سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۶:۱۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۴:۲۷

شهریار مقام نخست تولید میوه های سردرختی را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از غرب استان تهران، سید حامد امیرآبادی زاده بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از برداشت محصول باغات شهرستان شهریار ضمن خداقوت به تمامی باغدارانی که مشغول جمع آوری میوه و ارسال آن به بازار هستند، اظهار کرد: خوشبختانه امسال نیز به لطف پروردگار شاهد آب و هوای خوب و بارندگی در زمان های مناسب بودیم. مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهریار بیان کرد: هم اکنون باغداران زحمت کش و پرتلاش شهریار با تمامی زحمات، برداشت میوه های خود را آغاز کرده اند و به بازار عرضه می کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)