پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۶:۳۲Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۱۱/۰۳ - ۰۱:۰۹

روحانی: باید بی طرف باشیم اما دلمان می خواهد معتدلین به مجلس بروند!

رئیس جمهور کشورمان تاکید کرد: ما به عنوان دولت اعتدال که باید قانوناً بی طرف باشیم، اما دلمان می خواهد معتدلین به مجلس بروند و این آرزوی ما است. حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان روز پنج شنبه در همایش استانداران و فرمانداران سراسر کشور که در محل وزارت کشور برگزار شد، گفت: ما بدون استثنا تقریبا به تمام اهداف اصلی خود در مذاکرات دست یافتیم. ما می خواستیم همه قطعنامه هایی که علیه ملت ایران در شورای امنیت تصویب شده لغو شود نه تعلیق و نه تعویق شود بلکه تمامی قطعنامه ها علیه ایران لغو شود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)