دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۶:۵۱Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
الف ۱۳۹۳/۱۱/۲۹ - ۱۰:۱۰

آشنایی با شیوه های استفاده ایمن از تلفن همراه

همشهری نوشت: تلفن های همراه ابزارهای ضروری هستند، اما شواهد نشان می دهد تماس گیرندگان را در معرض امواج الکترو مغناطیسی قرار می دهند. کارگروه محیط زیست آمریکا (Environmental Working Group) توصیه هایی را برای استفاده ایمن تر از گوشی های همراه دارد: عامل اساسی در استفاده از تلفن همراه دور نگه داشتن آن از اندام های اصلی بدن و به خصوص مغز است.به جای اینکه گوشی را به گوش خود بچسبانید، از بلندگو، هدست یا بلوتوث استفاده کنید. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)