سایر منابع:
سایر خبرها
طالقانی: منطقه آزاد به باشگاه نفت آبادان کمک کند
مسئولان این باشگاه قرار نگرفته تا مانع از دست رفتن زمان طلایی نقل و انتقالات شود و این موضوع در جریان فصل برای تیم صنعت نفت تبعات خواهد داشت. وی ادامه داد: نفت آبادان با تلاش و کوشش اعضای این تیم و باشگاه، حمایت هواداران و همچنین حمایت های مسئولان بومی توانست به شایستگی به رقابت های لیگ برتر صعود کند و در حال حاضر از مسئولان منطقه آزاد اقتصادی اروند انتظار داریم حمایت های مالی لازم را از باشگاه صنعت نفت انجام دهند. اگر قرار باشد دیر به باشگاه پول تزریق شود چندان اثر بخش نخواهد بود و تیم برای گرفتن نتیجه در لیگ برتر با مشکلات زیادی روبه رو خواهد شد. ...
هتل رامادا ایکور، میزبان پرسپولیس در اوکراین/پرسپولیسی ها امروز اولین تمرین خود را انجام می دهند
کنه وینگر راست هافبکه طراح مهاجم سایه مهاجم نوک نقل قول 2016-07-01 12:31 تازه کردن لیست نظرات RSS نظرات این ارسال اضافه کردن نظر ارسال لینک و خبر ممنوع می باشد توهین به سایر کاریران و نظرات آنان و ارسال نظرات برخلاف قوانین کشور ممنوع می باشد تخلف از قوانین نظرات موجب مسدود شدن شناسه کاربری می شود. نام (الزامی) ایمیل (الزامی، ولی نمایش داده نمی شود) وب سایت از تغییر در نظرات مرا با خبر کن ارسال لغو ...
ویسی: اگر رفتار کونته را می کردم، همه می خندیدند!
صحبت کرده ایم و قطعاً به سپاهان خواهد آمد. فارس: در مورد اختلاف بین تیم ملی و باشگاه ها چه نظری دارید. حق را به کی روش می دهید یا مربیان باشگاهی؟ وارد این بحث ها نمی شوم و هیچ کاری هم ندارم. مربیان باشگاهی و کی روش برایم قابل احترام هستند اگر هم حرفی زده اند به من ارتباطی ندارد. فارس: این روزها بحث رفتن بازیکنان سرخابی به لیگ ترکیه داغ شده است و انگار دیگر تعصب
افشاگری بی سابقه علیه آقای گل
من و دکتر طاهری در خصوص تمدید قرارداد مهدی طارمی با هم نشستی داشتیم.آنجا کلیاتی مطرح شد و توافقاتی به دست آمد.مدیرعامل باشگاه از لزوم مهار تورم در فوتبال گفت و پایه 850 میلیون تومانی را طرح کرد که قرار بود سقف قراردادهای پرسپولیس در لیگ شانزدهم باشد.من هم توضیح دادم که با این شرایط مشکلی نداریم و اگر قرار است طارمی در ایران بماند همه این شرط و شروط ها مورد قبول خواهد بود. 2.چند روزی به
طارمی و رضاییان مدیر برنامه جدید انتخاب کردند+ عکس
خصوصی کردنه توروخدا همت کنید هرجور میتونیم صدامونو به مسئولین برسونیم حالا با تجمع جلوی باشگاه یا تو بازیهای تیم تو آذادی خلاصه تا خودمون حرکتی نکنیم اینها به فکر خصوصی کردن باشگاه نیستن فقط حرف میزنیم برای یک بارم شده قدرتمونو نشون بدیم آدمین دیگه نظرات منو نمیچاپی چرا ؟ نقل قول 2016-07-01 01:32 1 2 تازه کردن لیست نظرات RSS نظرات این ارسال اضافه کردن نظر
بیرانوند: خانه ای در پرسپولیس اجاره کردم که صاحبش عابدزاده است/هواداران از رفتن رضائیان و طارمی ناراحت ...
پرسپولیس نیوز : دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خانه ای در پرسپولیس اجاره کرده ام که صاحب آن عقاب آسیا یعنی عابدزاده است. علیرضا بیرانوند پس از ثبت قرارداد 2 ساله خود با پرسپولیس در مورد طولانی شدن امضای این قرارداد عنوان کرد: 2-3 روز دیرتر آمدم آن هم به دلیل مشکلات خانوادگی بود ، امروز هم قرار بود زودتر بیایم اما به دلیل حضور در تست پزشکی دیر شد و به همین دلیل از هواداران و رسانه
امان از حافظه ملت/سوشا هم عزیز شد!
نقل قول 2016-07-01 11:18 +39 [18] رضا سوشا بد کرد ، الان که اون دوتا بدتر کردن ، سوشا زده تو چشم ، این اشتباهات زیاد کرد اما اون دوتا دانسته هوادار رو مسخره کردن نقل قول 2016-07-01 10:32 +113 [17] رسول این نوشته واقعا عالی و بجا بود... نقل قول 2016-07-01 02:38 +71 [16] Davood همین محمد عباس زاده کلی حاشیه داشت الان افتاده سر زبون
زمان رفت و برگشت پرسپولیس به اوکراین مشخص شد
/> تیم فوتبال پرسپولیس پس از برگزاری اردوی دو هفته ای خود در این شهر ساعت 13:30 روز پنجشنبه راهی تهران می شود. توضیحات نمایش از پنج شنبه, 30 جون 2016 14:40 نوشته شده توسط editor دسته: اخبار بازیکنان بازدید: 1326 نظرات +28 [3] مهسا رضاییان بسلامتی از اول هم نباید اردو رو واسه بعضی عشق اروپایی ها عقب میذاشتیم نقل قول 2016-06-30 16:40
گولج خانه دار می شود
ایران پس از اردوی اوکراین، وی در یک هتل آپارتمان در منطقه ای که برانکو زندگی می کند مستقر شود تا شرایط بهتری برای زندگی داشته باشد. قبلی بعدی توضیحات نمایش از جمعه, 01 جولای 2016 11:35 دسته: اخبار بازیکنان نظرات +12 [5] مهسا رضاییان درسته خونه داشته باشه بهتره ایشالا ماریچ بیاد با هم رفیق هم میشین نقل قول 2016-07-01 15:05 +2 [4
عابدزاده:پرسپولیس بزرگترازطارمی ورضاییان است/هواداران باید پیش خودشان بگویند رفتند که رفتند
قران به عشق عابدزاده عاشق فوتبال شذم.بزرگترین الگو زندگیمه.زنده باد پرسپولیس ومردانش نقل قول 2016-07-01 12:12 +70 [1] علی ارکی دردوبلات بخوره تو سر هرچی آدم بی غیرته با غیرت . نقل قول 2016-07-01 12:03 تازه کردن لیست نظرات RSS نظرات این ارسال اضافه کردن نظر ارسال لینک و خبر ممنوع می باشد توهین به سایر کاریران و نظرات آنان و ارسال
صهیونیست ها چه می خواهند؟
سوئیس برگزار کرده و سیاست ها، اهداف و برنامه های جهانی خود را تحت عنوان پروتکل های زعمای صهیون در 24 بند تدوین کردند. روزنامة واینر فری پرس در 24 دسامبر 1912، به نقل از یکی از زعمای صهیون نوشت: زعمای صهیون که سیصد نفرند همگی یکدیگر را می شناسند، سرنوشت اروپا را تعیین می کنند. در نقل قول دیگری از یکی دیگر از رهبران صهیونیسم، به نام بنیامین دیزرائیلی، آمده است: دنیا به دست شخصیت هایی اداره می شود که
انصاری فرد: چرا بازیکنی با قرارداد 2 ساله باید بتواند فسخ کند؟/ دیگر پیراهن برای بازیکنان مهم نیست
رنگ پیراهن برایشان اهمیتی ندارد. قبلی بعدی توضیحات نمایش از جمعه, 01 جولای 2016 10:59 دسته: مصاحبه ها نظرات +17 [4] امیر باید با بازیکنانی امثال طارمی و... که از لیگ یک میارن یه قرار داد چندین ساله و سفت و سخت بسته بشه که فقط باشگاه حاکمیت داشته باشه امثال قرارداد ترابی یا محمدی که تیم هاشون بستن نقل قول 2016-07-01 13:21 -21 [3] مهرداد
برای برپایی اردویی 14 روزه/ پرسپولیسی ها راهی اوکراین شدند
بازیکنان نظرات +47 [2] shayan_tz اونجا که رفتن 2 تا مهاجم خوب هم پیدا کنند زودتر قال قضیه کنده شه. به امید یک شروع طوفانی ... نقل قول 2016-07-01 11:16 +47 [1] رضا اقای طاهری بجای اینکه خودش بره اونجا چندتا بازیکن میگرفت همراه تیم میفرستاد نقل قول 2016-07-01 10:57 تازه کردن لیست نظرات RSS نظرات این ارسال اضافه
از پیشنهاد 3 میلیاردی هدایتی تا سقف 950 میلیونی طاهری / پرسپولیس را با ذرت کاران اشتباه گرفته اند
/> +26 [85] مهدی چرا باید به این تازه به دوران رسیده بیش از 1 میلیارد از بیت المال بدن در حالی که سطح کیفی فوتبالیست های ایرانی تو یه مایه هست باشگاه باید با بازیکن جونش قرارداد 4 یا 5 سال بنویسه که اینجوری نشه الان با محرمی قرارداد 2 ساله بستن لابد سال دوم مشروطه ببینید ساله دیگه رو اینا همش ضعف مدیریته وگرنه حیف 100 میلیون مگه سطح درامد تو ایران چقدره؟ نقل قول 2016-07-01 01:27
طاهری در اردوی اوکراین پرسپولیسی ها را همراهی می کند
ها را همراهی نخواهند کرد و قرار است طی روزهای آینده طاهری و ترکاشوند به اردوی پرسپولیس در اکراین اضافه شوند. قبلی بعدی توضیحات نمایش از جمعه, 01 جولای 2016 10:44 دسته: اخبار مدیران نظرات +2 [10] مهدی قرارداد کریم باقری رو تمدید کن اقای طاهری ، من نمیدونم شما واقعا نمیفهمی باید چیکار کنی یا میخای با این کارات بری رو مخ ما امسال نقل قول 2016-07-01 17
سه دلیل که ثابت می کند طارمی راستش را نمی گوید
به گزارش "توریسم آنلاین" به نقل از بانک ورزش،این موضوع از آنجا ناشی می شود که او ساعاتی قبل از سفر، به باشگاه پرسپولیس مراجعه کرد و با مدیران این مجموعه پای میز مذاکره نشست. حالا طارمی می گوید در آن جلسه هیچ توافقی حاصل نشده و او هم قول نداده که قراردادش را تمدید کند. با این وجود مرور اتفاقات و حاشیه های آن روز به وضوح نشان می دهد طارمی خبر توافقش با پرسپولیس را پذیرفته بود و باشگاه حق داشته روی
طارمی پرونده جدایی علیپور را بست
طارمی رفت....علیپور نباشه اصلا پرسپولیس انصراف بده سنگینتر از لیگ نقل قول 2016-07-01 02:36 +64 [13] پرسپولیونایتد نقل کردن پرسپلیس سرور: مهدی خیلی غیرت داشت من مطمئنم تنش به اون رضاییان بی غیرت نامرد خورده .مگر بیای مستقیم از هواداران معذرت خواهی کنی و به اشتباه خود پی ببری با اون باشگاه فسخ کنی و برگردی به خدا از رفتن م.ط و ر.ر خیلی زیاد ناراحت نشدم ولی
مردی که با گوشی همراهش ازدواج کرد + تصاویر
به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ماه گذشته آرون 34 ساله اهل لس آنجلس با تلفن همراهش ازدواج کرد تا میزان دلبستگی و وابستگی روزافزون مردم به گوشی های همراهشان را نشان دهد. او در مراسم عجیب وغریب ازدواجش گفت: "اگر با خودمان روراست باشیم باید قبول کنیم که ما به گوشی هایمان وابستگی عاطفی زیادی داریم. با گوشی هایمان زندگی می کنیم، آرامش می گیریم، به
ترکاشوند: آقای طارمی! من دروغگو هستم، وکیل خودت هم دروغ می گوید؟!
/> +12 [102] سعید24-60 ترکاشوند تو مثل طاهری و بقیه فامیلاتون بی عرضه و بی کفایت هستی!!!!!!لطفا محترمانه بهت میگیم ساکت شو!!!!!! نقل قول 2016-06-30 22:35 +32 [101] پرهام دم همه سرخ دلان گرم که باشعورن و میفهمن که رامین و طارمی خیلی لاشی بودنو کثیفن نقل قول 2016-06-30 22:34 +39 [100] shahab96 من به شخصه اون دوتا رو هیچ وقت نمی بخشم به خصوص اون
امان از حافظه ملت/سوشا هم عزیز شد!
2016 01:34 دسته: شبکه اجتماعی نظرات 1 2 +7 [31] پرسپولیس در گذر زمان سوشا فصل قبل قهرمانی رو از پرسپولیس گرفت و هیچ زمان از یادمون نخواهد رفت با اون گلهای مفت و سوتی واری که میخورد نقل قول 2016-07-01 21:22 +6 [30] امیرحسین24 گل های مفتی که میخورد رو فراموش نکنین نقل قول 2016-07-01 16:08 +5 [29] ساری سعید هخا مرسی از این
باقری: شاید مسئولان باشگاه در رودربایستی با من گیر کرده اند/ خبری نشد، شنبه به مسافرت می روم
نمایش از جمعه, 01 جولای 2016 01:37 دسته: مصاحبه ها نظرات 1 2 0 [32] وهاب راتی سرپل ذهاب تعصب کریم غیر قابل وصفه.چون با این همه محبوبیت پرسپولیس رو ارثیه پدرش نمیدونه.هیچ وقت براش حاشیه درست کرد. نقل قول 2016-07-01 22:32 0 [31] راتین .وهاب.سرپل اگه کریم تو یک باشگاهی دیگر پیشکسوت میشد سر ودست میشکستن براش.همه کاره باشگاه میشد.ولی حیف ما قدرشو
آجرلو به باشگاه پرسپولیس رفت
نظرات این ارسال اضافه کردن نظر ارسال لینک و خبر ممنوع می باشد توهین به سایر کاریران و نظرات آنان و ارسال نظرات برخلاف قوانین کشور ممنوع می باشد تخلف از قوانین نظرات موجب مسدود شدن شناسه کاربری می شود. نام (الزامی) ایمیل (الزامی، ولی نمایش داده نمی شود) وب سایت از تغییر در نظرات مرا با خبر کن ارسال لغو
طارمی: کسی نمی تواند بگوید پرسپولیس را معطل گذاشته ام
کردند و امروز هم که واکنش تند دارند به خاطر این است که نمی خواستند من از پرسپولیس بروم. هوادار همیشه حق دارد. بابت همه لطف هواداران و پیشکسوتان و رسانه ها تشکر می کنم. خدا را شکر می کنم تیم در آستانه قهرمانی ام را اواسط فصل برای رفتن به کشورهای عربی ترک نکرده ام و تا همین یک هفته قبل هم هیچ صحبتی در مورد ماندن من نبود که بگویند تیم را معطل انتخابم گذاشته ام. ان شاالله پرسپولیس فصل آینده در هر سه جام قهرمان شود.
هواداران قصد بخشیدن طارمی را ندارند!
سرویس ورزش جوان ایرانی مهمترین و داغ ترین اخبار ورزشی: به گزارش افکارنیوز ، انتقال مهدی طارمی و رامین رضائیان به تیم ریزه اسپور ترکیه یکی از پر سر و صداترین نقل و انتقالات چند سال اخیر فوتبال ایران بود. اعلام خبر پیوستن این دو بازیکن به تیم ترکیه ای بازخوردهایی را از جانب باشگاه پرسپولیس و هواداران این تیم به دنبال داشت. هواداران پرسپولیس که روی طارمی حساب ویژه ای
هدایتی خطاب به طارمی: گفتم به کشور قاتلان نرو / به خاطر تو تمام رابطه ام با تیم ملی را قطع می کنم
بفهمونیم یه من ماست چقدر کره داره .. به خدا اوسانی از اون بهتره نقل قول 2016-06-30 22:36 +68 [158] بردیا پرسپولیسی دمتگرم حاجی نقل قول 2016-06-30 22:35 1 2 3 4 5 6 7 8 9 تازه کردن لیست نظرات RSS نظرات این ارسال اضافه کردن نظر ارسال لینک و خبر ممنوع می باشد توهین به سایر کاریران و نظرات آنان و ارسال نظرات برخلاف قوانین کشور
سوشا مکانی:برای کمک به MIF آمدم/ امیدوارم نروژ سکوی پرتاب خوبی برایم باشد
جهنم کیروش اخ اخ اخ از الان دارم با خودم شعار میسازم نقل قول 2016-07-01 00:04 +28 [9] محمد رضا سلام لطفا به آقای هدایتی بگین مهاجم خارجی چی شد نقل قول 2016-07-01 00:03 +17 [8] مهدی 24 خخخخ اون تیم به بقیه الله میپیونده با وجود تو . اگه کمتر دلقک بازی میکردی و از هر سه مسابقه دو تاش رو محروم نمیشدی یا چند تا گل به خودی کمتر میزدی الان جام
درد و دل طارمی با هواداران پرسپولیس
به نقل از ایلنا،مهدی طارمی که پس از عقد قرارداد با پرسپولیس مورد انتقادات زیادی قرار گرفته،توضیحاتی را در صفحه مجازی اش ارائه کرد. مهاجم پیشین پرسپولیس نوشت: سلام خدمت هواداران ارتش سرخ تو این 2سال واسه من خیلی زحمت کشیدین و همیشه پشت من بودید چه تو روزهای خوب چه تو روزهای بد..من دست تک تک شما رو میبوسم چه اونایی که توهین کردن چه اونایی که حمایت کردن. ما همه یه خانواده ایم که
با علیرضا منصوریان از شوکی که شهباززاده به او وارد کرد تا دفاع از حضور بانوان در تمرین استقلال
می کنند و ما نکنیم و برعکس. من ندیدم که چنین فضای رقابتی بین دو باشگاه وجود داشته باشد و این حساسیتی است که بیرون و در بین هواداران وجود دارد. داشتم درباره مسئله بانوان حرف می زدم. متاسفانه دیگر خانم ها به استادیوم نیامدند. از روزی که آنها نیامدند دوباره شعارهای هواداران مثل گذشته شد. طرفداران نگاره می کردند که دیگر خانواده اینجا نیست و به نوعی با شعارها خودمان را سبک کنیم. مثلا در تمرین پرسپولیس
خانه عابدزاده را 2 سال اجاره کردم تا از آن محافظت کنم
که امیدوارم هواداران نگران چیزی نباشند. هواداران از رفتن مهدی طارمی و رامین رضاییان ناراحت نباشند و من به آنها قول می دهم که یک تیم خیلی خوب در فصل پیش رو داریم که برای قهرمانی بسته شده است. ما برای قهرمانی تلاش کرده و با فکر به سمت قهرمانی خواهیم رفت. دروازه بان فصل گذشته تیم نفت تهران درباره مشخص شدن تکلیف این تیم عنوان کرد: خیلی خوشحالم که تکلیف نفت مشخص شد و برای ماندن این تیم در
طارمی و رضاییان به تهران بازگشتند
میکشن کسی که به اون خدمت کنه دشمن مسلموناس واین دو نفرم دشمنای ما هستن نقل قول 2016-07-01 01:09 +13 [20] اشکان منم قلبم شکسته اما اینا جونن به خاطر پدرو مادرشون خواهش میکنم نفرین نکنید دوتا احمق بودن که به این شکل از تیم بزرگ پرسپولیس جدا شدن یا حق نقل قول 2016-06-30 18:55 +51 [19] هواداران ارتش سرخ همچین میگن اروپا انگاری رفتن بایرمونیخ