سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۱:۰۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ورزش 11 ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۱:۳۵

مومنی: دیگر از کسی ناراحت نیستم/ سر لج و لجبازی یک فصل را از دست دادم

به گزارش ورزش 11، مهدی مومنی در مورد بازگشتش به استقلال خوزستان گفت: با توجه به شرایط موجود و بررسی هایی که انجام دادم از میان یکی دو پیشنهاد که داشتم استقلال خوزستان را انتخاب کردم و به این تیم بازگشتم. امیدوارم سال خوبی را در این باشگاه پشت سر بگذارم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)