سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۴:۰۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
تماشاگر ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۰۲:۲۹

ادامه صدرنشینی پتروشیمی در لیگ برتر بسکتبال

هفته بیست و پنجم لیگ برتر بسکتبال با ادامه پیروزی های پتروشیمی و صدرنشینی این تیم در لیگ به پایان رسید. به گزارش ایسنا، هفته بیست و پنجم لیگ برتر بسکتبال با دیدار حساس پتروشیمی و شهرداری اراک در ماهشهر آغاز شد که شاگردان شاهین طبع در این دیدار خانگی و در مسابقه ای که دیرک باوئرمان از نزدیک آن را تماشا می کرد با نتیجه 82 بر 71 به پیروزی رسیدند و به صدرنشینی خود در لیگ ادامه دادند. شیمیدر دیگر مدعی این فصل در تهران میزبان شهرداری تبریز قعرنشین بود و توانست 78-68 حریف خود را مغلوب کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)