چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۴:۱۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
باشگاه پرسپولیس ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۳:۳۹

تیم های لیگ برتری در اولین بازی جام حذفی بدون ملی پوشان به میدان می روند

مقاله ها پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد، تیم هایی که ملی پوش دارند در دیدار نخست خود در جام حذفی بدون حضور بازیکنان ملی پوش به میدان خواهند رفت. غلامرضا بهروان پس از پایان مراسم قرعه کشی شانزدهمین دوره لیگ برتر با اشاره به رقابت های جام حذفی گفت: تیم های لیگ برتری از زمانی وارد مسابقات جام حذفی خواهند شد که تعداد تیم های لیگ های پایین تر به 32 تیم کاهش پیدا کند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)