چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۰:۴۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
فرتاک نیوز ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ - ۱۲:۳۷

خارجی های استقلال به تهران برگشتند

کوین یامگا و رودی ژستد دو بازیکن خارجی استقلال که در تعطیلات لیگ برتر با کسب اجازه از کادرفنی به کشور فرانسه سفر کرده بودند تا با خانواده شان دیدار کنند و چند روز به استراحت بپردازند، به تهران برگشتند. این دو بازیکن فرانسوی شب گذشته به سمت تهران حرکت کردند و در اولین ساعات بامداد دوشنبه به پایتخت ایران رسیدند. یامگا و ژستد در بدو ورود به ایران تست کرونا دادند و در صورت منفی بودن این تست امروز به محل تمرین آبی پوشان می روند و کارشان را شروع می کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)