به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرپرست اداره امور منابع آب شهرستان شاهرود در نشست شورای حفاظت از منابع آب و کارگروه امور زیربنایی اقتصاد مقاومتی شاهرود با اشاره به ضرورت نصب کنتورهای هوشمند اظهار داشت: در شهرستان شاهرود 617 چاه آب مشمول نصب کنتور وجود دارد. علیرضا نوری با بیان اینکه عمده صاحبان چاه، کنتور هوشمند را خریداری کرده اند خاطرنشان کرد: تاکنون 51 درصد
به گزارش ایرنا، علی رضا نوری روز سه شنبه در نشست شورای حفاظت ار منابع آب و کارگروه امور زیر بنایی اقتصاد مقاومتی شاهرود افزود: تا کنون 75درصد کنتور های آب تحویل شده و 51 درصد هم نصب کرده اند ، اما 10 درصد از صاحبان چاهها هنور مراجعه نکرده اند. وی ادامه داد: در این شهرستان 25 حلقه چاه آب دیگر وجود دارد که در مالکیت دستگاههای اداری هستند که از این تعداد هم برای 17 حلقه چاه ،کنتور نصب شده است
به گزارش خبرنگار مهر ، علی باقری ظهر سه شنبه در نشست شورای حفاظت از منابع آبی شاهرود به میزبانی فرمانداری ویژه این شهرستان با اشاره به مشکلات برداشت غیر مجاز آب در سطح شهر بیان داشت: امروز متاسفانه شاهذ برداشت غیر مجاز آب به ویژه در شهرک های بهشتی و پردیس هستیم که ساکنان آنها به دلیل اختلاف در ماده 100 با شهرداری از اخذ مجوز انشعاب قانونی محروم هستند. وی افزود: امیدواریم موضوع ساخت و
** روزنامه 19 دی عناوینی از جمله شهردار قم: فاز نخست متروی قم سال آینده افتتاح می شود، 70 حلقه چاه ذغال در قم تخریب شد، بهسازی پایانه جنوبی شهر قم با مشارکت بخش خصوصی، پیام تبریک شهردار قم به تولیت آستان مقدس فاطمه معصومه(س)، لزوم ارتقای ایمنی کمربندی امام علی(ع)، کفشگری، فروزان و بروایه در صبا و طرح بهسازی محور لنگرود – کهک قم به بهره برداری رسید را منتشر کرده است. دوربین های ثبت تخلف
ارشدی که روزگاری از ایران فرار کردند به سرنوشتی محتوم! تن خواهد داد. نماینده ای که به زندان رفت فائزه هاشمی بهرمانی دومین دختر اکبر هاشمی رفسنجانی، در 17 دی 1341 در قم متولد شد، کودکی فائزه در همان شهر قم سپری شد و چهار ساله بود که به همراه خانواده به تهران مهاجرت کرد و تمام دوران تحصیل خود را در مدرسه رفاه پشت سر گذاشت. از بین دختران هاشمی، فائزه تنها دختری است که وارد سیاست شد
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان بوشهر گفت: با توجه به خشکسالی و کاهش چشمگیر سفره های زیرزمینی براساس مصوبه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور از 20 هزار حلقه چاه غیرمجاز که باید از سوی وزارت نیرو تخریب شود، سهم این استان 800 حلقه است. شاپور رجایی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: از این تعداد چاه 683حلقه چاههای غیر مجازی است که پس از سال 85 حفر و 117 حلقه چاه نیز دارای حکم قطعی قضایی