سایر منابع:
سایر خبرها
کمیته انضباطی محرومیت هافبک عراقی را افزایش داد/ جاسم کرار 3 جلسه محروم شد
دستور مقام رسمی مسابقه و با توجه به اینکه تنبیهاتی که در سوابق انضباطی این بازیکن بوده، تا کنون موثر واقع نشده است، این کمیته طبق بند 5 ماده 66 آیین نامه انضباطی بازیکن تیم استقلال تهران را به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محروم کرد. کرار باید مبلغ 20 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. طبق اعلام کمیته انضباطی صدور دستور موقت برای استفاده باشگاه استقلال از این بازیکن در روز جمعه یکم اسفند ماه برابر تیم گسترش فولاد تبریز مطابق اختیارات رئیس کمیته انضباطی و صرفا برای همان دیدار بوده است تا این کمیته بتواند در اولین فرصت اداری موضوع را پیگیری و رای را صادر کند. ...
کرار جاسم 3 جلسه محروم شد!
بازیکن بوده، تاکنون موثر واقع نشده است، این کمیته طبق بند 5 ماده 66 آیین نامه انضباطی بازیکن تیم استقلال تهران را به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محروم کرد. کرار باید مبلغ 20 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. طبق اعلام کمیته انضباطی صدور دستور موقت برای استفاده باشگاه استقلال از این بازیکن در روز جمعه یکم اسفند ماه برابر تیم گسترش فولاد تبریز مطابق اختیارات رئیس کمیته انضباطی و صرفا برای همان دیدار بوده است تا این کمیته بتواند در اولین فرصت اداری موضوع را پیگیری و رای را صادر کند. ...
توضیحاتی درباره بازیکن متخلف تیم استقلال
به گزارش بنکر ( Banker )،اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی در این باره گفت: بعد از اعتراض باشگاه استقلال برای رای اولیه جاسم کرار، کمیته انضباطی روز شنبه جلسه ای فوری را تشکیل داد تا رسیدگی های لازم برای این پرونده انجام شود. وی در ادامه بیان کرد: باشگاه استقلال در خصوص برخی از موارد استنادی در دادنامه قبلی اعتراض داشت که با تشکیل این نشست ابهاماتی که در رای قبلی وجود داشت رفع شد.
پرونده کرار درراه وزارت ورزش ؟
به گزارش بنکر ( Banker )،پس از محرومیت 3 جلسه ای جاسم کرار مسئولان باشگاه استقلال به شدت پیگیر این موضوع هستند که محرومیت این بازیکن را کسر کنند. از سوی دیگر بخش حقوقی باشگاه استقلال هم پیگیر موضوع شده اما ظاهرا استقلالی ها قصد دارند در صورتی که جوابی از فدراسیون نگیرند از طریق وزارت ورزش مساله محرومیت کرار را پیگیری کنند. علی نظری جویباری با تائید این خبر گفت: من بحث حقوقی و پیگیری رای
کرار جاسم ممنوع المصاحبه شد
به گزارش بنکر ( Banker )،پس از اظهارات کرار جاسم هافبک عراقی استقلال و انتقادات او از فدراسیون فوتبال و باشگاهش، محسن بزرگی معاون حقوقی و انضباطی باشگاه استقلال از طریق مدیربرنامه های کرار جاسم به وی در عراق پیغام داد که نباید با رسانه ها گفت وگو کند. باید دید کرار که از سوی باشگاه استقلال ممنوع المصاحبه شده، به دستور باشگاهش توجه می کند یا نه./ تسنیم
بیشتر شدن محرومیت جاسم کرار
استقلال به قیمت بهره گیری از جاسم کرار در بازی با گسترش فولاد این بازیکن را به مدت سه جلسه از دست داد، آن هم در بازی با تیم هایی چون نفت تهران و فولاد خوزستان. ماجراهای جاسم کرار از قصه های هزار و یک شب هم طولانی تر شده است. این هافبک پرحاشیه عراقی با رفتار و کردار خود کادر فنی استقلال را نیز به ستوه آورده و عرصه را بر آنان به قدری تنگ کرده که مربیان آبی به مدیر برنامه های کرار پیغام داده اند
جاسم کرار 3 جلسه محروم شد
کمیته انضباطی رای خود درخصوص بازیکن خاطی استقلال تهران را صادر کرد و بر این اساس جاسم کرار به 3 جلسه محرومیت محکوم شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از اعتراض باشگاه استقلال به محرومیت دو جلسه ای کرار، این بار کمیته انضباطی پس از رسیدگی مجدد، این بازیکن را به 3 جلسه محرومیت از حضور در میادین محکوم کرد. بر این اساس کرار در سه بازی آینده تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان، نفت تهران و فولاد خوزستان غایب خواهد بود.
بازگشت کرار به ایران به تعویق افتاد
به گزارش خبرنگار ایرنا، جاسم کرار در دیدار استقلال تهران مقابل سایپای البرز در هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر به دلیل اعتراض به تصمیم علیرضا فغانی، دو کارت زرد پیاپی گرفت و از زمین اخراج شد؛ اما این پایان کار نبود و پس از آن، پرونده کرار در دستور بررسی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قرار گرفت. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در بررسی های خود کرار را به دو جلسه محرومیت از همراهی استقلال و جزای
کرار حد و حدود خودش را بداند
گردد که نتوانستیم بازی خودمان را انجام دهیم. دور از شرایط مسابقه بودن و دیگر مسائل باعث این اتفاق شد اما خوشبختانه اکنون تیم خوبی داریم. فقط داستان کرار جاسم برای ما بسیار جالب شده است. قلعه نویی درباره اینکه چه اتفاقی افتاده که کمیته انضباطی یک روز حکم کرار جاسم را تعلیق می کند و روز دیگر او سه جلسه محروم می شود، گفت: در مورد این مسائل مردم بهترین قاضی هستند. بارها گفته ام قلم ها و میکروفن
فرق قلعه نویی و کی روش!
در مورد این مصاحبه عجیب هم سکوت کرد تا رفتارهای نامناسب جاسم ادامه پیدا کند. او که طی این مدت هر از گاهی در تمرینات آبی پوشان غیبت هم داشته است، در بازی با سایپا به خاطر اعتراض به داور اخراج شد؛ اما بیرون از زمین هم به پرخاشگری هایش ادامه داد تا کمیته انضباطی وی را دو جلسه از حضور در میادین محروم کند. در پی اعتراض باشگاه استقلال، این محرومیت به شکلی عجیب و بحث برانگیز تعلیق شد تا او در مسابقه با
پشت پرده مصاحبه جاسم کرار چیست؟
به گزارش بنکر ( Banker )،در برنامه 90 دوشنبه شب تازه همه دیدند که جاسم کرار هنگام خروج از زمین چه الفاظی را علیه داور به زبان آورده است. او با وجود پخش این تصاویر، دوباره طلبکارانه به زمین و زمان تاخت و به رئیس کمیته انضباطی توهین کرد. او گفت: هرکس مرا محروم کرد، خدا ذلیلش کند! کرار به انتقاداتش از فدراسیون ادامه داد و گفت: به خاطر یک اخراج 3 جلسه محروم شده ام. به خدا فدراسیون ایران اصلاً
دیدید جاسم محروم تر شد؟!
بود و حوالی ظهر خبرگزاری ها خبر رسمی محرومیت 3 جلسه ای جاسم کرار را منتشر کردند و مشخص شد خبر اختصاصی خبرورزشی، ساختگی یا گمانه زنی نبوده است. جاسم کرار که در حکم اول فقط 2 جلسه محروم بود و تنها دو بازی نسبتاً آسان استقلال مقابل گسترش فولاد و نفت مسجدسلیمان را از دست می داد، حالا که به درخواست باشگاه استقلال برابر گسترش فولاد بازی کرد، در بازبینی مجدد شاهکارش، سه جلسه محروم شد تا شانس حضور در 3 بازی مقابل نفت مسجدسلیمان، نفت تهران و فولاد را از دست بدهد. جاسم کرار
عبداللهی: می توانستیم کرار را چهار جلسه هم محروم کنیم/رای تا شنبه تعلیق شده بود
کمیته انضباطی اهمیت دارد تطبیق تخلف با آیین نامه است. ما ابتدا رای در خصوص کرار صادر کردیم که این بازیکن دو جلسه محروم شده بود. وی افزود: باشگاه استقلال هم اعلام کرد رای که صادر کردیم با آیین نامه تطابق ندارد و به همین دلیل درخواست تجدیدنظر کرد. در آیین نامه معمولا چند نوع تنبیه برای یک تخلف در نظر گرفته می شود که همه آن را ما در هنگام صدور رای نمی نویسیم. ابتدا در رای که ما دادیم طبق ماده
فریدون زندی جانشین جاسم کرار ؟!
به گزارش بنکر ( Banker )، به گفته مسئولان استقلال این بازیکن هم در اراک کنار آبی ها خواهد بود و شاید قلعه نویی از او در بازی دوستانه تیمش استفاده کند. زندی سه فصل قبل و در دوران حضور پرویز مظلومی ستاره استقلال بود و در روزهای مصدومیت بازیکنانی چون تیموریان و جباری، بهترین بازیکن استقلال شد. او انگیزه های زیادی برای بازگشت دوباره به فوتبال دارد. زندی می تواند در پستی که کرار برای استقلال به
اخبار کوتاه از فوتبال
به درخواست تجدید نظرخواهی باشگاه استقلال تهران نسبت به رای کمیته انضباطی کرار جاسم، این کمیته اعلام کرد با توجه به بررسی های صورت گرفته، دلایل و مدارکی که دال بر بی گناهی بازیکن متخلف باشد، مشاهده نکرده و با توجه به رفتار غیرورزشی وی و امتناع و نافرمانی از اجرای دستور مقام رسمی مسابقه و با توجه به اینکه تنبیهاتی که در سوابق انضباطی این بازیکن بوده، تاکنون موثر واقع نشده است، این کمیته طبق بند 5
کرار در شأن استقلال نیست
به گزارش بنکر ( Banker )،بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال در حاشیه مجمع کمیته ملی المپیک درباره مصاحبه جاسم کرار گفت: او کار اشتباهی کرده و نباید علیه باشگاه صحبت می کرد. در اسرع وقت در این خصوص اقدام خواهیم کرد. او حرف هایی زده که نباید می زد متاسفم که باشگاه هم از او حمایت کرده بود. جاسم کرار در شان باشگاه استقلال نیست. وی در پاسخ به این سوال که فکر نمی کنید کرار نباید در استقلال باشد
کرار برگردد او را محروم نخواهیم کرد
قرارداد باشگاه استقلال است و باید به دستورات توجه کند. معاون حقوقی و انضباطی باشگاه استقلال ادامه داد: وقتی به اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی اعلام کردیم که چه برخوردهایی با کرار کرده ایم، به ما گفت که چرا آنها را رسانه ای نکردید تا ما هم محرومیت کرار را کاهش دهیم. پاسخ ما به حسن زاده این بود که برخی مسائل درون خانوادگی است و نباید کوچکترین مسائل به بیرون درز پیدا کند. مواردی هم وجود
کرار دیگر به ایران برنمی گردد؟
به گزارش بنکر ( Banker )،رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امیدوار با محرومیت 3 جلسه ای کرار جاسم این بازیکن اصلاح شود اما او حرف های تندی را علیه فدراسیون و کمیته انضباطی بر زبان آورد. صحبت های کرار که فقط بخشی از آن قابل انتشار است را در ادامه می خوانید: * درباره محرومیت 3 جلسه ای ات چه نظری داری؟ - نمی دانم باید چه کنم. مگر داور کشته ام؟ برای چه باید محروم شوم؟ اینها برای
بزرگی: به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال علیه کرار اعتراض داریم
به گزارش ایرنا؛کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بدنبال اعتراض های بی مورد جاسم کرار و عدم تمکین به رای داور برای خروج از زمین دردیدار برابر سایپای کرج این بازیکن را دو جلسه از همراهی تیمش محروم و 5 میلیون ریال جریمه کرد. محسن بزرگی دربرنامه تلویزیونی 90 با اشاره به رای اول کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای امروز این کمیته مبنی برجریمه سه جلسه ای برای این بازیکن تصریح کرد: کمیته انضباطی با
کرار به بهانه پاسپورت به عراق رفت
به گزارش بنکر ( Banker )،کرار جاسم هافبک عراقی تیم فوتبال استقلال امروز (یک شنبه) راهی کشورش شد. کرار در حالی به عراق رفت که گفته می شد امیر قلعه نویی سرمربی استقلال با مرخصی او مخالفت کرده بود. سید سعید افجه ای سخنگوی باشگاه استقلال در این زمینه اظهار داشت: با توجه به اتمام انقضای پاسپورت کرار، باشگاه به وی اجازه داد تا به کشورش برود و پاسپورتش را تمدید کند./ تسنیم
محرومیت دو ماهه کرار
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، در حالی که جاسم کرار با توجه به اتفاقات دیدار سایپا از همراهی تیمش در دو بازی محروم شده بود، در نهایت برابر گسترش تبریز به میدان رفت. اتفاق عجیب البته بعد از این بازی رخ داد و هافبک عراقی استقلال با اعلام مجدد کمیته انضباطی بار دیگر با محرومیت سه جلسه ای محکوم شد. کرار که با توجه به کارت قرمزی که دریافت کرده بود در دیدار برابر پیکان تیمش را
برای کرار حکم جدید صادر می شود؟
باشگاه استقلال درصدد است تا نسبت به حکم جاسم کرار اعتراض خود را اعلام کند. به گزارش ایسنا، در حالی که جاسم کرار سه جلسه از همراهی تیمش در رقابت های لیگ برتر محروم شده است، مسئولان این باشگاه در تلاش هستند تا با استفاده از قوانین موجود و راه حل های ممکن نسبت به این حکم اعتراض کنند و احتمالا نتیجه اعتراضشان در ابتدای هفته آتی یا روز پنجشنبه هفته جاری مشخص می شود.
کرار خواستار فسخ قرارداد با استقلال؟/اعتراض پنهان مدافع استقلال
جاسم در واکنش به محرومیت 3 جلسه ای اش از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قصد دارد قراردادش را با باشگاه استقلال فسخ کند. وی اعلام کرده وقتی محروم است و نمی تواند بازی کند و استقلالی ها نیز نمی توانند حق وی را بگیرند بهتر است برود اما این خبر توسط استقلالی ها رد شد. **سفر استقلالی ها به اراک/کریمی آبی ها به نفت می رسد! اعضای تیم استقلال پس از لغو سفر به کیش قرار
عصبانیت استقلالی ها از بازیکن عراقی
به گزارش بنکر ( Banker )، او روز گذشته بدون اینکه مدیران استقلال به او مرخصی بدهند به عراق سفر کرد. البته پس از آن افشارزاده مصاحبه کرد و گفت تلفنی به بازیکن عراقی مرخصی داده است! حالا در غیاب این بازیکن، حکم محرومیتش صادر شد تا هواداران استقلال حسابی از این موضوع عصبانی باشند. در کمپ ناصر حجازی همه منتظر ورود قلعه نویی هستند تا تمرین را آغاز کنند. هواداران استقلال که در کمپ حضور دارند، علاوه بر اینکه از کمیته انضباطی ناراحتند، از دست بازیکن عراقی هم دلخور هستند. آنها معتقدند کرار جاسم به عمد چنین کارهایی می کند تا با محرومیت مواجه شود و به تجارتش در بغداد برسد./بانک ورزش ...
عبداللهی: استقلال اعتراض نمی کرد محرومیت کرار افزایش پیدا نمی کرد/ تخلف دوباره او بررسی می شود
...: اگر استقلالی ها اعتراض نمی کردند جاسم کرار همان دو جلسه محرومیتش را سپری می کرد اما پس از اینکه استقلالی ها اعتراض کردند درخواست رسیدگی ویژه به این مسئله شد و حسن زاده هم طبق اختیاراتش محرومیت او را معلق کرد که پس از آن ما روز شنبه جلسه ای را برگزار کردیم و مدارک و مستندات باشگاه استقلال را مورد بررسی قرار دادیم که باعث شد محرومیت او تشدید شود و به سه جلسه افزایش یابد. عبداللهی در مورد اینکه محرومیت جاسم کرار چگونه خواهد بود، گفت: جاسم کرار در بازی مقابل پیکان محرومیت کارت قرمز خود را سپری کرد و از این هفته به بعد سه جلسه محرومیتش را باید سپری کند ...
کرار با استقلال فسخ می کند؟
سه شنبه - 1393/12/05 - 13:43:45 تهران - ایسکانیوز: کرار جاسم به وسیله مدیربرنامه هایش از باشگاه استقلال درخواست فسخ قرارداد کرده است. هافبک عراقی استقلال که پیش از این هم حاشیه ها و محرومیت های زیادی در فوتبال ایران داشته، در بازی استقلال و سایپا بخاطر اعتراض شدید به داور کارت قرمز گرفت و توسط کمیته انضباطی 2 جلسه محروم شد. با توجه به غیرقابل تجدیدنظر بودن رای کمیته انضباطی
اعتراض باشگاه استقلال به حکم جاسم کرار و حمایت هیات مدیره از افشارزاده
را می شود ناعادلانه دانست، گفت: نمی خواهم بگویم ناعادلانه هست یا نه اما باید بگویند این تغییر رای برای چیست؟ چرا یک بار دو جلسه و یک بار سه جلسه او را به عنوان محروم اعلام می کنند؟ این مسائل تنها به استقلال صدمه نمیزند، بلکه به لیگ هم صدمه میزند. باید به لیگی احترام گذاشت که همه تیمها در آن در شرایط مساوی رقابت کنند. ان شاءالله بعد از جلسه امروز با مدیریت باشگاه و صحبت با مسئولین کمیته انضباطی باشگاه اقدام مناسبی انجام خواهیم داد. - See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931204001294#sthash.NWYfjEMl. ...
کرار جاسم خواهان فسخ قراردادش با استقلال شد
هافبک عراقی تیم فوتبال استقلال قصد دارد قراردادش را با این تیم فسخ کند. به گزارش تسنیم، کرار جاسم در واکنش به محرومیت 3 جلسه ای اش از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قصد دارد قراردادش را با باشگاه استقلال فسخ کند. کرار درباره این مسئله به خبرنگار تسنیم گفت: وقتی 3 جلسه محروم شده ام و باشگاه نمی تواند حقم را بگیرد، چرا باید بازی کنم؟ به مدیربرنامه هایم گفته ام هرچه زودتر به
نظری جویباری: کرار سه جلسه محروم نیست/حکم قبلی جاسم اضافه نشده است
معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: هیچ حکمی درباره کرار به دستمان نرسیده که محرومیتی برایش درنظر گرفته شده باشد. علی نظری جویباری در گفت و گو با کاپ، در این باره که عنوان شده محرومیت کرار پس از لغو موقت به جای دو جلسه به سه جلسه افزایش پیدا می کند توضیح داد: فکرنمی کنم چنین چیزی صحت داشته باشد. هنوز چنین نامه ای از کمیته انضباطی به دستمان نرسیده است و همچنان آخرین خبری که در این ارتباط
کرار دوباره محروم شود بازی با تیم منصوریان را از دست می دهد
مسجدسلیمان و نفت تهران را از دست می دهد که مسلماً به ضرر استقلال است. بازی با شاگردان منصوریان فوق العاده برای آبی ها حساس است و آنها می خواهند انتقام بازی رفت را هم بگیرند که در تختی تهران 2 بر صفر به نفت باختند. توضیح ضروری: در آخرین ساعات دیشب خبر رسید احتمالاً کرار 3 جلسه محروم می شود. استقلال به تو نیاز دارد آقای کرار ... از نظر فنی کسی با جاسم کرار مشکلی ندارد. شاید اگر