چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۱:۲۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
نود ۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۰۲:۰۲

برانکو: می توانم به خاطر انتشار قرارداد شکایت کنم / جمعیت را به ورزشگاه ها ...

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از اقدام سازمان لیگ برای انتشار مبلغ قرارداد تیم های لیگ برتری ناراحت است و به آن واکنش نشان داده است. به گزارش وبسایت نود، برانکو بعد از تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران درباره برد هفته نخست برابر سایپا گفت: برد خوبی بود اما ما اگر فولاد را نبریم، برد مقابل سایپا معنا نخواهد داشت. برد سایپا بعد از بردن فولاد اهمیت پیدا ما می کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)