سایر منابع:
سایر خبرها
مظلومی: هنوز هم من سرمربی استقلال هستم
انتظار چنین برخوردی را از سوی مسئولان باشگاه استقلال داشتید گفت: هرگز فکر نمی کردم با من که سال ها در این تیم بازی کرده و یا مربی بوده ام چنین برخوردی شود. من عاشق استقلال هستم و به این تیم عشق می ورزم اما فکر نمی کردم حتی بدون اینکه حکمی به من بدهند من را از تیم محبوبم برکنار کنند. پرویز مظلومی در ادامه خاطرنشان کرد: من در بیانیه ای که صادر کردم همه حرف های خود را زدم و در این مدت دوست
نوری دلیل پیوستن به تراکتورسازی را گفت
شفاف: محمد نوری در خصوص پیوستن به تراکتورسازی گفت: زمانی که به ایران برگشتم در مصاحبه هایم به این موضوع اشاره کردم که دوست دارم برای پرسپولیس بازی کنم. من حتی برای بازگشت به تیم محبوبم صبر کردم ولی متاسفانه هیچ تماسی از سوی باشگاه پرسپولیس گرفته نشد. وی اضافه کرد: مسئولان تراکتورسازی از چند روز پیش با من صحبت کردند و در نهایت با این باشگاه به توافق رسیدم. باید از حسن نیت آقایان آجورلو
پاسخ پورعلی گنجی به پیشنهاد پرسپولیس: نمی توانم بیایم
آی اسپورت - هفته قبل اعلام شد که مرتضی پورعلی گنجی در حاشیه مسابقات فوتسال جام ستارگان به علی کریمی گفته که پرسپولیسی شدنش منتفی است چرا که السد رضایتنامه او را نمی دهدو ولی شاید این بار حسین هدایتی ملقب به عابربانک به کمک پرسپولیس بیاید و بتواند با چک هایش قطری ها را راضی به پرسپولیسی شدن پورعلی گنجی کند! البته این بازیکن دوباره تاکید می کند که علاقه ای برای بازگشت به ایران ندارد. او در این باره توضیح می دهد: اولا که من با باشگاه السد قطر قرارداد دارم. احترام زیادی برای پرسپولیسی ها قایل هستم ولی دوست دارم فصل آینده دوباره در خارج از ایران بازی کنم. ...
ابراهیمی: شماره 14 مبارک نوری باشد/ دنبال بازارگرمی با اسم استقلال و پرسپولیس نبودم
به گزارش ورزش 11، محمد ابراهیمی در مورد پیوستن به تراکتورسازی گفت: خوشحالم که بعد از یک سال و نیم به تیم سابقم برگشتم و امیدوارم با حمایت هواداران فصل خوبی در این تیم داشته باشم. باید از زحمات تمامی مسئولان و مدیران باشگاه گسترش فولاد هم تشکر کنم، همچنین از آقای کمالوند که همیشه در فوتبال مدیون او هستم. از اعتماد امیر قلعه نویی و زحمات سردار آجورلو هم تشکر می کنم. وی که توسط
نمی توانیم با باشگاه های متمول بجنگیم
وانانیوز- به نقل از سایت رسمی باشگاه ورزشی پدیده خراسان، محمدرضا مهاجری، سرمربی تیم پدیده نیز در آغاز این نشست گفت: خوشحالم که دوباره در کنار همکاران همشهریم هستم و این تنها در حرف نیست، زیرا هر بار با شما مواجه شدیم باعث شدید که سختی ها را فراموش کنیم. سال سختی را به لحاظ مشکلات مالی پشت سر گذاشتیم اما با درایت مدیریت باشگاه و امنیتی که حاصل شده بود، با تلاش مضاعفی که صورت گرفت، به نتیجه نسبتا
کمندانی: ایتالیا قطعاً قهرمان یورو 2016 است
چهارشنبه 26 خرداد 1395 0 به گزارش سایت رسمی روزنامه خبرورزشی؛ با هافبک جوان سرخپوشان برای دقایق کوتاهی به صحبت کردیم که می خوانید: * مدیربرنامه هایت در باشگاه حاضر شده بود، نتیجه چه شد؟ برادر من که مدیربرنامه هایم هم هست، به باشگاه پرسپولیس رفت اما برای فصل جدید و تمدید قرارداد هیچ صحبتی نشد. فقط درباره مطالبات فصل پیش صحبت شد. * قراردادت تمام شده؟ بله
بیک زاده: فعلا سر نخواستن ما دعواست!
داشتم مشروط بود و الان بازیکن آزاد هستم مگر این که باشگاه با من توافق کند. تا الان که هیچ تماسی از سمت ذوبی ها نداشتم اما چند پیشنهاد از سایر تیم ها دارم که فعلا ترجیح دادم تصمیمی نگیرم. به قول معروف تا الان که سر نخواستن ما دعوا بوده خدا بقیه اش را ختم به خیر کند!(باخنده). از استقلال پیشنهادی نداشتم بازگشت به استقلال؟ نه هیچ صحبتی نشده است. من استقلال و طرفدارانش را دوست دارم و
لاوتزی: آرژانتین برای جشن قهرمانی لحظه شماری می کند
به گزارش خبرگزاری فارس ، اسکیل لاوتزی ستاره 31 ساله فصل گذشته پاری سن ژرمن و بازیکن تازه تیم فوتبال هبی فورچون چین در ترکیب تیم ملی فوتبال کشورش در جریان کوپاآمریکا موفق به گلزنی شد و خوش درخشید. این بازیکن پس از صعود تیم ملی کشورش به یک چهارم نهایی در نشست خبری همراه با مربی تیم حاضر شد و گفت: آرژانتین برای جشن قهرمانی لحظه شماری می کند. ما برای قهرمانی از ابتدا هم مصمم بودیم و اکنون هم ثابت کرده ایم که حتی یک قدم هم خیال عقب نشینی نداریم. وی ادامه داد: از این که در تیم ملی هستم خوشحالم و از این که به اعتماد مربی تیم پاسخ مثبتی داده و درخشیده ام خوشحال تر. انتهای پیام/ ...
هافبک صنعت نفت آبادان: همه کمک کنند تا تیم نتیجه بگیرد
به گزارش ورزش 11، میلاد جهانی در خصوص تمدید قرارداد با نفت آبادان اظهار کرد: پیشنهادهای بسیاری داشتم ولی با توجه به این که شرایط در باشگاه نفت آبادان خوب بود، ترجیح دادم قراردادم را با این باشگاه تمدید کنم و خوشحالم که در این تیم ماندم. وی بیان کرد: امسال باشگاه با چهار بازیکنی که فصل گذشته واقعا تاثیرگذار بودند، تمدید کرد و به نظرم ما چهار نفر می توانیم یکی از بهترین زوج های لیگ برتر
برای اینکه گفته بودم استقلالی هستم به پرسپولیس نرفتم
، فیکس بودن در ترکیب نفت را از دست می دهی. وی در مورد اینکه شاید منصوریان او را به دلیل قهر از تیم نفت در فصل گذشته، نیمکت نشین کرد، تأکید کرد: اصلاً این مسئله را قبول ندارم. بحث نیمکت نشینی و بازی ندادن به من همان بحث اعتقاد نداشتن منصوریان بود. من الان راحت می توانستم در استقلال بازی کنم چون با باشگاه مذاکره کردم اما وقتی به مهاجم خودش در نفت فرصت نداد چطور به استقلال بروم و نیمکت نشین
اگر سپاهان هشتم شود من را اعدام می کنند
مشکلات برطرف شود. البته اگر پیشکسوتان فوتبال اصفهان و سپاهان به کمک من بیایند این مسئله زودتر حل خواهد شد. سرمربی سپاهان درباره وضعیت حسین پاپی خاطرنشان کرد: در لیستی که ما دادیم نام او نبود اما این به آن معنا نیست که از نظر فنی او را نخواهیم. وضعیت بودجه باشگاه سپاهان امسال نصف شده و ما قررادادها را وقتی دیدیم به این نتیجه رسیدیم اما صحبتهای خوبی با پاپی انجام دادم. حتی امروز در قبل از تمرین
پول گرفتم جلوی پرسپولیس می ایستم
اینکه امیر قلعه نویی از سال ها پیش به سبک بازی او علاقه داشته و حتی به دنبال حضورش در استقلال نیز بوده اینطور گفت: مطمئنا از این نظر شرمنده امیرخان هستم و هرگز نمی توانستم به این مساله فکر کنم اما خوشحالم که اکنون زیر نظر او کار می کنم. ایشان یکی از مربیان پرافتخار فوتبال ماست و در کنار او فقط و فقط به قهرمانی فکر می کنم. نوری در مورد اینکه از برانکو و پرسپولیسی ها دلخور است یا خیر نیز
دنبال پول بودم استقلالی نمی شدم برای قلبم آمدم
سرویس ورزش جوان ایرانی مهمترین و داغ ترین اخبار ورزشی: به گزارش افکارنیوز ، بختیار رحمانی، هافبک جدید استقلال که یکی از خریدهای خوب این فصل آبی پوشان به نظر می رسد، خودش را این روزها به صورت انفرادی آماده حضور در جمع آبی پوشان می کند. بختیار که گفته می شود قرار است پیراهن شماره 7 را از بایگانی بیرون بیاورد، قرارداد نجومی خود با آبی پوشان را تکذیب می کند. در ادامه گفت و گو با
منصوریان به من اعتقاد دارد - افتخار می کنم پیراهن استقلال را می پوشم
را در استقلال خواهید دید. هافبک استقلال در پاسخ به این سوال که آیا فصل قبل در استقلال کسی باند بازی می کرد یا نه هم گفت: من صادقانه می گویم که چیزی ندیدم. من بازیکن جوانی هستم که سرم پایین است و کارم را انجام می دهم. نه دیدم که در استقلال باند بازی وجود داشته باشد و نه شنیدم که این اتفاق افتاده باشد.
گفت و گو با اولین بانوی ایرانی فاتح اورست و لوتسه
نه؟ هرچند این اتفاق برای من اهمیتی نداشت و با افتخار وقتی به قله اورست رسیدم گفتم یک زن ایرانی هستم و خوشحالم که شاید توانستم توان و مهارت بانوان ایرانی را به سایر کشورها بشناسانم و فکر آن ها را راجع به زنان ایرانی تغییر دهم." هدف بعدی ام صعود به سومین قله بلند دنیا بود "در سال92 "کانگچن جونگا" سومین قله بلند دنیا با ارتفاع 8586 متر که قله ی بسیار سختی بود را هدف قرار دادم
رحمانی: شماره 7 وظیفه ام و توقعات را دو برابر می کند
استقلالی شوم پیش بینی می کردم انواع و اقسام حاشیه ها در انتظارم باشد. قرارداد من در باشگاه موجود است و همه چیز طبق اصول و عرف فوتبال ایران است. بالاخره هر بازیکنی هم قیمتی دارد. من نمی گویم میلیاردی هستم یا نیستم اما پولی که قرار است بگیرم کاملا معقول و منطقی است. ضمن اینکه قرار است این قرارداد در سازمان لیگ ثبت شود پس باید یک رقم معقول باشد. درضمن قراردادهای باشگاه استقلال زیرنظر وزارت ورزش و جوانان
ویسی: با سپاهان هشتم شوم من را اعدام می کنند/ به شجاع اجازه تمرین ندادم
پیشکسوتان فوتبال اصفهان و سپاهان به کمک من بیایند این مسئله زودتر حل خواهد شد. سرمربی سپاهان درباره وضعیت حسین پاپی خاطرنشان کرد: در لیستی که ما دادیم نام او نبود اما این به آن معنا نیست که از نظر فنی او را نخواهیم. وضعیت بودجه باشگاه سپاهان امسال نصف شده و ما قررادادها را وقتی دیدیم به این نتیجه رسیدیم اما صحبتهای خوبی با پاپی انجام دادم. حتی امروز در قبل از تمرین برای پاپی و علی احمدی دست
نشست خبری باشگاه پدیده؛مهاجری:به دنبال سهمیه هستیم
سیستماتیک و بحث فنی، با کمک تمامی نیروهای استانی به نتایج بهتری دست یابیم. مهاجری، سرمربی تیم پدیده نیز در آغاز این نشست گفت: خوشحالم که دوباره در کنار همکاران همشهریم هستم و این تنها در حرف نیست، زیرا هر بار با شما مواجه شدیم باعث شدید که سختی ها را فراموش کنیم. سال سختی را به لحاظ مشکلات مالی پشت سر گذاشتیم اما با درایت مدیریت باشگاه و امنیتی که حاصل شده بود، با تلاش مضاعفی که صورت
پورغلامی: حق ملوان، لیگ یک نبود
ورزش سه: سرمربی جدید ملوانی ها می گوید حق این تیم حضور در دسته اول نبود، ملوان امتیازات زیادی را به دلیل اشتباهات داوری در فصل گذشته از دست داد. فرهاد پورغلامی که بعد از لیگ برتری شدن ملوانی ها به عنوان سرمربی این تیم معرفی شد در این باره و البته حضور مجدد این تیم به لیگ برتر می گوید: خوشحالم که دوباره به تیم محبوبم بازگشتم و می توانم به این تیم ریشه دار کمک کنم. باید تمام تمرکز خود را
کوروشی: با توجه به شرایط ترجیح دادم امسال در سایپا باشم؛ امیدوارم نفت منحل نشود
هم مانند علی زینالی، مهدی ترابی، روزبه شاه علی دوست حفظ کرده و به نظر من سایپا یکی از تیم ها مدعی لیگ امسال می شود و شما این را در لیگ شانزدهم خواهید دید. باشگاه نفت مطالبات شما را پرداخت کرد؟ من تنها 30 درصد از قراردادم را از نفت گرفته ام. شرایط نفت روی هوا است و ما هر روز جز دروغ و ریا چیزی از مسئولین نفت نمی شنویم. امیدوارم هر چه زودتر شرایط نفت درست بشود و آقایانی که در
آرش برهانی به دنبال درخشش در تیم جدیدش
توانستم در 9 سال حضورم در این تیم انجام دادم و پیش وجدان خودم راحتم. او ادامه داد: در سال های آخر شاید خیلی ها به من می گفتند چرا زیاد گل نمی زنی ولی من در موقعیت سازی بازیکن موفقی بودم و خوشحالم که توانستم برای هم تیمی هایم موقعیت گل خلق کنم. بهترین گلزن تاریخ باشگاه استقلال که با چهره ای ناراحت صحبت می کرد، ادامه داد: از هواداران استقلال و همه هم تیمی هایم که در این مدت من
اگر بین من و برانکو مشکلی بود که امسال به پرسپولیس نمی آمدم. من با نظر مستقیم برانکو پرسپولیسی شدم
امیدوارم همه اتفاقات فصل گذشته را جبران کنند . * چطور شد دوباره به پرسپولیس برگشتی؟ وقتی از فوتبال قطر برگشتم قرار بود دوباره پرسپولیسی شوم اما آن موقع شرایط مهیا نشد. پارسال هم گفتم که همیشه پرسپولیس برای من در اولویت است ولی قسمت نبود که فصل قبل با پیراهن تیم محبوبم به میدان بروم. امسال هم منتظر پرسپولیس بودم و نمی خواستم با هیچ تیمی مذاکره کنم. از پرسپولیس هم پیشنهاد رسید و
90/ کاپیتانی لایق کیانی است
قرارداد با تراکتور صحبتی انجام دهیم. 90: دوباره به تراکتور بازگشتی از این اتفاق صحبت کن. خیلی از این موضوع خوشحالم . به حدی که نمی توان آن را وصف کرد. دلم برای پرشورها و پیراهن تراکتور تنگ شده بودو خوشحالم دوباره سرباز تراکتور هستم. 90: گفته می شد از سرخابی ها هم پیشنهاد داشتی؟ بله. هم از استقلال پیشنهاد داشتم و هم پیشنهادی از باشگاه پرسپولیس به دست من
عنایتی پیشنهاد یک میلیاردی خونه به خونه را تکذیب کرد
...: در صورت درخواست باشگاه یک فصل دیگر قراردادم را با مشهد تمدید می کنم. کاپیتان پیشین استقلال تهران درباره مطالبات خود از این باشگاه گفت: با وجود گذشت یک ماه از رقابت های لیگ مسئولان باشگاه مشهد بخش زیادی از مبلغ قرارداد ما را پرداخت نکرده اند آنها حتی پاداش باقی ماندن سیاه جامگان در لیگ را به ما ندادند. عنایتی در پایان یادآورشد: از چند تیم برای فصل آینده پیشنهاد دارم اما چیزی مشخص نیست،مسئولان خونه به خونه هم به من پیشنهاد رسمی ارائه کرده اند ولی مبلغ قراردادشان یک میلیارد نیست این خبر را تکذیب می کنم. ...
کوروشی: دستهای پشت پرده نگذاشت به یکی ازدوتیم استقلال یا پرسپولیس بروم
مدافع جدید تیم سایپا گفت: قراردادم با سایپا یک ساله است و قرار است در این تیم شماره 5 را بر تن کنم. سیامک کوروشی در گفت وگو با کاپ، درباره پیوستنش به سایپا اظهار داشت: خوشحالم که سایپا را انتخاب کردم. اینجا می توانم در آرامش به فوتبالم ادامه دهم و انشاالله دوباره به تیم ملی برگردم. از طرفی می خواستم دوباره با آقای فرکی کار کنم چرا که ایشان را بسیار دوست دارم. وی درباره پیشنهادات دیگرش
مرتضی پورعلی گنجی:آلمان قهرمان یورو می شود
گروه ورزش: پورعلی گنجی فعلا در ایران استراحت می کند. به گزارش بولتن نیوز؛او که فصل قبل را در تیم السد قطر گذراند می گوید که برای فصل آینده هم در این تیم بازی خواهد کرد چون که با السدی ها قراداد دارد: از السد جدا نمی شوم،هنوز یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارم و در قطر می مانم. او این را گفت و ادامه داد: مسئولان باشگاه استقلال و پرسپولیس با مدیر برنامه های من صحبت کرده
یاغی استقلالی: دلم میخواهد فوتبالم در ایران تمام کنم/شاید سرخپوش شوم
به گزارش افکارنیوز ، جاسم کرار به مدیربرنامه هایش گفته است: فوتبال ایران لیگ سطح بالایی است و از این که دوباره شانس حضور در فوتبال این کشور را پیدا کرده ام بسیار خوشحال هستم. دوست دارم شرایطی پیش بیاید که بتوانم در ایران فوتبالم را تمام کنم. او در پاسخ به این سوال که دوست دارد به تراکتورسازی برود و یا گسترش فولاد هم گفت: من قبلا در تراکتورسازی بازی کرده ام و با آقای کمالوند
پورعلی گنجی: دوست ندارم در کشورهای کم اعتبار اروپایی بازی کنم/ در السد می مانم/ طرفدار پرتغال هستم اما ...
امیرحسین اعظمی مرتضی پورعلی گنجی مهاجم فصل گذشته السد قطر دوران استراحت را در ایران پشت سر می گذارد. در هفته های اخیر خبرهای مختلفی درباره قطع همکاری این بازیکن با تیم قطری منتشر شد و حتی این موضوع عنوان شد که پورعلی گنجی شاید پیراهن یکی از دوتیم استقلال و پرسپولیس را برتن کند. این موضوع باعث شد تا دقایقی با این مدافع صحبت کنیم. حرف های پورعلی گنجی را می خوانید. وضعیت تو
پرسپولیس مرا خواست من نپذیرفتم چون استقلالی هستم و می مانم
بازیکنانش هم رابطه خوبی دارد حتی او می دانست که من ازدواج کردم و به من تبریک گفت و به من گفت که بهترین کار را کردم که ازدواج کردم امیدوارم بتوانم با عملکرد خوب خودم و با انجام بهترین بازی ها پیش او روسفید شوم. دروازه بان جدید صبای قم درباره کار کردنش با بهزاد غلامپور هم تصریح کرد: او را دوست دارم چرا که پیراهن استقلال را به تن کرده و به نوعی من و او هم خانواده هستیم. خوشحالم که با تجربیات بالای
پدیده فوتبال هرمزگان: تمام فکر و ذکرم ذوب آهن اصفهان است
به گزارش جنوب ایران به نقل از ایسنا، محمدرضا عباسی بازیکن 19 ساله مینابی که پس از گلزنی به نماینده امارات در مرحله یک هشتم نهایی قهرمانان آسیا نامی برای خودش دست و پا کرده است و هنوز دو فصل دیگر از قراردادش با این تیم اصفهانی باقی است با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خلیج فارس به سؤالات خبرنگار سرویس ورزشی پاسخ داد که شما را به خواندن آن دعوت می کنم: *کمی از خودتان و