پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۶:۳۳Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۳/۱۰/۱۴ - ۰۸:۵۷

قدردانی امام جمعه قروه از تلاش های دولت

قروه - سنندج - ایرنا - امام جمعه قروه با اشاره به اینکه این شهرستان از پتانسیل و توانمندی بالایی برخوردار است گفت: دولت تدبیر و امید با کمترین امکانات و در شرایط تحریم، فعالیت های بسیار خوبی انجام داده است که جای قدردانی دارد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)