سایر منابع:
سایر خبرها
مشکلات مالی اصلی ترین مانع استقلال است
این ترکیب اضافه شده است در این خصوص به خبرنگار ایران می گوید: دو هفته قبل صحبت هایی در مورد تغییرات در هیأت مدیره باشگاه مطرح بود ، باشگاه استقلال کمبودهایی دارد و حضور در هیأت مدیره می تواند کمک کند تا بتوانم کمبودها و مشکلات تیم را بگویم. دوست ندارم فقط در هیأت مدیره حضور داشته باشم و کار تأثیرگذاری نکنم. منصور پورحیدری ادامه می دهد: شناخت زیادی از اعضا ندارم اما این را می دانم که در حال
پورحیدری: دوست دارم کنار تیم باشم
. امیدوارم اعضای جدیدی که به هیات مدیره استقلال اضافه می شوند، راهکاری پیدا کنند تا مشکلات مالی این باشگاه به صورت ریشه ای حل شود. پورحیدری در پاسخ به این سوال که آیا حضور او در هیات مدیره در سرپرستی اش از تیم استقلال خللی ایجاد می کند یا نه هم گفت: جلسات هیات مدیره دو هفته ای یک دفعه یا حداکثر هفته ای یک بار برگزار می شود. من فکر نمی کنم این دو پست ربطی هم داشته باشد ضمن اینکه آرزو دارم به تیمم کمک کنم. دوست دارم کنار علیرضا منصوریان و بچه ها باشم و امور تیم را به صورت دقیق زیرنظر بگیرم. ...
بمب مدنظر استقلال، پرسپولیسی است!
تیم را تجربه کنی؟ نه. چون به یکی از این دو تیم بروی خواه ناخواه وارد حاشیه می شوی و من هم اصلا حاشیه را دوست ندارم. به عقیده من حاشیه ول کن بازیکنانی که در استقلال یا پرسپولیس حضور دارند نیست. همانطور که گفتم دوست ندارم زیاد با رسانه ها در ارتباط باشم و شاید به همین دلیل هم طی این چند سال، دو بار دعوت عادل فردوسی پور را برای حضور در برنامه نود رد کردم. می خواهی بگویی بازیکنان
برهانی:دلخوری از منصوریان ندارم
این سوال که آیا از علیرضا منصوریان به خاطر کنار گذاشتنش از استقلال ناراحت نیست هم گفت: من مشکلی با آقای منصوریان ندارم و بالاخره یک روز یکی باید من را کنار می گذاشت. با این قضیه کنار آمده ام و سعی می کنم ناراحتی ام را کنترل کنم. او در مورد اینکه بازیکنان در ایران نمی توانند مثل توتی حضور متداوم در یک تیم داشته باشند گفت: همین توتی که شما می گویید بازیکن مفیدی در جریان یک فصل تیمش بود و
قنبرزاده: معرفت امیری، درس مدیریت در ورزش است/ ترجیح می دهم با منصوریان دوست باشم تا همکار
این باشگاه مشخص نیست و نباید درباره جایی که اطلاعی از وضعیت آن ندارم، حرف بزنم. وی درباره اظهارات علی رضا منصوریان مبنی بر این که اگر قنبرزاده مدیرعامل استقلال شود در این تیم کار نمی کنم، افزود: 2 سال خوب را با منصوریان پشت سر گذاشتم و من هم ترجیح می دهم با منصوریان دوست باشم تا همکار. چرا که جزو اصول مدیریتی من نیست که با خط و مشی یک سرمربی در باشگاهی مدیریت کنم. به هر حال برای منصوریان
حسن زاده: جدایی ام از ذوب آهن قطعی است
فراهم کنند تا بهترین تصمیم را بگیرم تا یک سال عقب ماندگی ام جبران شود. نیمکت نشینی در ذوب آهن خیلی به من ضربه زد و دیگر نمی خواهم این روند ادامه داشته باشد از همین رو تصمیم را برای جدایی گرفتم و دیگر در ذوب آهن نمی مانم. باشگاه گفت به تیم بعدی ات تخفیف می دهیم راستش را بخواهید نمی دانم این ارقامی که در خصوص رضایتنامه من مطرح شده چقدر صحت دارد چون در جلسه با آقای آذری اصلا
اگر بین من و برانکو مشکلی بود که امسال به پرسپولیس نمی آمدم. من با نظر مستقیم برانکو پرسپولیسی شدم
فقط پیشنهاد داد و از من پرسید دوست داری استقلالی شوی و من هم گفتم اولویتم پرسپولیس است. قبل از اینکه رحمتی این سوال را از من بپرسد خود استقلالی ها پیشنهاد داده بودند اما من علاقه ای به حضور در استقلال نداشتم. من برای استقلال احترام زیادی قایل هستم اما همه من را به عنوان یک پرسپولیسی می شناسند و دوست ندارم دل هواداران تیمم را بشکنم. * چطور شد که اختلافاتت با برانکو تمام شد؟
طیبی: نمی خواهم در تیم ملی ذخیره باشم
خوزستان اسپورت- کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: نمی خواهم به عنوان یک بازیکن ذخیره در تیم ملی باشم و می خواهم بجنگم تا در ترکیب ثابت تیم قرار بگیرم. به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، محمد طیبی اظهار کرد: زمانی که سیداکبر پورموسوی سرمربی تیم شد، به من گفت که به تو نیاز دارم و انتظار دارم که تیم را جمع کنی. البته خارج از این مسایل، من خودم را جزو خانواده استقلال خوزستان
از رقابت با حاج صفی ترسی ندارم
شد خوشحالم. من دوست داشتم زیرنظر او کار کنم و حالا این اتفاق رخ خواهد داد. من با استقلال یک فصل دیگر قرارداد دارم و خدا را شکر می کنم که فصل آینده برای این تیم بازی خواهم کرد. استقلال در پست تو با ترافیک بازیکن روبه روست؛ یعقوب کریمی، امید نورافکن و حالا میلاد زکی پور. ضمن اینکه صحبت از حضور حاج صفی در استقلال هم مطرح است؛ این مساله برای تو نگران کننده نیست؟ استقلال تیم بزرگی است و تیم های بزرگ
برانکو مرا خواسته و من به پیشنهاد استقلال فکر نمی کنم
به گزارش افکارنیوز ، محمدحسین کنعانی زادگان درخصوص اینکه وضعیتش برای حضور در پرسپولیس به کجا رسید، گفت: هنوز فرصت نشده که با مسئولان این باشگاه صحبت کنم و احتمالا امروز یا فردا در این زمینه با مسئولان پرسپولیس صحبت خواهم کرد. دوست دارم در پرسپولیس بمانم، ولی فقط یک نیم فصل با این تیم قرارداد دارم و هنوز درمورد عقد قرارداد جدید و مسائل مالی، با باشگاه صحبت نکردم. نمی توانم با قرارداد شش
نوری: 10 تیم به من زنگ زدند اما پرسپولیس نزد/ علی کریمی هم به آرزویش نرسید/ مشکلی برای دادن شماره 14 به ...
ممنونم که در این مدت حمایت کردند. وی ادامه داد: دوست داشتم در تیمی حضور داشته باشم که جو قهرمانی در آن وجود داشته باشد و تراکتورسازی با این سه عنصر مطمئنا در فصل بعد از مدعیان جدی قهرمانی خواهد بود. امیدوارم در این فصلی که در پیش داریم مهره خوبی برای این تیم باشم و به دردشان بخورم و با حمایت هواداران پرشور این تیم که در سرما و گرما حامی تراکتورسازی بوده اند قهرمانی را به آذربایجانی ها تقدیم
پورحیدری: سرپرست می مانم
هر حال اگر کاری از دستم بربیاید، انجام می دهم و هرگز برای استقلال مضایقه نکرده ام. باید ببینیم کار به چه شکلی می شود و چطور می شود به تیم کمک کرد. پورحیدری در مورد اینکه اگر عضو هیأت مدیره شود، باز هم سرپرست خواهد بود یا نه، تصریح کرد: راستش دوست دارم به تیم نزدیک باشم و از نزدیک در جریان کار قرار بگیرم. دلم می خواهد فصل قبل را جبران کنم. نیم فصل دوم نبودم و دلم سوخت. البته حضورم در هیأت مدیره با نشستنم روی نیمکت هیچ منافاتی ندارد چون جلسه هیأت مدیره یک روز در هفته است اتفاقاً اگر در تیم باشم، خیلی بهتر می توانم مشکلات را به هیأت مدیره منتقل کنم. منصور پورحیدری استقلال ...
سبک دست: نیازی به پست و صندلی ندارم
سیاست گذاری های کلان باشگاه لازم بود که در هیات مدیره باشم چرا که برای رایزنی با یکسری ارگان ها باید به صورت مستقیم وارد عمل می شدم. اکنون هم هیات مدیره جدید استقلال باید نقاط قوت را بررسی کنند و در مسیر اقتصادی ثابت قدم باشند. نباید این طور باشد که هر هیات مدیره جدیدی که می آید به فکر سرشماری جدید باشد. سبک دست در خصوص اینکه آیا کاری هست که او باید به باشگاه تحویل دهد گفت: من برای هیات
5 پیشنهاد خوب را رد کردم تا استقلالی شوم!
استقلالی بمانم. او ضمن شکر خدا بابت پشت سر گذاشتن فصلی خوب، ادامه داد: همیشه دوست دارم در بهترین شرایط بدنی باشم تا به تیمم کمک کنم. امسال هم سعی می کنم مانند سال قبل جزو بازیکنان خوب تیم باشم. انصاری با اشاره به حضور فصل گذشته اش در پست های مختلف و اینکه با آمدن بختیار رحمانی کار او سخت تر خواهد شد، توضیح داد: در فصل قبل با توجه به خواست آقای مظلومی در چپ و راست بازی کردم
اختصاصی / نامجو مطلق : شان خروجی های استقلال باید حفظ می شد
هیئت مدیره هم که معرفی شدند ؟ من شناختی از اعضای جدید هیئت مدیره استقلال ندارم و نمی توانم قضاوت خاصی داشته باشم .اما برایم جالب است هم چنان استقلال دو عضو فنی در هیئت مدیره دارد .امیدوارم هر اتفاقی قرار است برای استقلال بیافتد به نفع این تیم باشد . - چه نظری در مورد لیست مازاد استقلال دارید ؟ خب لیست مازاد نظر و سلیقه هر مربی هست و باید به آن احترام گذاشت .مربی طبق صلاحدید خود
می ترسیدم به استقلال نمی آمدم
داشته باشم، اما اگر از رقابت می ترسیدم اصلا به استقلال نمی آمدم. چه فکری داری که اسیر حاشیه ها نشوی؟ صددرصد تلاشم را می کنم این اتفاق نیفتد. من جزو فوتبالیست های بی حاشیه هستم و دوست ندارم وارد حاشیه شوم.
بی محلی پرسپولیس، استقلالی ام کرد!/ کاری به یاغی ها ندارم
خواهم به عنوان یکی از بازیکنان لیست نهایی کی روش عازم جام جهانی شوم. بنابراین باید در یکی از دو تیم بزرگ پایتخت بازی می کردم و من برای یکی از 11 مرد نهایی شدن باید در تیم بزرگی حضور می داشتم که چون تفکر منصوریان را می شناختم به استقلال رسیدم. 3 بار به باشگاه پرسپولیس رفتم من برای اینکه حسن نیتم را ثابت کنم، 3 بار به باشگاه پرسپولیس رفتم تا بتوانم به تکلیفم رسیدگی کنم. بار اول
ابراهیمی: آرزویم بود دوباره تراکتوری شوم/ نه شماره 14 می خواهم، نه لایق کاپیتانی ام
14 را دوست داشتم اما مشخص نیست که بار دیگر در تراکتورسازی این شماره را برتن کنم. هنوز چیزی در این باره مشخص نیست اما واقعا هم دنبال شماره نیستم. همین که لیاقت پوشیدن پیراهن تراکتورسازی را داشته باشم، برایم کافی است. لایق کاپیتانی نیستم هرگز به فکر بازوبند کاپیتانی نیستم. بازوبند کاپیتانی تراکتورسازی بسیار بزرگتر از این حرف ها است و من هرگز شایسته این بازوبند نیستم. مهدی کیانی در
کنعانی زادگان: وقتی قرارداد ندارم نمی توانم در تمرین حاضر شوم/ امیدوارم وضعیتم مشخص شود
محمدحسین کنعانی زادگان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، در خصوص وضعیتش با باشگاه پرسپولیس گفت: هنوز و با اینکه مسابقات لیگ به پایان رسیده تکلیف من مشخص نیست و نمی دانم برنامه چه خواهد بود. مسئولان باشگاه هم با من هیچ صحبتی نکردند و واقعا نمی دانم آینده من و پرسپولیس چه خواهد شد اما امروز یا فردا به باشگاه پرسپولیس خواهم رفت تا صحبت کنم و وضعیتم مشخص شود. وی در پاسخ به این
می خواهم پرسپولیسی باشم اما مرا هنوز نخواستند
میلاد کمندانی در خصوص وضعیتش با باشگاه پرسپولیس گفت: هیچ تماسی با من گرفته نشده و در این چند روز خبری از باشگاه پرسپولیس ندارم. من منتظر تماس آنها بودم اما به هر حال باید ببینم تکلیف چه خواهد شد. روزهای آینده تکلیف من مشخص خواهد شد. وی ادامه داد: تا امروز منتظر تماس پرسپولیسی ها بودم که این اتفاق رخ نداد. به هر حال باید وضعیت من هم مشخص شود و اگر شرایط به همین منوال ادامه پیدا کند
ارتباط خوبی با منصوریان دارم/ نظر ویسی بود که در فهرست مازاد باشم
لئوناردو پادوانی در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در مورد حضور در فهرست مازاد باشگاه سپاهان اظهارداشت: من با باشگاه سپاهان قرارداد داشتم اما اگر در لیست مازاد هستم نظر سرمربی بوده و من هم صحبتی در این مورد ندارم. وی در خصوص حضورش استقلال هم عنوان کرد: اول باید تکلیفم با سپاهان مشخص شود و قراردادم به طور کلی با آن باشگاه فسخ شود بعد در این مورد حرف بزنم. مدافع
کرار: دوست دارم فوتبالم را در ایران تمام کنم
گسترش فولاد هم دوستی قدیمی دارم. هر دو باشگاه، باشگاه های خوبی هستند و در کل برایم خیلی فرقی ندارد که به کدام تیم بروم. قطعا به تیمی می روم که آرامش بیشتری داشته باشم. جاسم کرار در مورد قراردادش با باشگاه نفت الاوسط هم گفت: من قراردادی با این باشگاه ندارم و می توانم با هر باشگاهی که خواستم قرارداد امضا کنم.
بازیکنی که به خاطر تراکتور به سرخ پوشان نه گفت
مهاجم مورد علاقه دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به این دو باشگاه بزرگ به خاطر تیم مورد علاقه اش پاسخ منفی داد. به گزارش شفقنا ورزشی، حضور در استقلال و پرسپولیس برای بسیاری از بازیکنان در فوتبال ایران یک رویا بزرگ به شمار می آید با این حال بازیکنانی هم هستند که به این دو باشگاه نه می گویند و دوست دارند پیراهن تیم دیگری را بر تن کنند. یکی از بازیکنانی که هم از استقلال و هم از
مهمترین خبرهای ورزشی در ساعات گذشته
به من بدهند من را از تیم محبوبم برکنار کنند. پرویز مظلومی در ادامه خاطرنشان کرد: من در بیانیه ای که صادر کردم همه حرف های خود را زدم و در این مدت دوست و دشمن خود را شناختم ولی انتظار داشتم رفتار بهتری با من می شد و چنین حرکتی با من صورت نمی گرفت. سرمربی پیشین استقلال در ادامه تاکید کرد: می خواهم به دیدار وزیر بروم و ناگفته ها را به او بگویم. وی تصریح کرد: البته
بیک زاده: فعلا سر نخواستن ما دعواست!
چون هم جام جهانی برزیل هم جام ملت های استرالیا را به خاطر آسیب دیدگی از دست دادم. اما لطف خدا شامل حالم شد تا دوباره این شانس را داشته باشم که در راه جام جهانی بعدی همچون سرباز ایران در خدمت تیم کشورم باشم . انگیزه های زیادی برای اردوی تیم ملی دارم چون می خواهم هر طور شده در لیست نهایی باشم تا طعم بازی در جام جهانی را بچشم. البته امیدوارم این مصدومیت لعنتی دیگر دست از سر من بردارد(باخنده).
استقلال با حفظ من یک سرمایه گذاری انجام داد/ از خدا می خواهم دربی هفته اول لیگ باشد
بخواهید استقلال را دوست دارم و این تیم، تیم محبوب من است. در این دو سال که در ملوان بودم تلاش کردم عملکردم طوری باشد که درخشش داشته باشم و به عنوان یک گلر فیکس برگردم. به هرحال شرایط طوری شد که سیدمهدی رحمتی گلر اول است. با این همه من به خاطر آشنایی با علیرضا منصوریان که در تیم امید روی من نظر مثبت داشتند و به خاطر استقلال دوباره آبی پوش شدم تا یک رقابت را با مهدی رحمتی آغاز کنم.
قید پول را زدم و در استقلال می مانم
بالاتری فوتبالم را ادامه دادم اما به دلیل مصدومیتی که نزدیک به یک ماه و نیم طول کشید نتوانستم دوباره در اردو حضور داشته باشم و آمدم تا دوباره خوب کار کنم فصل به پایان رسید. * 8 بازیکن از جمع این تیم جدا شدند که سه نفر آنها بازیکنان قدیمی بودند در این خصوص صحبت کنید. من در حدی نیستم که در خصوص بازیکنان قدیمی استقلال صحبت کنم. آرش، وحید و حنیف سال ها برای استقلال بازی کرده اند و برای این تیم زحمت کشیده اند. به بازیکنان جوان کمک می کردند. نظر مربی این بود که از تیم جدا شوند برای آنها در هرجا که هستند آرزوی موفقیت می کنم. ...
پورعلی گنجی: قصد بازگشت به فوتبال ایران را ندارم
آینده هم در این تیم می مانم. پس خبر پیوستن تو به یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس شایعه است؟ این دو باشگاه قبل از اینکه لیگ به پایان برسد با مدیر برنامه هایم صحبت کرده بودند. قبلا این اتفاق افتاده بود و الان در جریان نیستم که آیا این بحث مطرح شده است یا خیر. خودم از این ماجرا بی خبر هستم ولی باید بگویم که قصد بازگشت به فوتبال ایران را ندارم. چرا؟ من دوست دارم
قهرمان کاراته جهان: مسئولان آذرخودرو پاسخگو نیستند/حضورم در دانشگاه آزاد قطعی شد
و نتایج خوبی کسب کردیم. البته وظیفه ورزشکاران تلاش برای رسیدن به اوج آمادگی است که ما نیز همین راه را دنبال می کنیم. وی در خصوص اینکه هدفش در دوران قهرمانی چیست؟ توضیح داد: تا زمانیکه توان داشته باشم برای کشورم افتخارآفرینی خواهم کرد. در سال های اخیر به لطف خداوند بهترین مدال ها را به دست آورده ام و می خواهم برای کاراته ایران مفید باشم. قهرمان جهان در مورد شانس بالای حضور کاراته در
بختیار:پولکی بودم،به استقلال نمی آمدم/ از سروش نپرسیدم قرمز است یا آبی
. اصلا چنین چیزی نیست. او بازیکن بزرگی است و همه تیم های ایران دوست دارند او را به خدمت بگیرند. *آینده استقلال را در فصل جدید چطور می بینی؟ امیدوارم با علی آقا و مدیران دلسوز سال خیلی خوبی داشته باشیم. شک ندارم که یکی ازبهترین سال های فوتبالی استقلال خواهد بود. *در چند روز اخیر شایعاتی بر حضور مجتبی جباری نیز در استقلال شنیده می شد. مجتبی را خیلی دوست دارم