چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۵:۳۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
آی تی نیوز ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۲:۰۶

هر گیگابیت اینترنت 3000 تومان شد/ارزانی 30 درصدی اینترنت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از کاهش قیمت 18 تا 30 درصدی اینترنت خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه جدید، هر گیگابیت اینترنت به 3000 تومان رسید. محمود واعظی شب گذشته در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات برای نرخ های تلفن و اینترنت گفت: اگرچه ما نرخ تلفن ثابت را افزایش داده ایم اما رعایت حال مردم را نیز کرده ایم و نرخ های اینترنت را کاهش داده ایم تا در مجموع این تغییرات تعرفه ای در سبد خانوار تأثیر زیادی نداشته باشد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)