دوستانی در طیف خانه سینما بودند که دسته گل یک متری برای بازگشت علیرضا سجادپور از حج بردند! رئیسیان با اشاره به سیاسی شدن خانه سینما اظهار داشت: آقای مسعود جعفری جوزانی گفت که سه بار در شوریعالی سینما آقای احمدی نژاد گفت بروید خانه سینما را باز کنید و باز نشد. چون مقاومت هایی بود که این اتفاق نیفتد. چرا نباید باز می شد؟ چون منافع عده ای در تعطیلی خانه سینما بود. نتیجه گیری این است که شما
جان باخت. برای همین من و فرزندانم برای همه عاملان این جنایت درخواست مجازات قصاص داریم. پس از صحبت های این زن بهزاد نیز روبه روی قضات قرار گرفت. وی گفت: من با حسین مشکل شخصی نداشتم. اما آن روز شنیدم که او با مادرش درگیر شده و مادرش را به شدت کتک زده است. از شنیدن این حرف خیلی عصبانی شدم. برای همین از او کینه به دل گرفتم. وقتی داشتم از محل کارم به خانه برمی گشتم حسین و زن و بچه اش را سوار
و کیمیا بازی کرد و توانایی خودش را بیش از پیش به مخاطبان و اهالی سینما اثبات کرد. سوگل طهماسبی از معدود بازیگرانی است که در فیلمی با موضوع مدافعان حرم بازی کرده است. به همین بهانه با او گفت و گویی ترتیب داده ایم که در ادامه می خوانید. این روزها که ماه رمضان است، شما با سریال برادر مهمان خانه های مردم هستید درباره آن توضیح می دهید؟ برادر یک سریال اجتماعی است. حول و حوش خانواده
ادامه دادید؟ تا 18 سالگی ورزش می کردم. فارس: در بازی های آسیایی چطور؟ سن شما به بازی های آسیایی تهران می خورد؟ بله اما با فدراسیون همکاری نداشتند. من هم در آن دوره اصلا فعالیت نداشتم چون بعد از 18 سالگی به دلیل ماموریت پدرم از ایران رفتم و اصلا در زمان برگزاری این بازی ها در ایران نبودم. بعد از بازگشت به کار مربیگری، داوری و آموزش مشغول شدم. فارس
موافقت کردند و درس و مدرسه را رها کردم و رویاهای دانشگاه و رشته پزشکی و رفتن به مطب را با پوشیدن لباس سفید عروسی عوض کردم. وی افزود: برای زندگی مشترک هیچ آمادگی نداشتم و در همان ماه های اول با اطرافیان همسرم مشکل پیدا کردم و خانه مستقل نیز نتوانست از این مشکل بکاهد و به همین خاطر ارتباط را با خانواده همسرم قطع کردیم. وی اضافه کرد: پس از این قطعی ارتباط، رفتار همسرم نیز تغییر
خانه را می بندید و می روید، ممکن است تلفن خانه زنگ بزند؛ اگر برگردید و به تلفن جواب بدهید یک سرنوشتی پیدا می کنید و اگر به راه تان ادامه بدهید، سرنوشتی دیگر برایتان رقم می خورد. مثلا من همان زمان که برای بازی در فیلم بی پولی حمید نعمت الله قرارداد بسته بودم، از کارگردان برجسته دیگری پیشنهاد بازی داشتم که همان تقدیر یا سرنوشت در محقق نشدن این همکاری نقش داشت. بعضی مواقع با دوستان درباره
. برای همین تصمیم گرفتم یک مدت کارشناس نباشم. از طرفی هم در برنامه های تحلیلی هم مدتی آقای فردوسی پور من را دعوت نکرد. در نظرسنجی هایی که انجام شد من از رتبه خوبی برخوردارم ولی ایشان من را دعوت نمی کند وحتما چیزی هست . *الان با هم قهر هستید؟ نه ایشان از دوستان خوب من هستند. *قدیم عادل صدایش می کردید الان آقای فردوسی پور می گویید. مصاحبه است و قرار است
در بیروت پس از ربایش مسئول پیگیری پرونده متوسلیان و همراهانش سید محسن موسوی، کاظم اخوان و تقی رستگارمقدم شد که تا امروز تلاش هایش برای کشف سرنخی درباره سرنوشت اسرای ایرانی ادامه دارد. دیگر مهمان تاریخ ایرانی که به تماشای فیلم ایستاده در غبار آمد غلامعلی خوشرو، نماینده ایران در سازمان ملل بود که همراه کوثری، مهتدی و درودیان به گفت وگو با محمدحسین مهدویان نویسنده و کارگردان و حبیب الله والی نژاد
هنر را با آنچه در حوزه علوم اجتماعی یاد گرفتم ادغام کردم و سعی کردم از زیبایی شناسی اکتسابی فضای هنری در این راه استفاده کنم. یعنی در واقع پیوندی بین علوم اجتماعی و عکاسی هنری ایجاد کنم. اما ذاتا خودم بارها و بارها در جاهای مختلف اعلام کردم که من یک هنرمند نیستم. من آدمی هستم که دوربین عکاسی در دستم ابزاری است برای فعالیت فرهنگی. این چیزی نیست که من بخوام پنهانش کنم ولی یک نکته، من آموخته ای در