دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۶:۵۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
کاپ ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۲:۳۲

ترابی: فرکی مربی بزرگی است/استقلال و پرسپولیس مراخواستند اماسایپایی ام

مهاجم سایپا گفت: خوشحالم که توانستم قراردادم را با تیم محبوبم تمدید کنم و باید بگویم من یک سایپایی هستم و به این تیم مدیونم. به گزارش کاپ و به نقل از سایت رسمی باشگاه سایپا مهدی ترابیدر گفت وگویی درباره برنامه هایش حرف زد: *یکی از چهره های خبرساز فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران بودی و تیم های زیادی از جمله استقلال و پرسپولیس هم خواهانت بودند اما در نهایت قراردادت را با سایپا تمدید کردی. دلیل این تصمیمت چه بود؟ ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)