چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۱۷:۴۷May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای یکتا پرس 3 اردیبهشت 1403 - yektapress.com

یکتا پرس 30 اسفند 1399 یکتا پرس 29 اسفند 1400 یکتا پرس 29 اسفند 1401 یکتا پرس 29 اسفند 1402 یکتا پرس 31 فروردین 1403 یکتا پرس 1 اردیبهشت 1403 یکتا پرس 2 اردیبهشت 1403 یکتا پرس 3 اردیبهشت 1403 یکتا پرس 4 اردیبهشت 1403 یکتا پرس 5 اردیبهشت 1403 یکتا پرس 6 اردیبهشت 1403 یکتا پرس 7 اردیبهشت 1403 یکتا پرس 8 اردیبهشت 1403 یکتا پرس 9 اردیبهشت 1403 یکتا پرس 10 اردیبهشت 1403 یکتا پرس 11 اردیبهشت 1403 یکتا پرس 12 اردیبهشت 1403 یکتا پرس 13 اردیبهشت 1403 یکتا پرس 14 اردیبهشت 1403 یکتا پرس 15 اردیبهشت 1403 یکتا پرس 16 اردیبهشت 1403 یکتا پرس 17 اردیبهشت 1403 
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۷:۰۳    
بالگرد نبوغ، نخستین بالگردی بود که در آوریل 2021 به پرواز کنترل شده روی سیاره ای دیگر دست یافت. این بالگرد کوچک توانست پروازهای موفقیت آمیز زیادی را روی کره مریخ انجام دهد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۶:۴۱    
اگر دو یا سه قاشق چای خوری آب چغندر با یک لیوان آب هویج مخلوط شود، پلاکت های خون به سرعت رشد می کنند.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۵:۴۱    
افراد بسیاری هستند که در فصل بهار با حساسیت های فصلی مواجه می شوند و ناچارند مشکلات ناشی از آن را تحمل کنند ...
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۲۱    
قیمت خودرو در بازار با کاهش 5 تا 55 میلیون تومانی روبرو شد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۴:۰۱    
آب حوضیه، آب حوضی/آب حوضی کار نکرده / آب حوضیه، آب حوضی/آب حوضی نون نخورده ... این آواز برای بسیاری از تهرانی های قدیم خاطره انگیز است و روزگاری را به ذهن می آورد که هنور حیاط های خانه ها حوض داشت و ...
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۳:۲۲    
فاطمه خانم انیس الدوله، روستا زاده ای که فرزندی از شاه قاجار نداشت ولی بسیار مورد توجه او بود، سوگلی دربار شد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۲:۰۱    
نون خشکی ها که به نمکی هم معروف بودند در میان خاطرات بچه های تهران قدیم جایگاه ویژه داشتند با تصویر چرخ دستی های بزرگ و کوچک و گاه گاری هایی که از هر طرفش وسیله ای آویزان بود.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۱:۴۳    
یخ فروشی در روزگاری که هنوز خبری از یخچال های غول پیکر صنعتی یا کوچک خانگی نبود، هم شغل بود و هم خدمت به خلق خدا حساب می شد ...
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۲    
سازمان هواشناسی در ادامه هشدار نارنجی پیشین که همچنان به قوت خود ادامه دارد، هشدار جدید نارنجی هواشناسی صادر کرد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۰:۲۱    
ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین بار دیگر آغاز مذاکرات صلح روسیه و اوکراین برای پایان جنگ را ممکن دانست.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۰:۰۳    
درباره گرمای وحشتناک در تابستان 2024 هشدار داده شده است و آن را به عنوان بزرگ ترین تهدید مرتبط با آب وهوا دانسته اند.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۹:۰۳    
دستیار ویژه معاون اول رئیس جمهور درباره واردات خودرو توضیحاتی ارائه کرد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۷:۴۲    
بررسی های جدید بر دندان های دوران وایکینگ ها که قدمت آنها به حدود هزار سال قبل می رسد حاکی از آن است که آنها از لحاظ دندان پزشکی به پیشرفت های زیادی رسیده بودند و حتی شواهدی مبنی بر درمان دندان ها در ...
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۷:۲۱    
آبلیمو به عنوان ماده ای موءثر در زدودن چربی بدن سناخته شده است، اما شاید کمتر درباره اهمیت سرکه در کاهش وزن سخن به میان رفته باشد ...
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۷:۰۳    
تحقیقات محققان دانشگاه جان هاپکینز در مریلند آمریکا نشان می دهد که اثر غذا خوردن محدود زمانی (خوردن غذا در یک محدوده زمانی مشخص یا روزه داری متناوب) تقریبا با کالری شماری سنتی یکسان است همچنین مشخص ...
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۶:۲۲    
ریزش مو در خانم ها و آقایان شایع است و علل متفاوتی دارد، اما یکی از اصلی ترین علل ریزش مو کمبود مواد مغذی در بدن و کم خونی است که با تغذیه صحیح می توانید جلوی ریزش بیشتر موهای خود را بگیرید و به رشد ...
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۵:۵۱    
ایمن ترین و پایدارترین راه برای کاهش وزن، ایجاد تغییرات آهسته و پیوسته است. بسیاری از متخصصان تغذیه عقیده دارند که کاهش وزن سریع و کوتاه مدت می تواند منجر به رژیم غذایی یویو و در نتیجه بروز عادات ...
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۵:۵۱    
غذاهای سرشار از پروتئین، فیبر و چربی های مفید مانند تخم مرغ، ماهی و گوشت بدون چربی با تقویت متابولیسم می توانند به مرور زمان چربی شکمی را آب کنند و وزن شما را کاهش دهند.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۵:۵۱    
با اینکه شکلات عامل تهدیدکننده سلامتی از مشکلات قلبی گرفته تا افزایش وزن است، با این حال، شکلات تلخ، همیشه گزینه ای برتر و حتی سالم تر بوده است و به نظر می رسد که حتی می تواند برای سلامت روده نیز ...
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۴:۰۲    
امروزه در خصوص مصرف محصولات متنوع مراقبت پوستی تبلیغات گسترده ای صورت می گیرد. در این مطلب نکاتی در خصوص مصرف محصولاتی که بدون نسخه قابل دریافت و دسترسی است را با هم دنبال می کنیم.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۲:۲۳    
دسر بیسکوییت و موز نوعی دسر بسیار آسان و خوشمزه است که می توانید آن را با چهار قلم مواد در دسترس و ارزان به راحتی در منزل تهیه کنید.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۰:۰۱    
اوسمار ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس امشب میهمان برنامه فوتبال برتر است و پاسخگوی سوالات محمدحسین میثاقی مجری برنامه خواهد بود.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۰:۰۱    
ساعاتی پس از استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی، فرمانده منطقه مرکزی ارتش از تصمیم خود برای استعفا از سمتش به دلیل ناکامی در برابر مقاومت فلسطین خبر داد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۰:۰۱    
رئیس جمهور اسلامی ایران در دیدار با همتای پاکستانی خود با بیان اینکه ایران اسلامی امنیت پاکستان را امنیت خود می داند ...
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۰:۰۱    
اپراتور اول تلفن همراه با اعلام بسته هایی ویژه حج تمتع 1403 به معرفی سرویس رومینگ خود در کشور عربستان پرداخت.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۰:۰۱    
آیت الله رئیسی با اشاره به پیوند ناگسستنی ایران و پاکستان بیان کرد: ایران و پاکستان علاوه بر اینکه همسایه و مسلمان هستند ...
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۳:۴۳    
بر اساس گزارش هواشناسی، هم اکنون در بسیاری از نقاط استان های نیمه غربی، دامنه های زاگرس، دامنه های البرز، بخش هایی از غرب، شمال غرب و شمال کشور شاهد بارش هستیم.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۳:۴۳    
بر اساس اعلام مرکز مبادله ارز و طلا، از ابتدای سال تاکنون 101 میلیون دلار ارز به نیاز های خدماتی شرکت های هواپیمایی، درمانی، دانشجویان، عتبات و حج اختصاص یافت.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۳:۲۲    
با توجه به بورسی بودن بانک ملت، این بانک در مورد خرید بخشی از سهام باشگاه فرهنگی -ورزشی پرسپولیس شفاف سازی کرد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۳:۰۱    
کاهش تمایل سرمایه گذاران به طلا و احتمال به تعویق افتادن کاهش نرخ بهره آمریکا، قیمت طلا را امروز 56 دلار و 59 سنت کاهش داد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۲:۴۳    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه شورای رقابت مسئول قیمت گذاری پژو پارس است، گفت: وزارت صمت مجری سیاست های ابلاغی شورای رقابت است.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۲:۲۲    
معاون واگذاری سهام و دارایی های سازمان خصوص سازی جزییات واگذاری 6 هزار میلیارد تومانی سهام 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال و شرط قطعیت معامله را تشریح کرد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۲:۲۲    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی درباره زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان این سازمان گفت: بحث افزایش حقوق بازنشستگان مربوط به بودجه سنواتی است که این ماه اعمال خواهد شد و معوقه فروردین بازنشستگان سازمان ...
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۲:۰۱    
امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به صورت تلفنی در مورد وضعیت منطقه غرب آسیا گفتگو کردند.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۲:۰۱    
تیم ملی فوتسال ایران توانست با برتری چهار بر صفر برابر کویت و کسب 9 امتیاز به عنوان صدرنشین گروه D راهی دور یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا شود.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۲:۰۱    
بسته های غذایی موسسه خیریه نیک گامان توسط مدیرعامل این موسسه به سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۲:۰۱    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: با وجود یک نظام امنیتی قدرتمند امنیت نیروگاه ها و مرکز های هسته ای کشور اکنون به طور صددرصد برقرار است و در این زمینه جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۱:۴۳    
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس گفت: تأمین ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری با توجه به مشکلاتی که موجب نارضایتی مردم شده، در نشست امروز کمیسیون اصل نود بررسی شد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۱:۲۲    
دو بانوی ملی پوش پارادوومیدانی کشورمان امروز با حضور در ورزشگاه کاظمی نظاره گر تمرین سرخپوشان بودند.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۱:۲۲    
گروه خودروسازی سایپا اولین مرحله از فروش فوق العاده وانت سایپا 151 برای سال جاری را آغاز می کند.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۱:۲۲    
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه به داوطلبان کنکور از همراه داشتن و استفاده از هر نوع وسایل غیرمجاز ارتباط الکترونیکی در زمان آزمون هشدار داد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۱:۰۱    
رویترز به نقل یک مقام آمریکایی خبر داد که پایگاه نظامی عین الاسد واقع در عراق هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۰:۴۳    
رئیس جمهور گفت: مقامات رسمی آمریکایی اعتراف می کنند که سیاست فشار حداکثری علیه ایران شکست خورده است.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۰:۲۲    
وزیر صنعت وعده داد که تا پایان سال المان های اصلی اتوبوس های برقی داخلی سازی و بر مدت زمان گارانتی خودرو ها افزوده شود.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۰:۲۲    
رئیس جمهور کشورمان و نخست وزیر پاکستان در پایان رایزنی های خود، از یادمان نامگذاری یکی از اصلی ترین خیابان های اسلام آباد به نام ایران رونمایی کردند.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۰:۲۲    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص مربی تیم استقلال تهران اعلام کرد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۰:۰۱    
سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: 35 درصد از اختصاص پرواز های هواپیمایی برای نقاط دورافتاده اختصاص یافته است.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۴۳    
مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی از صدور هشدار قرمز و احتمال وقوع رعدوبرق و بارش های رگباری باران در استان های غربی کشور خبر داد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۴۳    
ترانه علیدوستی دچار بیماری به نام سندرم (Drug Rash with Eosinophilia and Systemic Symptoms) با نام اختصاری (DRESS) شده است که یک نوع واکنش شدید ناشی از حساسیت به مصرف برخی دارو ها است.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۲۲    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص دروازه بان تیم استقلال تهران صادر کرد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۲۲    
رئیس جمهور در پیامی روز ملی جمهوری عربی سوریه را به رئیس جمهور و مردم این کشور تبریک گفت.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۰۱    
رئیس جمهور کشورمان در ادامه برنامه های سفر2روزه خود به پاکستان، عصر امروز با "آصف علی زرداری" همتای پاکستانی خود دیدار کرد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۸:۵۲    
تلاشگران شرکت فولاد هرمزگان در واحد فولادسازی و ریخته گری مداوم موفق شدند دومین رکورد تولید روزانه تختال فولادی را به ثبت برسانند.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۸:۵۲    
رئیس جمهور با تشریح برخی زمینه های مساعد برای گسترش همکاری ها و روابط ایران و پاکستان از جمله در حوزه انرژی، بر اهمیت امنیت به ویژه در مرز های مشترک دو کشور برای رونق تبادلات مرزی تأکید کرد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۸:۰۱    
پس از کاهش تنش ها در خاورمیانه قیمت های جهانی نفت خام روز دوشنبه با افت یک درصدی همراه شد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۷:۴۳    
وزارت بهداشت فلسطین به طور رسمی آمار جدیدی از شمار شهدای غزه در نتیجه تجاوزات ارتش رژیم صهیونیستی، ارائه کرد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۷:۲۲    
رییس جمهور کشورمان گفت: سطح روابط تجاری و اقتصادی بین دو کشور، سطح قابل قبولی نیست اما تصمیم گرفتیم این سطح روابط تجاری را در گام اول به 10 میلیارد دلار افزایش دهیم.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۷:۲۲    
اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار سال 1403 وزارت آموزش و پرورش جهت حضور داوطلب در فرایند ارزیابی تکمیلی و گزینش اعلام شد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۷:۰۱    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران، از انجام عملیات تخلیه آب از معابر سیل زده استان سیستان و بلوچستان، توسط آتش نشانان اعزامی از تهران خبر داد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۶:۴۳    
رییس قوه قضاییه، با اشاره به جلسات عفاف و حجاب، گفت: فراجا که در قضیه عفاف و حجاب مسئولیت دارند، بسیار در نحوه برخوردها مراقبت کنند و صبر و حوصله به خرج دهند.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۶:۲۲    
رییس جمهور کشورمان گفت: با وجود آنکه تقویت روابط ایران و پاکستان مطلوب برخی بیگانگان نیست اما روابط دو کشور اسلامی باید ناظر بر تأمین منافع دو ملت بیش از پیش گسترش یابد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۶:۲۲    
سخنگوی صنعت آب گفت: به دلیل بارندگی های اخیر 12 میلیارد مترمکعب ورودی به سدها وجود داشته یعنی 50 درصد ورودی ها مربوط به یک ماه اخیر است.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۶:۰۱    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: مدت حضور زائران عمره 10 روز و حج تمتع حدود 33 روز است.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۶:۰۱    
معاون اول رییس جمهور در رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: نیروهای نخبه، خلاق و کارآفرین سرمایه های اصلی کشور هستند.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۶:۰۱    
پروازهای عمره مفرده از بامداد دوشنبه بعد از گذشت 9 سال انجام شد و زائران راهی عربستان شدند.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۲۳    
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: باید درخواست بانوان مبنی بر آوردن اسم مادر در کنار اسم پدر، در کارت ملی مجدد به جریان بیافتد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۰۲    
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: میزان افزایش قیمت برای عرضه کالا در فروشگاه ها و بازارهای میوه و تره بار در داخل شهر، 30 درصد نسبت به فاکتور خرید عمده است.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۴۱    
یک استاد اقتصاد گفت: حمله به کنسولگری ایران در التهابات بازار ارز نقش داشته است اما با مدیریت فعلی بانک مرکزی و افزایش ثبات ارزی در آینده به اصلاح نرخ نزدیک خواهیم شد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۴۱    
با توجه به افزایش بی رویه قیمت پیاز در سطح شهر، به همت سازمان مدیریت میادین و سازمان مرکزی تعاون روستایی، با افزایش عرضه این محصول، قیمت آن در میادین و بازارهای میوه و تره بار کاهش یافت.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۲۳    
گروه صنعتی ایران خودرو در واکنش به انتشار گزارشی با عنوان دام ایران خودرو برای متقاضیان پژو پارس توضیحاتی را ارسال کرد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۲۳    
هر کیلو گرم شقه و سردست گوسفند 620 تا 650، راسته 630، ران و کف دست 850، راسته و فیله تازه بدون استخوان 920، گوشت چرخ کرده 275 تا 500 هزار تومان در حال فروش است.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۲۳    
کارشناس انرژی گفت: مساله خرید نفت ایران توسط چین موضوعی تثبیت شده است که ظاهراً توافق کلی بین چین و آمریکا نیز در این باره وجود دارد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۰۲    
رییس جمهور پیش از عزیمت به پاکستان توسعه روابط در حوزه های مرزی، امنیتی، اقتصادی و تجاری را از اهداف سفر به پاکستان برشمرد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۴۱    
لحظاتی پیش، مراسم رسمی استقبال از رییس جمهور کشورمان در پاکستان انجام شد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۴۱    
جدیدترین قیمت واحدهای مسکونی در منطقه 17 تهران منتشر شد؛ براساس اطلاعات میدانی برای خرید یک واحد 70 متری در محله زمزم ، حداقل باید2.5 میلیارد تومان تومان هزینه کرد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۲۳    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه التهابات بازار ارز حتماً قابل مدیریت است، گفت: امیدواریم بانک مرکزی و وزارت اقتصاد بتوانند آثار تورمی ارز بر زندگی مردم را کاهش دهند.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۲۳    
رییس جمهور کشورمان صبح امروز در رأس یک هیأت عالی رتبه سیاسی و اقتصادی وارد پایتخت پاکستان شد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۲۳    
مزایده رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز در بازار پایه فرابورس آغاز شد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۵۹    
معاون هماهنگ کننده فراجا در بازدید از ستاد دریابانی چابهار، با قدردانی از تلاش مرزبانان، گفت: امنیت در مرزهای ایران اسلامی حاکم است.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۴۱    
در سال 1401 سهم کل تجارت دو کشور ایران و ازبکستان 362 میلیون دلار بوده است؛ اما دو طرف در خصوص افزایش ارزش تجارت دو جانبه به یک میلیارد دلار در سال 1404 به توافق رسیدند.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۲۳    
ارزش معاملات گواهی سپرده شمش طلا واحدهای زیرمجموعه سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) در سال گذشته در بورس کالا، از 147 هزار میلیارد ریال عبور کرد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۱۷    
رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری جلسه مشترک دولت و مجلس درباره ارز، گفت: حتماً گزارش جمع بندی مربوط به مسائل ارزی را هفته بعد در صحن مجلس ارائه می دهیم.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۰۲    
رئیس جمهور به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود و در رأس هیئتی عالی رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی در بامداد دوشنبه عازم اسلام آباد شد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۴۷    
درخشنده این روزها در حال مذاکره با بازیگر است تا هر چه زودتر فیلمش را که با نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی خودش ساخته خواهد شد، کلید بزند.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۳۲    
ایالات متحده به عنوان بخشی از ائتلاف بین المللی مدعی مقابله با داعش که در سال 2014 ایجاد کرد.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۱۷    
باشگاه استقلال 12 کیت باز پرونده خارجی و 15 پرونده داخلی داشت.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۰۲    
دوشنبه و سه شنبه غرب خلیج فارس و سه شنبه و چهارشنبه دریای خزر مواج پیش بینی می شود.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۰:۴۷    
تعاونی های مسکن با ظرفیت ساخت یک میلیون واحد مسکونی به این طرح چهار میلیون واحدی اضافه شوند.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۰:۳۲    
کشور پاکستان از جمله کشورهای مهم جنوب آسیا و دارای روابط دیرینه تاریخی و تمدنی با ایران است.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۰:۱۷    
برای آمادگی بیشتر با تعدادی از آزادکاران تمرینات خود را در مازندران زیر نظر رضا یزدانی ادامه می دهیم
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۰:۰۲    
عروس خیابان فرشته می توانست فروش بیشتری داشته باشد اما این فیلم و اکران آن برای من تجربه ارزشمندی بو
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۹:۴۷    
تمام اقلام مورد نیاز افراد به صورت تک به تک همچون برنج، نان، گوشت و اقلام اصلی غذایی در نظر گرفته شده است.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۹:۳۲    
کنترل هیجانات سیاسی بازار و بازگشت اعتماد به فعالان اقتصادی است.
یکتا پرس   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۹:۱۷    
به دلیل عدم پیشرفت در زمینه خروج نیروهای آمریکایی در سفر شیاع السوانی نخست وزیر عراق به واشنگتن، به حملات برمی گردیم.