سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۰:۲۸May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای توریسم آنلاین 10 اردیبهشت 1397 - tourismonline.co

توریسم آنلاین 29 اسفند 1393 توریسم آنلاین 29 اسفند 1394 توریسم آنلاین 30 اسفند 1395 توریسم آنلاین 29 اسفند 1396 توریسم آنلاین 31 فروردین 1397 توریسم آنلاین 31 خرداد 1397 توریسم آنلاین 31 تیر 1397 توریسم آنلاین 31 مرداد 1397 توریسم آنلاین 31 شهریور 1397 توریسم آنلاین 30 مهر 1397 توریسم آنلاین 30 آبان 1397 توریسم آنلاین 1 آذر 1397 توریسم آنلاین 30 دی 1397 توریسم آنلاین 1 بهمن 1397 توریسم آنلاین 2 اسفند 1397 توریسم آنلاین 1 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 2 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 3 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 4 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 5 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 6 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 7 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 8 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 9 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 10 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 11 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 12 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 13 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 14 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 15 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 16 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 17 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 18 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 19 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 20 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 21 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 22 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 23 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 24 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 25 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 26 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 27 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 28 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 29 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 30 اردیبهشت 1397 توریسم آنلاین 31 اردیبهشت 1397 
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۲:۵۶    
با توجه به اینکه در هفته های گذشته اخباری مبنی بر خصوصی سازی باشگاه تراکتورسازی تبریز به گوش رسیده است ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۰۹:۴۰    
فروش و واگذاری باشگاه تراکتورسازی به بخش خصوصی مراحل نهایی خود را طی می کند و مسوولان این تیم از مشخص شدن تاریخ این مزایده خبر دادند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۴:۴۴    
با پیگیری و اقدام به موقع شهردار کلانشهر تبریز، خانه تاریخی ارفع الملک جلیلی (بانی عمارت ساعت) از تخریب حتمی نجات یافت.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۳:۵۹    
مهدی رحمتی مرد شماره یک استقلال شده و مادامی که درون چهارچوب دروازه استقلال خوب کار کند جایگاهش حفظ خواهد شد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۳:۲۹    
مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری، گفت: شرط خانه اولی برای دریافت تسهیلات در بافت فرسوده برداشته شده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۱:۳۵    
علیرضا بیرانوند در مصاحبه ای گفته بود: بازیکنانی که قراردادشان تمام شده، باید در پرسپولیس بمانند چون برای آنها هیچ تیمی بهتر از پرسپولیس نیست ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۱:۰۶    
خانه تاریخی حسام لشگر که سال 94 از فهرست میراث ملی خارج شد، قرار است تخریب شود و شهرداری منطقه 12 نیز درصدد است تا مجوز تخریب را به مالک بدهد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۰:۲۲    
فرمانده یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از کشف و ضبط پایه و شالی ستون دوره هخامنشی در یک خانه شخصی خبر داد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۰:۱۷    
یک واحد ویلایی 800 متری در محدوده شهرک غرب، خیابان مهستان، با مبلغ ودیعه یک میلیارد تومان و ماهانه 25 میلیون تومان اجاره ، معامله می شود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۰:۱۲    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: نرخ سود بانکی سال قبل با نوساناتی همراه بود، اما امسال این نرخ سود را یکسان خواهیم کرد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۰:۰۲    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری از کشف یک گور خمره بزرگ متعلق به دوره اشکانیان در کنار قبرستان 'منج' شهرستان لردگان در این استان خبر داد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۹:۳۷    
یک مسول میراث فرهنگی گفت: جشنواره مردمی سمنو شهرستان آشتیان برگزار می شود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۹:۲۲    
در حالی تحویل هواپیماهای بوئینگ به هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در هاله ای از ابهام قرار گرفته که مدیرعامل قشم ایر از مذاکره با این شرکت آمریکایی برای خرید 20 فروند هواپیما خبر داد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۹:۱۷    
مدیر طرح گردشگری راه آهن از اجرای تورهای ورودی برای گردشگران خارجی در مسیر گردشگری راه آهن ایران خبر داد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۹:۱۷    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: گردشگری نجوم یکی از پتانسیل های مطلوب در زمینه جذب گردشگران به استان مرکزی است و می تواند به یکی از راه های توانمندسازی جوامع محلی ختم شود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۰۹:۱۲    
کمپانی "بالگردهای روسیه" اولین سفارش تحویل دو بالگرد را از ایران دریافت کرد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۹:۵۳    
سازمان هواشناسی اعلام کرد طی امروز و فردا بارندگی در اغلب نقاط کشور ادامه خواهد داشت و بعدازظهر چهارشنبه سامانه بارشی دیگری از سمت مرزهای غربی وارد کشور می شود.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۹:۳۸    
در حالی که کالیفرنیا در چهارمین سال کمبود آب به سر می برد،ساکنان ثروتمند و مشهور لس آنجلس باغ های سرسبز خود را حفظ می کنند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۹:۳۸    
ستاره ها و افراد مشهور به هر میزان شهرت که برسند و هرچقدر هم از اصول اخلاقی فاصله بگیرند،نمی توانند مادر خود را فراموش کنند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۹:۱۳    
عبدالله بن عوف گفته است: شبی خواب دیدم که قیامت شده است و من را آوردند و حساب من را به آسانی بررسی کردند. آنگاه مرا به بهشت بردند و کاخ های زیادی به من نشان دادند ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۸:۵۳    
توریسم آنلاین: صخره نوردی در ارتفاع 100 متری در پینگ جیانگ –چین- و مغازه ای که در نیمه صخره غذا و آب به صخره نوردان می فروشد!
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۸:۵۳    
بازپرس شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه تهران اعلام کرد: کلیه ارائه دهندگان خدمات دسترسی به اینترنت کشور خصوصاً شرکت ارتباطات زیر ساخت و اپراتور های تلفن و دارندگان پروانه ارائه خدمات ارتباطات ثابت ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۸:۴۸    
توریسم آنلاین: بازدید توریست ها از شهر قرون وسطی کارکاسون که دیوارها با دایره های زرد رنگ توسط فلیس وارینی -هنرمندسوئیسی-فرانسوی بنا به درخواست مرکز آثار ملی برای برگزاری جشن بیست سالگی کتیبه ثبت در ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۵:۲۴    
گردشگری شاه کلید رونق اقتصادی استان فارس است که می تواند جای خالی کارخانه های صنعتی که از گذشته در این خطه ایجاد نشده و یا تعطیل شده اند و همچنین کشاورزی را که اکنون به دلیل خشکسالی با مشکلات جدی ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۵:۰۹    
حالا اگر فرض کنیم میزان سفر های خارجی در سال 96 بدون تغییر بوده است و هر مسافر ایرانی فقط با خود هزار دلار از کشور خارج کرده است عدد به دست آمده معادل 9 میلیارد دلار می شود ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۴:۲۰    
سرپرست امور اداری وزارت آموزش وپرورش آخرین جزئیات آزمون استخدامی 17 هزار نفری این وزارتخانه را تشریح کرد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۳:۱۹    
معاون فنی و زیربنایی راه آهن از راه اندازی نخستین قطار بدون توقف تهران - کربلا در ایام اربعین 98 خبر داد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۲:۴۴    
یکی از زیباترین پارکهای جنگلی شمالی ایران در حال شکل گیری است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۲:۲۴    
اقتصاد آنلاین: آنچه در زیر می آید جدول معاملات انجام شده آپارتمان در شمال تهران طی اردیبهشت ماه 97 می باشد. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران است:
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۲:۱۴    
اما این تمام ماجرا نیست؛ چند ماه پیش هم دختری به نام صوفیا سولارس به دلیل شباهت زیاد به سلنا گومز مرکز توجه قرار گرفته بود ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۰:۴۹    
محققان امنیتی با ساخت دستگاهی مدعی شدند که قادر به باز کردن قفل اتاق های 140 هزار هتل در جهان هستند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۰:۴۹    
تیم فوتبال نساجی مازندران روز گذشته توانست مجوز ورود به لیگ برتر فوتبال کشور را به دست آورد و این تیم ریشه دار شمالی بعد از 25 سال حضور در سطح اول فوتبال کشور را تجربه کند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۰:۰۹    
رنگ زرد طراحی داخلی اتاق کودک / زرد رنگی است که توجه شما را در دکوراسیون داخلی جلب می کند.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۰:۰۴    
به شهادت تمام اسناد رسمی، خلیج فارس همیشه "فارس" است و کسی نمی تواند با پاشیدن دلارهای نفتی حافظه تاریخی جهانی را به رقص شمشیر ببرد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۱۰:۰۴    
سرزمین عروسک خیمه شب بازی :ویتنام /سرزمینی به شکل حرف S واقع در جنوب شرقی آسیا به نام ویتنام که زیبایی های طبیعی تحسین برانگیزی دارد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۹:۵۹    
دهم اردیبهشت هر سال روزملی خلیج فارس نامیده میشود.روزی که یادآور قدمت تاریخ این مرز و بوم است و البته یادآوری به کشورهایی که تاریخ تاسیسشان به زحمت به 45سال می رسد.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۹:۲۴    
براساس آخرین نقشه های هواشناسی سامانه بارشی تا پایان هفته در نیمه شمالی، شرقی و غرب کشور ادامه خواهد داشت.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۹:۱۴    
تجربه ای هیجان انگیز برای توریست ها/ این سرگرمی شاید سفری بدون بازگشت باشد که عشق آدرنالینها به دنبال آن هستند!
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۸:۴۴    
به خاطر سیستم فاضلاب، بخش های زیادی از بازار سمنان نشست کرده، یک سالی است در جلسه های مختلف به اداره آب و فاضلاب فشار می آوریم که سیستم فاضلاب را درست کند ...
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۷:۳۴    
توریسم آنلاین: در ادامه تصویری مشاهده می کنید از ساغلام همراه با همسر و دخترش.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۷:۳۴    
ساغلام با وجود نتایج نه چندان مناسبی که با تراختور کسب کرد اما در مدت کم حضورش در تبریز از محبوبیت خوبی در بین علاقمندان به این تیم برخوردار شده است.
توریسم آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۰ - ۰۷:۱۴    
پیش از اینکه برنامه ریزی برای سفر را آغاز کنیم، بهتر است اندکی به حساب و کتاب سفر خود بیندیشیم، زیرا با برنامه ریزی و تفکر پیش از سفرهای بین المللی می توانیم بهترین بهره را از پول خود ببریم.