سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۰:۰۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۱/۲۸ - ۱۹:۲۸

قنبرپور از سمت خود در باشگاه پرسپولیس استعفا کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، محمدحسین نژاد فلاح از روز گذشته وظیفه قائم مقامی باشگاه پرسپولیس را برعهده گرفت تا کار خود را رسماً از امروز آغاز کند، اما حضور وی در همان ابتدا با مباحثی مواجه شد. مصطفی قنبرپور عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس امروز استعفای شفاهی خود را به محمدحسین نژادفلاح ارائه کرد و قرار است فردا به صورت کتبی و رسماً از سمت خود در این باشگاه استعفا دهد، البته قائم مقام جدید باشگاه پرسپولیس تمایلی به عدم همکاری با قنبرپور ندارد، ولی آن طور که به نظر می رسد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)