سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۳:۱۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۰۰:۱۳

اختصاص 60 میلیارد ریال اعتبار به کشت گیاهان دارویی در چهارمحال و بختیاری

علی محمدی مقدم امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به اهمیت کشت گیاهان دارویی و توجه به جنگل کاری اقتصادی در این استان اظهار کرد: 2 هزار هکتار از اراضی چهارمحال و بختیاری به کشت گیاهان دارویی و جنگل کاری اقتصادی اختصاص داده شد. مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری عنوان کرد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)