چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۲:۱۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
دنیای معدن ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۱۲

درخشان: کمکی به پرسپولیس نکردند، به این تیم ستم می شود

- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به پرسپولیس کمک نکردند تا ما خسته به عربستان برویم. به گزارش وب سایت نود، حمید درخشان در حاشیه تمرین پرسپولیس در جمع خبرنگاران در مورد دیدار با نفت مسجد سلیمان گفت: ما انتظار داشتیم که این بازی به تعویق بیفتد اما با ما همکاری نکردند تا ما خسته به عربستان برویم. نیاز به کمک داشتیم اما آقایان به ما کمک نکردند. اکنون تمرکزمان بر روی بازی با نفت مسجد سلیمان است و می خواهیم بازی خوبی مقابل این تیم انجام بدهیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)