چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۹:۳۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۰۹:۴۴

صرفه جویی در مصرف برق به ویژه در تابستان در دستور کار قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، سیدعلی اکبر صباغ صبح امروز در دیدار مدیران شرکت برق منطقه ای سمنان با حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود ترابی، امام جمعه دامغان، اظهار داشت: تأسیسات منصوبه و برنامه های آتی شرکت برق منطقه ای سمنان در شهرستان دامغان به خوبی در دست بررسی است. وی افزود: برای تأمین برق متقاضیان در شهرستان دامغان در حوزه فعالیت های این شرکت و مطابق قانون و مقررات مشکلی وجود ندارد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط