چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۰:۴۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
تماشاگر ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۰۱:۰۶

برد و باخت خوزستان

دومین برد پیاپی فولاد خوزستان همان طور که می تواند به معنای خروج این تیم از بحران باشد، روی دیگر آن دومین باخت پیاپی شاگردان عبدالله ویسی و افتادن آبی های خوزستان در سراشیبی است، اما این همه ماجرای لیگ برتر نبود زیرا دیروز تیم های نسبتا ضعیف، مدعیان را متوقف کردند تا فوتبال دوستان را به نیم فصل متفاوت و هیجانی تر امیدوار کنند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)