پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۳:۴۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
پویش ۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۰۷:۱۷

در حاشیه ، بازگوکننده درد دل مردم است

چندنفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با قدردانی از برنامه های نوروزی رسانه ملی، از برنامه پرحاشیه در حاشیه ابراز رضایت کردند. طبق این گزارش، تعدادی از نمایندگان مجلس در گفت وگو با روابط عمومی رسانه ملی، تقسیم بندی برنامه های رادیو و تلویزیون را در دو بخش مناسبتی در ایام فاطمیه و شاد و مفرح در نیمه دوم تعطیلات نوروز هوشمندانه و قابل تقدیر خواندند. نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: صداوسیما در ایام نوروز همه مخاطبان خود را راضی نگه داشت ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)