دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۷:۲۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۳/۱۰/۱۵ - ۰۹:۳۴

جانورانی که برای حیاتشان می جنگند

عصر یخبندان زمانی بود که قاعدتا کسی یادش نمی آید چه وقایعی رخ داده است. اصلا انسانی در آن زمان نبود که بخواهد نظم طبیعت را به هم بزند و کاری کند که مثلا لایه ازون سوراخ شود و گیاهان نابود و حیوانات فراری. آن زمان ها همه حیوانات و گیاهان به گونه غریزی زندگی می کردند و حرف اول و آخر را، طبیعت می زد. یک زمان نسل دایناسورها منقرض شده و یک زمان گونه دیگری ایجاد می شد. هر چه بود نظم بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)