگ برتر روسیه، تیم زنیت سن پترزبورگ در شهر سوچی مهمان تیم پی اف سی سوچی بود که با 2 گل به پیروزی رسید.
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۹:۱۵    
کمتر از 48 ساعت بعد از پایان آتش سوزی میدان میدان تاریخی هشت گنبدی حسن آباد که یکی از گنبدهایش را از دست داده و گنبد دیگرش نیم خیز در حال ریزش است ...
تیتر شهر   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۹:۱۲    
روستای فشک یکی از زیباترین و خوش آب و هواترین روستا های الموت در دهستان رودبار استان قزوین است. این روستا با جمعیتی در حدود 500 نفر در بافتی کوهستانی پلکانی در 20 کیلومتری شمال غربی شهرستان رازمیان ...
  • ۱