چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۰:۱۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۶:۳۶

ریشخند به اقتصاد مقاومتی در اردوهای خارجی

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس شیوا نوروزی در صفحه ورزشی روزنامه جوان نوشت: اردو زدن در خارج از کشور قانون نانوشته ای است که همه تیم های لیگ برتری علاقه زیادی به عمل کردن به آن دارند، قانونی که چند سالی است اجرای آن شدت بیشتری پیدا کرده و باشگاه هایی که توان مالی اجرای آن را ندارند نسبت به تیم های سرمایه دار احساس ضعف و عقب ماندگی می کنند. همه ساله با شروع تمرینات پیش فصل هر تیمی با توجه به بودجه ای که در اختیار دارد اردوی خود را در داخل یا خارج از کشور برگزار می کند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)