چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۳:۳۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
تماشاگر ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۰۲:۲۴

مظلومی: موقعیت های ما بهتر از ذوب آهن بود

سرمربی استقلال می گوید پیش بینی می کرده که تیمش برابر ذوب آهن کیفیت بالایی را نشان ندهد. به گزارش ایسنا، پرویز مظلومی پس از تساوی تیمش مقابل ذوب آهن گفت: به دلیل دوری از مسابقه ها پیش بینی می کردیم که خیلی کیفیت بالایی را در این بازی ارائه ندهیم. ما در نیمه اول خیلی بد بودیم و بازی خوبی را ارائه ندادیم. او ادامه داد: از عملکرد بازیکنانم در نیمه دوم راضی هستم. در نیمه دوم روی تیم مقابل شناخت پیدا کردیم و در رختکن با بازیکنانم صحبت کردم و توانستیم موقعیت هایی برای گل ایجاد کنیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)