چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۹:۰۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
روزنامه مردم سالاری ۱۳۹۳/۱۱/۲۸ - ۲۳:۵۶

بهرام ریحانی پس از تشنج به بیمارستان منتقل شد

بهرام ریحانی، هنرمند پانتومیم کشور، عصر روز دوشنبه (27 بهمن ماه) به علت تشنج بار دیگر راهی بیمارستان شد. به گزارش ایلنا، بهرام ریحانی که از اسفندماه سال 92 با بیماری سرطان مبارزه می کند؛ این روزها با مشکلات عدیده ناشی از شیمی درمانی و تزریق دارو مواجه است. این هنرمند جوان و بااستعداد تئاتر کشور طی این مدت با استقامتی مثال زدنی در برابر بیماری ایستادگی کرده اما شب گذشته بر اثر حمله ای ناگهانی با آمبولانس به بیمارستان فیروزگر تهران منتقل شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)