دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۳:۲۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
نود ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۰۱:۰۷

قطبی:توافقم با پرسپولیس فقط تا پایان فصل است

وبسایت رسمی برنامه نود - افشین قطبی از توافق اولیه با پرسپولیس برای بازی های باقیمانده لیگ و لیگ قهرمانان آسیا خبر داد و گفت: یک پرسپولیسی ام و آرزوی موفقیت تیمم را دارم، چه با قطبی و چه با درخشان یا برانکو ایوانکوویچ. به گزارش وبسایت نود ، سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس که این روزها صحبت برای بازگشت دوباره او به این تیم داغ شده است و از طرفی محمدحسین نژادفلاح هم از توافق اولیه با او و برانکو ایوانکوویچ خبر داد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)