دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۳:۱۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۵:۱۳

دفتر باسف آلمان در ایران بازگشایی شد

به گزارش بی باک نیوز ، با گذشت بیش از یکسال از آغاز مذاکرات شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران و باسف آلمان، تاکنون قرارداد جدید سرمایه گذاری با این شرکت آلمانی در صنعت پتروشیمی ایران امضا نشده با این وجود دفتر باسف (BASF) آلمان در تهران بازگشایی شد. کامبیز میرکریمی مدیر بازرگانی پتروشیمی جم امروز از بازگشایی دفتر این شرکت آلمانی در تهران خبر داد و اعلام کرد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)