دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۸:۲۲Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
نود ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۲:۲۲

ترابی: می خواهم از سایپا لژیونر شوم

وبسایت رسمی برنامه نود - پدیده فوتبال ایران می گوید قصد دارد از سایپا لژیونر شود. به گزارش وب سایت نود، مهدی ترابی، پدیده فصل گذشته لیگ برتر و تیم ملی فوتبال کشور روز گذشته، قرارداد خود را با باشگاه سایپا تمدید کرد تا در فصل آتی همراه این تیم در لیگ برتر حضور یابد. سایت باشگاه سایپا گفت وگویی با این بازیکن خوش آتیه، ترتیب داده که در ادامه می خوانید: ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)