سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۰:۲۹May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری ذاکر 4 بهمن 1395 - zakernews.ir

پایگاه خبری ذاکر 30 دی 1395 پایگاه خبری ذاکر 3 اسفند 1395 پایگاه خبری ذاکر 1 بهمن 1395 پایگاه خبری ذاکر 2 بهمن 1395 پایگاه خبری ذاکر 3 بهمن 1395 پایگاه خبری ذاکر 4 بهمن 1395 پایگاه خبری ذاکر 5 بهمن 1395 پایگاه خبری ذاکر 6 بهمن 1395 پایگاه خبری ذاکر 7 بهمن 1395 پایگاه خبری ذاکر 8 بهمن 1395 پایگاه خبری ذاکر 9 بهمن 1395 پایگاه خبری ذاکر 10 بهمن 1395 پایگاه خبری ذاکر 11 بهمن 1395 پایگاه خبری ذاکر 12 بهمن 1395 پایگاه خبری ذاکر 13 بهمن 1395 پایگاه خبری ذاکر 14 بهمن 1395 پایگاه خبری ذاکر 15 بهمن 1395 پایگاه خبری ذاکر 16 بهمن 1395 پایگاه خبری ذاکر 17 بهمن 1395 پایگاه خبری ذاکر 18 بهمن 1395 پایگاه خبری ذاکر 19 بهمن 1395 پایگاه خبری ذاکر 20 بهمن 1395 پایگاه خبری ذاکر 21 بهمن 1395 پایگاه خبری ذاکر 22 بهمن 1395 پایگاه خبری ذاکر 23 بهمن 1395 پایگاه خبری ذاکر 24 بهمن 1395 پایگاه خبری ذاکر 25 بهمن 1395 پایگاه خبری ذاکر 26 بهمن 1395 پایگاه خبری ذاکر 27 بهمن 1395 پایگاه خبری ذاکر 28 بهمن 1395 پایگاه خبری ذاکر 29 بهمن 1395 پایگاه خبری ذاکر 30 بهمن 1395 
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۲۳:۱۷    
ارومیه - مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی از بهره برداری و کلنگ زنی 189 طرح گازرسانی در استان همزمان با دهه فجر خبر داد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۸:۲۷    
ساری - سرپرست پلیس راه مازندران از توقیف 11 دستگاه خودرو با 177 میلیون و 50 هزار ریال جریمه پرداخت نشده در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۵:۲۱    
جنگنده های روسی و سوری مواضع داعش را در اطراف منطقه المقابر و کوه الثرده در جنوب دیرالزور هدف قرار دادند و خسارات و تلفات سنگینی به آنها وارد کردند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۴:۳۳    
نوزدهمین دوره همایش معرفی شرکت های برتر ایران به همت سازمان مدیریت صنعتی و با حضور جمع کثیری از فعالان صنعت، تولید، خدمات و تجارت برگزار شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۱:۱۷    
شیراز-ذاکر-مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان فارس میزان عیدی و پاداش کارگران در سال 1395 شانزده میلیون 243 و 320 ریال می باشد
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۰:۰۵    
شهرکرد- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال وبختیاری گفت: مسئولان این استان امسال در قالب طرح سپاس سه هزار بار از خانواده شهدای این استان دیدار کرده اند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۷:۳۶    
بجنورد- رئیس کمیته پاورلیفتینگ خراسان شمالی گفت: مسابقات پرس سینه (راو) قهرمانی باشگاه های شرق کشور در بجنورد برگزار می شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۷:۳۶    
زنجان-فرمانده انتظامی زنجان از کشف ظروف سفالین با قدمت 3 هزارو 500 ساله در زنجان خبرداد و گفت: اشیا تاریخی کشف شده شامل 17 قطعه ظروف و تکه های شکسته سفالی قدیمی بود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۶:۱۲    
رئیس جمهوری جدید بلغارستان تاریخ برگزاری انتخابات پارلمانی این کشور را تعیین کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۴:۲۴    
کرمان - رئیس امور سینمایی، سمعی و بصری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان پیش فروش اینترنتی بلیت های جشنواره فیلم فجر از پنج شنبه هفتم بهمن ماه جاری در کرمان آغاز می شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۲:۱۷    
نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس با بیان اینکه فضای مجازی بهترین بستر برای فرهنگ سازی وقف است، گفت: برنامه های خاصی در حوزه وقف در برنامه ششم توسعه دیده شده است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۱:۰۸    
قزوین- مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: با حمایت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین؛ نوجوانان قزوینی در مسابقات نیمه نهایی شوق تلاوت کشور درخشیدند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۲:۳۰    
مدیر امور نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مدیر پردیس تئاتر تهران، از افتتاح این مرکز در آستانه دهه فجر خبر داد و گفت: این مرکز با 10 سالن جان تازه ای به تئاتر می بخشد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۱:۱۵    
کرمانشاه- رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی فرهنگ و هنر طی نامه ای مرکز فرهنگ و هنرکرمانشاه را به عنوان مرکز برتر معرفی و رئیس شورای سیاستگزاری و موسسه مذکور تقدیرکرده است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۱:۱۲    
ساری - رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران میزان بدهی به مراکز درمانی را بیش از دو هزار و 355 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: تامین اجتماعی از پرداخت بدهی سرباز زده است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۱:۰۰    
لار-نمایشگاه عکس حیات وحش در نگارخانه سبز شهرستان لارستان گشایش یافت.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۰:۳۳    
ساری - با پیمایش و گمانه زنی دو هزار نقطه معدنی، مازندران هرچند دیر اما به قطب معدنی طلا، مس و نقره تبدیل شده و به شمار استان های معدن خیز می پیوندد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۰:۳۳    
بناب - مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از آمادگی این مجموعه برای همکاری تمام عیار در صورت قرارگرفتن املاک موقوفه در مسیر توسعه معابر شهری استان خبر داد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۰:۲۴    
استاندار خوزستان در دیدار 4 روزه از لهستان به معرفی پروژه های سرمایه گذاری.اقتصادی در حوزه های انرژی.کشاورزی.بهداشت.حمل و نقل.اب و برق و پتروشیمی خواهد پرداخت.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۰۸:۳۶    
شفت- رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شفت از افزایش پنج برابری کشف و ضبط سلاح های شکاری غیرمجاز قاچاق در سطح این شهرستان خبر داد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۰۱:۵۵    
تبریز- رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی گفت: هنرمندان موسیقی عاشیقی حرکت مقدس را تداوم می دهند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۰۱:۵۵    
تبریز- رئیس هیئت مدیره انجمن فرهنگی هنری عاشیقلار از تشکیل گروه دو هزار نفری عاشیقلار در آذربایجان شرقی خبر داد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۰۱:۱۶    
سمنان - استاندار سمنان با بیان اینکه در دولت الکترونیک تا حد بسیاری در وقت صرفه جویی خواهد کرد، گفت: دولت الکترونیک اهداف اقتصاد مقاومتی را تحقق می بخشد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۰۱:۱۶    
قزوین- استاندار قزوین دربرنامه فرمول یک شبکه یک سیما گفت: دوشغله نیستم و افراد فامیل را سر کار نبرده ام و با مدیریت پشت میز نشینی موافق نیستم و از افراد کارآمد استفاده می کنم.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۰۱:۱۰    
کرمان - مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمان با اشاره به اینکه مردم باید عوارض شهرداری را پرداخت کنند تا شهرداری بتواند فعالیت های خود را ادامه دهد، گفت: روحانیون در این زمینه مردم را آگاه کنند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۰۱:۱۰    
کرمان – شهردار کرمان آخرین وضعیت روند پیشرفت پروژه های شهری کرمان را تشریح کرد و از پیشرفت 65 درصدی عملیات ساخت زیرگذر آزادی خبر داد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۰۱:۱۰    
کرمان - معاون خدمات شهری شهردار کرمان گفت: تمام تلاش شهرداری بر این است حق وحقوق کارگران را به طور کامل و به موقع پرداخت کند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۰۱:۰۱    
رئیس حوزه هنری اصفهان گفت: سینماهای اصفهان تنها در یک خیابان مرکزی و متمرکز شده است و در دیگر نقاط شهر اصفهان و شهرستان های اطراف نیازمند ساخت سالن های سینمایی هستیم.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۰۰:۵۸    
بندرعباس - رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان تأکید کرد: منطقه ویژه اقتصادی که صنایع بزرگی همچنین آلومینیوم و فولاد در آن جای گرفته باید توسعه یابد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۰۰:۴۰    
بازیکن تیم فوتبال فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: من از طریق رسانه ها متوجه پیشنهاد استقلال و پرسپولیس برای خودم شدم.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۰۰:۴۰    
رئیس جمهوری آذربایجان طی سخنانی عنوان کرد که کشورش به هیچ عنوان اجازه استقلال منطقه قره باغ – ناگورنو را نخواهد داد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۰۰:۴۰    
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی با صبا یکی از خطرناک ترین و سخت ترین مسابقات ماست.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۰۰:۲۲    
سخنگوی کاخ سفید در نخستین نشست خبری خود گفت که رئیس جمهور جدید آمریکا آماده است تا با روسیه علیه داعش همکاری کند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۲۳:۲۵    
رسانه های عراقی از کشته و زخمی شدن هفت نفر بر اثر انفجار خودرو بمبگذاری شده در شرق بغداد خبر دادند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۲۳:۱۶    
فرهنگ سازی درجهت احترام به پدرو مادر و همچنین نگه داری از آنان نکته مهمی است و البته در مواردی که به شرایط خاص و امکانات ویژه نیاز است ضرورت نگهداری سالمندان درآسایشگاه غیرقابل انکار می باشد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۲۳:۰۷    
الجزیره با راه اندازی پایگاه میدان با شعار ارتباط با علاقه مندان جوان در جهان عربی ، به نوعی تلاش خواهد نمود تا کمبود منابع انسانی اش را با هزینه ای کمتر جبران کند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۲۳:۰۷    
امروز خانمی که در اثر انفجار هفته پیش کوی لور مصدوم شده بود، درگذشت.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۲۳:۰۷    
اسدآباد- فرماندار اسدآباد گفت: آسیب ها و معضلات فضای مجازی باید موشکافانه و به درستی تجزیه و تحلیل شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۲۳:۰۱    
چرا که وجود آن در قلب شهر، را می توان به انبار باروتی تشبیه کرد که هر لحظه و به هر دلیلی امکان و خطر انفجار را برای شهروندان اندیمشکی به همراه دارد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۲۲:۵۵    
باخبر شدیم که متاسفانه مصدوم حادثه ی کوی لور که خانه اش در اثر بی تدبیری در هنگام تسطیح جاده ی کندروی کوی لور منفجر شده بود درگذشته است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۲۲:۲۸    
رشت- کتاب فرهنگ کامل واژگان پزشکی سنتی گیلان در پژوهشکده گیلانشناسی دانشگاه گیلان رونمایی شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۲۱:۵۵    
سمنان - دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان سمنان گفت: در راستای رونق تولید و ایجاد اشتغال در استان سه هزار و 532 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی استان پرداخت شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۲۱:۴۹    
وزیر خارجه آلمان با بیان اینکه دستیابی به صلح بلند مدت در سوریه تنها از راه گفتگوهای ژنو قابل دستیابی است، گفت که این کار تنها با مشارکت کشورهای همسایه سوریه امکانپذیر است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۲۱:۴۹    
وزارت خارجه مصر تاکید کرد که قاهره تلاش می کند تا نشست سوم معارضان قاهره را در سریع ترین زمان ممکن و همزمان با پیگیری نتایج مذاکرات آستانه میزبانی کند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۲۱:۴۹    
سفیر مکزیک در ایران با وزیر امور خارجه کشورمان در محل وزارت امور خارجه، دیدار کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۲۰:۵۸    
گچساران- در هفته بیستم لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم نفت و گاز گچساران با شکست مهمان اصفهانی خود خیز بلندی به بالای جدول برداشت.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۲۰:۵۸    
گچساران-اعضای تیم فوتبال باشگاه نفت و گاز گچساران همچون سایر اقشار جامعه با زحمتکشان این قشر ابراز همدردی کردند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۲۰:۱۹    
اردبیل – مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اردبیل گفت: با هدف ترویج فرهنگ درختکاری و توسعه فضای سبز بیش از 30 هزار اصله درخت و درختچه در بین شهروندان اردبیل توزیع می شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۲۰:۱۹    
اردبیل – تیم فوتبال آبی پوشان اردبیل در هفته هیجدهم لیگ دسته دوم کشور در برابر حریف خود تیم نفت نوین آبادان به برتری پرگل و ارزشمند دست یافت تا امیدها به بقا در لیگ برای هواداران زنده شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۲۰:۱۹    
اردبیل – شهردار اردبیل گفت: تمامی پروژه های عمرانی پیرامون دریاچه شورابیل در قالب طرح جامع مصوب انجام می شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۲۰:۱۹    
اردبیل – رئیس پلیس راهور استان اردبیل به ضرورت راه اندازی کمپ های اقامتی در شهرهای گردشگری و مسافرپذیر این استان تأکید کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۲۰:۱۹    
اردبیل – مدیرکل ارتباطات و فن آوری اطلاعات استان اردبیل از برگزاری دوره های آموزشی تولید اپلیکیشن در استان خبر داد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۲۰:۱۹    
تبریز - مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گفت: تعداد کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی جوابگوی نیازها نیست.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۲۰:۱۹    
تبریز - مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی گفت: تلاش در حوزه فرهنگ ضامن اعتلای همه جانبه جامعه است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۲۰:۱۹    
تبریز - مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گفت: وضعیت مساجد و بقاع متبرکه آذربایجان شرقی اسفناک است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۲۰:۱۹    
اهر- معاون پرورشی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: امسال در هدایت تحصیلی شرط معدل حذف شده است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۲۰:۱۶    
کرج - مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان البرز از صدور 77 مجوز تاسیس کارخانه بسته بندی مواد غذایی در استان خبر داد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۲۰:۱۳    
بوشهر - مدیرکل دفتر امور شهری، روستایی و شوراهای استانداری بوشهر گفت: اعتبارات 12 درصد کسری از دهیاری ها با محوریت شورای اسلامی بخش ها، صرف طرح تقویت بنیه علمی می شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۲۰:۱۳    
بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: دهه فجر بازخوانی و بازآموزی اهداف انقلاب و یک مدرسه 10 روزه آموزش آموزه های انقلاب به نسل جدید است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۲۰:۱۳    
ایلام-سرپرست انتظامی شهرستان ایلام از دستگیری سارق لوازم داخل خودرو و کشف هفت فقره سرقت خبر داد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۲۰:۱۳    
ایلام-مدیرکل منابع طبیعی ایلام گفت: هم اکنون تعداد دام های استفاده کننده از مراتع استان شش برابر ظرفیت موجود است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۲۰:۱۰    
شهرکرد- رقابت های کشتی در چهارمحال و بختیاری با معرفی نفرات برتر برگزار شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۲۰:۱۰    
شهرکرد- فرمانده نیروی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: امنیت پایدار با مشارکت مردم محقق می شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۲۰:۱۰    
شهرکرد- مدیر عامل جدید شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری با حضور مسئولان استانی و کشوری معرفی و منصوب شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۲۰:۱۰    
شهرکرد- مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری از ماندگاری توده هوای سرد در این استان خبر داد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۲۰:۱۰    
شهرری-معاون شهردار تهران گفت: منطقه 20به عنوان قبله تهران از مناطق ویژه پایتخت محسوب می شود و تحت حمایت های همه جانبه از سوی مدیریت شهری تهران است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۲۰:۱۰    
سفیر جدید پرتغال در تهران استوارنامه خود را تقدیم وزیر امور خارجه کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۲۰:۱۰    
سرمربی سیاه جامگان با بیان اینکه حتی یک نابینا هم متوجه اشتباه زرگر شده است، گفت: محرومیت او هیچ تاثیری برای ما نخواهد داشت.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۲۰:۱۰    
پنجمین همایش فلسفه دین معاصر با برگزاری نشست هایی همچون تبیین فاعلیت الهی در فرآیند خود به خودی تکامل 5 و 6 بهمن در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران برگزار می شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۲۰:۱۰    
مدیر آفرینش های ادبی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از انتشار فراخوان شعر حرفه: جان فشان ویژه آتش نشانان شهید خبر داد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۹:۵۵    
مشهد رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی از بارش برف و باران در نواحی مختلف خراسان رضوی خبر داد و گفت: هوای مشهد به سه درجه زیر صفر می رسد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۹:۴۳    
قزوین- جمعی از خبرنگاران رسانه های گروهی استان با حضور در ایستگاه آتش نشانی شهید بابایی قزوین با ایثارگران آتش نشان استان ابراز همدردی کردند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۹:۴۳    
قزوین- معاون امور دام وزارت جهادکشاورزی گفت: تکمیل زنجیره پس از تولید نگرانی تولید کنندگان را پس تولید محصول برطرف خواهد کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۹:۴۳    
قزوین- نماینده استانی دبیرخانه کنوانسیون 2017 ایران در قزوین گفت: بازدید تور لیدرهای گردشگری جهان از قزوین بهترین فرصت برای معرفی ظرفیت های گردشگری، تاریخی و طبیعی استان است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۹:۴۳    
زاهدان-از چند روز پیش هواشناسی درباره احتمال بروز سیل هشدار داد، اما باز هم مسئولان سیستان و بلوچستان غافلگیر شدند و این در شرایطی است که تعدادی از مسئولان رده بالای کشوری در استان هستند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۹:۴۳    
سمنان - مدیرکل بهزیستی استان سمنان، از برگزاری دوره های آموزش مهارت های زندگی برای 12هزار و 720نفر از مددجویان استان طی سالجاری خبر داد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۹:۴۳    
سمنان - مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان با بیان اینکه، رعایت الزامات ایمنی موجب کاهش خسارت می شود، گفت: این الزامات به ادارات تابعه استانداری سمنان و نهادهای خدماتی ابلاغ شده است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۹:۴۰    
قروه- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان واحدهای فناور را عاملی برای توسعه پایدار در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و آن را بنیان خلق ثروت با کارآفرینی مؤثر عنوان کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۹:۴۰    
یکی از اعضای پارلمان عراق تاکید کرد که حمایت اسرائیل از مسعود بارزانی به وی جرأت داده به نوری المالکی توهین کند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۹:۴۰    
سنندج- مدیر مخابرات منطقه کردستان بر ضرورت حفظ و ارتقای بسترهای مخابراتی و ارائه خدمات با کیفیت به نهادهای خدماتی از جمله ایستگاه های آتش نشانی تاکید کرد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۹:۴۰    
قم - سرمربی تیم فوتسال آتلیه طهران قم از جذب یک بازیکن جدید توسط این تیم برای حضور در نیم فصل دوم لیگ دسته اول کشور خبر داد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۹:۴۰    
قم - مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قم از واگذاری پارکینگ های عمومی با خدمات 24 ساعته شهری قم به بخش خصوصی خبر داد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۹:۳۷    
یاسوج - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایشگاه کتاب استان24 تا 30 بهمن ماه در مصلی بزرگ شهر یاسوج برگزار می شود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۹:۳۷    
یاسوج- معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایشگاه بزرگ کتاب استان فرصتی مناسب برای ارتقای برنامه های فرهنگی و اجتماعی است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۹:۳۷    
یاسوج - معاون فرهنگی و مطبوعاتی فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در نمایشگاه کتاب در سال گذشته 660 میلیون تومان بن کتاب فروخته شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۹:۳۷    
کرمانشاه- تاکید بر ترویج فرهنگ مهارت آموزی در جامعه و خصوصا جامعه روستایی و لزوم تربیت تکنسین های ماهر در استان کرمانشاه، مباحث مطرح شده در جلسه شورای مهارت استان بود.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۹:۳۷    
کرمانشاه- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه تنها راه حل مشکلات سنگ بری های هرسین را ایجاد ناحیه صنعتی در این منطقه دانست.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۹:۳۷    
کرمان - جانشین رئیس پلیس راه استان کرمان از وقوع آتش سوزی بر اثر برخورد سه دستگاه تریلر حمل بار خبر داد و گفت: در این حادثه پنج دستگاه خودروی وارداتی کره ای طعمه حریق شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۹:۳۷    
کرمان - فرماندار کرمان خواستار شناسایی و بکارگیری ظرفیت های مناطق مختلف شهرستان کرمان به منظور تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۹:۳۴    
صومعه سرا-همزمان با ایام فاطمیه (س) دو شهید گمنام در بخش تولمات شهرستان صومعه سرا تشییع و تدفین می شوند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۹:۳۱    
فرماندار دهلران از آغاز عملیات گاز رسانی به سه روستای شهرستان در بخش مرکزی همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۹:۳۱    
بخشدار مرکزی اسدآباد گفت: مرکز جامع خدمات سلامت در 5 روستای شهرستان اسداباد با اعتباری افزون بر 60 میلیارد ریال احداث شده است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۹:۲۸    
بهنام بهزادی فیلمساز ایرانی داور جشنواره بین المللی فیلم گوتنبرگ شد.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۹:۲۸    
دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه خواجه نصیر می توانند در دومین جشنواره فیلم کوتاه نصیر شرکت کنند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۹:۲۸    
همدان - معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: باید سند پیشگیری از بیماری های غیرواگیر در استان همدان تدوین و طبق آن دستگاه های مرتبط عملکرد لازم را ارائه دهند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۹:۲۸    
آیت الله اراکی گفت: گفتمان تقریب با وجود هزینه های دستگاه های جاسوسی آمریکا، انگلیس، عربستان سعودی و کشورهای حاشیه خلیج فارس برای گسترش جنگ های مذهبی و تفرقه گرایی در حال توسعه است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۹:۲۸    
همدان - مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان بابیان اینکه نقش کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی برجسته و ممتاز است، گفت: باید تمام مسئولان در راستای سربلندی نظام قدم بردارند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۹:۲۲    
یک طایفه بزرگ در شهرستان شوش تیراندازی در مراسمات عزا و عروسی خود را ممنوع کردند.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۹:۱۳    
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که با کمترین سر و صدا و هیاهو به این تیم آمد، حالا دارای یک رکورد جالب توجه در این تیم است.
پایگاه خبری ذاکر   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۹:۱۳    
بازی پرسپولیس مقابل گسترش فولاد تبریز دو محروم روی دست برانکو ایوانکوویچ گذاشت.