چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۴:۵۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
تماشاگر ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۱۹:۵۵

داور بازی استقلال تلافی کرد !؟

جهان: روز گذشته دیدار تیم های نفت تهران و استقلال با برتری نفتی ها به پایان رسید. در دقیقه 9 این دیدار حنیف عمران زاده با یک گل به خودی، تک گل بازی را به سود نفت تهران به ثمر رساند. در دقایق پایانی بازی توپ به دست جلال حسینی مدافع نفت برخورد کرد و استقلالی ها اعتقاد داشتند که داور یعنی محمدرضا اکبریان باید یک ضربه پنالتی بسود این تیم اعلام می کرد . البته این که توپ به دست بخورد یا بلعکس و فاصله ضربه با بازیکن خود بحثی جداست . ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)